Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας”

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
13

                  

[ Φωτογραφίες: Αιμιλία Παναγιώτου ]

 

 

Πραγματοποιήθηκε χθες με τεράστια επιτυχία το τρίτο Φεστιβάλ Υπερηφάνειας της Θεσσαλονίκης, σε πείσμα της ρητορικής μίσους του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου – και των... αγρυπνιών του.


Με πρωτοφανή προσέλευση πολλών χιλιάδων ανθρώπων, συμμετοχή που ξεπέρασε σε αριθμό και τις δύο προηγούμενες διοργανώσεις, η παρέλαση – γιορτή της ελευθερίας γέμισε για ακόμη μία χρονιά το κέντρο της πόλης με χρώμα, χορό, μουσική, κέφι, καλή διάθεση, και πολλή υπερηφάνεια!


Με σύνθημα το σλόγκαν "Ώρα για μας!", το φεστιβάλ χαιρετίστηκε από τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη νωρίς το απόγευμα του Σαββάτου, και το πάρτι κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής παρέα με τα συγκροτήματα που ταρακούνησαν την Πλατεία Λευκού Πύργου.


Φυσικά, το LIFO.gr ήταν εκεί.


Και του χρόνου!

 

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

Thessaloniki Pride 2014: “Ώρα για Μας” Facebook Twitter
φωτ.: Αιμιλία Παναγιώτου/ LIFO

 

 

 

Φωτογραφία
13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Φωτογραφία / Άγγελος Μπαράι: «Βλέπω τη φωτογραφία ως μέσο επούλωσης τραυμάτων»

Ο βραβευμένος φωτογράφος εστιάζει στα ανθρώπινα δικαιώματα, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, τη μετανάστευση και το προσφυγικό, δίνοντας φωνή σε ανθρώπους και ιστορίες που θα έμεναν στο σκοτάδι.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Παρίσι μετά τους Ολυμπιακούς, ο Σουρεαλισμός ήρθε να κατακτήσει την πόλη

Φωτογραφία / Μια επίσκεψη σε ένα Παρίσι που αναζητά την επόμενη μέρα

Στο ανακαινισμένο Grand Palais, με επίκεντρο τον σουρεαλισμό, την τέχνη και καλεσμένο τον Τζιμ Τζάρμους, η Paris Photo 2024 καθρεφτίζει μια πόλη που επαναπροσδιορίζεται πολιτιστικά μετά τους Ολυμπιακούς.
ΟΡΕΣΤΗΣ ΣΕΦΕΡΟΓΛΟΥ
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Φωτογραφία / Η αθέατη Αίγυπτος του Denis Dailleux

Ο βραβευμένος Γάλλος φωτογράφος που έχει καταγράψει μοναδικά τις φτωχογειτονιές του Καΐρου, τους γονείς των Μαρτύρων της Επανάστασης, νεαρούς γυμνασμένους άντρες δίπλα σε μαυροφορεμένες μανάδες αλλά και λαμπερούς σταρ του κινηματογράφου, εξηγεί πώς ξεκίνησε η ιδιότυπη και πολύχρονη αυτή διαδρομή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ

σχόλια

3 σχόλια
Προσωπικά με προσβάλουν οι παρελάσεις αυτού του τύπου.Παρουσιάζει μια εικόνα του γκέι ώς γραφικού τύπου που ντύνεται γυναικεία και προκαλεί.Επίσης ποιά ακριβώς είναι η σχέση ενός ομοφυλόφιλου και μιας τρανσέξουαλ;Είναι το ίδιο και το αυτό;Το λέω διότι υπάρχει ζήτημα ταύτισης απο τις κοινότητες χωρίς να ρωτήσουν τους υπόλοιπους άν θέλουν να τους ταυτίζουν.Μήπως μόνοι μας παρουσιάζουμε πρότυπα που κάνουν τους άλλους να μας περιθωριοποιουν;Μάλλον...
Φιλε, καταλαβαινω το σκεπτικο σου αλλά πρακτικα δεν ισχύει. 'Οντως ο μεσος γκέι με εναν τραβεστι/τρανσεξουαλ εχει λιγα κοινα....μπορω να πω εστω και μόνο τον διαφορετικο σεξουαλικο προσανατολισμο. Γι αυτο και εκδηλωσεις γινονται αναφερομενες σε ΛΟΑΤ, δηλαδη λεσβιες, γκέι, τρανς κλπ κλπΔε σημαινει οτι ειμαστε ολοι ιδιοι. Και αυτο φαινεται στις παρελασεις. Υπαρχουν χιλιαδες "κανονικοι" ανθρωποι και μερικοι πιο "πολυχρωμοι". Μοιραια βεβαια ο φακος των φωτογραφων θα στραφει κυριως σ αυτους τους πολύχρωμους. Και φυσικα δεν εχουν "απαγορευθει" οι τρανς σε κανενα pride του κόσμου. Απλα όσο πιο μαζικη ειναι η συμμετοχη, τοσο αντιπροσωπευτικοτερη γινεται. Υπαρχει θεση για ολους.Αν περιμεναμε ομως απ τους μπρατσαδες γκέι να κατεβουν στο δρομο...ακομα θα περιμεναμε. Κατεβαινουν βεβαια κι αυτοι αλλα πολυ δειλα.....Θαυμαζουμε βλεπεις τη συμμετοχη και τη μαζικοτητα στα pride εξω αλλα εδω τα σνομπαρουμε. Ειναι γιορτη και διεκδικηση μαζι....και χωρανε ολοι. Εχουμε ηδη αργησει.....οσο περισσοτεροι τοσο δυνατότεροι...ΥΓ Στο pride της Αθηνας ήταν 5-6 άτομα με "φτερά" και 20.000 χωρίς.....βγάλε συμπέρασμα.
@ Ήμαρτονδεν ειναι σεξιστικο κομπλεξ να εισαι αρρενωπος, να σου αρεσει η αρρενωποτητα σου και να την αναζητεις και στους συντροφους σου. Το "κουκλιτσα" μου ειναι μια χαρα για οσους αισθανονται ετσι, αλλα δε λεει τιποτα στους περισσοτερους. Οχι επειδη ειναι υποτιμητικο το ο,τιδηποτε θηλυκο, αλλα επειδη καποιοι ΔΕΝ ειναι ετσι. Ειναι το ιδιο ρατσιστικο, καποιο/ες τρανς ή εστω θηλυπρπεις γκέι, να θωρουν κομπλεξικους αυτους που δεν τους μοιαζουν. ΔΕΝ ειναι αυτο η απελευθερωση.Προφανως το τρανς δεν ειναι μονο σεξουαλικος προσανατολισμος, παει πιο πολυ στην ταυτοτητα φυλου....κατι που ναι, καλο ειναι να μαθευτει, αλλα η ολη παρελαση/ διεκδικηση γινεται οπως λεγεται απο τον "προσανατολισμο" οπως ξερουν οι πολλοι...Καλα ειναι τα εποικοδομητικα σχόλια, αλλα τα "κουκλιτσα" μου μονο χαζομάρα φανερωνουν , όταν χρησιμοποιούνται άκριτα, και επιβεβαιωνουν ενα αδικο και ανοητο στερεοτυπο...Το λοατ κινημα δεν ειναι ιδιοκτησια κανενος, κανενος όμως...
Λοιπόν, ας το πάμε μια με απλά λογάκια γιατί με την πολλή ανάλυση χάνουμε το θέμα. Το Pride γίνεται για να συμμετέχει υπερήφανα: ο μουσάτος, η φτερού, το ντούκι του γυμναστηρίου σου, εκείνος ο ξανθός που βλέπεις στα μπαρ, ο Άρης ο κουνιστός με την ψιλή φωνή, το φρικιό που παίζει σε ένα γκρουπάκι, ένας κύριος γύρω στα 60, ο Κώστας ο κομμωτής με το γκόμενό του τον τραπεζικό, μια Κονσίτα, το go go boy με το στρινγκ, ο οροθετικός με τα στρογγυλά γυαλιά, η Ρέα η νταλίκα, η Μαίρη απ’ τη φιλοσοφική με τη γκόμενα της, μια χοντρή λεσβία που είχατε τσακωθεί πέρυσι ,μια κοκκινομάλλα που "το γύρισε" πρόσφατα , η ηλικιωμένη τράνσα, η Βάνα η χειρούργα, η Φαίη που είναι η θεότητα της Καβάλας, αυτή που κάνει drag show, ένας δήμαρχος, μια μάνα που ναι περήφανη για το παιδί της, ένα στρέητ ζευγάρι με το παιδί τους, ένας άνθρωπος που δεν ανήκει στην «κοινότητα» αλλά πιστεύει στα ίσα δικαιώματα, κτλ. Όσοι "προσβάλλεστε" και φτιάχνετε και διάφορες "θεωρίες", το κάνετε απλώς διότι προσπαθείτε να κρύψετε μια απλή αλήθεια: δεν μπορείτε ν αποδεχτείτε τη "διαφορετικότητα" των άλλων. Σοβαρά τώρα: για ποιο λόγο ακριβώς περιμένετε οι άλλοι να δεχτούν τη δική σας διαφορετικότητα; Να συμπληρώσω πως ότι η ευθιξία σας απαιτεί μεγάλες δόσεις αμορφωσιάς και αγνωμοσύνης, μιας και πολλά από τα κεκτημένα που απολαμβάνετε σήμερα, οφείλονται σε αγώνες αυτών από τους οποίους επιθυμείτε να πάρετε αποστάσεις. Πόση διαφορά έχει η ομοφοβία ενός στρέητ που φοβάται ν’ αποδεχτεί τους ομοφυλόφιλους για να μην ταυτιστεί, με τη φοβία ενός ομοφυλόφιλου που φοβάται ν’ αποδεχτεί τα διεμφυλικά άτομα για να μην κινδυνεύσει η αρρενωπότητά του; Κανένας πραγματικά «στρέητ» και κανένας πραγματικά «αρρενωπός» δεν έχει αυτόν τον πανικό. Αλλά ακόμη κι αν θέλετε να μιλήσουμε με στερεότυπα: τελικώς ποιος είναι «άντρας»; Αυτός που παίρνει μπόλικη πρωτεΐνη ή αυτός που έχει τα κότσια να συμμετέχει χωρίς να φοβάται πως θα περιθωριοποιηθεί; tktk: απλώς παραδίνεις μαθήματα στο φίλο -που καταλαβαίνεις το σκεπτικό του- πώς να μεταμφιέζει (se travestir) την απέχθειά του σε ανοχή, μέχρι να κατέβουν περισσότεροι μπρατσαράδες στα pride…
Να σε ενημερώσω ότι το 50% του κόσμου στο πράιντ ήταν ετεροφυλόφιλοι, φαινομενικά τουλάχιστον, αλλά ουκ ολίγοι και ομολογουμένως όσον αφορά στον κόσμο που με περιέβαλε πολλές φορές. Το άλλο που κάνει εντύπωση, είναι ολόκληρες οικογένειες με τα παιδάκια τους. Τέλος να ξεκαθαρίσει κάτι. Ότι όση διαφορά και αν έχουν οι μειονοτικές ομάδες σε σχέση με τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό ή την διεμφυλική τους τάση κτλ, κατεβαίνουν όλοι μαζί λόγω του ότι είναι όλες μεινοτικές ομάδες που διεκδικούν δικαιώματα από τον νόμο και την εξάλειψη της διακρισιακής αντιμετώπισής τους στην κοινωνία.Σαπορτάρει η μία ομάδα την άλλη, αναγνωρίζοντας τα κοινά προβλήματα.Το κοινό τους βρίσκεται ακριβώς σε αυτό: στα προβλήματα με την πολιτεία και την κοινωνία.Όσοι άντρες ντύνοντααι γυναικεία, το κάνουν επειδή θα τους αρέσει λογικά, και δεν το κάνουν όλοι οι άντρες ομοφυλόφιλοι. Τέλος υπάρχουν και στρειτ παρενδυτικοί θα πρεπε να ξέρεις αλλά τέλος πάντων...Εσύ με τί δεν είσαι πάντως εξοικιωμένος ακριβώς; Με την γυναικεία όψη και τα γυναικεία πράγματα;
μπράβο επιτέλους κάποιος χωρίς στερεότυπα εδώ μέσα ο ανθιμοσ σας φταιει η μήπως η αντίληψη ουλής τις Ορθοδοξίας??? καλά κάνει και είναι κατά τέτοιων εκδηλώσεως το μονό πού κάνουν είναι να δημιουργούν πιο μεγαλύτερο μίσος και αυτό το καταφέρατε δεν θα εκπλαγώ αν έχουμε γενόμενα σε στιλ άγριου ξυλοδαρμού η ακόμα δολοφονίες θα ήθελα και εγώ να κανό μια διαδηλώσει σαν ετερόφυλος ποσό δύσκολα και ανυπόφορη έχει γίνει η δικιά μου η ζωή και να διαμαρτύρομαι για στερεότυπα διάφορα που μου κολισαν γιατί έχω διαφορετικοί γνώμη μπορώ όχι βεβαία είμαι ρατσιστής και φασίστας αν το κανό.
Η δική σου ζωή ΔΕΝ είναι δύσκολη επειδή είσαι ετεροφυλόφιλος. Είναι για άλλους λόγους. Αυτή είναι η βασική διαφορά με τους ομοφυλόφιλους. Οπότε άκυρα τα περί στρέιτ-πράιντ, διεκδικήσεις κλπ. Να χαίρεσαι που δεν τα χρειάζεσαι αυτά για να αποκτήσεις ίσα δικαιώματα, όπως οι ομοφυλόφιλοι συμπολίτες σου...ΥΓ Οι ξυλοδαρμοί και οι δολοφονίες υπάρχουν ήδη...προσπαθούμε να τις καταδείξουμε και να τις αποτρέψουμε. Όπως έκαναν όλες οι ανεπτυγμένες χώρες....δεν είμαστε το μόνο κράτος στον πλανήτη...
Nα μη σε προσβάλλουν φίλε . Ο καθένας πηγαίνει στην γκέι πράιντ έτσι όπως είναι , ντρες κόουντ δεν υπάρχει . Είναι γιορτή και διαδήλωση ορατότητας και ισότητας δικαιωμάτων για όλους .Πηγαίνουν κυρίως γκέι , λεσβίες και αμφισεξουαλικοί, οι λίγοι διεμφυλικοί δεν αμαυρώνουν την εικόνα μας , γι'αυτό φροντίζουν οι σκοταδιστές και οι ομοφοβικοί ρατσιστές.Προφανώς σε ενοχλούν οι φανταχτερά ντυμένες ντραγκ κουήν παρά οι διεμφυλικοί -τρανσέξουαλ. Ναι ενοχλούνται και άλλοι αλλά σιγά σιγα αντιλαμβάνονται ότι δεν θα γίνουν πιο αποδεκτοί από τις μούχλες , που ούτως ή άλλως μας καταδικάζουν ως αμαρτωλούς και ανώμαλους , όπως κι αν ντυνόμαστε όσο αρρενωποί κι αν είμαστε.Το γνωρίζω αυτό εκ πείρας...Ακριβώς η προβολή των λίγων τρανσέξουαλ ,διεμφυλικών και ντράγκ κουήν κάνει ξεκάθαρο τουλάχιστον στους σκεπτόμενους ότι άλλο πράγμα είναι ο ομοφυλόφιλος γκέι που αισθάνεται άντρας {υπό την έννοια ότι αισθάνεται άνετα και ωραία με το βιολογικό του φύλο} κινούμενος λίγο πολύ στα πλαίσια του στρέιτ λούκιν και άλλο ο διεμφυλικός που αισθάνεται γυναίκα .Βοηθώντας τους διεμφυλικούς να βγουν στο φως της ημέρας ,να διεκδικήσουν την ταυτότητά τους και να γίνουν αποδεκτοί , βοηθάμε στην πραγματικότητα τους εαυτούς μας .
To γεγονός ότι παρόλη την αγρυπνία, δεν έπεσε φωτιά να κάψεις τους αμαρτωλούς, ούτε έβρεξε ακρίδες και βατράχια, δεν είναι ένα μύνημα προς τον Ανθιμο να σταματήσει τα βουντού του;