Ο Εντί Σλιμάν είναι όλο εκπλήξεις από τότε που ανέλαβε τα ηνία του οίκου Ιβ Σεν Λοράν. Μετά την απόφασή του να παραλείπεται το «Ιβ» από το brand name και την καινούρια κολεξιόν του σε στυλ νέο-γκραντζ, ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής επέλεξε για πρόσωπο του οίκου τον Μέριλιν Μάνσον.
Φωτογραφία της καμπάνιας έχει αναρτηθεί σε λογαριασμούς διάσημων εκπροσώπων της μόδας, προκαλώντας το ανάλογο buzz. Ο στυλίστας της Λέιντι Γκάγκα, Νικόλα Φορμικέτι, σχολίασε στο Twitter: «Ο Μέριλιν Μάνσον στις νέες διαφημίσεις του Σεν Λοράν. Σκέψεις;», ενώ ο Πίτερ Ντέιβις, διευθυντής του περιοδικού SCENE, περιορίστηκε σε ένα απλό «Απίστευτο» στη σχετική του ανάρτηση στο Facebook.
Ο Μάνσον, ομολογουμένως, ταιριάζει ιδιαίτερα στο νέο προφίλ που χτίζει ο Σλιμάν για τον οίκο: Σκοτεινός, ακραίος, με αναφορές στα 90s. Η επιτυχία της επιλογής απομένει να φανεί στις πωλήσεις.
σχόλια