ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter
19

1.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

2.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

3.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

4.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

5.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

6.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

7.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

8.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

9.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

10.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

11.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

12.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

13.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

14.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

15.

Tι άφησε πίσω της η Ολυμπιάδα της Αθήνας Facebook Twitter

 

Φωτογραφία
19

ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Φωτογραφία / Ισπανία: Έκθεση αφιερωμένη στο έργο του Ίρβινγκ Πεν στο Ίδρυμα MOP στη Λα Κορούνια

Πορτρέτα διάσημων και σκηνές δρόμου περιλαμβάνονται στην έκθεση «Irving Penn: Centennial» που διοργανώνεται από το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης και παρουσιάζεται στην Ισπανία
LIFO NEWSROOM
Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Φωτογραφία / Ζήτημα ζωής και θανάτου: Το θρυλικό φωτογραφικό βιβλίο του Peter Hujar επανεκδίδεται μετά από σχεδόν μισό αιώνα

Το λεύκωμα «Portraits in Life and Death» εξελίχθηκε σε θρύλο τις δεκαετίες μετά τον θάνατο του φωτογράφου το 1987 και έγινε το σύμβολο ενός χαμένου κόσμου που ζούσε και δημιουργούσε στο νεοϋρκέζικο downtown.
THE LIFO TEAM
Enri Canaj, φωτογράφος

Φωτογραφία / Enri Canaj: «Δεν έχω εξοικειωθεί με τον πόνο»

Ο φωτογράφος των ασπρόμαυρων κάδρων, που κατέγραψε την Ελλάδα της κρίσης και το μεταναστευτικό ζήτημα της Ευρώπης, μιλά για τη δική του πορεία μετανάστευσης, για το πώς ο ερχομός του από τα Τίρανα στην Αθήνα ήταν μια «έκρηξη» μέσα στο κεφάλι του. Και είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας
M. HULOT
Οι φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024 - σε εικόνες

Φωτογραφία / Η ζωή στην Αυστραλία μέσα από τον διαγωνισμό φωτογραφίας Australian Life 2024

Εκτροφή προβάτων, βρικόλακες στο σαλόνι, Αβορίγινες στη γη τους και στα σπίτια τους: Μια περιήγηση στην Αυστραλία μέσα από τις εικόνες των φιναλίστ του διαγωνισμού φωτογραφίας Australian Life 2024.
THE LIFO TEAM
Κοιτάζοντας τους άλλους: Η Μαρτίν Φρανκ στην Άνδρο 

Φωτογραφία / «Κοιτάζοντας τους άλλους»: Οι ανθρωποκεντρικές εικόνες της Μαρτίν Φρανκ σε μια έκθεση στην Άνδρο

Στη χώρα της Άνδρου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Ιδρύματος Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, 150 φωτογραφίες και αρχειακό υλικό αναδεικνύουν τη δημιουργική πορεία μιας καλλιτέχνιδας που παραμένει ελάχιστα γνωστή σήμερα στη διεθνή κοινότητα ενώ το έργο της συχνά ταυτίζεται με αυτό του Καρτιέ-Μπρεσόν.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Φωτογραφία / 100 χρόνια από τη γέννηση του Ρόμπερτ Φρανκ

Κατέγραψε την πραγματική Αμερική, έβρισκε τους πιο συναρπαστικούς χαρακτήρες ανάμεσα στους λιγότερο προνομιούχους, κατάφερε να αλλάξει για πάντα την πορεία της φωτογραφίας και του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Μάρτιν Παρ επιστρέφει για να φωτογραφίσει το ελληνικό καλοκαίρι

Φωτογραφία / Ο Μάρτιν Παρ ετοιμάζεται να φωτογραφίσει ξανά το ελληνικό καλοκαίρι

Ένας από τους πιο σημαντικούς Βρετανούς φωτογράφους θα εκθέσει έργα του στο Hyper Hypo και θα υπογράψει βιβλία και αναμνηστικά που θα είναι διαθέσιμα για όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.
M. HULOT
Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

ADM 2024: New Vision / Η φωτογραφική γλώσσα της Erieta Attali για το εφήμερο των τοπίων

Έχει αφιερώσει πάνω από δύο δεκαετίες στην εξερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στην αρχιτεκτονική και το τοπίο και το πρωτοποριακό καλλιτεχνικό της έργο έχει χαράξει μια νέα πορεία στην αρχιτεκτονική φωτογραφία.
ERIETA ATTALI

σχόλια

16 σχόλια
κι οσοι ημασταν εναντιον τοτε, ημασταν οι μιζεροι, οι απαισιοδοξοι, οι αρνητικοι που χαλαγαμε το κεφι στην παρεα. αυτος ειναι ο πολιτισμος μας, του τσιμεντου, της μιζας, της βλαχοεπαρσης και του αυτοπαραμυθιασματος. αυτοι ειναι οι ελληναρες και μακαρι να τους ισοπεδωσει η κριση μια για παντα, το μονο που λυπαμαι ειναι το ερμο το ελληνικο φυσικο τοπιο.
Αυτό είναι το πρόβλημα της σύγχρονης Ελλάδας! Έχουμε πλέον αποδεχτεί την ανικανότητα του κράτους και εναποθέτουμε όλες μας τις ελπίδες στο κεφάλαιο. Αντί να ζητάμε την ιδιωτικοποίηση των πάντων να απαιτήσουμε να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο διοικείται τόσα χρόνια η χώρα.
Πάλι επιλεκτική μνήμη, ε; Η δουλειά που ανέθεσαν στη Γιάννα ήταν α) να μας αναθέσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες και β) να τους οργανώσουμε. Από κει και πέρα, ας πούμε ότι αυτή δεν ασχολήθηκε με την επόμενη μέρα. Οι κυβερνήσεις τι έκαναν; Πόσες κυβερνήσεις πέρασαν από το 2004 ως σήμερα; Πού είναι οι φωτό του Καραμανλή (δύο θητείες, η πρώτη αραχτή σε βαθμό κώματος), του Παπανδρέου, του Σουφλιά, της Μπιρμπίλη και τόσων άλλων; Αλλά είναι και ο σεξισμός στη μέση, βλέπεις.Υ.Γ. Άσχετο. Κακώς τους πήραμε. Εγώ ήμουν κατά της διοργάνωσής τους εδώ. Χειροκροτούσα τον Συρίγο ένα βράδυ στην τηλεόραση που 10 που διαφωνούσαν μαζί του μόνο που δεν τον είπαν ανθέλληνα.Υ.Γ. 2. Τελικά πόσο κόστισαν; Ξέρουμε κανένα σίγουρο νούμερο; Οι Άγγλοι ήδη έβγαλαν τα πορίσματα για τους δικούς τους Ολυμπιακούς, ενώ εμείς καμαρώνουμε ότι φτιάχναμε Παρθενώνες όταν εκείνοι έτρωγαν βελανίδια στα δέντρα.
ναι, αλλά η γιάννα δεν είναι υπεύθυνη για το χάλι των ολυμπιακών εγκαταστάσεων, από το 2004 και μετά πρωθυπουργοί, υπουργοί, δήμαρχοι, ό,τι κι αν εξήγγηλαν για την αξιοποίησή τους έμεινε στα χαρτιά(παρ'όλο που όλοι προεκλογικά μιλούσανε για πάρκα και πράσινο)επίσης νομίζω δεν φταίει η γιάννα όταν αμέσως μετά την τελετή λήξης άνθρωποι που βρισκόντουσαν στα ολυμπιακά ακίνητα ξήλωναν μέχρι και τις πρίζες και άρπαζαν ό,τι μπορούσαν(τουλάχιστον αυτό είδα με τα μάτια μου στο ΟΑΚΑ)...
κριμα πραγματικα. καπιος στο you tube γραφει κατω απο το βιντεακι της τελετης εναρξης: δεν μορεις να κρυψεις το πολιτισμο ενος κρατους μπραβο ελλαδα. ναι οι φωτογραφιες αυτες τον δικαιωνουν περιτρανα. κριμα πραγματικα πολυ κριμα και οχι μονο για τα χρηματα που κατασπαταλιστηκαν αλλα για τοσους χωρους που θα μπορουσαν να ειναι καθημερινα γεματοι απο παιδια και αθλητικους συλλογους , ποδηλατα και χωροι για ελευθερη ασκηση για τον καθενα μας. αλλα ειναι πολυ μικρα γραμματα αυτα για την ελλαδα.
Ήμουνα στο Λονδίνο στην Ολυμπιάδα καιόποτε διάβαζα τα χαιρέκακα σχόλια των Ελληνικών εφημερίδων για τους Βρετανούς,δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω, ή να βάλω τα κλάματα.