H Σαρλίζ Θερόν εμφανίστηκε στην τελετή απονομής των Όσκαρ φορώντας μια χρυσή, λαμέ τoυαλέτα του οίκου Dior.
Το εντυπωσιακό φόρεμα άφηνε ακάλυπτους του ώμους της και είχε ένα βαθύ ντεκολτέ. Όμως στο Ιράν, τα ρούχα που φορούσε η ηθοποιός τη βραδιά των Όσκαρ έδειχναν διαφορετικά και αυτό εξαιτίας της λογοκρισίας που την έντυσε με «μαύρο» και πίξελς.
Αν και το Ιράν έζησε μια μεγάλη στιγμή κατά τη διάρκεια της φετινής τελετής, όταν η ταινία «The Salesman», σε σκηνοθεσία Ασγκάρ Φαραντί κέρδισε το Βραβείο Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας, η λογοκρισία άφησε το δικό της στίγμα στην κορυφαία στιγμή.
Το τηλεοπτικό δίκτυο ILNA, που κάλυπτε την διοργάνωση και μετέδωσε την στιγμή της βράβευσης, έδειξε την Σαρλίζ Θερόν, που απένειμε το Βραβείο μαζί με την Σίρλεϊ Μακλέιν, κάνοντάς της photoshop ώστε να φαίνεται πως φορά περισσότερα ρούχα, καλύπτοντας με μαύρο τα σημεία που φαινόταν το σώμα της.
Η απόπειρα ενδεχομένως είχε στόχο να κάνει την γνωστή ηθοποιό, που φορούσε ένα φόρεμα χωρίς μανίκια με βαθύ ντεκολτέ, να φαίνεται περισσότερο ντυμένη από ό,τι ήταν. Τα μαύρα γραφικά που χρησιμοποίησαν οι παραγωγοί του ILNA TV όμως όχι μόνο ήταν εντελώς άθλια αλλά απέτυχαν παντελώς στο να καλύψουν τα γυμνά σημεία του σώματος της Σαρλίζ Θερόν, καθώς ενώ εκείνη κινούνταν αυτά παρέμεναν σταθερά στην οθόνη.
Λίγα λεπτά αργότερα, όταν η Anousheh Ansari ανέβηκε στη σκηνή για να παραλάβει το Βραβείο για λογαριασμό του Farhadi, το ILNA εφάρμοσε και σε εκείνη την ίδια τακτική, θολώνοντας αυτή τη φορά όμως την εικόνα για να καλύψει το ένα χέρι της Ansari που ήταν ακάλυπτο λόγω της ιδιαιτερότητας του φορέματός της.