Το φετινό καλοκαίρι βρίθει από νέα για τον Larry Clark και τα μάλλον προβλέψιμα, ωστόσο ποτέ βαρετά, καινούρια του πρότζεκτ.
Την άνοιξη κυκλοφόρησε την πρώτη του σειρά από t-shirts με μεταξοτυπίες δικών του print "για όλα εκείνα τα παιδιά εκεί έξω που καθορίζουν με το στυλ τους την μόδα του δρόμου, σπάνια έχουν ωστόσο λεφτά να ξοδεύουν σε καινούρια ρούχα" (κοστίζουν 40 δολάρια).
Στις αρχές του Ιούλη αποφάσισε να "ξεπουλήσει" , στην συμβολική τιμή των 100 ευρώ, χιλιάδες συλλεκτικές φωτογραφίες που είχε τραβήξει στα πλαίσια γυρισμάτων κατά την περίοδο 1992 – 2010, ενώ το ίδιο είχε κάνει και νωρίτερα μέσα στην χρονιά στην Νέα Υόρκη.
Συν τις άλλοις, αργότερα την φετινή χρονιά αναμένεται το καινούριο του φιλμ "The Smell of Us", που δεν είναι παρά ένα καινούριο Kids, είκοσι χρόνια μετά, αυτή τη φορά αλά γαλλικά.
Τέλος, πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε το καινούριο του φωτογραφικό λεύκωμα που δεν είναι παρά μία συνεργασία με το street brand για τα cool παιδιά της Ιαπωνίας, "Wacko Maria".
Όχι και άσχημα για τα 71 χρόνια του...
To βιβλίο, που φέρει και τον ίδιο τίτλο, είναι γεμάτο παλιές φωτογραφίες του Clark στην γνωστή θεματολογία (sex, skate, teenagers), που συνοδεύονται από νέες -πάλι δικές του- εικόνες οι οποίες λειτουργούν ως lookbook του γιαπωνέζικου brand.
Στον πρόλογο της πολυτελούς έκδοσης, που υπογράφει ο ίδιος, αναφέρεται μεταξύ άλλων στην απέχθεια του για την σύγχρονη φωτογραφία μόδας και για τα κυκλώματα της βιομηχανίας του θεάματος "hollyfuckingwood", ενώ μιλάει για πρώτη φορά για την σχέση του με τα παιδιά του καστ του Wassup Rockers (2005) που πρωταγωνιστούν και στις περισσότερες φωτογραφίες.
"Ξεφυλλίσαμε" το Wacko Maria χωρίς καμία αμφιβολία ότι πρόκειται για ένα ακόμα teen-exploitation γυαλιστερό αριστούργημα.
Ρίξτε μια ματιά
σχόλια