Ο Σταύρος Τσιώλης ζητά βοήθεια απ' το ίντερνετ για να ολοκληρώσει την τριλογία των Γυναικών του

Ο Σταύρος Τσιώλης ζητά βοήθεια απ' το ίντερνετ για να ολοκληρώσει την τριλογία των Γυναικών του Facebook Twitter
Σκηνή από την ταινία «Aς περιμένουν οι γυναίκες» του Σταύρου Τσιώλη
1

Με τη τρίτη κατά σειρά ταινία του για τις γυναίκες (Παρακαλώ γυναίκες μη κλαίτε, Ας Περιμένουν οι Γυναίκες) ο Σταύρος Τσιώλης ξεδιπλώνει ένα κόσμο ποιητικό, γλυκό, σπαραχτικό, απαισιόδοξο, μα πάνω απ'όλα ερωτικό και άρα επαναστατικό:

Δυο άνεργοι άνδρες προσλαμβάνονται σε ρόλο τσιλιαδόρου. Στη μέση ενός δρόμου έχουν στήσει ένα τραπεζάκι και λιάζονται, ενώ στη πραγματικότητα φυλάνε τσίλιες γιατί πίσω από μια μεγάλη μάντρα χτίζεται παράνομα ένα σπίτι. Ο δρόμος βρίσκεται στην άκρη μιας συνοικίας απ΄όπου περνούν πολλοί άνθρωποι και πιθανόν και πολεοδόμοι και αστυνομία με πολιτικά που υποκρίνονται τους αθώους περαστικούς για να πετύχουν την επ΄αυτοφώρω σύλληψη οποιασδήποτε πολεοδομικής παράβασης.

Πολεοδόμοι δεν θα περάσουν απ΄εδώ. Θα περάσουν όμως γυναίκες που βασανίστηκαν από άνδρες και άνδρες που τους στοίχειωσαν γυναίκες.

Άνθρωποι που κουβαλάνε όνειρα, πληγές, ανάγκες αλλά και δυνατή τη φλόγα του έρωτα που καίει καρδιές και σωθικά.

Οι δυο άνδρες απροετοίμαστοι θα δεχτούν με φόβο, έκπληξη και θαυμασμό το μεγάλο θαύμα, το μεγάλο αίνιγμα της πραγματικής ζωής...

 

Για να δημιουργηθεί και να κυκλοφορήσει όμως η ταινία, χρειάζονται χρήματα. Και έτσι φίλοι της δουλειάς του, με τη σύμφωνη γνώμη του, δημιούργησαν μια καμπάνια στην πλατφόρμα χρηματοδότησης indiegogo, με σκοπό να συγκεντρωθούν συνολικά 60.000 ευρώ μέσα σε δύο μήνες. 

Να τι μας λένε οι δημιουργοί της καμπάνιας: 

«Έχει μπει ως στόχος χρηματοδότησης ένα πολύ μετριοπαθές ποσό για να γίνει η ταινία με τα απολύτως απαραίτητα. Ωστόσο η καμπάνια θα είναι ανοιχτή ελπίζοντας να μαζευτεί ένα ποσό κοντά στις 100.000€ ώστε να μπορέσουν να γίνουν όλα όσα έχει κατά νου ο Σταύρος, και φυσικά να πληρωθούν όλοι οι συντελεστές, να μπορέσει να γίνει ένα ικανοποιητικό post-production, να οργανωθούν οι προβολές αλλά και να φτιάξουμε και να αποστείλουμε τα συμπληρωματικά δώρα στους υποστηρικτές ανάλογα με το πακέτο στήριξης που πήρε ο καθένας.

Κάθε ποσό παραπάνω μετράει, αφού θα σημαίνει περισσότεροι συμμετέχοντες, περισσότερα τεχνικά μέσα, καλύτερη μουσική, οργάνωση, διανομή, αλλά και μικρά πράγματα όπως το να υπάρχει κανά σουβλάκι στα γυρίσματα κλπ.

Μετά το πέρας των 60 ημερών της καμπάνιας, θα είναι ανοιχτή η δυνατότητα αγοράς των μικρών και μεσαίων πακέτων στο InDemand.»

Πόσο εύκολο είναι να γίνει αλλιώς μια ταινία στην Ελλάδα της κρίσης;
«To να γίνει μια ταινία σε αυτή την οικονομική συγκυρία, γίνεται αντιληπτό πως δεν είναι ένα καθόλου εύκολο κατόρθωμα. Τόσο λόγω των δυσκολιών χρηματοδότησης της αλλά και επειδή ο κόσμος δεν πηγαίνει στο σινεμά με την ίδια συχνότητα που το έκανε.

Αυτή η ταινία ωστόσο, πιστεύουμε πως είναι μια ταινία που ο κόσμος θα ήθελε να δει, όχι μόνο επειδή ολοκληρώνει μία τριλογία αφιερωμένη στις Γυναίκες από ένα αγαπημένο σκηνοθέτη, όχι μόνο επειδή οι προηγούμενες ταινίες του κυρ-Σταύρου έχουν πλέον cult status, αλλά κυρίως επειδή θα είναι μια ταινία ειλικρινής και ανεπηρέαστη - όπως τη θέλει ο δημιουργός και οι συντελεστές της, επειδή θα είναι άμεσα χρηματοδοτημένη από το κοινό της.

Ελπίζουμε ο καθένας να βοηθήσει με όποιο ποσό μπορεί και για όποιο "perk" βρίσκει πιο ενδιαφέρον και ταιριαστό. Αν κάποιος δεν έχει την οικονομική δυνατότητα ή εκτός της χρηματικής ενίσχυσης θέλει να βοηθήσει και με άλλους τρόπους - εφόσον αυτό είναι εφικτό και υπάρχει ανάγκη - θα υπάρξουν ανακοινώσεις για το πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.»

Ανάλογα με το ποσό που διαθέτει κανείς, έχει ανταποδοτικά οφέλη όπως είναι πρόσκληση στην πρεμιέρα, τυπωμένο το σενάριο, αφίσα, συμμετοχή στα πάρτι εκκίνησης των γυρισμάτων, αναφορά στις ευχαριστίες στους τίτλους της ταινίας, παρουσία στο σετ κατά τα γυρίσματα του φιλμ κ.α. Με την ανώτερη δωρεά, μπορείς μάλιστα να κάνεις κι ένα πέρασμα απ' την ταινία.

Λέει ο σκηνοθέτης: 

Ο Σταύρος Τσιώλης, γεννήθηκε στην Τρίπολη στις 6 Οκτωβρίου 1937. Σπούδασε κινηματογράφο στην Αθήνα και από το 1958 δούλεψε ως βοηθός σκηνοθέτη σε 54 ταινίες, πολλές από τις οποίες της Φίνος Φιλμ. Η πρώτη δική του ταινία εμφανίστηκε το 1968, και το 1970 έκανε διεθνή επιτυχία με την ταινία Κατάχρησις Εξουσίας. Κατόπιν εγκατέλειψε τον κινηματογράφο για μια δεκαπενταετία και επανήλθε το 1985 με ταινίες με εντελώς διαφορετικό ύφος που έκαναν ιδιαίτερη επιτυχία.

Οι ταινίες του έχουν ένα ιδιαίτερα προσωπικό στυλ καθώς βασίζονται στο λεπτό χιούμορ, τους αυτοσχεδιαστικούς διαλόγους και τη χρήση, πολλές φορές, ερασιτεχνών ηθοποιών. Ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο στα σενάριά του αποτελεί η περιπλάνηση, αρκετές φορές στον τόπο καταγωγής του, την Αρκαδία. Σε πολλές ταινίες του χρησιμοποίησε σαν πρωταγωνιστές ερασιτέχνες ηθοποιούς όπως το ποιητή Τάσο Δενέγρη ή τον Αργύρη Μπακιρτζή και τους καθιέρωσε σαν εμβληματικές φιγούρες λαικών ήρωων της καθημερινότητας.

Φιλμογραφία

Ο μικρός δραπέτης (1968)

Κατάχρηση εξουσίας (1970)

Μια τόσο μακρινή απουσία (1985)

Σχετικά με το Βασίλη (1986)

Ακατανίκητοι εραστές (1988)

Έρωτας στη Χουρμαδιά (1990)

Παρακαλώ γυναίκες, μην κλαίτε (1992)

Ο χαμένος θησαυρός του Χουρσίτ Πασά (1995)

Ας περιμένουν οι γυναίκες (1998)

Φτάσαμεε! (2004)

Θεατρικά

"Τα κοκκινομπλέ πατίνια" (2006)

"Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ, μια ιστορία του Σταθμού Λαρίσης" (2011)

"Η πόρτα" (2012)

Η Δημοπρασία (2013)

Η Γυναίκα του Αυστροναύτη (2015)

*Μπορείτε να δείτε και να υποστηρίξετε την καμπάνια, εδώ

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ