Ο πρώτος δίσκος που αγάπησε ο Eversor

Ο πρώτος δίσκος που αγάπησε ο Eversor Facebook Twitter
Eversor, Major League Bangers. Φωτο:Atena Kappa
0


 

Supreme NTM - Supreme NTM" (1998 - Label: Epic)

null

 Η αυτοπεποίθηση στον ήχο, ήταν σαν το κλασσικό crime flick "The French Connection" αλλά το σύνολο ήταν ανάλογης σημασίας όπως η πρόσκρουση στο "Μίσος" του Κασοβίτς. Ένα ξεχειλισμένο μπουκάλι μολότοφ, με beats από υποτιμημένους Αμερικανούς παραγωγούς όπως ο Willie Gunz (όσοι μέσα στα 90s άκουσαν τον A.D.O.R. ξέρουν) και ο LG Experience (ενορχηστρωτής των Ill All Skratch) αλλά και τα επόμενα διαμάντια που θα είχε να επιδείξει το γαλλικό beatmaking όπως ο Madizm και ο Sulee B Wax.

Στο rap, οι 2 υπεύθυνοι, Kool Shen & Joey Starr, πρωτεργάτες του group με ελάχιστες συμμετοχές αλλά με μηδενική, στην ουσία, με τη σημασία του "κραχτη". Γιατι? Το είχανε. Τα videoclips είχαν την ίδια αισθητική, αυτή με τη μουντίλα της πόλης, με το αβέβαιο, με την πολυπολιτισμικότητα και προφανώς, τον ατόφιο -σε cinematic σημείο- ρεαλισμό. Με θεματολογία για τις χαμένες γενεές, για τα νιάτα της μετανάστευσης, για τον αντρίκιο ανταγωνισμό (βλέπε "battle rap") και ,γιατι όχι, το lifestyle τους.

Ένας δίσκος ορόσημο, για ο,τι ακολούθησε ευρωπαϊκά (και όχι μόνο), για ο,τι κοπιάρανε groups και καλλιτέχνες στην πορεία και για ο,τι λατρεύτηκε 10ετια μετά (το επετειακό tour του άλμπουμ, ήταν ένα πραγματικό show με όλη την έννοια και σε απίστευτη προσέλευση κόσμου στις γαλλόφωνες περιοχές). Εγώ? Ναι, το αγόρασα, αυτό, και το tshirt του και μια αφίσα απο το eBay οταν παρουσιαζόταν στο Βercy του Παρισιού. Γιατί τότε το λάτρεψα σαν ακροατής, αργότερα όμως το έβαλα σαν σημείο σύγκρισης για όλες τις δουλείες μου, όχι τόσο για να το φτάσω, αλλά για να γνωρίζω που πρέπει να πάω. Συνίσταται ανεπιφύλακτα σε όλους , ανεξαρτήτως είδους, ακροατές. Μια ταινία για τους τυφλούς ίσως, πατήστε play.

________________

Διαβάστε την συνέντευξη που είχε παραχωρήσει ο Eversor πέρσι στο LIFO.gr

 

Την Τετάρτη 13 Μαίου ο Eversor μαζί με τον BMC θα βρίσκεται στο Ρέθυμνο, στο Jive

 Eversor-Facebook 

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Μουσική / Autow Nite Superstore: Ελληνική dance electronica διεθνών προδιαγραφών

Το άλμπουμ του ανερχόμενου παραγωγού από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε διεθνές ενδιαφέρον, φέρνει έναν νέο, πιο προσωπικό ήχο στη σκηνή της ελληνικής ηλεκτρονικής μουσικής, που δεν προορίζεται απαραίτητα για τα clubs.
M. HULOT
SARA LANDRY

Μουσική / Η ωμή techno της Sara Landry απέναντι στους haters

Όσα πρέπει να ξέρετε για την DJ που ξεκίνησε από τα σκοτεινά κλαμπ του Τέξας, κατάφερε να χτίσει τον δικό της θρόνο σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από ανδρικά ονόματα και ετοιμάζεται να δονήσει για πρώτη φορά την Αθήνα με 150 bpm και πάνω.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ο Μότσαρτ και τα μυστήρια

Η πιο διάσημη Συμφωνία του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ κρύβει ακόμη και σήμερα άλυτα μυστήρια για ακροατές και μελετητές, τόσο για τη δημιουργία της όσο και για την πρώτη της εκτέλεση. Η συναυλία της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στις 21 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής, στην οποία θα ακουστεί το περίφημο έργο, γίνεται αφορμή για τη Ματούλα Κουστένη να «σκαλίσει» τη ζωή του μεγάλου συνθέτη και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γράφτηκαν τα τελευταία του έργα.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Lifo Videos / Δημήτρης Μπάκουλης: «Έχω σταθεί τυχερός λόγω του φύλου μου»

Ο τραγουδοποιός που ξεκίνησε από το YouTube μιλά για τη νέα του δουλειά «Η άνθρωπος», για την ανάγκη να σπάσουν τα γλωσσικά στερεότυπα και για τον σεξισμό που επικρατεί στη μουσική βιομηχανία. 
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η «καταραμένη γενιά» των Βρετανίδων ποπ σταρ

Μουσική / Η «καταραμένη γενιά» των Βρετανίδων ποπ σταρ

Η μουσική βιομηχανία συχνά ρομαντικοποιεί τον πόνο, αλλά οι γυναίκες πληρώνουν το τίμημα. Από την Amy Winehouse μέχρι τη Duffy, πολλές επιτυχημένες τραγουδίστριες έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με ανελέητη πίεση, κακοποίηση και προβλήματα ψυχικής υγείας.
THE LIFO TEAM
79’ με τον Παντελή Δημητριάδη

Μουσική / «Νιώθω ότι δεν μπορώ να συμπλεύσω με τον κόσμο γύρω μου»

Ο Παντελής Δημητριάδης, βασικός δημιουργός των Παιδιών της Παλαιότητας –αρχικά Κόρε. Ύδρο.– μιλά για όλα όσα τον κάνουν να νιώθει ως ένα ον σε μια παράλληλη πραγματικότητα, σε μια ειλικρινή συνέντευξη-απολογισμό με αφορμή τις εμφανίσεις τους στην Αθήνα.
M. HULOT
Laibach: «Μπορούμε να είμαστε όλα όσα φοβάστε και όλα όσα επιθυμείτε»

Μουσική / Laibach: «Μπορούμε να είμαστε όλα όσα φοβάστε και όλα όσα επιθυμείτε»

Λίγο πριν από την αποψινή της περφόρμανς στην Αθήνα (Gazarte), η ρηξικέλευθη σλοβένικη μουσική κολεκτίβα εκθέτει το καλλιτεχνικό και φιλοσοφικό της μανιφέστο στη LiFO «προειδοποιώντας» ότι δεν είναι εδώ για να προσφέρει την άνεση του ψέματος, αλλά τη δυσφορία της αλήθειας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαδημητρίου - Βερόνικα Δαβάκη: «Στο ρεμπέτικο έχουν ειπωθεί πράγματα πιο καίρια και πιο λακωνικά απ’ ό,τι στην υψηλή ποίηση»

Μουσική / «Στο ρεμπέτικο έχουν ειπωθεί πράγματα πιο καίρια απ’ ό,τι στην υψηλή ποίηση»

Με αφορμή τη νέα τους μουσική παράσταση με εντελώς άγνωστα τραγούδια των Παπαϊωάννου και Τούντα, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου και η Βερόνικα Δαβάκη μιλάνε για όσα οραματίζονται για το «Ελληνικό Σχέδιο» που βρίσκεται στην υπηρεσία της ελληνικής μουσικής και των δημιουργών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ