Αυτά είναι τα 10 χειρότερα πράγματα που μπορεί να κάνει ένας εργοδότης, βάσει ερευνών.

Αυτά είναι τα 10 χειρότερα πράγματα που μπορεί να κάνει ένας εργοδότης, βάσει ερευνών. Facebook Twitter
2

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να είναι κανείς ένας καλός εργοδότης , αλλά αν ο στόχος του είναι το αντίθετο, είναι αρκετά σαφές τι πρέπει να κάνει, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύει το qz.com.


Το να πιστώνεται την επιτυχία από τη δουλειά των υπαλλήλων του είναι η χειρότερη από όλες τις κακές συμπεριφορές, σύμφωνα με νέα έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία λογισμικού BambooHR σε πάνω από 1.200 πλήρους απασχόλησης εργαζόμενους.

Όταν ζητήθηκε να ταξινομηθεί ένας κατάλογος των μη θεμιτών τάσεων, το 63% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι η κατάχρηση πίστωσης της επιτυχίας ήταν απαράδεκτη πρακτική  ή κάτι που θα ήταν άξιο λόγου ακόμη και για παραίτηση. Το μεγαλύτερο ποσοστό που έθεσε ως πρώτη κακή συμπεριφορά αυτή την πρακτική ήταν οι γυναίκες(71%).


Άλλες συνήθεις συμπεριφορές είναι πολύ πιο ανεκτές. Περισσότεροι από τους μισούς λένε πως είναι δεκτός αν οι εργοδότες τους δεν κοινωνικοποιούνται μαζί τους και το 64% λέει ότι είναι εντάξει εάν δεν τους κάνουν φίλους στα social media.


Ακολουθεί η κατάταξη της BambooHR με τις 10 χειρότερες συμπεριφορές:

  • Πιστώνεται την δική σας εργασία - 63%
  • Δεν σας εμπιστεύεται ούτε σας εξουσιοδοτεί 62%
  • Δεν ενδιαφέρεται αν έχετε εργαστεί υπερβολικά 58%
  • Δεν σας υπερασπίζεται 57%
  • Προσλαμβάνει και προωθεί λάθος ανθρώπους 56%
  • Δεν σας υποστηρίζει 55%
  • Σας ελέγχει υπερβολικά σχολαστικά 53%
  • Δεν παρέχει τις σωστές κατευθύνσεις 54%
  • Εστιάζει περισσότερο στις αδυναμίες σας παρά στις δυνάμεις σας 53%
  • Δεν θέτει ξεκάθαρες προσδοκίες 52%


Σχεδόν το 44% των εργαζομένων είπε ότι είχαν εγκαταλείψει μια θέση εργασίας λόγω εργοδότη και οι πιο συχνά αναφερόμενες εξηγήσεις ήταν ο τρόπος διαχείρισης (37%), η ακατάλληλη συμπεριφορά (26%) και τέλος  ή παρενόχληση των εργαζομένων (24%).

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Living / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Καταθέτοντας στη δίκη της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά των μονοπωλιακών πρακτικών της εταιρείας του, ο ιδιοκτήτης της Meta παραδέχτηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελάχιστη σχέση έχουν πια με τη διαπροσωπική επικοινωνία.
THE LIFO TEAM
Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Η ερευνα δεν πρεπιε να εγινε,προφανως,στην Ελλαδα.Διοτι οσο σοβαρα και να ειναι αυτα τα οποια παρεθεσαν οι συμμετεχοντες στην ερευνα,ωχριουν μπροστα σε αυτα τα οποια,εκατο τοις εκατο,θα παρεθεταν ως βασικα και πρωτευοντα οι ελληνες εργαζομενοι.Ητοι :Να μην πληρωνει καθολου τους εργαζομενους του επι πολλους μηνες.Να τους υποχρεωνει να του επιστρεφουν σε μετρητα μερος των αποδοχων τους.Να τους υποχρεωνει να δουλευουν δωδεκαωρα οχι απλα χωρις υπερωριες,αλλα εχοντας υπογραψει συμβαση "τετραωρης/μερικης απασχολησης".Να τους απολυει χωρις κανενα λογο και χωρις να καταβαλλει αποζημιωσεις.Αλλα,βεβαια,η ερευνα εγινε σε καποια πολιτισμενη/κανονικη χωρα.Κατ συνεπεια δεν μας αφορα.Ουτε κατ'ελαχιστον.