Η Toblerone άλλαξε και ο κόσμος έχει εξοργιστεί

Η Toblerone άλλαξε και ο κόσμος έχει εξοργιστεί Facebook Twitter
7

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στα social media η απόφαση της εταιρίας που παράγει την Toblerοne να αλλάξει το σχήμα της διάσημης σοκολάτας, σε μια προσπάθεια να μειώσει το κόστος.

Συγκεκριμένα, η εταιρία Mondelez International αύξησε τα κενά ανάμεσα στα τριγωνικά μέρη της σοκολάτας, σε δύο ειδών συσκευασίες που κυκλοφορούν στη Βρετανία. Έτσι, η σοκολάτα των 400 gr μίκρυνε και ζυγίζει πλέον 360 gr και εκείνη των 170 gr έγινε 150 gr, αν και οι συσκευασίες τους παρέμειναν οι ίδιες.

Η Toblerone άλλαξε και ο κόσμος έχει εξοργιστεί Facebook Twitter
EPA/ANDY RAIN

Η εταιρία ανέφερε στη σελίδα της στο Facebook πως έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στην αλλαγή του σχήματος της σοκολάτας ή στην αύξηση της τιμής της, καθώς έχει να αντιμετωπίσει την αύξηση του κόστους των συστατικών.

Πολλοί καταναλωτές σχολιάζουν στο Facebook, κάνοντας λόγο για λάθος απόφαση, ενώ υποστηρίζουν πως τα μεγαλύτερα κενά δείχνουν «ηλίθια».

«Αυτή πρέπει να είναι η πιο ηλίθια εταιρική απόφαση όλων των εποχών», έγραψε στον λογαριασμό του στο Facebook ο Μάικλ Τατ. «Έχεις μια σοκολάτα ποιότητας που είναι πασίγνωστη για το χαρακτηριστικό σχήμα της και για να γλιτώσεις λεφτά, αλλάζεις το σχήμα; Καταλήγεις με ένα ακριβό προϊόν που μοιάζει με κακέκτυπο του εαυτού του... Ντροπή του, Mondelez», συνέχισε. «Οι άνθρωποι δεν τρώνε Toblerone καθημερινά. Θα μπορούσατε κυριολεκτικά να διπλασιάσετε την τιμή και οι καταναλωτές θα συνέχιζαν να την αγοράζουν. Ανόητοι», έγραψε ο Νίκολας Μπάρκερ.

Πολλές είναι οι αντιδράσεις και στο twitter, με έναν από τους χρήστες να σχολιάζει μάλιστα το γεγονός ότι η είδηση για τη σοκολάτα φαίνεται να είναι πιο δημοφιλής από τις ειδήσεις για τις αμερικανικές εκλογές.

Σύμφωνα με το BBC, εκπρόσωπος της εταιρίας διευκρίνισε πως η αλλαγή δεν είναι αποτέλεσμα του Brexit, αν και η συναλλαγματική ισοτιμία σίγουρα δεν είναι ευνοϊκή. Πάντως, η Mondelez ανακοίνωσε σήμερα ότι οι σοκολάτες Toblerone που πωλούνται σε άλλες χώρες δεν πρόκειται να αλλάξουν.

«Πάντα εργαζόμαστε σκληρά για να διασφαλίσουμε ότι θα παρέχουμε στους καταναλωτές ποιότητα ανάλογη της τιμής όμως, όπως και πολλές άλλες εταιρείες, δυστυχώς βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το υψηλό κόστος πολλών συστατικών. Απορροφούμε αυτό το κόστος για όσο περισσότερο γίνεται, αλλά για να διασφαλίσουμε ότι η Toblerone θα παραμείνει στα ράφια, σε προσιτή τιμή και με το γνωστό σχήμα που όλοι αγαπάμε, έπρεπε να μειώσουμε το βάρος της συγκεκριμένης σοκολάτας» που προορίζεται για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, είπε μια εκπρόσωπος της εταιρίας.

Είναι η τρίτη φορά μέσα σε ένα μήνα που προϊόντα που κυκλοφορούν στη Βρετανία «μικραίνουν» για να μην ακριβύνουν. Η τιμή της ζάχαρης αυξήθηκε περίπου κατά 45% φέτος. Η τιμή του γάλακτος έχει επίσης αρχίσει να αυξάνεται ενώ η τιμή του κακάο παραμένει σταθερή αλλά σχετικά υψηλή αφού πέρσι έφτασε στο υψηλότερο σημείο των τελευταίων τεσσάρων ετών.

Κάποιοι πάντως βρίσκουν την νέα εμφάνιση της Toblerone πολύ πιο βολική, γιατί είναι πιο εύκολη στο δάγκωμα...

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ

σχόλια

4 σχόλια
Ενταξει το θεμα δεν ειμαστε ολοι εμεις, ειναι αυτοι που αγοραζουν συστηματικα το συγκεκριμενο προιον και νιωθουν μια αδικια! Λογικο το βρισκω! Ειναι σαν να βαζει λιγοτερα τσιγαρα μια εταιρεια για παραδειγμα και σενα να σου φαινεται λογικο! (αν και η αληθεια ειναι πως αν και οι τιμες εχουν φτασει στα υψη, κανεις δεν εκοψε το τσιγαρο)
Δεν θα μπορουσαν να πετυχουν το ιδιο βαρος απλα μικραινοντας το μηκος της σοκολατας αντι να μεγαλωσουν τα κενα; Ειναι ξεκαθαρο οπτικο fail ετσι οπως το εκαναν τωρα..
Δηλαδή αν κάποιος αγοράσει ένα ζευγάρι παπούτσια που του είναι μεγαλύτερα, αντί να τα αλλάξει, αφήνει μακριά νύχια προκειμένου να του κάνουν;;... (Αστειεύομαι).Το στοκ χάρτινων συσκευασιών είναι μηδαμινό. Αυτό που θα τους κόστιζε, αν και όχι τόσο τρομακτικά, θα ήταν η κατασκευή νέων συσκευασιών. Πολύ χαρτί, πολύ χρώμα, πολύ κόλλα.Πάντος αν κυκλοφορούσαν mini Toblerone ή και σε mini συσκευσία-σετάκι των 2 ή των 4, θα το προτιμούσα περισσότερο.
Μα ο λόγος που υπάρχουν τα τριγωνακια με το συγκεκριμένο κενό ανάμεσα είναι για να σπάνε όταν τα πατάς στη μύτη. Με μεγαλύτερα κενά δεν θα σπάνε έτσι και θα πρέπει να πασαλειβεσαι προσπαθώντας να τα σπάσεις. Και ενα ψιλοδίκιο το έχουν στο Tweeter όσοι αγοράζουν Toblerone θα συνεχίσουν ακόμα και αν διπλασιαστεί η τιμή.