Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin

Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
0

Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
Πολλά από τα εξώφυλλα των δίσκων του Aphex Twin βασίζονταν σε ιδέες αλλά και σκίτσα του ίδιου...

  

Το “Syro” νέο διπλό άλμπουμ του Aphex Twin στην Warp είναι πλέον γεγονός μετά από πολλές εικασίες και διάφορα μυστηριώδη στένσιλ στους δρόμους του Μανχάταν που προμήνυαν τον ερχομό του. Ο Richard D. James επιστρέφει μετά από 13 χρόνια απουσίας από την ηλεκτρονική σκηνή. Σήμερα, πιο ώριμος και ακόμη απόμακρος, ζει με την οικογένεια του και τα δύο του παιδιά στην Σκωτία.  

Για το artwork του άλμπουμ, συνεργάζεται με κάποιους γνώριμους του από τα παλιά.

Η ομάδα των Desighers Republic [TDR] ήταν υπεύθυνη για το logo της Warp αλλά μεταξύ άλλων και για το artwork των πιο διάσημων άλμπουμ του Aphex Twin όπως τα Come to Daddy του 1997 και το Windolicker του 1999 ενώ κρύβεται από πίσω και από τα διαστρεβλωμένα πρόσωπα που έγιναν το σήμα κατατεθέν του.

Ο Ian Anderson, ο δημιουργός της TDR, πρόσφατα δήλωσε ότι πολλά από τα εξώφυλλα των δίσκων του James βασίζονταν σε ιδέες αλλά και σκίτσα του ίδιου όπως επίσης ότι ζηλεύει που το διάσημο logo του δεν είναι δικιά τους δημιουργία αλλά έργο του ιδιοφυή μουσικού. 

Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
“Artificial Intelligence” compilation (1992). Ένα εξώφυλλο των ΤDR για μια συλλογή της Warp που περιέχει ένα κομμάτι του Aphex Twin.
Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
“On” EP (1993)
Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
“Ventolin” EP (1995)
Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
“Donkey Rhubarb” EP (1995). Το χαμόγελο του James επί 25 φορές, παρμένο από το εξώφυλλο του '...I Care Because You Do'.

 

Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
“Come to Daddy” (1997). Μια μίξη από εικόνες που έφτιαξαν ο Richard D. James και ο Chris Cunningham που είναι υπεύθυνος και για τα βίντεο του.

 

Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
“Come to Daddy Remixed” (1997). Βασίζεται σε μια διαφήμιση της βρετανικής κινητής τηλεφωνίας Orange.

 

Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
“Windowlicker” (1999). Ακόμη μια συνεργασία με τον Cunningham
Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
"Syro" (2014). "Ένα σετ από στοιχεία χωρίς να υπάρχει μυστήριο"

 

Τα αξεπέραστα εξώφυλλα του Aphex Twin Facebook Twitter
To limited edition vinyl box του Syro.
Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που μας προτρέπει να ζήσουμε στο max/ Ένα σπίτι που φοράει με χιούμορ τον μαξιμαλισμό του

Design / «Ο μινιμαλισμός είναι πλήξη»

Κάποτε η Tina Livanos είχε καθυστερήσει σε έναν γάμο, όπου ήταν παράνυμφος, επειδή είχε βρει μια ιδιαίτερη λάμπα. Μέχρι και σήμερα ψάχνει αδιάκοπα σε αντικερί, ανοιχτές αγορές και παζάρια, προκειμένου να γεμίσει το σπίτι της με έπιπλα και μπιχλιμπίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Βιβλίο / Αθηναϊκές πολυκατοικίες: Η πιο ζωντανή ιστορία της πρωτεύουσας

Μια νέα ερευνητική έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση, ευχάριστη και ζωντανή, αφηγείται την ιστορία της πολυκατοικίας αλλά και της πόλης μας με τις μεγάλες και τις μικρότερες αλλαγές της, μέσα από 37 ιστορίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα σπίτι σε διάλογο με τη δικαιοσύνη και την τέχνη

Design / Ένα διαμέρισμα του ’70 που απορρίπτει οτιδήποτε παλιό

Το σπίτι του Αλέξανδρου Κασσανδρινού είναι γεμάτο τέχνη, χωρίς καμία αντίκα, με έπιπλα περισσότερο βολικά παρά ντιζαϊνάτα και άπειρο φως — τόσο, που το καλοκαίρι στο καθιστικό χρειάζονται γυαλιά ηλίου για να καθίσει κανείς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM