«Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο». Fundraising για τη σωτηρία του Θεάτρου Σφενδόνη

«Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο». Fundraising για τη σωτηρία του Θεάτρου Σφενδόνη Facebook Twitter
Η πρώτη παράσταση του θεάτρου Σφενδόνη: το θρυλικό «Μορφές από το έργο του Βιζυηνού»
0

Παρά τις επανειλημμένες υποσχέσεις της Υπουργού πολιτισμού και τις δημόσιες εκκλήσεις της Άννας Κοκκίνου, κανείς δεν έκανε το παραμικρό για να σωθεί ένα από τα ποιοτικότερα και συνεπή ελληνικά θέατρα. Το Θέατρο Σφενδόνη. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε το ιστορικό που το οδήγησε στο αδιέξοδο καθώς και την συγκλονιστική ανοιχτή επιστολή της Ελληνίδας ηθοποιού στον Αλέξη Τσίπρα (που έμεινε και αυτή αναπάντητη), η οποία συγκέντρωσε στο avaaz 6.500  υπογραφές υποστήριξης.

Τώρα, η Άννα Κοκκίνου στρέφεται στον κόσμο, που αποτελεί και την τελευταία της ελπίδα. «Πιστεύω ειλικρινά ότι ο ακτιβισμός της κοινωνίας μπορεί να σώσει ό,τι το κράτος αφήνει να μαραζώσει», λέει ανοίγοντας μια σελίδα στο GoGetFunding. «Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο» συμπληρώνει.

Το λινκ για τη συνδρομή είναι αυτό:

https://goget.fund/2Yu7sWW

 

«Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο». Fundraising για τη σωτηρία του Θεάτρου Σφενδόνη Facebook Twitter
Εξωτερικό του θεάτρου

 

Το κείμενο που συνοδεύει την πρόσκληση, είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο από την σημαντική Έλληνίδα καλλιτέχνιδα και έχει ως εξής: 

Eίμαι η Άννα Κοκκίνου, ηθοποιός και σκηνοθέτης. Το 1992 ίδρυσα το Θέατρο Σφενδόνη, το μικρό, πανέμορφο θέατρο στου Μακρυγιάννη.

Ανέβηκαν εκεί σπουδαίες παραστάσεις, που ορισμένες κατά γενική ομολογία άλλαξαν την ιστορία του ελληνικού θεάτρου, με κορυφαία τον Βιζυηνό.

Το σημερινό Θέατρο Σφενδόνη ήταν κάποτε μια γκρεμισμένη αποθήκη χωρίς στέγη που ανήκει στο ίδρυμα Κουτλίδη. Για το σκοπό αυτό, πούλησα το μοναδικό μου σπίτι και κινητοποίησα όλη την πνευματική Αθήνα. Συστάθηκε μια μη κερδοσκοπική εταιρεία και συνέδραμαν όλοι, με δουλειά και χρήματα, για να συγκεντρωθεί το υπέρογκο ποσό που χρειαζόταν.

Φτιάχτηκε αυτό το θέατρο: ένα κόσμημα. Και φροντίσαμε να το τιμήσουμε με παραστάσεις ανάλογες.

Αλλά η φοβερή οικονομική κρίση των τελευταίων χρόνων, η συσσώρευση των υψηλών ενοικίων προς το Ίδρυμα, που μου νοίκιασε τον αρχικό χώρο, έχουν πλέον καταστήσει δύσκολη την επιβίωσή μας.

Καταφεύγω με εμπιστοσύνη και αγωνία σε εσάς, το κοινό, που πιστεύει και στηρίζει το Καλό, να μας συνδράμετε για να δοθεί λύση στο μεγάλο οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει το θέατρό μας ώστε να καταστεί δυνατή η συνέχιση των θεατρικών παραγωγών μας.

Ζητώ τη συμπαράστασή σας για να μη καταδικαστεί το Θέατρο Σφενδόνη στη σιωπή και να μη λήξει άδοξα μια πολύχρονη πορεία, που μπορεί να μην πήρε υπόψη τους σκληρούς κανόνες του εμπορίου, όμως πρόσφερε στην πόλη ό,τι εκλεκτότερο μπόρεσε.

 

Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο. Το συνολικό ποσό που ζητάμε να συγκεντρώσουμε είναι 120.000 ευρώ.

Όσοι μας βοηθήσουν θα καταγραφούν στα επόμενα προγράμματά, ως χορηγοί της προσπάθειάς μας, εκτός και αν επιθυμούν να παραμείνουν ανώνυμοι.

 

Πιστεύω ειλικρινά ότι ο ακτιβισμός της κοινωνίας μπορεί να σώσει ό,τι το κράτος αφήνει να μαραζώσει.

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.

'Αννα Κοκκίνου


Βοηθήστε όλοι για να συγκεντρωθεί το ποσό, εδώ:

https://goget.fund/2Yu7sWW


 

«Ακόμα και το μικρότερο ποσό είναι απολύτως ευπρόσδεκτο». Fundraising για τη σωτηρία του Θεάτρου Σφενδόνη Facebook Twitter
Η πρώτη παράσταση του θεάτρου Σφενδόνη: το θρυλικό «Μορφές από το έργο του Βιζυηνού»

 

Οι παραστάσεις μας:

ΜΟΡΦΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΒΙΖΥΗΝΟΥ

Η ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΤΑΥΡΩΝ του Ευριπίδη

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ/ ΛΙΓΑ ΑΠ ΟΛΑ του Αντώνη Μόλλα

ΚΟΚΤΩ/ ΝΤΙΚΙΝΣΟΝ/ ΜΠΕΚΕΤ(η φωνή του ανθρώπου/theMasterLetters/Νανούρισμα)

ΦΕΣΤΙΒΑΛ με όλα τα μικρά έργα του ΣΑΜΙΟΥΕΛ ΜΠΕΚΕΤ

ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ του Μπέκετ

Ο ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΤΣΟΥΑΝ του Μπρεχτ

Στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών ανέβηκε παράσταση βασισμένη στα κείμενα του ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΑΤΖΗ.

ΛΑ ΠΟΥΠΕ του Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη

ΚΑΒΑΛΑΡΗΔΕΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ του Τζων Μίλινγκτον Συνγκ

ΡΙΤΤΕΡ, ΝΤΕΝΕ, ΦΟΣ του Τόμας Μπέρνχαρντ

ΕΓΩ Ο ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ, ΕΝΑΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ κείμενα του Θουκυδίδη

Ο ΠΑΠΑΓΑΛΛΟΣ ΜΟΥ της Σοφίας Τρικούπη

REM/ κήπος παράσταση με κείμενα των Yeats, Pound, Eliot, Ahmatova, Proust κά.

ΟΙ ΜΙΜΟΙ του Ηρώνδα


Βοηθήστε όλοι για να συγκεντρωθεί το ποσό, εδώ:

https://goget.fund/2Yu7sWW

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κώστας Νικούλι

Θέατρο / «Μπορώ να καταλάβω το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος»

Ο 30χρονος Κώστας Νικούλι μιλά για την πορεία του μετά το «Ξενία» που του χάρισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού όταν ήταν ακόμα έφηβος, για το πόσο Έλληνας νιώθει, για την πρόκληση του να παίζει τρεις γκέι ρόλους και για το πόσο τον έχει αλλάξει το παιδί του.
M. HULOT
Μέσα στον θησαυρό με τις εμβληματικές φορεσιές της Δόρας Στράτου

Θέατρο / «Κάποτε έδιναν τις φορεσιές για έναν πλαστικό κουβά, που ήταν ό,τι πιο μοντέρνο»

Μια γνωριμία με τη μεγάλη κληρονομιά της Δόρας Στράτου μέσα από τον πλούτο αυθεντικών ενδυμάτων που δεν μπορούν να ξαναραφτούν σήμερα και συντηρούνται με μεγάλο κόπο, χάρη στην αφοσίωση και την εθελοντική προσφορά μιας ομάδας ανθρώπων που πιστεύουν και συνεχίζουν το όραμά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Οι Αθηναίοι / Βασιλική Δρίβα: «Με προσβάλλει να με χρησιμοποιούν σαν καθρέφτη για την ανωτερότητά τους»

Ανατρέποντας πολλά από τα στερεότυπα που συνοδεύουν τους ανθρώπους με αναπηρία, η Βασιλική Δρίβα περιγράφει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε αλλά και τις χαρές, και μπορεί πλέον να δηλώνει, έστω δειλά, πως είναι ηθοποιός. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ξαναγράφοντας τον Ίψεν

Θέατρο / Ο Ίψεν στον Πειραιά, στο μουράγιο

«Δεν είναι εύκολο να είσαι ασυμβίβαστη. Όπως δεν είναι εύκολο να ξαναγράφεις τον Ίψεν» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Εχθρός του λαού» σε διασκευή και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Lifo Videos / «Δυσκολεύτηκα να διαχειριστώ τις αρνητικές κριτικές και αποσύρθηκα για έναν χρόνο»

Η ηθοποιός Παρασκευή Δουρουκλάκη μιλά για την εμπειρία της με τον Πέτερ Στάιν, τις προσωπικές της μάχες με το άγχος και την κατάθλιψη, καθώς και για το θέατρο ως διέξοδο από αυτές.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Θέατρο / Μαρία Σκουλά: «Πιστεύω πολύ στο χάος μέσα μου»

Από τον ρόλο της Μάσα στην πραγματική ζωή, από το Ηράκλειο όπου μεγάλωσε μέχρι τη ζωή με τους ανθρώπους του θεάτρου, από τον φόβο στην ελευθερία, η ζωή της Μαρίας Σκουλά είναι ένας δρόμος μακρύς και δύσκολος που όμως την οδήγησε σε κάτι δυνατό και φωτεινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Θέατρο / Μια νέα παράσταση χαρτογραφεί το χάσμα μεταξύ γενιάς Z και γενιάς X

Μέσα από την εναλλαγή αφηγήσεων, εμπειριών, αναπαραστάσεων, χορού, βίντεο και ήχου, η παράσταση του Γιώργου Βαλαή αναδεικνύει τις διαφορές αλλά και τις συνδέσεις που υπάρχουν μεταξύ των δυο διαφορετικών γενεών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ρομέο Καστελούτσι: «Όπου παρεμβάλλεται το κράτος, δεν υπάρχει χώρος για τον έρωτα. Ο έρωτας είναι εναντίον του κράτους και το κράτος εναντίον του έρωτα».

Θέατρο / Ρομέο Καστελούτσι: «Πάντα κάποιος πολεμά τον έρωτα. Και οι εραστές είναι πάντα τα θύματα»

Ο σπουδαίος Ιταλός σκηνοθέτης, λίγο πριν επιστρέψει στην Αθήνα και στη Στέγη για να παρουσιάσει τη «Βερενίκη» του, μας μίλησε για τον έρωτα, τη γλώσσα και τη μοναξιά, την πολιτική και την ανυπέρβλητη Ιζαμπέλ Ιπέρ.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της συστημικής ιστορίας

Θέατρο / How soon is now: Μια παράσταση για τους μετεξεταστέους της Iστορίας

Σκηνοθετημένη από έναν νέο δημιουργό, η παράσταση που βασίζεται στο τελευταίο κείμενο της Γλυκερίας Μπασδέκη επιχειρεί έναν διάλογο με μία από τις πιο σκοτεινές περιόδους της ελληνικής ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγορίτσα Οικονόμου

Αγορίτσα Οικονόμου / «Πέφτω να κοιμηθώ και σκέφτομαι ότι κάτι έχω κάνει καλά»

Βρέθηκε να κυνηγάει το όνειρο της υποκριτικής, χωρίς να γνωρίζει τον τρόπο, αλλά με τη βεβαιότητα ότι δεν ήθελε ποτέ να μείνει με την απορία «γιατί δεν το έκανα;». Μέσα από σκληρή δουλειά και πολλούς μικρούς ρόλους, κατάφερε να βρει τον δρόμο της στην τέχνη, στον οποίο προχωρά και αισθάνεται τυχερή. Η Αγορίτσα Οικονόμου είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ 

Θέατρο / «Αν κλάψω με ένα έργο, είμαι σε καλό δρόμο»

Ο Χρήστος Θεοδωρίδης, που έχει σκηνοθετήσει με επιτυχία δύο έργα φέτος, του Βιριπάγιεφ και της Αναγνωστάκη, εξηγεί γιατί τον ενδιαφέρουν τα κείμενα που μιλάνε στον άνθρωπο σήμερα, ακόμα κι αν σε αυτά ακούγονται ακραίες απόψεις που ενοχλούν και τον ίδιο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Να είσαι γκέι στη Νέα Υόρκη

Θέατρο / «Η Κληρονομιά μας»: Τι αποκομίσαμε από την εξάωρη παράσταση στο Εθνικό

«Μία ποπ queer saga, παραδομένη πότε στη μέθη των κοκτέιλ Μανχάταν και πότε στο πένθος μιας αλησμόνητης συλλογικής απώλειας» – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το πολυβραβευμένο έργο του Μάθιου Λόπεζ, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τον Γιάννη Μόσχο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άρης Χριστοφέλλης

Όπερα / «Ακόμα και όσοι θαυμάζουν σχεδόν ειδωλολατρικά την Κάλλας, λίγα γνωρίζουν για την τέχνη της»

Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, επιστημονικός σύμβουλος του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η θρυλική σοπράνο παραμένει μια ανυπέρβλητη καλλιτέχνιδα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ