Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;!

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
0

Η έκθεση «Το χάος των αναμνήσεων» στην γκαλερί a.antonopoulou.art δεν είναι άλλο από μια πλειάδα κακόγουστων, ευτελών, αστείων, ενίοτε και εξωφρενικών μικροαντικειμένων από τη συλλογή κιτς σουβενίρ που έχει μαζέψει από ταξίδια του ο Γιάννης Μπουτάρης και αναδεικνύουν το πάθος του γι' αυτά. Δεκάδες διακοσμητικά και χρηστικά αντικείμενα που ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης συνέλεξε μέσα σε μία τριακονταετία, περίοδο που ταξίδευε ανά τον κόσμο ως οινοπαραγωγός, εμπορευόμενος τα κρασιά του.


Πορσελάνινα, πλαστικά, ξυλόγλυπτα, σκαλισμένα σε μάρμαρο ζωάκια, πορτρέτα πολιτικών ηγετών, ήρωες της ελληνικής μυθολογίας, τσολιάδες και χωριατοπούλες, ταυρομάχοι και σπανιόλες, μπούστα γυναικών και ημίγυμνα pin-up girls, γυναίκες του Μανάρα, αγωνιστικά αυτοκίνητα, δεκάδες αναπτήρες, ζωγραφιστά πιάτα, τασάκια, λυχνάρια, ρολόγια επιτοίχια, τσέπης και χειρός, ματριόσκες, απίθανα διακοσμημένες φιάλες ποτών, τσαγιέρες με λεοπάρ σχέδια, γυάλινες σφαίρες, μπιμπελό και τοπόσημα από διάφορες πόλεις, περιοχές και χώρες, από το Ισραήλ μέχρι το Αζερμπαϊτζάν και από τη Μάλτα μέχρι την Αυστραλία. Ο Παρθενώνας και ο Λευκός Πύργος, ο Πύργος του Άιφελ και η Όπερα του Σίδνεϊ, ο κόκκινος τηλεφωνικός θάλαμος του Λονδίνου και το Manneken Pis («Ο μικρός που ουρεί»), το γνωστό μπρούντζινο άγαλμα των Βρυξελλών.


Η γκαλερίστα Αγγελική Αντωνοπούλου ξεχώρισε 600 σουβενίρ από τα περί τα 2.000 της συλλογής του Μπουτάρη, η οποία εκτίθεται κυρίως σε προθήκες στην αίθουσα πωλητηρίου του Κτήματος Κυρ-Γιάννη στο Γιαννακοχώρι Ημαθίας, τα κατέβασε στην Αθήνα και έστησε μια εγκατάσταση σύγχρονης τέχνης. Τα ταξινόμησε σε ενότητες, έτσι ώστε τα αντικείμενα της συλλογής να αφηγούνται μια νέα ιστορία.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Υπάρχουν διάφοροι αναπτήρες στην έκθεση αλλά ξεχωρίζει ο ιδιαίτερα κακόγουστος αναπτήρας-κάθισμα τουαλέτας. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


Ζητήσαμε από τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης να μας αφηγηθεί την ιστορία που συνοδεύει κάποια από αυτά.

— Θέλετε να θυμηθείτε τις ιστορίες μερικών αντικειμένων;

Δεν θυμάμαι καν την προέλευση των περισσοτέρων πια.


— Θα έχετε κάποια αγαπημένα, παρ' όλα αυτά...

Ναι, είναι κάνα δυο, στα οποία έχω αδυναμία και τα έχω σπίτι μου.


— Ποια είναι αυτά;

Το χρυσό μπούστο γυναίκας. Μου άρεσε πολύ και το έβαψα με χρυσό σπρέι. Το άλλο που μ' αρέσει πολύ είναι η κοπελιά που βρίσκεται στην έκθεση, ανάμεσα στα βατράχια. Είναι ένα τύπου pin-up girl με ολόσωμο ροζ μαγιό. Αυτή την κοπέλα όλο σκέρτσο δεν θυμάμαι από πού την πήρα.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
O Γιάννης Μπουτάρης έχει αδυναμία στο χρυσό μπούστο γυναίκας... Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
...αλλά και στο τύπου pin-up girl με ολόσωμο ροζ μαγιό. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Δεν τη συγκαταλέγετε στα ερωτικά;

Όχι, τα ερωτικά όλα είναι του Μανάρα.


— Η αντίκα τύπου Τζάγκουαρ, το μεταλλικό αντίγραφο αυτοκινήτου, το οποίο δεν το λες κακόγουστο, από πού το πήρατε;

Από ένα κατάστημα στη Βιέννη το οποίο πουλάει ντιζαϊνάτα αντικείμενα. Μοιάζει με αντίκα, αλλά δεν είναι. Είναι φανταστικό μοντέλο, δεν υπάρχει αυτό το είδος. Το αγόρασα πριν από 2-3 χρόνια, κάποια Χριστούγεννα στη Βιέννη.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Το μεταλλικό αντίγραφο αυτοκινήτου μοιάζει με αντίκα, αλλά δεν είναι. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Πρόσφατο απόκτημα θα είναι και ο λεμονοστύφτης με το κεφάλι της Μέρκελ...

Όχι, αυτό είναι πιο παλιό.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Λεμονοστύφτης Μέρκελ. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Μου είπαν ότι οι μικρογραφίες με τους παπάδες που παίζουν διάφορα τυχερά παιχνίδια δημιούργησαν σκάνδαλο και αποσύρθηκαν.

Αυτούς τους πήρα από την Τήνο πριν από χρόνια. Μου είχαν πει –δεν ξέρω αν είναι αλήθεια ή ψέματα– ότι τα είδε ο Μητροπολίτης Σύρου, εκνευρίστηκε και τα απαγόρευσε. Δεν ξέρω αν πράγματι τα αποσύρανε, αλλά αυτό κυκλοφόρησε.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Παπάδες που παίζουν μπιλιάρδο. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Οπότε είναι σπάνια αντικείμενα.

Φαντάζομαι, ναι.


— Είδα και έναν Χριστό ως φωτιστικό νυκτός.

Αυτό μου το έκαναν δώρο.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Χριστός - φωτιστικό νυκτός. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Τα σεξουαλικά αντικείμενα έχουν συγκεκριμένη προέλευση;

Εκτός των γυναικών του Μανάρα, οι οποίες δεν είναι ακριβώς κιτς, έχουνε γούστο. Έχουν όλα μια υπερβολή, ας πούμε.


— Το τρίγωνο με τα πλαστικά ανθρωπάκια, δύο άντρες και μία γυναίκα, που κάνουν σεξ;

Ούτε αυτό θυμάμαι από πού το πήρα. Καθόλου.


— Υπάρχει και ένα μπουκάλι ούζο με... πέος σε στύση.

Αυτό το πήρα από την Αθήνα. Από είδη λαϊκής τέχνης.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Όλα τα γυάλινα μπουκάλια στην έκθεση είναι αρμένικα. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Η γόβα-μπουκάλι;

Όλα τα γυάλινα μπουκάλια –έχω και ένα σπαθί-μπουκάλι– είναι αρμένικα. Κάποια είναι αγορασμένα από το Ερεβάν και κάποια μου τα έχουν φέρει δώρο.


— Μου φάνηκε αστείος και συγχρόνως ιδιαίτερα κακόγουστος ο αναπτήρας-κάθισμα τουαλέτας.

Αυτό μου το έκαναν δώρο τη βραδιά των εγκαινίων. Όπως και ένα τασάκι με ένα κεφάλι σαν ψάρι, επίσης δώρο των εγκαινίων.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Το κοχύλι με την Παναγία. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Το κοχύλι με την Παναγία;

Δεν το θυμάμαι. Εκείνο που θυμάμαι πάρα πολύ καλά είναι ένας τεράστιος αητός-ρολόι που είναι μόνος του σε μια γωνιά και μια κυρία που είναι ανάσκελα, έχει τα πόδια της ψηλά και παίζει μ' ένα ρολόι. Αυτά τα βρήκα σε ένα μαγαζί στη Θεσσαλονίκη που πουλάει άπειρα τέτοια. Αυτά τα δύο μου έβγαλαν τα μάτια, γι' αυτό και τα πήρα.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Ο αητός- ρολόι. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Από τα ελληνικά τι θα ξεχωρίζατε;

Τα μπουκάλια του ούζου είναι απίστευτα! Αλλά τα υπόλοιπα είναι χωρίς έμπνευση. Οι Παρθενώνες, η Μύκονος, τα αιγαιοπελαγίτικα σπιτάκια, εντελώς ανέμπνευστα.


— Το ξυπνητήρι με τη φωνή του μουεζίνη πού το βρήκατε;

Νομίζω ότι το πήρα Χριστούγεννα, σε μαγαζί παιδικών παιχνιδιών.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Ξυπνητήρι με τη φωνή του μουεζίνη. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Ούτε η Μπάρμπι με το χιτζάμπ είναι από μουσουλμανική χώρα;

Δεν ξέρω, δεν θυμάμαι. Κοίταξε, οι μουσουλμάνοι έχουν πρόβλημα, δεν έχουν πολύ χιούμορ με αυτά.


— Ποιο θεωρείτε το πιο ωραίο σας απόκτημα;

Υπάρχουν και κάποια ωραία, θα τα έλεγα κομψοτεχνήματα. Τα τσαγερά είναι κομψοτεχνήματα. Αυτά ξεκίνησα να τα κάνω δώρο στη γυναίκα μου, η οποία έπινε πάρα πολύ τσάι. Ακολουθούσε και μια ιεροτελεστία για το τσάι – την ψιλοκορόιδευα γι' αυτό. Κάποια στιγμή αποφάσισα να της κάνω δώρο τσαγιέρες. Αρχικά της πήρα κάποιες ασημένιες και μετά άρχισα να της αγοράζω αυτά: μια ζέμπρα, μια καμηλοπάρδαλη, μια γυναίκα με φουστάνι.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
"Αυτά ξεκίνησα να τα κάνω δώρο στη γυναίκα μου, η οποία έπινε πάρα πολύ τσάι". Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Οι τσαγιέρες θα έχουν και συναισθηματική αξία για σας, αφού ανήκαν στη γυναίκα σας.

Εν τέλει, όλα έχουν συναισθηματική αξία. Παρόλο που είμαι δεμένος μαζί τους, με διασκεδάζουν πολύ. Ξέρεις ποιο είναι το πιο σημαντικό; Εγώ τα είχα στο κτήμα φύρδην μίγδην, από δω κι από κει, σκόρπια. Όταν τα είδα στην γκαλερί μαζεμένα θεματικά, απέκτησε μια εικόνα όλη αυτή η ιστορία.


— Υπάρχει κάποιο που είναι τόσο όμορφο, που δεν θα έπρεπε να βρίσκεται ανάμεσα σε όλα αυτά τα αντικείμενα;

Θεωρώ ότι και το όμορφο ταιριάζει μέσα στα άσχημα. Είναι 2-3 πορσελάνινα, κάτι κυρίες, κάτι κύριοι, τα οποία δεν είναι καθόλου άσχημα. Οι κινήσεις τους είναι τελείως εκτός της δικής μας εποχής. Γι' αυτό τα έβαλα! Μια κίνηση, μια υπόκλιση, ένα χειροφίλημα, λεπτότητες τελείως άλλων εποχών. Είναι καλοφτιαγμένα, ωραία, ένα από αυτά μάλιστα είναι από πορσελάνη αξίας. Όλα αυτά που εκτίθενται κάτω δεν είναι ούτε το 1/3 όσων έχω μαζεμένα.

Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Η Μπάρμπι με το χιτζάμπ. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Κύριε Μπουτάρη, πού τα βρήκατε όλα αυτά τα κομψοτεχνήματα του κιτς;! Facebook Twitter
Κυρία που είναι ανάσκελα, έχει τα πόδια της ψηλά και παίζει μ' ένα ρολόι. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Μαρία Ελένα Βιέρα ντα Σίλβα: Η Συλλογή Guggenheim επανασυστήνει στο κοινό μια σημαντική ζωγράφο

Εικαστικά / Μαρία Ελένα Βιέρα ντα Σίλβα: Η Συλλογή Guggenheim επανασυστήνει στο κοινό μια σημαντική ζωγράφο

Με αφορμή την αναδρομική έκθεση στη Συλλογή Peggy Guggenheim στη Βενετία, έφτασε η στιγμή να ανακαλύψουμε τη ζωγράφο που θεωρείται εθνικός θησαυρός για την Πορτογαλία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ματίς και Μαργκερίτ: Βλέποντας τον ζωγράφο μέσα από τα μάτια της κόρης του

Εικαστικά / Ματίς και Μαργκερίτ: Βλέποντας τον ζωγράφο μέσα από τα μάτια της κόρης του

Μια νέα έκθεση στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης στο Παρίσι με πορτρέτα της κόρης του Ανρί Ματίς, Μαργκερίτ, προσφέρει μια νέα οπτική στο έργο του μεγάλου Γάλλου καλλιτέχνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια άνοιξη γεμάτη τέχνη: 15 σημαντικές εκθέσεις που ξεκινούν τον Απρίλιο

Εικαστικά / Μια άνοιξη γεμάτη τέχνη: 15 σημαντικές εκθέσεις που ξεκινούν τον Απρίλιο

Αφρικανική τέχνη, κριτική στην αποικιοκρατία, έργα για τα δικαιώματα των ζώων και εμπνευσμένα από διαστημικά ταξίδια, νέοι καλλιτέχνες και αναδρομικές εκθέσεις σε μουσεία και γκαλερί της Αθήνας.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τέσσερις σημαντικοί διεθνείς καλλιτέχνες αποτελούν τον προπομπό της μεγάλης έκθεσης που έρχεται τον Μάιο στο ΕΜΣΤ

Εικαστικά / ΕΜΣΤ: Τέσσερις διεθνείς καλλιτέχνες και μία θεματική έκθεση για τα ζώα που δεν έχει ξαναγίνει ποτέ

Δύο ατομικές εκθέσεις και δύο μεγάλης κλίμακας in situ εγκαταστάσεις φωτίζουν τη σχέση μας με τα ζώα και τις οικολογικές συνέπειες της αποικιοκρατίας ενώ αποτελούν προπομπό μιας μεγάλης έκθεσης που έρχεται τον Μάιο στο ΕΜΣΤ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μιλώντας για τα ζώα σε υποταγή μιλώ για όλα τα υποταγμένα σώματα»

Εικαστικά / «Μιλώντας για τα ζώα σε υποταγή μιλώ για όλα τα υποταγμένα σώματα»

Στην υποβλητική της έκθεση στο ΕΜΣΤ, η εικαστικός Τζάνις Ράφα αναδημιουργεί ένα φανταστικό περιβάλλον άδειων στάβλων για να μιλήσει για τη σχέση του ανθρώπινου και του ζωικού κόσμου, ενώ μας προκαλεί να σκεφτούμε τις έννοιες της φροντίδας και της αγάπης, αλλά και την ανάγκη μας για κυριαρχία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λάκης Παπαστάθης: Ένας ανήσυχος καλλιτέχνης, ένας υπέροχος άνθρωπος

Εικαστικά / Λάκης Παπαστάθης: Ένας ανήσυχος καλλιτέχνης, ένας υπέροχος άνθρωπος

Το Μουσείο Μπενάκη τιμά με μια σημαντική έκθεση τη μνήμη του σκηνοθέτη, διανοούμενου, ιστοριοδίφη και ερευνητή του λαϊκού μας πολιτισμού, συνδημιουργού του θρυλικού «Παρασκηνίου». Ο επιμελητής της έκθεσης, Γιώργος Σκεύας, μας μιλά γι’ αυτήν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η μεγάλη έκθεση του Steve McQueen για τα κινήματα που διαμόρφωσαν τη Μεγάλη Βρετανία

Εικαστικά / Η Μεγάλη Βρετανία που αντιστάθηκε υπάρχει ακόμα στις φωτογραφίες αυτής της έκθεσης

Από τις σουφραζέτες των αρχών του 20ού αιώνα μέχρι τις διαμαρτυρίες για τον πόλεμο στο Ιράκ, η έκθεση σε επιμέλεια του Steve McQueen συγκεντρώνει τις πιο δυνατές εικόνες μιας χώρας που βγήκε πολύ συχνά και πολύ δυνατά στους δρόμους.  
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πώς η τεχνολογία αποκαθιστά το σημαντικότερο έργο της κλασικής ζωγραφικής 23 αιώνες μετά;

Αρχαιολογία & Ιστορία / Πώς η τεχνολογία αποκαθιστά το σημαντικότερο έργο της κλασικής ζωγραφικής 23 αιώνες μετά;

Η αρχαιομετρία, η τεχνητή νοημοσύνη και η καλλιτεχνική δημιουργία συνεργάστηκαν σε μια καινοτόμο μελέτη αποκατάστασης της τοιχογραφίας με το κυνήγι από τον τάφο του Φιλίππου στις Αιγές, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στην αναβίωση της αρχαίας τέχνης.
M. HULOT
MARTIN GAYFORD: «Καμιά φορά οι κριτικοί κάνουμε εντελώς λάθος» Ή MARTIN GAYFORD: «Καμιά φορά οι κριτικοί κάνουμε λάθος»

Εικαστικά / Martin Gayford: «Καμιά φορά οι κριτικοί κάνουμε εντελώς λάθος»

Ένας από τους πιο επιδραστικούς κριτικούς τέχνης της Βρετανίας μιλά στη LiFO για τις τάσεις που διαμορφώνουν τη σύγχρονη τέχνη, τις φιλικές του σχέσεις με θρυλικούς καλλιτέχνες όπως ο Freud και ο Hockney, αλλά και για το αν η κριτική μπορεί όντως να επηρεάσει τα πράγματα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η πρώτη μεγάλη έκθεση της οραματίστριας καλλιτέχνιδας Ithell Colquhoun

Εικαστικά / Τα σουρεαλιστικά αριστουργήματα της Ithell Colquhoun σε μια μεγάλη έκθεση

Το πολύχρωμο και αποκρυφιστικό σύμπαν της ξετυλίγεται στην πρώτη μεγάλη έκθεση για την οραματίστρια καλλιτέχνιδα, που εξερευνά τη θέση των γυναικών και τη σημασία του φύλου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Βαγγέλης Μπαλής δημιουργεί κεραμικούς σάτυρους που του μοιάζουν

Εικαστικά / Ο Βαγγέλης Μπαλής δημιουργεί κεραμικούς σάτυρους που του μοιάζουν

Ένας νέος καλλιτέχνης δημιουργεί μοναδικά αντικείμενα ανάλογα με τη διάθεσή του, ονειρεύεται έναν χώρο όπου θα δημιουργεί απερίσπαστος και δεν τον νοιάζει καθόλου να βιοποριστεί από την τέχνη.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Μια νέα έκθεση με χαρακτικά της ώριμης περιόδου της Βάσως Κατράκη

Εικαστικά / Βάσω Κατράκη: Η τέχνη της συγκινεί ακόμα

Έργα της σημαντικής Ελληνίδας χαράκτριας που παραπέμπουν στη βία της δικτατορίας, αλλά και άφυλες μορφές της όψιμης περιόδου της με αναφορά στην ελληνική αρχαιότητα, που υπερβαίνουν το ατομικό και γίνονται μέρος της συλλογικής μνήμης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τι απέγινε η πρωτοπορία στην τέχνη;

Εικαστικά / Τι απέγινε η πρωτοπορία στην τέχνη;

Ο κόσμος της σύγχρονης τέχνης έχει καταντήσει να μοιάζει με τσίρκο. Αλλά ο πραγματικός κακός της ιστορίας δεν είναι οι καλλιτέχνες, αλλά η σύγχρονη αγορά της τέχνης, η αξία της οποίας ξεπερνά πλέον τα 60 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως
THE LIFO TEAM
Ο Άνσελμ Κίφερ αποτίνει φόρο τιμής στον Βαν Γκογκ

Εικαστικά / Ο Άνσελμ Κίφερ αποτίνει φόρο τιμής στον Βαν Γκογκ

Μια νέα έκθεση στο Άμστερνταμ με πρόσφατα έργα του Κίφερ αναδεικνύει τη σύνδεσή του με τον Βαν Γκογκ και προκαλεί ήδη πολλές συζητήσεις. Ο σπουδαίος Γερμανός καλλιτέχνης εμπνέεται σταθερά, εδώ και 60 χρόνια, από τον Ολλανδό ζωγράφο. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Helmut Lang: What remains behind

Εικαστικά / Helmut Lang: Από το θρυλικό rubber dress στα πρωτόγονα γλυπτά του

Ο καλλιτέχνης και πρώην σχεδιαστής μόδας διατηρεί την προσήλωσή του στα υλικά και παρουσιάζει γλυπτά που θίγουν τη διαρκή εμμονή του με το θέμα της μνήμης, σε ένα σπίτι-σύμβολο του μοντερνισμού στο Λος Άντζελες.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ