Η Μπέτυ Αρβανίτη απεχθάνεται πάνω απ' όλα την εμμονή του βλάκα

Η Μπέτυ Αρβανίτη απεχθάνεται πάνω απ' όλα την εμμονή του βλάκα Facebook Twitter
Η Μπέτυ Αρβανίτη στην παράσταση του Μπροχ, στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
0

 

—Ποια είναι η εικόνα που έχετε για την απόλυτη ευτυχία; Ο Ταρκόφσκι στην «Νοσταλγία» λέει κάποια στιγμή πως «υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από την ευτυχία».

—Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας; Το συναίσθημα του φόβου.

—Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάτε περισσότερο; Τον Χόκινς.

—Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώνετε περισσότερο γι’ αυτό; Κατά βαση δεν έχω προδώσει τον εαυτό μου.

—Για ποια προδοσία του εαυτού τους οικτίρετε τους άλλους; Όταν προδίδουν τις πραγματικές τους επιθυμίες για κάποιο «όφελος».

—Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο; Ευτυχώς, αυτοί που σιχαίνομαι περισσότερο έχουν πεθάνει.

—Ποιο είναι το αγαπημένο σας απόφθεγμα; «Τα πάντα ρει».

—Τι νοσταλγείτε περισσότερο; Τον χειμώνα νοσταλγώ το καλοκαίρι.  

—Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που έχετε κάνει; Κολυμπώντας μεσοπέλαγα έχω τρακάρει με ένα κότερο.

—Ποιο είναι το αγαπημένο σας ταξίδι; Στα νησιά του Αιγαίου.

—Ποια θεωρείτε την πιο υπερεκτιμημένη αρετή; Την υπακοή.

—Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας; Η ανυπομονησία.

—Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε περισσότερο σε κάποιον; Την εξυπνάδα.

—Τι θεωρείτε πιο σημαντικό στους φίλους σας; Την ευαισθησία.   

—Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει; Να ακολουθώ το ένστικτό μου.

—Πότε κλάψατε για τελευταία φορά; Χθες βράδυ στη σκηνή.  

—Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μύθος για τη διασημότητα; Η διασημότητα αφ΄εαυτής δεν σημαίνει τίποτα. «Κάποιος ήθελε να γίνει καλλιτέχνης και κατάντησε να γίνει διάσημος».

—Διαλέξτε πέντε λέξεις που περιγράφουν τον εαυτό σας;  Άγνοια κινδύνου, περιέργεια, ενέργεια, αντιφάσεις, σπατάλη.

—Ποιοι είναι οι δύο καλύτεροί σας φίλοι; Αν τους αναφέρω θα θυμώσουν οι άλλοι.

—Ποια μουσική θα θέλατε να παίξουν στην κηδεία σας; Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η κηδεία μου.

—Τι θεωρείτε ως έσχατο βαθμό δυστυχίας; Να χάσεις την ελευθερία σου.

—Πού θα θέλατε να ζείτε; Καλά είμαι εδώ.

—Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση; Εκτός θεάτρου, το κολύμπι.

—Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα; Όταν η αλήθεια στεναχωρεί κάποιον χωρίς να μπορέσει να τον βοηθήσει.

—Τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνισή σας; Τα μαλλιά μου.

—Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά;  Δεν ξέρω, μπορεί να ξέρουν οι φίλοι μου.

—Τι ή ποιον αγαπάτε περισσότερο στη ζωή σας; Τον γιο μου και τον άνδρα μου.

—Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Είμαι αμετανόητη.

—Πότε και πού υπήρξατε ευτυχισμένη; Πολλές φορές και σε πολλά μέρη. Δε θυμάμαι.   

—Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε; Ταλέντο στη μουσική.

—Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; Προυστ, Τζόυς, Μουζίλ, Ντοστογιέφσκι.

—Ποιος είναι ο αγαπημένος σας  φανταστικός ήρωας; Η Ψιψινέλ.

—Ποιοι είναι οι πραγματικοί ήρωες σας; Όσοι αντιστέκονται στην καταπίεση.

—Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα; Αλέξης.

—Τι απεχθάνεστε περισσότερο; Την εμμονή του βλάκα.

—Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση; 'Αριστη! (Τι άλλο θα μπορούσα να πω, νεφελώδης;).  

—Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας, τι θα ήταν αυτό; Περισσότερη υπομονή.

—Aν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένεια σας, τι θα ήταν αυτό; Περισσότερη κατανόηση για τον άλλον.   

—Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερή σας επιτυχία; Προς το παρόν την πορεία του θεάτρου της οδού Κεφαλληνίας.

—Αν μπορούσατε να διαλέξετε πώς να επιστρέψετε στη ζωή, τι θα θέλετε να είστε; Άνθρωπος.

 

i. Η Μπέτυ Αρβανίτη πρωταγωνιστεί στην θεατρική παράσταση «Η Τσερλίνε και το σπίτι των κυνηγών» του Χέρμαν Μπροχ, που παίζεται στο θέατρο της οδού Κεφαλληνίας. Oι απαντήσεις της δόθηκαν στον Βασίλη Καψάσκη για το LIFO.gr, το 2011.

Κριτική της παράστασης ΕΔΩ!

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι δυο Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ

Όπερα / Οι δυο βραβευμένες Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ ανεβαίνουν σε περίοδο πολέμου

Λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για τις δύο εμβληματικές όπερες του Γκλουκ, ο σημαντικός Ρώσος σκηνοθέτης εξηγεί τις σύγχρονες παραμέτρους της θυσίας της αρχαίας τραγικής ηρωίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ήμουν το νο. 7 από τους 100 άντρες που χώρισε η Γουλιώτη στη Στέγη

Θέατρο / Ήμουν το νο. 7 από τους 100 άντρες που χώρισε η Γουλιώτη στη Στέγη

Περίπου στις 17:30 το απόγευμα του Σαββάτου τόλμησα να ανέβω στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση για να συμμετάσχω σε έναν αδιανόητο 24ωρο θεατρικό μαραθώνιο, πλάι στο θηρίο υποκριτικής που ονομάζεται Στεφανία Γουλιώτη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Στο Σώμα της

Θέατρο / Ένα έργο στο Εθνικό Θέατρο για την περίοδο, την εμμηνόπαυση, την κλειτορίδα και τον γυναικείο αυνανισμό

Μαζί με άλλες 22 γυναίκες, η Ελένη Ευθυμίου, η Σοφία Ευτυχιάδου και η Νεφέλη Μαϊστράλη ανεβάζουν ένα έργο για ζητήματα που θεωρητικά μπορούν να συζητηθούν ανοιχτά, αλλά στην πραγματικότητα όχι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ