Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη

Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
H Αθήνα έχει ζωντάνια στον δρόμο όλη τη διάρκεια της μέρας, κίνηση οχημάτων, κινητικότητα ανθρώπων, πολλά μαγαζιά, όπως στο Ρίο.
0

Λίγες μέρες μετά την έναρξη των προβών οι Douglas Froog Alves De Paula, Tuany Nascimento, Vn Dançarino Brabo, André Oliveira Db, Marlon Brando De Oliveira Santos μιλούν για τη δική τους Αθήνα, την πόλη που άρχισαν να ανακαλύπτουν και να ερωτεύονται.

— Μπορείς να μας περιγράψεις την Αθήνα με 5 λέξεις;

Douglas: Θορυβώδης, όμορφη, ήσυχη, κρύα αλλά και ζεστή την ίδια στιγμή.

Marlon: Απίθανη, διαφορετική, όμορφη, διασκεδαστική, είναι μια πρόκληση.

Vinicious: Όμορφη, ενδιαφέρουσα, ήρεμη, θορυβώδης, πανέμορφη.

André: Ηρεμία, διασκέδαση, πρόκληση, Ακρόπολη, θέατρο.

Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
André Oliveira Db © Χρήστος Σαρρής


— Μοιάζει η Αθήνα με το Ρίο;

Tuany: Μοιάζει. Οι άνθρωποι είναι ζωηροί. Έχει ζωντάνια στον δρόμο όλη τη διάρκεια της μέρας, κίνηση οχημάτων, κινητικότητα ανθρώπων, πολλά μαγαζιά, όπως στο Ρίο.

Douglas: Πολύ. Μου αρέσει να βγαίνω τα βράδια και εδώ παρατήρησα ότι οι άνθρωποι βγαίνουν, πάνε στα μπαρ και το βρήκα αυτό πολύ ωραίο. Μοιάζει πολύ με το Ρίο.

Marlon: Λίγο. Κάποιοι δρόμοι είναι αρκετά στενοί και μικροί, κάποια σημεία θυμίζουν τις φαβέλες του Ρίο.

André: Έτσι και έτσι. Έχουν τις διαφορές τους. Υπάρχουν μέρη που μοιάζουν και μέρη που δεν μοιάζουν, αλλά δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο σαν ομοιότητα. Είναι πραγματικά πολύ διαφορετικές.

Vinicious: Στον θόρυβο, στον χαμό που επικρατεί. Και οι άνθρωποι μοιάζουν, γιατί και εδώ έχει και μαύρους και λευκούς. Οι άνθρωποι είναι ευγενικοί, αλλά επίσης είναι και θυμωμένοι, όπως και στο Ρίο. Νομίζω αυτά.


— Ποιος είναι ο ήχος της Αθήνας για σένα;

Marlon: Ήσυχος και ταυτόχρονα θορυβώδης, οι άνθρωποι μιλούν πιο δυνατά και άλλες στιγμές οι άνθρωποι μιλούν λίγο.

Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
Douglas Froog Alves De Paula © Χρήστος Σαρρής


— Τι είχες ακούσει για την Αθήνα πριν έρθεις;

Tuany: Μόνο τις ιστορίες της μυθολογίας, για τον Δία, τους Θεούς.


— Ποια είναι η πρώτη εικόνα της Αθήνας που σου έκανε εντύπωση;

Tuany: Η Ακρόπολη, για μένα σίγουρα είναι η Ακρόπολη.

Douglas: Ο αριθμός των αυτοκινήτων που υπάρχουν στον δρόμο. Είναι τεράστιος ο αριθμός των αυτοκινήτων. Οι δρόμοι έχουν πολλή κίνηση.


— Πώς φανταζόσουν την Αθήνα πριν έρθεις;

Vinicious: Με ρατσισμό, αλλά δεν είναι.

Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
Vn Dançarino Brabo © Χρήστος Σαρρής
Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
Tuany Nascimento. © Χρήστος Σαρρής
Passinho Carioca: Από τις φαβέλες του Ρίο στους «Όρνιθες» του Καραθάνου στη Στέγη Facebook Twitter
Marlon Brando De Oliveira Santos © Χρήστος Σαρρής

Info

Οι «Όρνιθες» ενώνουν τη βραζιλιάνικη ομάδα χορού Passinho Carioca με τους Νίκο Καραθάνο και Χρήστο Λούλη, οι οποίοι περιστοιχίζονται πλέον από τους Αμαλία Μουτούση, Στεφανία Γουλιώτη, Θανάση Αλευρά, Κλέλια Ρένεση και Μάρθα Φριντζήλα, καθώς και δώδεκα ακόμη ηθοποιούς, μουσικούς και χορευτές από την Ελλάδα.

Παραστάσεις στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση (29 & 30/12) και στο διεθνές φεστιβάλ της Λατινικής Αμερικής στο Σαντιάγκο της Χιλής, Santiago a Mil (17-20/1/2020), κατόπιν επίσημης πρόσκλησης.

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι δυο Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ

Όπερα / Οι δυο βραβευμένες Ιφιγένειες του Ντμίτρι Τσερνιακόφ ανεβαίνουν σε περίοδο πολέμου

Λίγο πριν σηκωθεί η αυλαία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για τις δύο εμβληματικές όπερες του Γκλουκ, ο σημαντικός Ρώσος σκηνοθέτης εξηγεί τις σύγχρονες παραμέτρους της θυσίας της αρχαίας τραγικής ηρωίδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ