Οι δύο κύριοι φαίνονται να απολαμβάνουν το ποτό τους σε ένα υπέροχο γιoτ, κατασκευασμένο το 1928, αλλά από τον Jude Law δεν ξεκολλά η ιδέα πως το σκάφος αυτό πρέπει οπωσδήποτε να γίνει δικό του. Γνωρίζοντας πως μερικά αντικείμενα, σπάνια, πολύτιμα και μοναδικά, δεν έχουν τιμή, προσκαλεί τον Giancarlo Giannini σε μια βραδιά-έκπληξη, ταυτόχρονα προκαλώντας τον να αλλάξει γνώμη και να του το παραχωρήσει, αν όντως του αρέσει ό,τι θα δει. Ο Giannini αποδέχεται, περισσότερο από περιέργεια, έχοντας πάντα το πλεονέκτημα εκείνου που διαθέτει ένα περιζήτητο κι αξιοζήλευτο απόκτημα. Ο Jude Law βρίσκει ένα παλιό κλαμπ και ξεκινά εντατικές πρόβες για να πείσει τον φίλο του. Το αποτέλεσμα είναι ακαταμάχητο: ο Jude Law σκηνοθετεί ένα ατμοσφαιρικό πρόγραμμα, χορεύοντας στο ρυθμό μιας τζαζ ορχήστρας. Ο κύβος ερρίφθη, το στοίχημα κερδήθηκε και το γιοτ άλλαξε χέρια. Οι δυο τους ξανασυναντιούνται στο ίδιο μέρος και αυτήν τη φορά είναι η σειρά του Giannini να σκεφτεί έναν τρόπο για να αποκτήσει εκ νέου το σκάφος που μέχρι πρότινος του ανήκε. Επιλέγει να διηγηθεί μια ιστορία και το στοίχημα σφραγίζει ο ήχος των κρυστάλλινων ποτηριών του Johnnie Walker Blue Label. Θα είναι, άραγε, τόσο συναρπαστική όσο ο μεθυστικός χορός του φίλου του;
Ο Giancarlo Giannini, υποψήφιος για Όσκαρ και αγαπημένος ηθοποιός της Lina Wertmüller και των σπουδαίων Ιταλών σκηνοθετών της δεκαετίας του '70, πιστεύει ακράδαντα στη δύναμη των ιστοριών και στη χρησιμότητα των ηθοποιών στην επικοινωνία τους με το ενήλικο κοινό. Το πρωινό της συνάντησής μας στην προκυμαία του ξενοδοχείου Cipriani στην Giudecca της Βενετίας, ο σταρ που γνωρίσαμε από τον Μίμη τον Σιδερά και τον Πασκουαλίνο και τις 7 Καλλονές ήταν ευδιάθετος και ομιλητικότατος, διανθίζοντας με τέλειο κωμικό timing τις απόψεις του για την τέχνη που υπηρετεί επί 50 χρόνια, παραθέτοντας τις διαπιστώσεις του Φεντερίκο Φελίνι, όταν γύριζαν τον Καζανόβα: «"Giancarlino", μου έλεγε, "το σινεμά έχει πεθάνει προ πολλού!". Είχε δίκιο. Η ψηφιακή τεχνολογία άλλαξε τα πάντα».
Ο Jude Law, χαλαρός και χαμογελαστός, παραδέχτηκε πως του αρέσουν οι προκλήσεις που τον ξεβολεύουν. Φοβόταν τα ύψη, αλλά έμαθε να ελέγχει τον φόβο και πλέον απολαμβάνει τις αναρριχήσεις. «Όταν γίνεσαι 40 ετών, η αίσθηση του χρόνου μετατοπίζεται» λέει. «Δεν μου συνέβαινε αυτό όταν ήμουν νεότερος. Το μειονέκτημα του να αναλύεις τον χρόνο που περνάει είναι πως θεωρείς ότι στα νιάτα σου ξόδεψες τον καιρό σου αναίτια». Παρομοιάζει το επιχείρημά του με τον σαιξπηρικό κανόνα που θέλει έναν ολοκληρωμένο ηθοποιό να ερμηνεύει τους σημαντικούς ρόλους που έγραψε ο Άγγλος δραματουργός ανάλογα με την ηλικία του: «Όπως μου έλεγε ένας συνάδελφός μου, κάποιας ηλικίας βέβαια, "έχω παίξει τον Λαέρτη, τον Άμλετ, τον Πολλώνιο και τον Λιρ. Μόνο ο Γιόρικ μου έμεινε". Το κρανίο του νεκρού στον Άμλετ δηλαδή» συμπληρώνει γελώντας.
Στον Law, ο οποίος μόλις είχε επιστρέψει από διακοπές στη Γαλλία, αρέσει πολύ να επισκέπτεται γκαλερί τέχνης, να βλέπει ταινίες και θεατρικά, να κάνει γυμναστική, να πηγαίνει σε εστιατόρια με καλό φαγητό και, κυρίως, να ξυπνάει τα παιδιά του για να τα πάει στο σχολικό, αλλά να ξεκλέβει κι ένα έξτρα ημίωρο πρωινού ύπνου, λίγο πριν ξεκινήσει τις δουλειές του: «Μέσα από τα παιδιά μου μαθαίνω ποιος πραγματικά είμαι. Αυτά τα εξαιρετικά πλάσματα αποκαλύπτουν τον εσωτερικό μου κόσμο με τη δύναμη και τη ζωντάνια τους» ομολογεί.
Την ικανότητα των καλών ηθοποιών εμπιστεύεται σχεδόν τυφλά ο Jake Scott, αφήνοντας να παίξουν στις ταινίες του όπως νομίζουν εκείνοι. Χαρακτήρισε τον Law γοητευτικό, με χάρη παλαιάς κοπής, έναν έντονο, αλλά άμεσο ηθοποιό, και τον Giancarlo παιγνιώδη και άτακτο. «Οι δυο τους ταίριαξαν σαν αδελφές ψυχές, αν και δεν γνωρίζονταν πριν από το γύρισμα».
Ο Jake έδειξε το Gentleman's Wager στον πατέρα του, τον θρυλικό σκηνοθέτη του Alien, του Blade Runner και του Μονομάχου, sir Ridley Scott (που, συν τοις άλλοις, έχει τεράστια πείρα στη διαφήμιση), κι εκείνος ξετρελάθηκε, λέγοντάς του πως είναι ό,τι καλύτερο έχει γυρίσει! Στην ερώτηση αν είχε δίλημμα για το πώς θα τοποθετούσε το Johnnie Walker Blue Label, έτσι ώστε να μη διαταραχθεί η καλλιτεχνική και αφηγηματική ισορροπία της ταινίας, που σημειωτέον γυρίστηκε στα UK Virgin Islands, σε ένα σκάφος-αντίκα, σπάνιο σαν το blend του Johnnie Walker Blue Label, ο Scott είπε πως υπάρχουν, ούτως ή άλλως, παντού στοιχεία που παραπέμπουν στο γαλανό χρώμα του προϊόντος και κανείς δεν είχε πρόθεση να το βλέπει συνεχώς στα πλάνα. «Θεωρώ τα διαφημιστικά μου ταινίες μικρού μήκους, προτιμώ να διηγούμαι καθαρές ιστορίες και, αν γίνεται, να κάνω τους θεατές να γελάνε».
To πάρτι του Vanity Fair και η συνεργασία του Rankin με το Johnnie Walker Gold Label Reserve
Κορυφαίες διασημότητες απ' όλο τον κόσμο συγκεντρώθηκαν στο πάρτι του «Vanity Fair», στο πλαίσιο του 71ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας. Στην εκδήλωση ο παγκοσμίου φήμης φωτογράφος Rankin και το Johnnie Walker Gold Label Reserve ένωσαν τις δυνάμεις τους στην αναζήτηση για μια γενιά από ανερχόμενα αστέρια.
Το Johnnie Walker Gold Label Reserve, το σκωτσέζικο ουίσκι που είναι συνώνυμο της γιορτής, σε συνεργασία με τον Rankin δημιούργησαν ένα πρωτότυπο photobooth με στόχο να ανακαλύψουν τους αυριανούς Rising Stars ανάμεσα στο κοινό όλης της Ευρώπης, ανάμεσα σ' εσένα κι εμένα. Ο νικητής, που θα επιλεγεί από τον Rankin, θα έχει τη δυνατότητα να μοιραστεί τις δικές του στιγμές γιορτής, καθώς θα πρωταγωνιστήσει στην online καμπάνια του Johnnie Walker Gold Label Reserve για το 2015. Τα αποκαλυπτήρια του photobooth έγιναν από τον ίδιο τον Rankin στο πάρτι του «Vanity Fair» και σηματοδότησαν την έναρξη της πορείας του σε μια σειρά εκδηλώσεων σε όλη την Ευρώπη που θα διαρκέσει έξι μήνες και, φυσικά, θα κάνει στάση και στην Ελλάδα.
Rising Stars απ' όλη την Ευρώπη φωτογραφήθηκαν στο photobooth του Johnnie Walker Gold Label Reserve, μαζί τους και ο δικός μας Μάνος Γαβράς, που έδωσε το «παρών» στο ξενοδοχείο Westin Europa and Regina, εκπροσωπώντας τη χώρα μας στη γιορτή που πλαισιώθηκε από μία μοναδική έκθεση της δουλειάς του Rankin και σηματοδότησε την έναρξη της αναζήτησης του Johnnie Walker για τον νέο ανερχόμενο σταρ στην Ευρώπη. Ο Μάνος Γαβράς δήλωσε: «Είναι κάποιες στιγμές που η ευκαιρία είναι μπροστά σου και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να την αρπάξεις! Μια τέτοια ευκαιρία δίνει το Johnnie Walker Gold Label Reserve, σε συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης φωτογράφο Rankin, με το photobooth που θα κάνει τον γύρο της Ευρώπης, δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό και στον καλύτερο να κερδίσει».
Ο Rankin διευκρίνισε σε δηλώσεις του στη LifO τον σκοπό του πολυτελούς, χρυσαφένιου photobooth: «Έχω φωτογραφίσει πολλές διασημότητες στην πορεία τους προς την καταξίωση, έτσι, όταν πληροφορήθηκα αυτή την ενέργεια που απευθύνεται στο κοινό, αποφάσισα να συνεισφέρω, βάζοντας τη σφραγίδα μου. Αναζητούμε κάποιον με πνεύμα και πάθος, μια προσωπικότητα με ποιότητα όμοια μ' εκείνην που διέγνωσα στους σταρ που απαθανάτισα στην άνοδό τους. Σχεδιάσαμε ένα luxury photobooth, όπου επίδοξοι "ανερχόμενοι αστέρες" έχουν τη δυνατότητα να βγάλουν τη δική τους φωτογραφία και να την ανεβάσουν στο Ιnstagram, χρησιμοποιώντας το hashtag #GoldCelebration, με σκοπό να αποκτήσουν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν από εμένα. Μπορείτε να βρείτε το πλησιέστερο σ' εσάς photobooth στο www.johnniewalker.com»
σχόλια