Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές

Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
0

Πριν λίγο καιρό εκδόθηκε ένα βιβλίο για τα 400 χρόνια από το θάνατο του Σαίξπηρ. To βιβλίο περιλαμβάνει αφίσες από τα πιο αγαπημένα θεατρικά έργα του σπουδαίου δραματουργού που παίζονται εδώ και κάποιες δεκαετίες σε 56 διαφορετικές χώρες από την Ιαπωνία μέχρι τη Κολομβία. Φιλοξενούμε δέκα από τις καλύτερες:

Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αυτή η υπέροχη αφίσα είναι από μία παραγωγή του 1865 του Μάκμπεθ για το Drury Lane Theatre του Λονδίνου (το σημερινό θέατρο Royal). Credit: Drury Lane Theatre, UK, 1865. D: Thomas Way /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Μινιμαλιστική πολωνική αφίσα από μία παραγωγή του Άμλετ (2002).Credit: Dom Kultury, 2002. D: Monika Starowicz (Dydo Poster collection) /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Βασιλιάς Ληρ, Πολωνία, 1991. Στην αφίσα του πολωνικού θεάτρου Teatr Nowy η κορώνα από στάχυα που φοράει ο βασιλίας μοιάζει σαν προέκταση των μαλλιών του και τον τυφλώνει. Credit: Teatr Nowy W Poznaniu,1991. D: Wieslaw Walkuski, (Dydo Poster collection) /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Ελάχιστα θεατρικά έχουν τόσα πολλά αστεία σχετικά με κέρατα και απατημένους σύζυγους όσο το Οι γυναίκες του Ουίνσδορ. Η συγκεκριμένη αφίσα είναι από μία παραγωγή του θεάτρου Millington Drake στην Uruguay. Credit: Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αυτό το απλό, τολμηρό σκίτσο από το γερμανικό Imagine Theatre αναπαριστά μία από τις πιο διάσημες σκηνές του Αντώνιος και Κλεοπάτρα. Credit: Imagine Theatre, DE, 2013. D: Lex Drewinski//Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αφίσα από το community college του Portland, στο Oregon για την παράσταση: Πολύ κακό για το τίποτα. Credit: Portland Community College, US, 2014. AD: Cece Cutsforth, D/P: Anthony Catalan /Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αυτή η πολύχρωμη αφίσα της Δωδέκατης Νύχτας αποτυπώνει το τρελλό κέφι της Σαιξπηρικής κωμωδίας. Είναι παραγωγή του βουλγαρικού Army Theatre. Credit: Bulgarian Army Theatre, BG, N/A. D: Asen Stateishinski/ Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Μία ψυχεδελική αφίσα για το Όνειρο Θερινής Νυκτός από το Serbian National Theatre. Credit: Serbian Νational Theatre, RS, 1982. AD: Stevo Zigon, D: Radule Boskovic/Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αφίσα από το Tokyo's Ryogoku Theater για την Κωμωδία των Παρεξηγήσεων. Credit: Tokyo Ryogoku Theater X, JP, 2011. AD/D: Ayako Nagai/ Princeton Architectural Press
Κι όμως, αυτές είναι αφίσες από παραστάσεις του Σαίξπηρ- παράξενες κι αντισυμβατικές Facebook Twitter
Αφίσα για την πιο αιματοβαμένη τραγωδία του Σαίξπηρ ο Τίτος Ανδρόνικος από το πολωνικό θέατρο Rekwizytornia. Credit: Teatr Rekwizytornia PL, 2006. D: Tomasz Boguslawski (Dydo Poster Collection)/Princeton Architectural Press
Design
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
 Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Design / Στο Urban Block 11 η βιώσιμη προσέγγιση υπερβαίνει τα στερεότυπα ιεράρχησης δομημένου-φυσικού

Ο Δημήτρης Ποτηρόπουλος, επικεφαλής του γραφείου Potiropoulos+Partners Architecture, μας ξεναγεί στο νέο του πρότζεκτ το οποίο θυμίζει τοπίο πριν από τη μεγάλη αστικοποίηση, με τη φύση πανταχού παρούσα
THE LIFO TEAM
H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Creative Minds / H δημιουργικότητα είναι μια αναπάντεχη δύναμη

Ο Άλεξ Κάβδας συζητά με την Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative στη Soho Square Athens και τον Χρήστο Κουτσούκο, Executive Creative Director στην Cream, για τη σημασία της δημιουργικότητας αλλά και το πώς μία καλή ιδέα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο, στο πλαίσιο του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς podcast «Creative Minds», με την υποστήριξη των βραβείων Ermis Awards.