Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας;

Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
4

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Tα ράφια των περιπτέρων αγκομαχούν υπό το βάρος τόσων πολλών περιοδικών μόδας.Αλλά, ποιός ακριβώς διαβάζει όλα αυτά έντυπα;

Τα περιοδικά μόδας είναι τα μοναδικά έντυπα που δεν δείχνουν να πτοούνται και τόσο από την επέλαση της σημερινής ψηφιακής εποχής..


Μάλιστα, όπως παρατηρεί και η βρετανίδα δημοσιογράφος Maya Singer σε πρόσφατο άρθρο της στο διαδικτυακό BBC,  τα περιοδικά μόδας δείχνουν να αυξάνονται κάθε φορά που επισκέπτεται κανείς το newsstand της γειτονιάς του.

Ένα σωρό καινούριες fashion εκδόσεις ξεπετάγονται η μία μετά την άλλη, και τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι εύλογα:

Μπορεί η σημερινή οικονομία να υποστηρίξει όλα αυτά καινούρια glossy περιοδικά;

Ποιός τα διαβάζει όλα αυτά;

Και, τελοσπάντων, δεν υποτίθεται ότι όλα έχουν γίνει πλέον ψηφιακά..;

Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Το Dossier είναι ένα ανεξάρτητο Νεοϋορκέζικο περιοδικό μόδας . Άρχισε να εκδίδεται το 2008, κι εκτός από τη μόδα καταπιάνεται και με την λογοτεχνία.
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Ακόμα και πρωτοκλασάτοι φωτογράφοι, όπως η Γερμανίδα Ellen Von Unwerth συνεργάζονται σήμερα με μικρότερα, ανεξάρτητα περιοδικά, όπου τους επιτρέπεται και περισσότερη δημιουργική και καλλιτεχνική ελευθερία..
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Η socialite Dasha Zhukova (πίσω σειρά, τρίτη από τα δεξιά) σύντροφος του μεγιστάνα Roman Abramovich, έκανε αίσθηση με το λανσάρισμα του περιοδικού Garage, το οποίο άρχισε να εκδίδει το 2007
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Σε έναν κλάδο όπου τα έντυπα έρχονται και παρέρχονται, το βρετανικό περιοδικό iD συνεχίζει να επιβιώνει. Ιδρύθηκε το 1980 σαν fanzine από τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή της Vogue, Terry Jones.
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Το τριμηνιαίο περιοδικό τέχνης και μόδας Bullett θα πάψει να κυκλοφορεί έντυπα, για να επικεντρωθεί πλέον στην ψηφιακή του εκδοχή.
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Το Dazed & Confused ιδρύθηκε το 1992 από τον Jefferson Hack και τον φωτογράφο Rankin, τον οποίο βλέπουμε εδώ στα γραφεία του περιοδικού, το 2004.
Γιατί υπάρχουν τόσα πολλά περιοδικά μόδας; Facebook Twitter
Το περιοδικό TANK μοιράζεται την ιδιαίτερη του ματιά στις τέχνες, την μόδα, και τον πολιτισμό, από το 1998.

[ via ]

Design
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.
Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Design / Casa Gaia Ένα παράδειγμα εμβληματικών μεσογειακών διακοπών

Η Casa Gaia από τους Bobotis+Bobotis Architects είναι μια βίλα που, απόλυτα συνδεδεμένη με το τοπίο, ενσωματώνει με ευαισθησία τις καθημερινές ανθρώπινες ανάγκες, αποτίνοντας φόρο τιμής στη διαχρονική ηρεμία του μεσογειακού καλοκαιριού.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Design / 10 απίθανα αθηναϊκά σπίτια

Τη χρονιά που μας πέρασε, η Τζούλη Αγοράκη «άνοιξε» για τους αναγνώστες της LifO μερικά από τα πιο ιδιαίτερα, όμορφα, παράξενα, εκκεντρικά, γουστόζικα σπίτια της πόλης μας. Διαλέξαμε 10 που θα μας μείνουν αξέχαστα.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΡΙΣ ΤΑΒΙΤΙΑΝ
CHECK Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Design / Ένα Μουσείο Παραμυθιού φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά

Στην πόλη της Καβάλας oγδόντα παραμύθια και αγαπημένοι ήρωες προσφέρουν στα παιδιά την ευκαιρία να ταξιδέψουν σ’ έναν φανταστικό κόσμο με τη χρήση απλών, καθημερινών αντικειμένων που συχνά καταλήγουν στα σκουπίδια.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Design / Ένα σπίτι σαν ζεστή αγκαλιά

Ο διευθυντής προγράμματος του Δίεση, Γιώργος Γιαννόπουλος, προτιμά να ψάχνει πράγματα στο «γιουσουρούμ του Facebook» παρά να μπει σε μια αλυσίδα επίπλων. Και όταν έχει τις κλειστές του, μπορεί να ασχολείται με μια καρέκλα για δέκα ώρες χωρίς να κουράζεται.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ

σχόλια

4 σχόλια
Είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους (those people, u kno?) που αγοράζουν αυτά τα περιοδικά μόδας, από τα πιο δημοφιλή και καταξιωμένα π.χ. ιταλική Vogue μέχρι και τα πιο εναλλακτικά, π.χ. Metal. Δεν εργάζομαι στο χώρο της μόδας αλλά την παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον - προφανώς. Ασφαλώς το κάθε έντυπο έχει τη δική του αισθητική και βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το πώς τα ίδια πράγματα παρουσιάζονται με διαφορετικούς τρόπους (δηλ. όχι απαραίτητα "εμπορικούς" που να αναδεικνύουν το προϊόν σύμφωνα με τις επιθυμίες της όποιας εταιρίας) και "φορτίζονται" με διαφορετικές ερμηνείες (ως προς το καλλιτεχνικό κομμάτι). Ως προς την online μορφή ενός περιοδικού, για μένα δεν συγκρίνεται με τη στιγμή που κρατάς το τεύχος στα χέρια σου και μελετάς ωραίες φωτογραφίες και μετά το βάζεις στη βιβλιοθήκη σου και όταν νιώσεις την ανάγκη το πιάνεις ξανά. Και πιστεύω ότι τουλάχιστον κάποια (λίγα) από αυτά τα έντυπα αξίζουν να θεωρούνται λευκώματα και όχι περιοδικά με ημερομηνία λήξης. Αυτά από μια φανατική...
Και για να συμπληρώσω το προηγούμενο σχόλιό μου, δεν είναι απαραίτητο τα προϊόντα που βλέπεις να πας να τα αγοράσεις. Απλά βλέπεις τις τάσεις και μετά πας στο διπλανό mall και αγοράζεις τις φτηνότερες αντιγραφές που εναρμονίζονται με την παγκόσμια μόδα.
Αυτά τα περιοδικά τα διαβάζουν άνθρωποι που εφαρμόζουν στην πράξη την έκφραση "φάτε μάτια ψάρια". Κάποιες (και κάποιοι) από αυτούς τους ανθρώπους έχουν και τα χρήματα να αγοράσουν κιόλας αυτά που βλέπουν.