13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Γαλλία
8

 

1.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Βραζιλία

 

 

2.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Φινλανδία

 

 

3.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Ινδία

 

 

4.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Περού

 

 

5.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Βραζιλία

 

 

6.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Ρουμανία

 

 

7.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Αγγλία

 

 

8.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Καναδάς

 

 

9.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Γαλλία

 

 

10.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Ινδία

 

 

11.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Ταϊλάνδη

 

 

12.

 

13 περίεργες αντικαπνιστικές καμπάνιες Facebook Twitter
Βραζιλία

 

 

13.

 

 

 

 

Design
8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
Η αλλόκοτη, εντυπωσιακή κεραμική της Δάφνης Χριστοφόρου

Design / Η αλλόκοτη, εντυπωσιακή κεραμική της Δάφνης Χριστοφόρου

Συνδυάζοντας τον τρόπο που διακοσμούσαν τα αρχαία ελληνικά αγγεία με τεχνικές που χρησιμοποιούνται στις κινεζικές πορσελάνες και φέρνοντάς τα όλα αυτά στο σήμερα, η βραβευμένη Κύπρια εικονογράφος δημιουργεί κεραμικά έργα που δεν μοιάζουν με άλλα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

3 σχόλια
Της βραζιλίας μου έκαναν την περισσότερη εντύπωση, διότι παραδόξως ΌΛΑ είχαν έμπνευση τον πόλεμο... της Γαλλίας το σεξ, αν μήι τί άλλωι... και της Ινδίας .. τα παιδιά..Πασιφενέστατα ο κάθε λαός εμπνέεται από τους κύριους άξονες της κουλτούρας του. Επί τούτου, και ο καναδάς, εστιατόρια dining, και να αργοπεθαίνεις, καπνίζοντας τον εαυτό σου, η πιό βαρετή και κλισέ διαφήμιση απ'΄ολες με την λιγότερη δημιουργικότητα. Κυρίως της Γαλλίας και της Φινλανδίας είναι παντελώς ανάρμοστα για δημόσια χρήση, και ώς εκ τούτου καθίστανται πε΄ρα για πέρα μάταια και αποτυχημένα όσον αφορά την ενημέρωση νέων ενηλίκων και κυρίως εφήβων, εφόσον μόνο η θεματολογία δίνει περισσότερο έμφαση στο γελοίο και το αστείο του θέματος, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι που θα έρθουν αντιμέτωποι με την εν λόγω διαφήμιση να γελάσουν διασκεδάζοντας δήθεν διαπαιδαγωγικά, και γρήγορα να την προσπεράσουν εκτρεπόμενοι τηι προσοχήι, εφόσον η αστειότητα των εικόνων αποσπά από την σοβαρότητα του θέματος. Επί του αυτού, καλύτερη καμπάνια για τα παιδιά και τους νέους ενήλικες μου φαίνεται η καμπάνια του Περού, μιας και με το ανθρωπάκι από πλαστελίνη και το λιωμένο παγωτό τραβάει και την προσοχή των νέων.Του Περού, αρκετά ενδιαφέρον, καθώς χτυπάει το θέμα της ευφυίας, και φυσικά, δεδομένου του ότι κεντρικός άξονας της νέας κυβέρνησης είναι η παιδεία, κατ'ἀυτού και η διαφήμιση ως φυσικό παρελκόμενο.Το Ηνωμένο βασίλειο, αρμοστότατα επικαλείται τον συμβολισμό του ψαρέματος, και φυσικά με έξυπνο λογοπαίγνιο χαρακτηριστικό του βρετανικού φλέγματος (british phlegm), αν μήι τί άλλωι, σε αριθμούς και γεγονότα της πραγματικότητας του καπνίσματο, οι βρετανοί όντας στερεοτυπικά πραγματιστές, τυπολάτρεις και στεγνοί σε χιούμορ, δημιουργηκότητα.Της Ταϋλάνδης, ήταν απλά το πλέον μπανάλ δημιούργημα, που μόνο ένα παιδί θα μπορούσε να έχει τόσο επιφανειακή έμπνευση συμβολισμού στο δημοτικό. Κλασσικό, βαρετό, χιλιοαπαντώμενο, και φτηνό στα γραφικα και στον συμβολισμό. Καθώς, δίχως την λεζάντα καθίσταται παντελώς άχρηστο και άλογο.Τέλος, της η καμπάνια της Ρουμανίας, απεικονίζει ένα συνοθύλεμα λαών πλήθους και κοσμομάνι, καταδεικνύοντας την έμφαση που δίδεται στην κοινωνία και στο communal, ελληνιστί συλλογικό, της υπόστασης του τσιγάρου, και τον αντίκτυπο που έχει στο κοινωνικό σύνολο, και φυσικά οι ρίζες της έμπνευσης βρίσκονται στα απομεινάρια του κουμουνισμού που ακόμη παραμένει ζωντανός στο υποσυνείδητο των ανθρώπων.Εν ολίγοις, παρότι περιέργως η Βραζιλία επιδίδει το θέμα του πολέμου σε όλη την καμπάνια κατά του καπνίσματος, ίσως έχει και τις πλέον αποτελεσματικότερες εικόνες. Αυτό διότι ακόμη και το χιούμορ με τον Μπίν Λάντεν, δεν αποσπά, αλλά τραβά τόσο την προσοχή και το ενδιαφέρον που το καθιστά θέμα συζήτησης, περαιτέρω μολύνοντας θετικά στο πέρασμά του από στόμα σε στόμα το κοινό. Συν τοις άλλοις, είναι τρείς σμπάροι με ένα τριγόνι, αφού αφενός χτυπά επιτυχώς το κύριο πρόβλημα του καπνίσματος, την μακροζωία, επίσης δεν χάνει τη νευκαιρία για να κάνει πολιτικές αιχμές κατά της Αμερικής, και τέλος με την επικάλυψη των ματιών του αγάλματος της δήθεν ελευθερίας με μαύρο ιμάντα, μιλά και για το θέμα της λογοκρισίας. Επί τούτου, το ίδιο ισχύει και για την εικόνα που φέρει τον Χίτλερ, ο Βραζιλιάνος δημιουργός κατέλαβε με καταλληλότατη προσαρμογή, ίσως και με σφετερισμό τη θεματολογία του μοτίβου "Χίτλερ" αναπροσαρμόζοντάς την για τον σκοπό κατά του καπνίσματος -- αδύνατον να μήν την σκεφτεί κάποιος για αρκετά λεπτά από την στιγμή που την είδε και να μήν την συζητήσει. Στην Γερμανία ούτε λόγος πάντως για το αυτό, παρότι θαυμαστή μοχλευση του συμβολισμού. Όπως και να έχει, κατἐμέ στο σύνολό τους οι εικόνες κατά του καπνίσματος της Βραζιλίας τραβούν την προσοχή πλέον όλων των υπολοίπων, με εξαίρεση την εικόνα που έχει τα τάνκς και το στρατό, την οποία βρίσκω ως θέμα βαρετό και παιδικό, ασχέτως με το ιδιαίτερο καλιτεχνικό τελέντο που εκπονήθηκε για την δημιουργία του.Mε βάση αυτά που σας είπα, θα μπορούσε κάποιος να προβλέψει την επικείμενη διαφημιστική καμπάνια της Ελληνικής αντικαρκινικής εταιρείας κατά του καπνίσματος; Εν ολίγοις, πιστεύετε θα διέπεται από δημιουργικόητα, λιτότητα, συμβολικό πλούτο, θεματολογικό βάθος... ή νοητικό αυνανισμό του μεταμοντερνισμού που χαρακτηρίζει την ελληνική τέχνη, αρχιτεκτονική και νοοτροπία; .. τα συμπεράσματα δικά σας στο:http://www.paspaase.gr/gallery/antikapnistikeekstrateia/
οπως το καταλαβα εγω,εφτιαξαν το σχεδιο του χιτλερ χρησιμοποιωντας τσιγαρα..κι απο κατω γραφει "το τσιγαρο σκοτωνει περισσοτερο", αρα το τσιγαρο σκοτωνει περισσοτερο κι απο τον χιτλερδες κι εδω http://www.flickr.com/photos/cigarromatamais/