Η Ολίβια Νιούτον-Τζον βγάζει στο σφυρί τα κοστούμια και τα αξεσουάρ της από το θρυλικό “Grease”

Η Ολίβια Νιούτον-Τζον βγάζει στο σφυρί τα κοστούμια και τα αξεσουάρ της από το θρυλικό “Grease” Facebook Twitter
Η Ολίβια Νιούτον-Τζον στο "Grease" του 1978.
0

Όταν η Σάντι εμφανίστηκε ενώπιον του Ντάνι με το κολλητό στο δέρμα μαύρο παντελόνι και το δερμάτινο τζάκετ της στο "Grease" του 1978, δεν θα μπορούσε η Ολίβια Νιούτον-Τζον να φανταστεί ότι το κοστούμι εκείνο που φόρεσε στην ταινία θα έπιανε γύρω στα 185.000 δολάρια σε δημοπρασία σαράντα και πλέον χρόνια μετά.

Τα συγκεκριμένα κομμάτια κινηματογραφικής ιστορίας μαζί με καμιά διακοσαριά ακόμα από τα κοστούμια αλλά και από τα προσωπικά ρούχα της τραγουδίστριας και ηθοποιού, πρόκειται να βγουν σε πλειστηριασμό στο Λος Άντζελες τον Νοέμβριο, ενώ 32 από αυτά βρίσκονται αυτή τη στιγμή ως εκθέματα στο Μουσείο του Στυλ στην Ιρλανδία.

Τα συγκεκριμένα κομμάτια κινηματογραφικής ιστορίας μαζί με καμιά διακοσαριά ακόμα από τα κοστούμια αλλά και από τα προσωπικά ρούχα της τραγουδίστριας και ηθοποιού, πρόκειται να βγουν σε πλειστηριασμό στο Λος Άντζελες τον Νοέμβριο

Όσον αφορά άλλα κομμάτια που προέρχονται από το 'Grease", μια εκδοχή του τζάκετ των «ροζ κοριτσιών» ("pink ladies") που της χάρισε το καστ και τα συνεργείο μετά τη λήξη των γυρισμάτων, αναμένεται να φτάσει στα 5.000 δολάρια ενώ τα παπούτσια χορού με το μικρό τακούνι που φορούσε στις πρόβες υπολογίζεται να πιάσουν γύρω στις 2.500 δολάρια (τα κόκκινα ψηλοτάκουνα που φορούσε στην ταινία χάθηκαν προ πολλού). Η τουαλέτα που φόρεσε στην βραδιά της απονομής των Όσκαρ εκείνη τη χρονιά μάλλον θα ξεπεράσει τις 10.000 δολάρια.

Η Ολίβια Νιούτον-Τζον βγάζει στο σφυρί τα κοστούμια και τα αξεσουάρ της από το θρυλικό “Grease” Facebook Twitter
Mια εκδοχή του τζάκετ των «ροζ κοριτσιών» ("pink ladies") αναμένεται να φτάσει στα 5.000 δολάρια ενώ ο συνδυασμός του αστραφτερού μαύρου κολάν και του δερμάτινου τζάκετ θα χτυπήσει στη δημοπρασία τα 185.000 δολάρια.

Πάνω από όλα πάντως, η δημοπρασία αυτή αποτελεί έναν φόρο τιμής στην 55ετή καριέρα της Ολίβια Νιούτον-Τζον, η οποία γεννήθηκε στην Αγγλία το 1948, αλλά μετακόμισε στην Αυστραλία με την οικογένειά της πριν κλείσει τα πέντε. Στα 15 της ήδη εμφανιζόταν στην τηλεόραση, η καριέρα της όμως απογειώθηκε με την επιστροφή της στη Βρετανία, με τα «εθνικά χρώματα» της οποίας διαγωνίστηκε στην Eurovision το 1977 με το τραγούδι "Long Live Love", το οποίο ήρθε τέταρτο τη χρονιά που επικράτησαν οι Abba με το "Waterloo".

Η Ολίβια Νιούτον-Τζον βγάζει στο σφυρί τα κοστούμια και τα αξεσουάρ της από το θρυλικό “Grease” Facebook Twitter
"You're the one that I Want": Όταν ο Ντάνι (Τζον Τραβόλτα) είδε τη "νέα" Σάντι.

Η άνοδος της ακολούθως στο μουσικό στερέωμα υπήρξε μετεωρική, φτάνοντας να έχει πουλήσει από τότε πάνω από 100 εκατομμύρια δίσκους στη διάρκεια μιας καριέρας που την είδε μεταξύ άλλων να χορεύει με τον Τζον Τραβόλτα, να συνεργάζεται με τον Στίβι Γουόντερ και να χορεύει κλακέτες με τον Τζιν Κέλι.

Το μεγαλύτερο μέρος από τα έσοδα της δημοπρασίας θα πάνε στο ερευνητικό κέντρο για τον καρκίνο που έχει ιδρυθεί to 2015 στη Μελβούρνη και φέρει το όνομά της (The Olivia Newton-John Cancer Wellness & Research Centre). Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα, η Ολίβια Νιούτον Τζον αποκάλυψε ότι κλήθηκε για τρίτη φορά να δώσει μάχη με τον καρκίνο στο στήθος (η πρώτη ήταν το 1992 και η δεύτερη το 2013) που αυτή τη φορά έχει κάνει και μετάσταση στη σπονδυλική στήλη.

Η Ολίβια Νιούτον-Τζον βγάζει στο σφυρί τα κοστούμια και τα αξεσουάρ της από το θρυλικό “Grease” Facebook Twitter
Η τουαλέτα που φόρεσε στην τελετή των Όσκαρ το 1978, αναμένεται να πιάσει τα 8.000 δολάρια.

Με στοιχεία από τον Guardian

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

τομ χάρντι

Οθόνες / 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε την άνοιξη

Από τη μεγάλη επιστροφή του «The Last of Us» σε εκείνη του «Αστερίξ» και από τη σεξουαλική αναζήτηση της Μισέλ Ουίλιαμς σε μια απολαυστική ματιά στον κόσμο του σύγχρονου μπαλέτου, αυτές είναι οι σειρές που θα μας κρατήσουν καθηλωμένους στη μικρή οθόνη το επόμενο διάστημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Μυθολογίες / «Οι εικόνες του Ζβιάγκιντσεφ είναι υπνωτιστικές»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Σάττι

Στην κινηματογραφική λίστα της τραγουδοποιού, η σιωπή λέει περισσότερα από τα λόγια, οι εικόνες αποκαλύπτουν κρυμμένα συναισθήματα, οι κόσμοι είναι γεμάτοι αβεβαιότητες και συγκρούσεις, και η μουσική έχει μια ιερή διάσταση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Οθόνες / 21 ντοκιμαντέρ του 21ου αιώνα που αξίζει να δείτε

Από μια σπουδαία στιγμή του σκορσεζικού σινεμά ως την ψηφιακή επανάσταση της Ανιές Βαρντά κι από το συγκλονιστικό δίπτυχο του Τζόσουα Οπενχάιμερ ως τη μεγάλη φιλμική «σκανταλιά» του Banksy, αυτοί είναι 21 σταθμοί του σύγχρονου σινεμά τεκμηρίωσης που πρέπει να έχει δει κάθε σινεφίλ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Οθόνες / «Μπορεί να γίνει μια παραγωγή σαν το “Flow” στην Ελλάδα, αρκεί να το θέλουμε»

Με αφορμή τη δεύτερη απονομή των βραβείων Stratos, που τιμούν το ελληνικό animation, o πρόεδρος της ASIFA HELLAS Κωνσταντίνος Κακαρούντας μιλά για την άνθηση της σκηνής, τις προκλήσεις και για το πώς η Ελλάδα μπορεί να πετύχει μια παραγωγή οσκαρικού επιπέδου.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
 «Εσύ, θείο, δεν θα φύγεις, θα μείνεις εδώ μαζί μου!» ή Γιάννα Δεληγιάννη: «Βρίσκω την ουσία μόνο στο να στηρίζει ο ένας τον άλλον». ή Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής.

Οθόνες / Η Γιάννα Δεληγιάννη προβάλλει ταινίες στους μαθητές της άγονης γραμμής

Η κινηματογραφίστρια και πρόεδρος της Cinemathesis μιλά για την πρωτοβουλία της να υλοποιεί κινηματογραφικά εργαστήρια για παιδιά σε απομακρυσμένα δημοτικά σχολεία της άγονης γραμμής, το όραμα και το αποτύπωμα της δράσης της, για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και για το τι λείπει από την τυπική εκπαίδευση.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Pulp Fiction / Γιατί το «Adolescence» έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο;

Είναι η τεχνική αρτιότητα μιας αστυνομικής σειράς με επίκαιρο κοινωνικό θέμα που της χαρίζει τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο κοινό; Ή μήπως η πραγματική δύναμη πηγάζει από τον φόβο των γονιών για τις εγκληματικές παραλείψεις και, κυρίως, για την άγνοιά τους απέναντι στα κρυφά σημάδια του ψηφιακού κόσμου;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Οθόνες / Η μαμά μου, ο Μπαρτ Ρέινολντς κι ένας θάνατος που παραμένει μυστηριώδης εδώ και μισό αιώνα

Ο γιος της ηθοποιού Σάρα Μάιλς ήταν τεσσάρων ετών όταν βρέθηκε νεκρός ο μάνατζερ και πρώην εραστής της μητέρας του. Οι υποψίες είχαν πέσει τότε πάνω στον συμπρωταγωνιστή της Μπαρτ Ρέινολντς. 51 χρόνια αργότερα, ο Μπολτ προσπαθεί να θυμηθεί τι συνέβη.
LIFO NEWSROOM
Το Παιδί Τραύμα επιλέγει τις 10 αγαπημένες του ταινίες

Μυθολογίες / «Το Festen έχει επηρεάσει τους στίχους μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Παιδιού Τραύματος

Χάνεκε αλλά και Αγγελόπουλος, «Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους» αλλά και «Aftersun», το Παιδί Τραύμα επιλέγει 10 ταινίες που κυμαίνονται από τον ωμό ρεαλισμό και τη βία μέχρι τον θρίαμβο της ποίησης και της τρυφερότητας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Οθόνες / 10 εξαιρετικές ταινίες που μπορείτε να δείτε τώρα στο Netflix

Το Netflix έχει γίνει ο παράδεισος της εύκολης ψυχαγωγίας, αλλά για τους πραγματικούς σινεφίλ κρύβει και έναν άλλο κόσμο. Αυτή είναι μια λίστα με ταινίες που απαιτούν προσοχή και αφοσίωση, που αξίζουν τον κόπο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Movies

Οθόνες / Η Χιονάτη και 8 καλύτεροι λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένα υποψήφιο για Όσκαρ animation για ενήλικες, το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Αριάν Λαμπέντ και μια τολμηρή ταινία για την προσφυγική εμπειρία, γυρισμένη στην Αθήνα, είναι μερικές από τις προτάσεις της εβδομάδας που θα σας αποζημιώσουν.
THE LIFO TEAM
Tο πρόβλημα με την «Εφηβεία»

Daily / Tο πρόβλημα με την «Εφηβεία»

Συμπονά κανείς όχι μόνο τους γονείς που μετά την παρακολούθηση της δραματικής μίνι σειράς του Netflix θα ψάχνουν μάταια απαντήσεις στα «ιερογλυφικά» μηνύματα που κρύβονται στα κινητά των παιδιών τους, αλλά και τα ίδια τα παιδιά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ