Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια»

Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Κάθε πιάτο έχει τα δικά του ψεγάδια και αυτά είναι που το καθιστούν όμορφο, τουλάχιστον για εμάς. Εξού και το Flaw, που σημαίνει «ψεγάδι».
0

Το Flaw Project, μια σειρά μοντέρνων, διακοσμητικών κεραμικών πιάτων, είναι το δημιούργημα δύο αδελφών από τη Δράμα, της Στέλλας και της Ελευθερίας Ιωσηφίδου. Αν και σπούδασαν Φιλοσοφία και Παιδαγωγικά (η Στέλλα), Αγγλική Γλώσσα και Φιλολογία (η Ελευθερία), ανέκαθεν αγαπούσαν το DIY, τη ζωγραφική και οποιαδήποτε μορφή καλλιτεχνικής έκφρασης. Με βάση την κλίση της καθεμιάς έγινε και ο καταμερισμός των εργασιών στο Flaw: η Ελευθερία δημιουργεί το πιάτο και η Στέλλα το ζωγραφίζει.

— Πώς και σας ήρθε η ιδέα για το Flaw Project;

Πριν δημιουργήσουμε το Flaw, ξεκινήσαμε φτιάχνοντας μερικά πήλινα πιατάκια για εμάς τις ίδιες, ώστε να διαμορφώσουμε τον προσωπικό μας χώρο, εμπνευσμένες από τα διακοσμητικά πιάτα που πάντοτε χαζεύαμε στο σπίτι της γιαγιάς μας. Η τριβή με το αντικείμενο και η χαρά που μας πρόσφερε το παιχνίδι με τα υλικά μάς οδήγησε στη δημιουργία αυτού του πρότζεκτ, διότι καταλάβαμε ότι μελλοντικά θέλουμε να ασχοληθούμε αποκλειστικά με αυτό.

Ζώντας σε μια εποχή που η εικόνα του εαυτού μας, των αγαπημένων μας αλλά και της γύρω πραγματικότητας περνάει από διάφορα φίλτρα ώστε να είναι τέλεια, πιστεύουμε πως ήρθε η ώρα να δούμε πώς οι ατέλειες και τα ψεγάδια μπορούν να είναι μέρος μιας ακόμα ελκυστικότερης αισθητικής.


— Γιατί του δώσατε αυτή την ονομασία;

Ο πηλός είναι ένα ιδιαίτερο υλικό, το οποίο παίρνει σχήμα και μορφή στα δικά μας χέρια. Δημιουργούμε κάτι από το μηδέν και αυτό σημαίνει αυτομάτως ότι το αντικείμενο δεν μπορεί να είναι τέλειο με την κυριολεκτική έννοια της λέξης. Κάθε πιάτο, λοιπόν, έχει τα δικά του ψεγάδια και αυτά είναι που το καθιστούν όμορφο, τουλάχιστον για εμάς. Εξού και το Flaw, που σημαίνει «ψεγάδι».

Ζώντας σε μια εποχή που η εικόνα του εαυτού μας, των αγαπημένων μας αλλά και της γύρω πραγματικότητας περνάει από διάφορα φίλτρα ώστε να είναι τέλεια, πιστεύουμε πως ήρθε η ώρα να δούμε πώς οι ατέλειες και τα ψεγάδια μπορούν να είναι μέρος μιας ακόμα ελκυστικότερης αισθητικής.

Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Οι αδερφές Στέλλα και Ελευθερία Ιωσηφίδου.


— Τι είδους σχέδια έχουν τα πιάτα σας.

Με ένα γρήγορο scroll down στον λογαριασμό μας στο Ιnstagram μπορεί κανείς εύκολα να παρατηρήσει ότι στα περισσότερα σχέδιά μας απεικονίζονται γυναικείες μορφές. Για παράδειγμα, υπάρχει η μητέρα, οι φίλες, η «γιογκίνι» αλλά και μεμονωμένα πρόσωπα γυναικών. Αναμφισβήτητα, όμως, η γυναικεία μορφή που δεσπόζει στα σχέδια του Flaw είναι αυτή της Φρίντα Κάλο. Πρόκειται για μια υπέροχη και δυναμική γυναίκα, σύμβολο του φεμινισμού. Είναι μια καλλιτέχνις που θαυμάζουμε απεριόριστα για πολλούς λόγους, μεταξύ άλλων και επειδή χρησιμοποίησε ως μέσο έκφρασης όχι μόνο την τέχνη της αλλά και το ίδιο της το σώμα.


— Πώς προκύπτουν οι ιδέες;

Ζωγραφίζουμε πράγματα που αρέσουν σ' εμάς τις ίδιες: φυτά, κάποιο πρόσωπο που μας εμπνέει, κάποια σκηνή από ένα αγαπημένο βιβλίο ή ιδέες που μας δίνουν οι φίλοι μας.

Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Αναμφισβήτητα η γυναικεία μορφή που δεσπόζει στα σχέδια του Flaw είναι αυτή της Φρίντα Κάλο.
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter
Flaw Project: πήλινα πιάτα με όμορφα «ψεγάδια» Facebook Twitter


@flaw_project

 

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM