Η ηθοποιός Νάνσι Ρίγκαν

Η ηθοποιός Νάνσι Ρίγκαν Facebook Twitter
0
Η ηθοποιός Νάνσι Ρίγκαν Facebook Twitter
Η Nancy Reagan προσπάθησε να αποτινάξει τον διακοσμητικό ρόλο της Πρώτης Κυρίας , παίρνοντας πρωτοβουλίες που αφορούσαν αρχικά την καθημερινότητα μέσα στον Λευκό Οίκο αλλά και αργότερα πάνω σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα της χώρας.


Ο χθεσινός θάνατος της Νάνσι Ρίγκαν, συζύγου του επί 8 οκτώ χρόνια (1981-1989) προέδρου των ΗΠΑ, Ρόναλντ Ρίγκαν, αποτέλεσε αφορμή για δηλώσεις και αποχαιρετιστήρια σημειώματα από προσωπικότητες που τόνιζαν τον σημαντικό ρόλο της στον Λευκό Οίκο αλλά και την γενικότερη στήριξη στον σύζυγό της. Πέρα από την επιρροή που ασκούσε πάνω του, προσπάθησε να αποτινάξει τον διακοσμητικό ρόλο της Πρώτης Κυρίας , παίρνοντας πρωτοβουλίες που αφορούσαν αρχικά την καθημερινότητα μέσα στον Λευκό Οίκο αλλά και αργότερα πάνω σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα της χώρας. Οι αναφορές στη βιογραφία της όμως, έφεραν στο φως και τα νεανικά της χρόνια, τότε που ξεκινούσε την καριέρα της όπως ακριβώς και ο Ρόναλντ Ρίγκαν, δηλαδή ως ηθοποιός.


Αρκετά χρόνια πριν την πολιτική, στα τέλη της δεκαετίας του 40, η νεαρή τότε Νάνσι Ντέιβις αφήνει τη Νέα Υόρκη για την Καλιφόρνια, όπου υπογράφει επταετές συμβόλαιο με την MGM. Στα προωθητικά υλικά της εταιρίας φιλοξενούνται δηλώσεις της που μαρτυρούν πως μάλλον δεν ενδιαφέρεται για μεγάλη καριέρα. "Η μεγαλύτερη φιλοδοξία μου είναι ένας πετυχημένος γάμος" λέει και διόλου τυχαία θα παίξει συχνά ρόλους πιστής και σταθερής συζύγου. Λίγους μήνες αργότερα γνωρίζει τον Ρόναλντ Ρίγκαν, πρόεδρο τότε του σωματείου των ηθοποιών, που μόλις έχει βγει από ένα διαζύγιο. Θα παντρευτούν το 1952, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, με 2 μόλις καλεσμένους στον γάμο τους, θα κάνουν μήνες αργότερα και το πρώτο τους παιδί και το όνειρο της Νάνσι αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα, γεγονός που δεν έδινε και πολύ τύχη στην καριέρα της.

Η ηθοποιός Νάνσι Ρίγκαν Facebook Twitter
Η Nancy Reagan το 1950 έπαιξε στο The Next Voice You Hear.
Η ηθοποιός Νάνσι Ρίγκαν Facebook Twitter
Το 1953 εμφανίζεται στο Donovan's Brain, ένα b-movie επιστημονικής φαντασίας .


Οι πρώτοι μικροί ρόλοι που πήρε στην MGM ήταν σε 2 ταινίες του 1949, το The Doctor and the Girl με τον Γκλεν Φορντ, και το East Side, West Side με τη Μπάρμπαρα Στάνγουικ. Την επόμενη χρονιά παίρνει μεγαλύτερους ρόλους, όπως αυτόν της παιδοψυχολόγου που προστατεύει μια νεαρή μάρτυρα δολοφονίας στο Shadow on the Wall και κυρίως τον ρόλο της εγκύου συζύγου στο The Next Voice You Hear, ένα αξιοπερίεργο φιλμ που εξέφραζε την αγωνία του απλού κόσμου για τον επερχόμενο ψυχρό πόλεμο και στο οποίο όλος ο πλανήτης ακούει στο ραδιόφωνο την φωνή του Θεού για μια εβδομάδα. Ο αγαπημένος της ρόλος, σύμφωνα με δικές της δηλώσεις, ήταν στο Night Into Morning του 1951, όπου υποδύεται μια χήρα που προσπαθεί να δώσει ελπίδες στη ζωή ενός καθηγητή πανεπιστημίου που μόλις έχει βιώσει μια τραγική απώλεια.



Στη συνέχεια έρχεται ο γάμος και η εγκυμοσύνη που οδηγεί σε σπάσιμο του συμβολαίου με την MGM καθώς οι φιλοδοξίες της φαίνονται να έχουν εκπληρωθεί. Εμφανίζεται το 1953 στο Donovan's Brain, ένα b-movie επιστημονικής φαντασίας πιθανά για οικονομικούς λόγους και θα πρέπει να περάσουν τέσσερα χρόνια μέχρι να επιστρέψει στην οθόνη. Το φιλμ στο παίζει είναι το Hellcats of the Navy και είναι ιστορικής σημασίας, καθώς πρόκειται για την μοναδική ταινία όπου παίζει μαζί με τον σύζυγό της. Αν και δεν είναι κάτι περισσότερο από ένα μέτριο πολεμικό δράμα, και μόνο η παρουσία ενός μελλοντικού προεδρικού ζεύγους στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, του δίνει ξεχωριστή σημασία στην ιστορία του αμερικανικού σινεμά. Η κυρία Ρίγκαν θα παίξει για τελευταία φορά στο σινεμά το 1958 στο Crash Landing, όπου επιβάτες ενός αεροπλάνου έρχονται αντιμέτωποι με σύγκρουση και αναγκαστική προσγείωση. Τα επόμενα τέσσερα χρόνια θα περιοριστεί σε κάποιους guest ρόλους σε τηλεοπτικές σειρές, μέχρι την οριστική της αποχώρηση από την ηθοποιία το 1962. Πέντε χρόνια αργότερα θα γινόταν η Πρώτη Κυρία της πολιτείας της Καλιφόρνια και μια νέα ζωή ξεκινούσε.


0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
Τα γεγονότα της ζωής

Οθόνες / Κασσαβέτης, Σκορσέζε, Ερίθε: 10 άχαστες προβολές στο φετινό Πανόραμα

Πρεμιέρες, παράλληλες εκδηλώσεις, αφιερώματα: Από τις 21 ως τις 27 Νοεμβρίου, οι κινηματογράφοι Τριανόν, Newman και Στούντιο φιλοξενούν το μακροβιότερο αθηναϊκό κινηματογραφικό φεστιβάλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Οθόνες / Πάνος Χ. Κούτρας: Queer before it was cool, νυν και αεί

Ο αγαπημένος Έλληνας σκηνοθέτης ξεδίπλωσε σημαντικές στιγμές από τη ζωή και την πορεία του και αφηγήθηκε πολύτιμες ιστορίες που διαμόρφωσαν το queer σινεμά του στο φετινό Iconic Talks Powered by Mastercard που πραγματοποιήθηκε στο 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Τα δέκα αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

Μυθολογίες / Τα 10 αγαπημένα animation του Αλέξανδρου Βούλγαρη (aka The Boy)

«Κάθε φορά που το βλέπω προσπαθώ να καταλάβω πώς έχει οργανωθεί αυτό το χάος»: Ο Αλέξανδρος Βούλγαρης μάς καλεί να ανακαλύψουμε δέκα animation διαφορετικών τεχνικών, που τον έχουν επηρεάσει βαθιά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Οθόνες / 65ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Όσα ξεχώρισαν κοινό και επιτροπές

Η Fischer, επίσημος χορηγός των Βραβείων Κοινού εδώ και μια δεκαετία, στήριξε για μία ακόμη χρονιά τον θεσμό, απονέμοντας πέντε βραβεία στις ταινίες που συγκέντρωσαν τις περισσότερες ψήφους των θεατών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ