10 ταινίες που ανυπομονούμε να δούμε στα σινεμά προσεχώς

Spring Preview – Σινεμά Facebook Twitter
Ο Αλεξάντερ Σκάρσγκαρντ πρωταγωνιστεί στο «The Northman». Εικονογράφηση: Ατελιέ LIFO
0

Έπειτα από μια αρκετά δύσκολη σεζόν για τις χειμερινές αίθουσες, τη σκυτάλη παίρνουν οι θερινοί κινηματογράφοι, που φέτος θα ανοίξουν μες στην άνοιξη, δηλαδή νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά. Έτσι, από τις 5 Μαΐου οι μηχανές προβολής θα αρχίσουν να ζεσταίνονται στα πρώτα θερινά και θα προετοιμαστούν για να φιλοξενήσουν ένα πρόγραμμα που αναμένεται πιο πληθωρικό σε σχέση με εκείνα προηγούμενων ετών, ίσως όμως και πιο δυνατό, καθώς οι εταιρείες διανομής κράτησαν αρκετά από τα δυνατά χαρτιά τους για τους επόμενους μήνες.

Ανάμεσα στις ταινίες που περιμένουμε μέχρι το τέλος της άνοιξης και ξεχωρίσαμε συγκαταλέγονται η νέα ταινία του Ρόμπερτ Έγκερς, η επιστροφή του Τομ Κρουζ στους αιθέρες και του Σαμ Ρέιμι στις κόμικ υπερπαραγωγές, η ταινία που έκλεψε τις καρδιές κοινού και κριτικών στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης αλλά και μια παλιά οσκαρική δόξα του ιταλικού σινεμά που επιστρέφει σε αποκατεστημένη κόπια.

Τhe Northman

Ο Ίθαν Χοκ δηλώνει ότι πάντα ήθελε να βρεθεί σε γυρίσματα τύπου Apocalypse Now και ευχαριστεί τον Ρόμπερτ Έγκερς. Ο τελευταίος αποκάλυψε ότι παρέδωσε μεν την πιο διασκεδαστική εκδοχή της ταινίας που είχε στο μυαλό του, αλλά δεν ήταν δικό του το final cut. Οι πρώτες κριτικές από τις ΗΠΑ είναι ενθουσιώδεις, αλλά προέρχονται από έντυπα και κριτικούς που βλέπουν στο πρόσωπο του σκηνοθέτη των The Witch και The Lighthouse τον σύγχρονο Κιούμπρικ. Όλες αυτές οι αντιφάσεις απλώς ανεβάζουν την προσμονή για μια ταινία που, ακόμα κι αν αποδειχθεί αστοχία ή κατώτερη των περιστάσεων, τουλάχιστον ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες στο γάλα σε σχέση με σύγχρονες παραγωγές υψηλού προϋπολογισμού. (Από 21/04)

Ο Κήπος των Φίντζι-Κοντίνι

Ένα κομψό, αθόρυβα συνταρακτικό, υπέροχα σκηνοθετημένο δράμα του Ολοκαυτώματος που μόλις συμπλήρωσε μισό αιώνα από την πρώτη του προβολή και είχαμε δεκαετίες να δούμε στις αίθουσες, δίνει νωρίς το σύνθημα για τις κλασικές επανεκδόσεις της καλοκαιρινής σεζόν. Ο Κήπος των Φίντζι-Κοντίνι διαδραματίζεται στην Ιταλία κατά την άνοδο του φασισμού και υπογράφεται από τον Βιτόριο ντε Σίκα στην προτελευταία δημιουργία της καριέρας του. Τιμήθηκε με τη Χρυσή Άρκτο στο Φεστιβάλ Βερολίνου του 1971 και με το ξενόγλωσσο Όσκαρ την επόμενη χρονιά. (Από 28/04)

Spring Preview – Σινεμά Facebook Twitter

Εverything everywhere all at once

Mε έναν ελληνικό τίτλο που πετυχαίνει να παραπέμπει στον συγχωρεμένο τον Νίκο Αλέφαντο και να είναι ταυτόχρονα ακριβής απόδοση του πρωτότυπου –«Τα πάντα όλα»‒, η ταινία του σκηνοθετικού διδύμου The Daniels μπλέκει τις φορολογικές δηλώσεις με τα παράλληλα σύμπαντα, έκανε τους Αμερικανούς κριτικούς να παραμιλούν, αποτέλεσε ακόμα μια, τηρουμένων των αναλογιών, εισπρακτική επιτυχία για την Α24 και υπόσχεται το πιο φευγάτο δίωρο στο σινεμά για τη χρονιά που διανύουμε. (Από 28/04)

Full Time

Η Λορ Καλαμί, η Νοεμί του Call my Agent, πρωταγωνιστεί σε ένα απρόσμενα συναρπαστικό θρίλερ που προκύπτει μέσα από τις καθημερινές δυσκολίες μιας γυναίκας που καλείται να μεγαλώσει τα παιδιά της, να αντεπεξέλθει στις υποχρεώσεις της στο ξενοδοχείο όπου εργάζεται και να προλάβει συνεντεύξεις για μια καλύτερη θέση, με τις απεργιακές κινητοποιήσεις στα μέσα μαζικής μεταφοράς να κάνουν την κατάσταση ακόμα πιο δύσκολη. Πρόκειται για το φιλμικό ανάλογο μιας κρίσης πανικού. (Από 05/05)

Doctor Strange in the Multiverse of Madness

Η τελευταία εικόνα που είχαμε από τον Μπένεντικτ Κάμπερμπατς ήταν να χάνει το Όσκαρ και να χειροκροτά όρθιος τον Γουίλ Σμιθ που παραλάμβανε μυξοκλαίγοντας το βραβείο του. Την ξεχνάμε και προχωράμε: ως Dr. Strange ξυπνά από ένα επίμονο κακό όνειρο στον πολύ χειρότερο εφιάλτη του Πολυσύμπαντος της Τρέλας (του). Δεν γίνεται να ελέγξει τα πάντα, ο κόσμος μοιάζει διαλυμένος, η Scarlet Witch τον αντιμάχεται, αν και ο Πάτρικ Στιούαρτ κρατά έναν μυστηριώδη ρόλο, και ο Σαμ Ράιμι σκηνοθετεί. Το τρέιλερ παραπέμπει στην εσχατολογία του Endgame και πιάνει το νήμα μερικούς μήνες μετά τα γεγονότα στο Spider Man: Νo way home(Από 05/05)

Downton Abbey: A New Era

Το πρώτο Downton Abbey υπήρξε ανέλπιστη εισπρακτική επιτυχία, καθώς η σειρά είχε σταματήσει να προβάλλεται εδώ και πολλά χρόνια και απευθυνόταν σε ένα κοινό μεγαλύτερης ηλικίας, στο οποίο είκοσι εννέα studio executives θα σου έλεγαν ότι δεν αξίζει να επενδύσεις. Με εισπράξεις 193 εκατομμυρίων δολαρίων στο παγκόσμιο box-office, το πράσινο φως για το sequel ήταν επόμενο. Για κάποιον λόγο η πλοκή παραμένει μυστική, οι πρώτες μαρτυρίες κάνουν λόγο για φλερτ της οικογένειας Γκράνθαμ με το Χόλιγουντ και για ένα οικογενειακό μυστικό που οδηγεί τους αγαπημένους ήρωες στη Νότια Γαλλία. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι η Μάγκι Σμιθ και οι δηκτικές ατάκες της θα είναι και πάλι εκεί. (Aπό 05/05)

Μαγνητικά Πεδία

Έχοντας «μαγνητίσει» κοινό και κριτικούς στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και έχοντας αποκτήσει ήδη διαστημικό hype στα social media, η ταινία του Γιώργου Γούση έρχεται επιτέλους στις αίθουσες για να ενώσει τις διαδρομές δύο εναλλακτικών ηρώων, να γοητεύσει με την αισιοδοξία της, την καλοψυχία της και την ιδιοσυγκρασιακή της όψη και, πιθανότατα, για να δώσει σε αυτήν τη γενιά τα δικά της Φτηνά Τσιγάρα. Στοιχηματίζουμε ότι η ταινία θα αναδειχθεί σε sleeper hit της φετινής θερινής σεζόν. (Από 19/05)

Τop Gun: Maverick

Με παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Καννών και τιμητική εκδήλωση στον Τομ Κρουζ, το πολυαναμενόμενο sequel του Top Gun βγαίνει στις αίθουσες μετά από διετή αναβολή αλλά και έναν χρόνο έξτρα καθυστέρηση για να τελειοποιηθούν οι εναέριες λήψεις. Ο Τζόζεφ Κοζίνσκι έχει αναλάβει χρέη σκηνοθέτη και τριάντα έξι χρόνια μετά τις εντυπωσιακές ταρζανιές του ο αλαζονικός Μάβερικ δεν έχει προαχθεί στη θέση που θα άρμοζε στο ταλέντο του. Ο τετράστερος πλέον ναύαρχος Βαλ «Iceman» Κίλμερ επιστρέφει, η Τζένιφερ Κόνελι είναι η νέα αγαπημένη του (κανείς δεν ζήτησε από την Κέλι Μαγκίλις να παρουσιαστεί), ο Εντ Χάρις ο προϊστάμενός του και ο Μάιλς Τέλερ παίζει τον πιλότο γιο του καλύτερού του φίλου που, αν θυμάστε, τριάντα έξι χρόνια πριν χάθηκε σε έναν ελιγμό στους αιθέρες. Still a need for speed. (Από 26/05)

L’Événement

Η οικογένεια, οι κολλητές και οι ακαδημαϊκές προοπτικές μιας εξαιρετικής μαθήτριας βρίσκονται στο χείλος της καταστροφής όταν μένει έγκυος στη Γαλλία του 1963. Μεταφέροντας στη μεγάλη οθόνη το αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα της Ανί Ερνό, η Οντρέ Ντιουάν σφίγγει τη θηλιά μιας κοινωνίας ασφυκτικά περίκλειστης στη θρησκευτική υποκρισία της και σημαίνει συναγερμό για τη σύγχρονη μάστιγα των νόμων κατά των αμβλώσεων. Χρυσός Λέων στο περσινό Φεστιβάλ Βενετίας και Σεζάρ πρωτοεμφανιζόμενης ηθοποιού για την καθηλωτική Αναμαρία Βαρτολομέι.  (Από 02/06)

Spring Preview – Σινεμά Facebook Twitter

Μen

Ο Άλεξ Γκάρλαντ επιστρέφει μετά τον θρίαμβο του Ex Machina και τη χλιαρή υποδοχή του Annihilation με ένα θρίλερ που ήδη από το εξαιρετικό τρέιλερ υπόσχεται αναβαθμισμένες Hammer ανατριχίλες. Το Men δεν μασάει τις πρώτες εικόνες του και η Τζέσι Μπάκλεϊ δεν ξέρει τι να πρωτοπιστέψει στο ταξίδι αναψυχής που επιχειρεί στην αγγλική εξοχή μετά τον θάνατο του συζύγου της: είναι υπεύθυνη εκείνη για την ανεξήγητη αυτοκτονία του ή υπάρχει κάτι στοιχειωτικά μεταφυσικό στον κήπο με τα απαγορευμένα μήλα, που ούτε με εξορκισμό δεν θα ξεφορτωθεί εύκολα; (Aπό 02/06)

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Οθόνες / «Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Με αφορμή τη δεύτερη απονομή των βραβείων Stratos, που τιμούν το ελληνικό animation, o πρόεδρος της ASIFA HELLAS Κωνσταντίνος Κακαρούντας μιλά για την άνθηση της σκηνής, τις προκλήσεις και για το πώς η Ελλάδα μπορεί να πετύχει μια παραγωγή οσκαρικού επιπέδου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
 «Εσύ, θείο, δεν θα φύγεις, θα μείνεις εδώ μαζί μου!» ή Γιάννα Δεληγιάννη: «Βρίσκω την ουσία μόνο στο να στηρίζει ο ένας τον άλλον». ή Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής.

Οθόνες / Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής

Η κινηματογραφίστρια και πρόεδρος της Cinemathesis μιλά για την πρωτοβουλία της να υλοποιεί κινηματογραφικά εργαστήρια για παιδιά σε απομακρυσμένα δημοτικά σχολεία της άγονης γραμμής, το όραμα και το αποτύπωμα της δράσης της, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και για το τι λείπει από την τυπική εκπαίδευση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Pulp Fiction / Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Είναι η τεχνική αρτιότητα μιας αστυνομικής σειράς με επίκαιρο κοινωνικό θέμα που της χαρίζει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό; Ή μήπως η πραγματική δύναμη πηγάζει από τον φόβο των γονιών για τις εγκληματικές παραλείψεις και, κυρίως, για την άγνοιά τους απέναντι στα κρυφά σημάδια του ψηφιακού κόσμου;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Οθόνες / Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Ο γιος της ηθοποιού Σάρα Μάιλς ήταν τεσσάρων ετών όταν βρέθηκε νεκρός ο μάνατζερ και πρώην εραστής της μητέρας του. Οι υποψίες είχαν πέσει τότε πάνω στον συμπρωταγωνιστή της Μπαρτ Ρέινολντς. 51 χρόνια αργότερα, ο Μπολτ προσπαθεί να θυμηθεί τι συνέβη.
LIFO NEWSROOM
Το Παιδί Τραύμα επιλέγει τις 10 αγαπημένες του ταινίες

Μυθολογίες / «Το Festen έχει επηρεάσει τους στίχους μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Παιδιού Τραύματος

Χάνεκε αλλά και Αγγελόπουλος, «Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους» αλλά και «Aftersun», το Παιδί Τραύμα επιλέγει 10 ταινίες που κυμαίνονται από τον ωμό ρεαλισμό και τη βία μέχρι τον θρίαμβο της ποίησης και της τρυφερότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Οθόνες / 10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Το Netflix έχει γίνει ο παράδεισος της εύκολης ψυχαγωγίας, αλλά για τους πραγματικούς σινεφίλ κρύβει και έναν άλλο κόσμο. Αυτή είναι μια λίστα με ταινίες που απαιτούν προσοχή και αφοσίωση, που αξίζουν τον κόπο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Movies

Οθόνες / Η Χιονάτη και 8 καλύτεροι λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένα υποψήφιο για Όσκαρ animation για ενήλικες, το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Αριάν Λαμπέντ και μια τολμηρή ταινία για την προσφυγική εμπειρία, γυρισμένη στην Αθήνα, είναι μερικές από τις προτάσεις της εβδομάδας που θα σας αποζημιώσουν.
THE LIFO TEAM
Tο πρόβλημα με την «Εφηβεία»

Daily / Tο πρόβλημα με την «Εφηβεία»

Συμπονά κανείς όχι μόνο τους γονείς που μετά την παρακολούθηση της δραματικής μίνι σειράς του Netflix θα ψάχνουν μάταια απαντήσεις στα «ιερογλυφικά» μηνύματα που κρύβονται στα κινητά των παιδιών τους, αλλά και τα ίδια τα παιδιά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Σε μια άγνωστη χώρα»: Μια τολμηρή ταινία, γυρισμένη στην Αθήνα

Οθόνες / «Πιστεύει κανείς ότι οι Παλαιστίνιοι θα ξεχάσουν και θα συμβιβαστούν με την απώλεια;»

Ωμή, διεισδυτική, αφτιασίδωτη, η ταινία «To a land unknown» εστιάζει στο προσφυγικό και ιδιαίτερα στους Παλαιστίνιους πρόσφυγες στην Ελλάδα. Ο σκηνοθέτης Μαντί Φλάιφελ μίλησε στη LifO για όλα τα ζητήματα που θίγει η εξαιρετική και με έντονο ελληνικό «χρώμα» ταινία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Θα ήθελα να ήμουν στα γυρίσματα του Pulp Fiction»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Δημήτρη Νάκου

Μυθολογίες / «Θα ήθελα να ήμουν στα γυρίσματα του Pulp Fiction»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Δημήτρη Νάκου

Ο σκηνοθέτης που μόλις παρουσίασε την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, το «Κρέας», μοιράζεται μια λίστα που περιλαμβάνει από ρουμάνικο νέο κύμα μέχρι την ταινία με το πιο αταίριαστο ζευγάρι στην ιστορία του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Η Εύα Κοταμανίδου μιλά για τα γυρίσματα του «Θιάσου» και για το μεγαλείο του Θόδωρου Αγγελόπουλου

Σαν Σήμερα / Εύα Κοταμανίδου: «Όλοι είχαμε μια έγνοια, ότι γυρίζοντας την ταινία αυτή κάναμε μια ουσιαστική αντίσταση»

Η ηθοποιός που γεννήθηκε σαν σήμερα το 1936 είχε καταγράψει τις αναμνήσεις της από την ιστορική ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου στην οποία πρωταγωνιστούσε.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ