Είναι το «Top Boy» η καλύτερη σειρά που έχει αυτήν τη στιγμή το Netflix;

Είναι το «Top Boy» η καλύτερη σειρά που έχει αυτή τη στιγμή το Netflix; Facebook Twitter
Ο κόσμος του «Top Boy» είναι κυρίως ο κόσμος των εμπόρων ναρκωτικών και των επιπτώσεων που έχει αυτή η ασχολία και στους ίδιους και στους δικούς τους ανθρώπους. 
0

Όταν το «Top Boy» προβλήθηκε για τέσσερις συνεχόμενες νύχτες στο βρετανικό Channel 4 το 2011 με πρωταγωνιστές δύο πολύ γνωστούς ράπερ, τον Asher D (Ashley Walters) και τον Kano (Kane Robinson), προκάλεσε μεγάλο σαματά, γιατί παρουσίαζε με εντελώς ρεαλιστικό τρόπο την άγρια καθημερινότητα δύο μαύρων εμπόρων ναρκωτικών στο (φανταστικό) συγκρότημα κατοικιών Summerhouse και στους δρόμους του λονδρέζικου Χάκνεϊ.

Οι υποβαθμισμένες γειτονιές του Λονδίνου και οι σκληρές συνθήκες που έχουν να αντιμετωπίσουν τα παιδιά που μεγαλώνουν σε τέτοιο περιβάλλον, η εκμετάλλευση, η παραμέληση αλλά και η παρανομία στην οποία εύκολα μπορούν να οδηγηθούν έκανε τη σειρά τόσο δημοφιλή, που δύο χρόνια αργότερα επέστρεψε με τέσσερα νέα επεισόδια.

Το «Top Boy» ήταν μια σειρά χαρακτήρων, του «top boy» Ντουσέν, που από το «shithole» του Summerhouse γίνεται ο «βαρόνος» ολόκληρης της περιοχής, κάτι σαν τον δον Κορλεόνε του Χάκνεϊ, και του αδελφικού του φίλου, του Σάλι, με τον οποίο διακινούν μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών, που έχουν γύρω τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας, με τους οποίους το κοινό μπορούσε να ταυτιστεί και παρακολουθούσε με ενδιαφέρον την εξέλιξή τους. Όταν το Channel 4 αποφάσισε να μην τη συνεχίσει, όλοι αγωνιούσαν για το τι απέγιναν ο Σάλι και ο Ντουσέν. 

Το «Top Boy» θίγει κοινωνικά προβλήματα, αλλά οι ήρωές του δεν δίνουν μία γι' αυτά που συμβαίνουν γύρω τους και δεν τους αφορούν άμεσα. Ενδιαφέρονται για τον εύκολο πλουτισμό, με κάθε κόστος και με κάθε τρόπο, ενδιαφέρονται να ξεφύγουν από τη μιζέρια του Summerhouse και να προχωρήσουν στη ζωή τους, αλλά, εκτός από τον καθημερινό αγώνα και τον νόμιμο τρόπο, η παρανομία είναι κάτι που θεωρούν δεδομένο για να τα καταφέρουν.

Ο δεύτερος κύκλος του Channel 4 κλείνει αφήνοντας τους ήρωες μετέωρους, τον Ντουσέν να τον κυνηγούν για να τον σκοτώσουν οι Αλβανοί μαφιόζοι και τον Σάλι χωρίς συνεργάτες, με μόνη παρέα ένα κακοποιημένο νεαρό αγόρι που πήρε υπό την προστασία του. Το απότομο κλείσιμο της σειράς, χωρίς ουσιαστικό τέλος, προκάλεσε τις υπερβολικές αντιδράσεις των φαν της.

Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του ο Kane «Kano» Robinson, ο grime μουσικός που παίζει τον ρόλο του Σάλι, αναφέρει ότι όταν κάποια στιγμή συνάντησε τον Noel Gallagher, το πρώτο πράγμα που τον ρώτησε ήταν «πότε θα επιστρέψει το "Top Boy"».

Κάτι παρόμοιο αναφέρει και ο Ashley Walters: «Αρκετές φορές ήταν ενοχλητικές οι αντιδράσεις των φαν, παρότι βρίσκω ωραίο το ότι κάποιοι άνθρωποι αγαπούσαν τόσο πολύ τη σειρά. Αισθανόμουν όμως ότι ήταν κάτι που με έπνιγε. Ήταν σαν μην μπορείς να υπάρξεις πέρα από αυτόν τον χαρακτήρα. Συνεχώς υπήρχε κάποιος που με ρωτούσε “πότε θα επανέλθει το "Top Boy"».

top boy Facebook Twitter
«Είναι βίαιοι έμποροι ναρκωτικών που κατάγονται από ένα μέρος που τους έχει κάνει αυτό που είναι. Θα πήγαιναν σε αντιρατσιστικές πορείες; Αμφιβάλλω! Αμφιβάλλω αν θα πήγαιναν οι πιο πολλοί άνθρωποι που πουλάνε ναρκωτικά». 

Ακριβώς την ίδια απορία είχε και ο Αμερικανός μεγα-στάρ Drake, επίσης οπαδός των δύο κύκλων του «Top Boy», ο οποίος, μετά από έξι χρόνια αναμονής, και επειδή έβλεπε ότι οι παραγωγοί της σειράς δεν σκόπευαν να ετοιμάσουν νέο κύκλο, αποφάσισε να χρηματοδοτήσει τη συνέχεια. Μάλιστα σκόπευε να πρωταγωνιστήσει ο ίδιος στα νέα επεισόδια, κάτι που θεωρήθηκε μεγάλο πρόβλημα από τον δημιουργό της σειράς, τον Ronan Bennett.

«Αν εμφανιζόταν ο Drake , θα προκαλούσε σύγχυση στο κοινό, και όχι μόνο επειδή θα έστρεφε όλη την προσοχή πάνω του. Θα ήταν δύσκολο να διατηρηθεί η αυθεντικότητα της σειράς» λέει. «Έτσι, τον πείσαμε να μην το κάνει». 

Το «Top Boy» επέστρεψε το 2019 στο Netflix, ακόμα πιο βίαιο και με νέους χαρακτήρες, περιγράφοντας με ωμό τρόπο όλη την αγριότητα του inner city του Λονδίνου και μια νέα κατάσταση στη διακίνηση ναρκωτικών, τα οποία, μέσω των county lines, μεταφέρονταν πλέον στις επαρχιακές πόλεις, κυρίως από παιδιά ή ευάλωτους ανθρώπους που γίνονταν υποχείρια των συμμοριών.

Τον Ντουσέν και τον Σάλι πλαισιώνουν πρόσωπα όπως η Τζακ (Jasmine Jobson) και η Σέλι (η ράπερ Little Simz σε έναν καταπληκτικό ρόλο), ενώ την παράσταση στον τρίτο κύκλο (ή πρώτο για το Netflix) κλέβει ο Τζέιμι (Micheal Ward), ένας νεαρός γκάνγκστερ που έχει πάρει τη θέση των δύο «βετεράνων» όσο αυτοί λείπουν από τους δρόμους του Λονδίνου.

Ο τρίτος κύκλος κλείνει με αιματοκύλισμα και τον Τζέιμι να μπαίνει στη φυλακή, ενώ ο Ντουσέν και ο Σάλι ξεπερνούν κάθε ηθικό κανόνα για να παραμείνουν στην κορυφή. Σκοτώνουν κολλητούς, εκδικούνται, εξοντώνουν κάθε αντίπαλο. 

Ο νέος, τέταρτος κύκλος, και ο καλύτερος μέχρι στιγμής, είναι πέρα από κάθε προσδοκία. Μπορεί να καθυστέρησε να εμφανιστεί λόγω της πανδημίας, αλλά είναι ο πιο συναρπαστικός και καλοδουλεμένος από κάθε άποψη.

Ήταν γνωστό από τον πρώτο κύκλο ότι οι ράπερ μπορούν να παίξουν τον ρόλο τους πειστικά και με μεγάλες δόσεις ρεαλισμού, αλλά αυτήν τη φορά οι ερμηνείες είναι καταπληκτικές απ' όλους, βασικούς πρωταγωνιστές, δευτερεύοντες χαρακτήρες, μικρούς ρόλους. Και το πρώτο επεισόδιο ξεκινάει ως υπερπαραγωγή, γιατί η δράση έχει μεταφερθεί στο Μαρόκο μέσω Ισπανίας, απ' όπου ο Ντουσέν προμηθεύεται τα ναρκωτικά σε μεγάλες ποσότητες, με τη συνεργασία του Τζέιμι, τον οποίο έχει βγάλει από τη φυλακή.

Η Τζακ έχει αναλάβει πιο σοβαρό ρόλο στην ομάδα, είναι πλέον το δεξί χέρι του Ντουσέν, ενώ ο Σάλι είναι ακόμα τσακισμένος από τη δολοφονία του φίλου του, τον οποίο έχει σκοτώσει επειδή τους πρόδωσε. Μένει σε μια βάρκα στο ποτάμι και ταΐζει με το χέρι μια αλεπού, που εμφανίζεται μέσα απ’ τους θάμνους –η σκηνή που ο grime MC ταΐζει την αλεπού με το πιρούνι, ενώ παίζει μαζί της, είναι απίθανη και εντελώς απρόβλεπτη–, και δημιουργεί φιλικές σχέσεις με μια γυναίκα που μένει δίπλα του. 

Jasmine Jobson Facebook Twitter
Η Jasmine Jobson στον ρόλο της Tζακ. Φωτ.: Chris Harris/Netflix

Έχουν περάσει έντεκα χρόνια από το ξεκίνημα τη σειράς και οι δύο βασικοί ήρωες είναι πλέον 30άρηδες, ενώ τα παιδιά που τους πλαισίωναν και πήγαιναν ακόμα στο σχολείο ενήλικες. Όσο μεγαλώνουν, αλλάζουν και οι χαρακτήρες τους, αλλάζουν τα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν στη ζωή τους, αλλάζει η σχέση με την οικογένειά τους, αλλάζουν οι ανάγκες τους.

Στον τέταρτο κύκλο οι χαρακτήρες είναι πιο ολοκληρωμένοι, αποκαλύπτονται άλλες πτυχές τους, ευαισθησίες που κάνουν τους αχώνευτους γκάνγκστερ πιο ανθρώπινους και συμπαθείς. Η οικογένεια είναι με κάποιον τρόπο το πιο σημαντικό πράγμα για όλους, ο πυρήνας της δράσης και αυτό που καθορίζει την πλοκή, ενώ στα περιστατικά που πλαισιώνουν τη βασική ιστορία περνούν όλα τα κοινωνικά προβλήματα της Βρετανίας μετά το Brexit, η απέλαση των μαύρων αφρικανικής και τζαμαϊκανής καταγωγής, το gentrification που αφήνει άστεγους φτωχούς και ηλικιωμένους, ο ρατσισμός, όλες οι δυσκολίες του να είσαι μαύρος χαμηλής κοινωνικής τάξης – όλα αυτά που αγνοούν τα mainstream μέσα.  

Το σημαντικότερο στοιχείο του νέου κύκλου, όμως, είναι ότι έδωσε προτεραιότητα σε αρκετούς γυναικείους χαρακτήρες, που αυτήν τη φορά περνούν σε πρώτο πλάνο και γίνονται πρωταγωνίστριες: η Λορίν, αδελφή της Τζακ, που το σκάει από τον τύπο που τη φυλακίζει σε μια κακοποιητική σχέση στο Λίβερπουλ, η ίδια η Τζακ που ερωτεύεται την Μπεκς και γίνονται θύματα ομοφοβικής επίθεσης, η Τία, η φίλη του νεαρού Στεφ, αδελφού του Τζέιμι, που έχει αποβληθεί διά παντός από το σχολείο και μεγαλώνει μόνη της τη μικρή αδελφή της, η Μάντι, που βγαίνει από τη φυλακή και το παιδί της το έχει πάρει η πρόνοια. Δεν είναι απλώς αδελφές, φίλες, μητέρες, έχουν δικές τους επιχειρήσεις και δουλεύουν με γυναίκες, όπως η Σέλι, που έχει ανοίξει πλέον «σαλόνι ομορφιάς». 

Το «Top Boy» θίγει κοινωνικά προβλήματα, αλλά οι ήρωές του δεν δίνουν μία γι' αυτά που συμβαίνουν γύρω τους και δεν τους αφορούν άμεσα. Ενδιαφέρονται για τον εύκολο πλουτισμό, με κάθε κόστος και με κάθε τρόπο, ενδιαφέρονται να ξεφύγουν από τη μιζέρια του Summerhouse και να προχωρήσουν στη ζωή τους, αλλά, εκτός από τον καθημερινό αγώνα (που έχει επιλέξει η Σέλι) και τον νόμιμο τρόπο (ο μεγάλος αδελφός του Τζέιμι είναι επιμελής φοιτητής στο πανεπιστήμιο), η παρανομία είναι κάτι που θεωρούν δεδομένο για να τα καταφέρουν.

«Μπορεί να μην τους απασχολούν ευρύτερα προβλήματα που δεν σχετίζονται άμεσα με τη ζωή τους, αλλά μην ξεχνάτε τι είδους άνθρωποι είναι οι χαρακτήρες της σειράς», λέει ο Robinson. «Είναι βίαιοι έμποροι ναρκωτικών που κατάγονται από ένα μέρος που τους έχει κάνει αυτό που είναι. Θα πήγαιναν σε αντιρατσιστικές πορείες; Αμφιβάλλω! Αμφιβάλλω αν θα πήγαιναν οι πιο πολλοί άνθρωποι που πουλάνε ναρκωτικά».  

lauryn Facebook Twitter
H Λορίν, αδερφή της Τζακ, που το σκάει από τον τύπο που τη φυλακίζει σε μια κακοποιητική σχέση στο Λίβερπουλ.

Στον νέο κύκλο το ζευγάρι που εμφανιζόταν εθισμένο στα ναρκωτικά, παρακαλώντας για μια δόση στους δρόμους, εμφανίζονται πλέον ως αστυνομικοί που προσπαθούν να στριμώξουν τον Ντουσέν και να αποκαλύψουν τη δράση του, αν και η παρουσία της αστυνομίας είναι ελάχιστη στη σειρά.

Αυτό είναι ένα από τα σημεία όπου κάποιοι εντοπίζουν ότι θα έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα, στην απονομή δικαιοσύνης και στη διελεύκανση των εγκλημάτων, αλλά ο κόσμος του «Top Boy» είναι κυρίως ο κόσμος των εμπόρων ναρκωτικών και των επιπτώσεων που φέρνει αυτή η ασχολία στους ίδιους και στους δικούς τους ανθρώπους. 

Γιατί αυτός ο κύκλος αρέσει σε όλους; Επειδή δεν δείχνει ωραιοποιημένο τον τρόπο ζωής των εγκληματιών, επειδή δείχνει αλήθειες και προσωπικά δράματα με τρόπο ντοκιμαντερίστικο, επειδή έχει εξαιρετική κινηματογραφία με κοντινά πλάνα που αιχμαλωτίζουν κάθε συναίσθημα, κάθε έκφραση των προσώπων, επειδή το σενάριο εξελίσσεται σε μια εις βάθος ανάλυση των ηρώων, επειδή έχει συνεχείς ανατροπές και σοκαριστικά στιγμιότυπα, επειδή το φινάλε του τελευταίου επεισοδίου σε τσακίζει και δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη αγωνία απ' ό,τι το τέλος του 2013. Μακάρι το Netflix να ετοιμάσει και τρίτο κύκλο…

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΥΡΙΑΚΗ 20/03 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ-«Τα Ημερολόγια του Άντι Γουόρχολ»: Μια υπνωτιστική σειρά ντοκιμαντέρ

Ηχητικά Άρθρα / «Τα Ημερολόγια του Άντι Γουόρχολ»: Μια υπνωτιστική σειρά ντοκιμαντέρ

Τα αποσπάσματα από τα ημερολόγια τα αφηγείται ο ίδιος o Άντι Γουόρχολ από το υπερπέραν, μέσω του θαύματος ενός AI αλγόριθμου που ανακαλεί τα χαρακτηριστικά της φωνής του όπως αυτή είχε καταγραφεί όταν ζούσε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Στα εννιά μου προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε το λεωφορείο με την Μπλανς Ντιμπουά» / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Μυθολογίες / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Η κινηματογραφική λίστα του Έλληνα συγγραφέα είναι συγκινησιακά φορτισμένη και γεμάτη παιδικές αναμνήσεις όπως και τα βιβλία του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Μυθολογίες / «Μου αρέσουν οι ιστορίες εκδίκησης στο σινεμά»: Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Από το φιλιππινέζικο σινεμά και τον Ζακ Τατί, μέχρι μια ταινία με μαχητές kung-fu που εξεγείρονται ενάντια στη γραφειοκρατία -και μία που τον ώθησε να ζητήσει από τη Marthe Keller να τον κάνει φίλο στο Facebook- η λίστα του φωτογράφου είναι γεμάτη εκπλήξεις.
ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΒΕΡΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ