Εικαστικά την Κυριακή

Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
0

Από τις 4 Δεκεμβρίου η Τρέισι Εμιν εκθέτει στο Moca του Μαϊάμι μερικά από τα πιο αξιόλογα έργα της με νέον.

Angel without you, ο τίτλος της έκθεσης.

Το Moca ήταν το πρώτο αμερικανικό μουσείο που απέκτησε έργο της Έμιν, το βίντεό της «Γιατί δεν έγινα χορεύτρια», έργο του 1998.

Για τις ανάγκες της έκθεσης, η Εμιν δημιούργησε μια σειρά νέον μεγάλης κλίμακας τα οποία θα εκτεθούν στην αυλή του μουσείου. Η Τρέισι Εμιν γεννήθηκε το 1963 και είναι διεθνώς αναγνωρισμένη για το αποκαλυπτικό στιλ που διαποτίζει το έργο της.

Εμπνέεται από τις προσωπικές της εμεπιρίες και αποκαλύπτει την συναισθηματική της κατάσταση με ωμή ειλικρίνεια και χιούμορ σε μια ευρεία ποικιλία μέσων , όπως τη ζωγραφική , το σχέδιο , τα κεντήματα , το νέον , την εγκατάσταση , τη γλυπτική και το φιλμ .

Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Angel without you
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Τρέισι Εμιν

Η ίδια για το νέον: «Δουλεύω το νέον 18 χρόνια. Ήταν κάτι που μου ήρθε πολύ νωρίς καθώς μεγάλωσα σε μια παραθαλάσσια πόλη το Margate. Το νέον υπήρχε , γι 'αυτό ποτέ δεν ήταν ένα υλικό ξένο προς εμένα , όπως θα ήταν αν μεγάλωσε στα προάστια . Γράφω πολύ και πολλά από τα νέον μου είναι ποιήματα αγάπης , που δεν απευθύνονται σε ένα άτομο , αλλά για πολλούς. Κάποια νέον φαίνεται να είναι γεμάτα θυμό , αλλά στην πραγματικότητα είναι το χιούμορ. Είναι ανοιχτά σε ερμηνείες. Μερικά γράμματα λειτουργούν καλύτερα σε νέον , κάποιες λέξεις λειτουργούν καλύτερα σε διάφορα χρώματα , αλλά ουσιαστικά, αυτό που επιθυμώ είναι να υπάρξει ισορροπία ανάμεσα στο συναίσθημα και την επιδεικτικότητα του νέον." 

 

Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Τρέισι Εμιν - Λουίζ Μπουρζουά
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Meet me in Heaven I will wait For You
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Kiss me
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Blinding
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
I listen to the ocean and all I hear is you
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Bosver
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
I can feel
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Forgot to kiss
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Trust yourself
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
You loved me like a distant star
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Sorry flowers die
Εικαστικά την Κυριακή Facebook Twitter
Scream

Tracey Emin: Why I Never Became a Dancer, 1995

 

Η Τρέισι Εμιν σπούδασε χαρακτική στο Maidstone College of Art , στο Κέντ και συνέχισε τις σπουδές της στο Royal College of Arts , στο Λονδίνο , όπου κέρδισε ένα μεταπτυχιακό στη ζωγραφική .

Η πρώτη εμπορική έκθεση της Emin πραγματοποιήθηκε στο White Cube Gallery του Λονδίνου το 1993 . Το 1999 , Lehmann Maupin παρουσίασε την πρώτη της έκθεση γκαλερί Tracey Emin σόλο στις Ηνωμένες Πολιτείες , "Κάθε Μέρος της αιμορραγίας είμαι εγώ " .

 Η περίφημη εγκατάστασή της «Το κρεβάτι μου» εκτέθηκε στην Tate , και ήταν υποψήφια για το βραβείο Turner . Το 2007 , επιλέχτηκε για να εκπροσωπήσει τη Μεγάλη Βρετανία στην Μπιενάλε της Βενετίας , και έγινε η δεύτερη γυναίκα καλλιτέχνης που έφτασε στη Μπιενάλε.

Αναγορεύθηκε σε επίτιμο διδάκτορα του Royal College of Art και διδάκτορα Φιλοσοφίας στο London Metropolitan University. Το 2013, τιμήθηκε από τη βασίλισσα Ελισάβετ για τη για τη συνεισφορά της στις εικαστικές τέχνες.

 

 

*****

 

 

 

Εικαστικά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ψυχοπαίδης

Εικαστικά / Ο Γιάννης Ψυχοπαίδης έφτιαξε μια πόλη από αναγεννημένα ερείπια στην γκαλερί Ζουμπουλάκη

Από ένα μακρινό ή πρόσφατο παρελθόν ξεβρασμένα στο σήμερα, τα σπασμένα αυτά κομμάτια μάς κάνουν να ανακαλούμε με τη φαντασία μας την προϊστορία τους, μια αλλοτινή ζωή που κάποτε υπήρξε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το νέο μουσείο του Έντβαρντ Μουνκ στο Όσλο μαγνητίζει

Πέθανε Σαν Σήμερα / Έντβαρντ Μουνκ: Αυτό το μουσείο στο Όσλο φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή έργων του

Ένα κάπως αμφιλεγόμενο αλλά σίγουρα εντυπωσιακό κτίριο-ορόσημο, δημιούργημα των Estudio Herreros, φιλοξενεί τη μεγαλύτερη συλλογή έργων ενός από τους σπουδαιότερους και πλέον επιδραστικούς καλλιτέχνες των μοντέρνων καιρών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Los Caprichos - Goya

Εικαστικά / «Los Caprichos»: Ο σκωπτικός Γκόγια στην Εθνική Πινακοθήκη

80 χαρακτικά που σατιρίζουν τη διαφθορά, τη θρησκευτική υποκρισία, την απληστία, την αμάθεια και τη δεισιδαιμονία. Έργα που μπορεί να αποτέλεσαν μια οικονομική καταστροφή για τον μεγάλο Ισπανό ζωγράφο, αλλά θεωρούνται πρόδρομοι της μοντέρνας τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αξίζει να τους προσέξετε: Νέα ονόματα στη σύγχρονη τέχνη

Εικαστικά / Αξίζει να τους προσέξετε: Νέα ονόματα στη σύγχρονη τέχνη που δείχνουν τη δουλειά τους τώρα

Οι αθηναϊκές γκαλερί και οι ανεξάρτητοι χώροι μοιάζουν αυτή την περίοδο να βρίσκονται σε μια διαρκή περίοδο δοκιμών, θέλοντας να προτείνουν και νεότερους καλλιτέχνες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σημαντικές εικαστικές εκθέσεις - Χειμώνας 2025

Εικαστικά / 10 νέες εικαστικές εκθέσεις για το επόμενο τρίμηνο

Καθώς το επόμενο διάστημα αποτελεί μεταβατική περίοδο εν αναμονή σημαντικών εκθέσεων που θα δούμε την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2025, κάνουμε μια σύντομη επισκόπηση των επόμενων εβδομάδων, στις οποίες κυριαρχεί η ελληνική εικαστική σκηνή, με σημαντικούς ζωγράφους και γλύπτες, ενώ επιστρέφει στην Εθνική Πινακοθήκη η περίφημη σειρά χαρακτικών του Γκόγια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Τα χρήματα είναι δευτερεύον πράγμα»: Ο Τζεφ Κουνς στα 70

Εικαστικά / «Τα χρήματα είναι δευτερεύον πράγμα»: Ο πολυεκατομμυριούχος Τζεφ Κουνς στα 70

Λίγο πριν τα 70ά του γενέθλια, ο διάσημος και αμφιλεγόμενος εικαστικός συμμετέχει σ’ έναν «διάλογο» με το ίνδαλμά του, τον Πάμπλο Πικάσο. Υπάρχουν όμως κοινά στοιχεία ανάμεσά τους;
THE LIFO TEAM
Οι μεγάλες εκθέσεις του 2025

Εικαστικά / Οι μεγάλες διεθνείς εκθέσεις του 2025 που αξίζουν το ταξίδι

Τα σχέδια των Dolce & Gabbana και η εμβληματική τέχνη του Anselm Kiefer, οι περφόρμανς του Leigh Bowery, οι γυναίκες της Suzanne Valadon και ο ονειρικός κόσμος του Wes Anderson βρίσκονται ανάμεσα στις πιο σημαντικές εκθέσεις της νέας χρονιάς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τεό Τριανταφυλλίδης 

Portraits 2025 / Τεό Τριανταφυλλίδης: «Υπάρχει μια υπεροψία ότι οι καλλιτέχνες είμαστε το ανώτατο ανθρώπινο επίτευγμα»

Eκφράζοντας την ανησυχία ενός ανθρώπου της γενιάς του, ενός καλλιτέχνη που τον απασχολεί τόσο ό,τι χάνεται όσο και το άδηλο μέλλον, ο Τεό Τριανταφυλλίδης πιστεύει ότι τα είδη της νοημοσύνης -η ανθρώπινη, η τεχνητή και της φύσης- μπορούν να ευνοήσουν το ένα το άλλο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ