Η Brianna McDonnell, plus-size fashion blogger που γράφει στο B Word, λέει πως έχει αδυναμία στα ημερολόγια τοίχου, τα οποία και ήθελε να «τιμήσει», στέλνοντας ταυτόχρονα και ένα ισχυρό μήνυμα υπέρ όλων αυτών των γυναικών που δεν αποτελούν το κλασικό πρότυπο ομορφιάς των σύγχρονων μοντέλων. Για το λόγο αυτό αποφάσισε να δημιουργήσει ένα επετειακό ημερολόγιο για το 2018, το #BeInYourSkin, όπου πρωταγωνιστούν μερικές ακόμη bloggers, influencers φίλες της- όλες τους plus-size.
«Λατρεύω να εμπνέω στους άλλους αγάπη για τον εαυτό τους και αυτοπεποίθηση αλλά εγώ εμπνέομαι καθημερινά από τη μόδα. Είχα εμμονή καθώς μεγάλωσα με περιοδικά όπως η Vogue, το Elle και το V. Αγαπώ τη μόδα. Η ιδέα ήρθε... οργανικά. Το #BeInYourSkin ήταν αναπόφευκτα το επόμενο βήμα, αν λάβεις υπόψη την αγάπη μου για τα editorial μόδας σε συνδυασμό με την αγάπη μου να εμπνέω και να ενισχύω στις γυναίκες την αυτοπεποίθηση που έχουν για το σώμα τους», εξηγεί η Brianna για το πρότζεκτ της. Όπως λέει, ήθελε να φτιάξει κάτι για τις plus-size γυναίκες, «στο οποίο θα μπορούσαν να δουν τους εαυτούς τους στις εικόνες». «Αν δουν τον εαυτό τους ανάμεσα σε κάποια από εμάς, θα μπορούν κι εκείνες να είναι τόσο ισχυρές, δυναμικές και λαμπερές. Έχει να κάνει με την εκπροσώπηση», σημειώνει η ίδια.
«Ήθελα να συμπεριλάβω γυναίκες που δεν κυριαρχούν μόνο στον τομέα τους αλλά που είναι επίσης ευγενικές, έξυπνες, αστείες, δημιουργικές και κυρίως εδώ για έναν σκοπό. Καθεμιά από αυτές τις γυναίκες χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της για να εμπνεύσει άλλους ανθρώπους, μέσω ενός θετικού μηνύματος αγάπης για τον εαυτό μας και αυτοπεποίθησης για το σώμα μας», τονίζει.
Η Brianna πόζαρε για τις ανάγκες τους ημερολογίου παρέα με 17 ακόμη γυναίκες, που είναι «σίγουρες, ευγενικές και γενναιόδωρες plus-size bloggers, μοντέλα και influencers που είμαι τυχερή να αποκαλώ φίλες μου». Οι περισσότερες εκμεταλλεύτηκαν το πρότζεκτ για να καταδικάσουν επίσης δημοσίως το body shaming, δίνοντας δύναμη σε άλλες γυναίκες.
Όσο για το ποιοι θα ήθελε να είναι οι «πελάτες» που θα αγοράσουν το ημερολόγιό της λέει πως στοχεύει «σε οποιονδήποτε πιστεύει ότι το έχει ανάγκη». «Ο ιδανικός πελάτης μου είναι κάποιος που θα το κρεμάσει στον τοίχο του και κάθε μέρα θα περνά από εκεί και να θυμάται πως είναι αρκετός, πως είναι δυνατός και πως μπορεί πραγματικά να κάνει τα πάντα, ανεξαρτήτων μεγέθους και σωματότυπου», καταλήγει η Brianna.
σχόλια