Το σεξ και οι μοναχικοί άντρες

Το σεξ και οι μοναχικοί άντρες Facebook Twitter
Ο Τζων είναι ένας συνηθισμένος άντρας και η ιστορία του περιλαμβάνει αγώνα για επιβίωση, βία, έγκλημα και απρόσμενες εξελίξεις. Είναι μια ιστορία εκπληκτική, ανθρώπινη και βαθιά συγκινητική.
0

Το σεξ και οι μοναχικοί άντρες Facebook Twitter

Οι παραστάσεις τους μοιάζουν με ένα αποκαλυπτικό κοινωνικό ρεπορτάζ. Οι DV8 ενφιαφέρονται σε κάθε δουλειά τους για τα κοινωνικά, τα πολιτικά και τα προσωπικά ζητήματα. Οι DV8 έρχονται στη Στέγη από τις 12 μέχρι τις 18 Οκτωβρίου για να παρουσιάσουν το John το νέο τους έργο που εισβάλλει στα άδυτα του ανδρικού ψυχισμού. Απαγορεύουν να διαρρεύσει οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την πλοκή της ιστορίας. Με την ποιητικότητα και τον ωμό ρεαλισμό που χαρακτηρίζει τη δουλειά τους το John βασίζεται σε συνεντεύξεις 50 αντρών. Ο χορογράφος της ομάδας Λόυντ Νιούσον τούς ζήτησε να απαντήσουν με ειλικρίνεια σε ερωτήσεις για την αγάπη, τον έρωτα και το σεξ. Ο Τζων είναι ένας συνηθισμένος άντρας και η ιστορία του περιλαμβάνει αγώνα για επιβίωση, βία, έγκλημα και απρόσμενες εξελίξεις. Είναι μια ιστορία εκπληκτική, ανθρώπινη και βαθιά συγκινητική.

 

Με την ποιητικότητα και τον ωμό ρεαλισμό που χαρακτηρίζει τη δουλειά τους το John βασίζεται σε συνεντεύξεις 50 αντρών. Ο χορογράφος της ομάδας Λόυντ Νιούσον τούς ζήτησε να απαντήσουν με ειλικρίνεια σε ερωτήσεις για την αγάπη, τον έρωτα και το σεξ

Οι DV8 διακρίνονται για τη βαθιά ειλικρίνεια με την οποία μεταφέρουν στην παράσταση κάθε πτυχή του θέματος, ακόμα και την πιο δυσάρεστη, την παντελή έλλειψη πολιτικής ορθότητας και υποκριτικού καθωσπρεπισμού και τη βαθιά επίγνωση του ότι όσο πιο ειλικρινά παραδεχτούμε τα λάθη μας, τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουμε να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο. Η δραματουργία τους είναι ένας εκρηκτικός συνδυασμός από «ωμούς» διαλόγους, «ντοκυμανταιρίστικο» κείμενο, κίνηση γεμάτη ένταση και λυρικές χορογραφικές εξάρσεις. 

John

Αυτό που κάνει τη δουλειά των DV8 να ξεχωρίζει – ήδη από την ίδρυση της ομάδας, το 1986– είναι η ενασχόλησή τους με σοβαρά κοινωνικοπολιτικά θέματα, η εις βάθος διερεύνησή τους και η αποκαλυπτική παρουσίασή τους στη σκηνή. Διακρίνονται επίσης για τη βαθιά ειλικρίνεια με την οποία μεταφέρουν στην παράσταση κάθε πτυχή του θέματος, ακόμα και την πιο δυσάρεστη, την παντελή έλλειψη πολιτικής ορθότητας και υποκριτικού καθωσπρεπισμού και τη βαθιά επίγνωση του ότι όσο πιο ειλικρινά παραδεχτούμε τα λάθη μας, τόσο πιο πολλές πιθανότητες έχουμε να κάνουμε τον κόσμο καλύτερο.

Can We Talk About This?

 

Ο Λόυντ Νιούσον είναι ένας από τους καλλιτέχνες με τη μεγαλύτερη επίδραση στις νεότερες γενιές χορογράφων και σκηνοθετών. Γεννήθηκε στην Αυστραλία, σπούδασε ψυχολογία στη Μελβούρνη και γνώρισε το σύγχρονο χορό κατά τη διάρκεια των σπουδών του. Η εμμονή του με το χορό είχε ως αποτέλεσμα μια υποτροφία για σπουδές στο London Contemporary Dance School. Προτού ιδρύσει την ομάδα DV8 Physical Theatre, χόρεψε με πολλές ομάδες, ανάμεσα στις οποίες περιλαμβάνονται οι: Modern Dance Ensemble, Impulse Dance Theatre/New Zealand Ballet Company, One Extra Dance Theatre και Extemporary Dance Theatre.

 


The Cost of Living

Οι DV8 είναι μια πρωτοποριακή ομάδα καλλιτεχνών που, σύμφωνα με τους ίδιους, δεν φοβούται να ξεβολέψουν τους θεατές με τις παραστάσεις τους, οι οποίες εκκινούν από κοινωνικοπολιτικά θέματα. Τα φιλόδοξα έργα τους παράγονται μέσα από το πάθος, την αφοσίωση, την επώδυνη προσπάθεια και την εμμονή στη λεπτομέρεια. Από την ίδρυσή τους μέχρι σήμερα έχουν παρουσιάσει 18 παραστάσεις που αποθεώθηκαν από κοινό και κριτικούς.

To Be Straight With You

 

Πέρα από τις σκηνικές τους παραστάσεις, οι DV8 έχουν κάνει την παραγωγή τεσσάρων ταινιών για την τηλεόραση, για τις οποίες συνεργάστηκαν με σημαντικούς κινηματογραφιστές, όπως o Βρετανός David Hinton και η Ολλανδή Clara van Gool. Οι ταινίες βασίζονται στις ομώνυμες παραστάσεις. Την τελευταία τους ταινία, το αριστουργηματικόThe Cost of Living (2005) σκηνοθέτησε ο ίδιος ο Νιούσον. Και οι τέσσερις ταινίες των DV8 είχαν προβληθεί στο VideoDance Festival (2000-2007) στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

 


Enter Achilles

  

Η ονομασία της ομάδας, DV8, παραπέμπει στο ρήμα deviate, που σημαίνει «ξεστρατίζω», αλλά και «αφήνω τη βασική πλοκή για να βρω παράπλευρες ιστορίες».

Strange Fish

Dead Dreams of Monochrome Men

 

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζαβαλάς Καρούσος: Η θυελλώδης ζωή του ηθοποιού που είπε πρώτος το περίφημο «στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις»

Πέθανε Σαν Σήμερα / Τζαβαλάς Καρούσος: Ο ηθοποιός που είπε πρώτος το περίφημο «στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις»

Ηθοποιός, μεταφραστής, αγωνιστής της αριστεράς, ο Τζαβαλάς Καρούσος που πέθανε σαν σήμερα το 1969 είχε ως στόχο του τη βελτίωση της ζωής των συνανθρώπων του και τη δικαίωση του καθημερινού τους μόχθου μέσα από τον σοσιαλισμό.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Το "δημοφιλής" είναι ό,τι πιο προσβλητικό έχουν πει για μένα»

Portraits 2025 / Η Ελένη Ράντου κάνει το πάρτυ της ζωής της. Και στο τέλος ξεσπά σε λυγμούς.

Με την παράσταση-φαινόμενο «Το πάρτυ της ζωής μου» η Ελένη Ράντου ξετυλίγει με χιούμορ και αφοπλιστική ειλικρίνεια πενήντα χρόνια «τραυμάτων» με φόντο τη μεταπολιτευτική Ελλάδα και αναζητά τους λόγους που αξίζει να ζεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Νεφέλη Θεοδότου είναι ο λόγος που όλο το ελληνικό TikTok χόρευε Φουρέιρα το 2024

Portraits 2025 / Η Νεφέλη Θεοδότου είναι ο λόγος που όλο το ελληνικό TikTok χόρευε Φουρέιρα το 2024

Η χορογράφος και στενή συνεργάτιδα της Ελένης Φουρέιρα, αφού έφτιαξε την πιο viral χορογραφία της χρονιάς για το «Αριστούργημα», αποφάσισε να δοκιμαστεί και στη συναυλία της Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο. Και ναι, πήγε καλά αυτό.
ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ
Άκης Δήμου

Θέατρο / «Ζούμε σε καιρούς φλυαρίας· έχουμε ανάγκη τη σιωπή του θεάτρου»

Άφησε τη δικηγορία για το θέατρο, δεν εγκατέλειψε ποτέ τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα. Ο ιδιαίτερα παραγωγικός συγγραφέας Άκης Δήμου μιλά για τη Λούλα Αναγνωστάκη που τον ενέπνευσε, και για μια πόλη όπου η ζωή τελειώνει στην προκυμαία, δίχως να βρίσκει διαφυγή στο λιμάνι της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Θέατρο / Επιστροφή στο σπίτι της γιαγιάς: Ένα θεατρικό τσουνάμι αναμνήσεων

Ο νεαρός σκηνοθέτης Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος ανεβάζει στην Πειραματική του Εθνικού το «ΜΑ ΓΚΡΑΝ'ΜΑ», μια ευαίσθητη σκηνική σύνθεση, αφιερωμένη στη σιωπηλή ηρωίδα της οικογενειακής ιστορίας μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ματαρόα στον ορίζοντα»: Φέρνοντας ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Θέατρο / «Ματαρόα στον ορίζοντα»: Ένα θρυλικό ταξίδι στη σημερινή του διάσταση

Στην πολυεπίπεδη νέα παραγωγή της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ, λόγος, μουσική και σκηνική δράση συνυπάρχουν ισάξια και συνεισφέρουν από κοινού στην αφήγηση των επίδοξων ταξιδιωτών ενός ουτοπικού πλοίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το video art στο ελληνικό θέατρο

Θέατρο / Video art στο ελληνικό θέατρο: Έχει αντικαταστήσει τη σκηνογραφία;

Λειτουργεί το βίντεο ανταγωνιστικά με τη σκηνογραφία και τη σκηνική δράση ή αποτελεί προέκταση του εθισμού μας στην οθόνη των κινητών μας; Οι γιγαντοοθόνες είναι θεμιτές στην Επίδαυρο ή καταργούν τον λόγο και τον ηθοποιό; Πώς φτάσαμε από τη video art στα stage LED screens; Τρεις video artists, τρεις σκηνοθέτες και ένας σκηνογράφος καταθέτουν τις εμπειρίες τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κωνσταντίνος Ρήγος

Οι Αθηναίοι / «Έχω αισθανθεί να απειλούμαι τη μέρα, όχι δουλεύοντας τη νύχτα»

Οκτάνα, Επίδαυρος, ΚΘΒΕ, Πέγκυ Ζήνα, Εθνικό, Λυρική, «Brokeback Mountain» και «Ρωμαίος και Ιουλιέτα». Ως χορογράφος και σκηνοθέτης, ο Κωνσταντίνος Ρήγος έχει κάνει τα πάντα. Και παρότι έχει αρκετούς haters, νιώθει ότι αυτοί που τον καταλαβαίνουν είναι πολύ περισσότεροι.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Οσιέλ Γκουνεό: «Είμαι πρώτα χορευτής και μετά μαύρος»

Χορός / «Δεν βλέπω τον εαυτό μου ως έναν μαύρο χορευτή μπαλέτου αλλά ως έναν χορευτή καταρχάς»

Λίγο πριν εμφανιστεί ως Μπαζίλιο στον «Δον Κιχώτη» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, ο κορυφαίος κουβανικής καταγωγής χορευτής Οσιέλ Γκουνεό –έχει λάβει πολλά βραβεία, έχει επίσης εμφανιστεί στο Θέατρο Μπολσόι της Μόσχας, στην Όπερα του Παρισιού, στο Λίνκολν Σέντερ της Νέας Υόρκης και στο Ελίζιουμ του Λονδίνου– μιλά για την προσωπική του πορεία στον χορό και τις εμπειρίες που αποκόμισε, ενώ δηλώνει λάτρης της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Οι Αθηναίοι / Σμαράγδα Καρύδη: «Ήθελα να είμαι η Βουγιουκλάκη και ο Ρέτσος μαζί»

Ηθοποιός, σκηνοθέτις, ακατάτακτη και αγαπημένη του κοινού, η Σμαράγδα Καρύδη θυμάται πως ανέκαθεν ήθελε το σύμπαν, χωρίς να περιορίζεται. Στον απολογισμό της μέχρι τώρα πορείας της, ως η Αθηναία της εβδομάδας, καταλήγει πως, ούτως ή άλλως, «στο τέλος ανήκεις εκεί που μπορείς να φτάσεις», ενώ δηλώνει πως πάντα θα επιλέγει συνειδητά να συντάσσεται με τη χαρά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ