Η Μπέτυ Αρβανίτη απεχθάνεται πάνω απ' όλα την εμμονή του βλάκα

Η Μπέτυ Αρβανίτη απεχθάνεται πάνω απ' όλα την εμμονή του βλάκα Facebook Twitter
Η Μπέτυ Αρβανίτη στην παράσταση του Μπροχ, στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
0

 

—Ποια είναι η εικόνα που έχετε για την απόλυτη ευτυχία; Ο Ταρκόφσκι στην «Νοσταλγία» λέει κάποια στιγμή πως «υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από την ευτυχία».

—Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας; Το συναίσθημα του φόβου.

—Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάτε περισσότερο; Τον Χόκινς.

—Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώνετε περισσότερο γι’ αυτό; Κατά βαση δεν έχω προδώσει τον εαυτό μου.

—Για ποια προδοσία του εαυτού τους οικτίρετε τους άλλους; Όταν προδίδουν τις πραγματικές τους επιθυμίες για κάποιο «όφελος».

—Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο; Ευτυχώς, αυτοί που σιχαίνομαι περισσότερο έχουν πεθάνει.

—Ποιο είναι το αγαπημένο σας απόφθεγμα; «Τα πάντα ρει».

—Τι νοσταλγείτε περισσότερο; Τον χειμώνα νοσταλγώ το καλοκαίρι.  

—Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που έχετε κάνει; Κολυμπώντας μεσοπέλαγα έχω τρακάρει με ένα κότερο.

—Ποιο είναι το αγαπημένο σας ταξίδι; Στα νησιά του Αιγαίου.

—Ποια θεωρείτε την πιο υπερεκτιμημένη αρετή; Την υπακοή.

—Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας; Η ανυπομονησία.

—Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε περισσότερο σε κάποιον; Την εξυπνάδα.

—Τι θεωρείτε πιο σημαντικό στους φίλους σας; Την ευαισθησία.   

—Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει; Να ακολουθώ το ένστικτό μου.

—Πότε κλάψατε για τελευταία φορά; Χθες βράδυ στη σκηνή.  

—Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μύθος για τη διασημότητα; Η διασημότητα αφ΄εαυτής δεν σημαίνει τίποτα. «Κάποιος ήθελε να γίνει καλλιτέχνης και κατάντησε να γίνει διάσημος».

—Διαλέξτε πέντε λέξεις που περιγράφουν τον εαυτό σας;  Άγνοια κινδύνου, περιέργεια, ενέργεια, αντιφάσεις, σπατάλη.

—Ποιοι είναι οι δύο καλύτεροί σας φίλοι; Αν τους αναφέρω θα θυμώσουν οι άλλοι.

—Ποια μουσική θα θέλατε να παίξουν στην κηδεία σας; Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η κηδεία μου.

—Τι θεωρείτε ως έσχατο βαθμό δυστυχίας; Να χάσεις την ελευθερία σου.

—Πού θα θέλατε να ζείτε; Καλά είμαι εδώ.

—Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση; Εκτός θεάτρου, το κολύμπι.

—Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα; Όταν η αλήθεια στεναχωρεί κάποιον χωρίς να μπορέσει να τον βοηθήσει.

—Τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνισή σας; Τα μαλλιά μου.

—Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά;  Δεν ξέρω, μπορεί να ξέρουν οι φίλοι μου.

—Τι ή ποιον αγαπάτε περισσότερο στη ζωή σας; Τον γιο μου και τον άνδρα μου.

—Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Είμαι αμετανόητη.

—Πότε και πού υπήρξατε ευτυχισμένη; Πολλές φορές και σε πολλά μέρη. Δε θυμάμαι.   

—Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε; Ταλέντο στη μουσική.

—Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; Προυστ, Τζόυς, Μουζίλ, Ντοστογιέφσκι.

—Ποιος είναι ο αγαπημένος σας  φανταστικός ήρωας; Η Ψιψινέλ.

—Ποιοι είναι οι πραγματικοί ήρωες σας; Όσοι αντιστέκονται στην καταπίεση.

—Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα; Αλέξης.

—Τι απεχθάνεστε περισσότερο; Την εμμονή του βλάκα.

—Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση; 'Αριστη! (Τι άλλο θα μπορούσα να πω, νεφελώδης;).  

—Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας, τι θα ήταν αυτό; Περισσότερη υπομονή.

—Aν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένεια σας, τι θα ήταν αυτό; Περισσότερη κατανόηση για τον άλλον.   

—Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερή σας επιτυχία; Προς το παρόν την πορεία του θεάτρου της οδού Κεφαλληνίας.

—Αν μπορούσατε να διαλέξετε πώς να επιστρέψετε στη ζωή, τι θα θέλετε να είστε; Άνθρωπος.

 

i. Η Μπέτυ Αρβανίτη πρωταγωνιστεί στην θεατρική παράσταση «Η Τσερλίνε και το σπίτι των κυνηγών» του Χέρμαν Μπροχ, που παίζεται στο θέατρο της οδού Κεφαλληνίας. Oι απαντήσεις της δόθηκαν στον Βασίλη Καψάσκη για το LIFO.gr, το 2011.

Κριτική της παράστασης ΕΔΩ!

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή ούτε αιρετική»

Θέατρο / «Δεν είμαι ασεβής, ούτε ιδιοσυγκρασιακή, ούτε αιρετική»

Μετά την Ορέστεια του Στρίντμπεργκ και τις πρόβες για το έργο του Βασίλη Βηλαρά, η Λένα Κιτσοπούλου μιλάει για προσδοκίες και αποφάσεις, για επιτυχίες και απορρίψεις, για το «σύστημα» μέσα στο οποίο δουλεύει και για όλους εκείνους τους χαρακτηρισμούς που της αποδίδουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Με Μαρμαρινό, Κουρεντζή, Ράσσε, Mouawad και Ζυλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Πολιτισμός / Μαρμαρινός, Κουρεντζής, Ράσε, Mouawad και Ζιλιέτ Μπινός στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Επιδαύρου

Καλλιτέχνες με ιστορικό ίχνος στην Επίδαυρο θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους δίπλα σε ξένους και άλλους Έλληνες δημιουργούς, ενώ στις 19 Ιουλίου θα ακούσουμε την ορχήστρα Utopia υπό τη διεύθυνση του Θ. Κουρεντζή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει τον εαυτό του;      

Θέατρο / Μπορεί το ελληνικό θέατρο να σατιρίσει επιτυχημένα τον εαυτό του;      

«Αν θες να αναμετρηθείς με κάτι, αν θες να πας στην ουσία, πρέπει να πονέσεις» – Κριτική για την πολυσυζητημένη παράσταση «Merde!» των Βασίλη Μαγουλιώτη και Γιώργου Κουτλή στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ο Γιάννος Περλέγκας βρίσκει τη χαρά της δημιουργίας στη φλόγα για συνύπαρξη

Θέατρο / «Έχω νιώσει ακατάλληλος και παρωχημένος δεινόσαυρος μέσα στο θεατρικό τοπίο που αλλάζει»

Με αφορμή το έργο του Μπέρνχαρντ «Η δύναμη της συνήθειας», ο Γιάννος Περλέγκας μιλά με ταπεινότητα και πάθος για το θέατρο, με το οποίο συνεχίζει να παλεύει και που διαρκώς τον νικά. Αυτό, όμως, είναι που τον κρατά ζωντανό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άρης Χριστοφέλλης

Όπερα / «Ακόμα και όσοι θαυμάζουν σχεδόν ειδωλολατρικά την Κάλλας, λίγα γνωρίζουν για την τέχνη της»

Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, επιστημονικός σύμβουλος του ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Τα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας», εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η θρυλική σοπράνο παραμένει μια ανυπέρβλητη καλλιτέχνιδα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Θέατρο / Αργυρώ Χιώτη: Ένα «αουτσάιντερ» στο τιμόνι του Εθνικού Θεάτρου

Ποια είναι τα προσωπικά της στοιχήματα και ποιες είναι οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Εθνικού - η πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει αυτή τη θέση από το 1994.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Κληρονομιά μας, ένα πανόραμα της και της ιστορίας των γκέι ανδρών

Θέατρο / «Η κληρονομιά μας»: Η ιστορία της gay κοινότητας γίνεται ένα συγκινητικό θεατρικό έργο

Ο Γιάννης Μόσχος σκηνοθετεί το έργο του Αμερικανού συγγραφέα Μάθιου Λόπεζ, ένα έργο με αφετηρία την γκέι ζωή που αφορά την αγάπη και την πολυπλοκότητα των ανθρώπινων σχέσεων, είτε ομόφυλες είτε ετερόφυλες, τα όνειρα, τους φόβους και τα ματαιωμένα σχέδια. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια απρόβλεπτη συζήτηση για τη σεξουαλικότητα με τη Γαλήνη Χατζηπασχάλη

Θέατρο / Γαλήνη Χατζηπασχάλη: «Δεν μιλάμε για τα σεξουαλικά βοηθήματα κι ας πουλιούνται εκατομμύρια δονητές»

Πρωταγωνιστεί στο «Στο διπλανό δωμάτιο ή το έργο του δονητή», μια παράσταση που φωτίζει το πώς, ακόμη και σήμερα, δυσκολευόμαστε να μιλήσουμε ανοιχτά για το σεξ. Με αφορμή το έργο, κάναμε μια απρόβλεπτη συζήτηση με την αγαπημένη ηθοποιό για τα ταμπού, την εμμηνόπαυση και τη γυναικεία σεξουαλική χειραφέτηση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Θέατρο / Mάνα Κουράγιο στο Εθνικό: Πόσο «κουράγιο» πια;

Mια επιμελής εικονογράφηση του μπρεχτικού αριστουργήματος εκτυλίσσεται ενώπιόν μας, χωρίς να δονείται από καμία εσωτερική αναγκαιότητα - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση που σκηνοθετεί ο Στάθης Λιβαθινός.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
«Βαρόνος “Φ”»: Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Θέατρο / Ένας καταχρεωμένος «ευγενής» σε μια τρελή κωμωδία εξαπάτησης

Πιάνοντας το νήμα από την ιδέα μιας καυστικής κωμωδίας ηθών του 1870 που μιλά για την απάτη, η ιστορία ενός ψευτοευγενούς στην παράσταση «Βαρόνος “Φ”» φτάνει στη σύγχρονη υποκρισία και στον εαυτό που θέλουμε να δείχνουμε στην κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το ΜΑΜΙ είναι ένα ποίημα για τις ζωές των γυναικών

Θέατρο / «ΜΑΜΙ»: Εικόνες από τη ζωή μιας μητέρας

Το ποιητικό σύμπαν του 26χρονου σκηνοθέτη που μας μάγεψε με το «Goodbye Linditta», εστιάζει αυτήν τη φορά στην ιστορία μιας γυναίκας μέσα από τα μάτια ενός αγοριού που δεν θέλει να τη θεοποιήσει αλλά να την παρατηρήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Θέατρο / O Τομά Ζολί στην Αθήνα: Ποιος είναι ο προκλητικός, ανατρεπτικός τελετάρχης των Ολυμπιακών Αγώνων

Ο πολυσυζητημένος σκηνοθέτης της τελετής έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, που έγινε διάσημος για τις φιλόδοξες, μεγαλειώδεις παραστάσεις του, πιστεύει απόλυτα στη μαγική δύναμη του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Αντικείμενα»: Μια παράσταση για τη υπόθεση των αδερφών Παπέν

Θέατρο / Μια παράσταση για τις εξουσιαστικές σχέσεις και ένα φρικτό έγκλημα

Στην παράσταση «Αντικείμενα», ο Γιάννης Αποσκίτης, ο Γιώργος Κατσής και ο Πάνος Παπαδόπουλος αφηγούνται με ένα δικό τους πρωτότυπο έργο μια ιστορία που κρύβεται στην υπόθεση των αδερφών Παπέν, αλλά δεν έχει ακόμα γραφτεί.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σπύρος A. Ευαγγελάτος: Μια μεγάλη διαδρομή

Πέθανε Σαν Σήμερα / Σπύρος A. Ευαγγελάτος: Μια μεγάλη διαδρομή στο ελληνικό θέατρο

Το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης κυκλοφόρησε έναν τόμο 535 σελίδων, αφιερωμένο στον σπουδαίο σκηνοθέτη, φιλόλογο, συγγραφέα και ακαδημαϊκό που άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ