Το Λος Άντζελες ψηφίζει «Gravity» και Καρδαμύλη

Το Λος Άντζελες ψηφίζει «Gravity» και Καρδαμύλη Facebook Twitter
Πριν τα Μεσάνυχτα
0

Σπάικ ΤζονζΑδυνατώντας να αποφασίσουν με πυγμή, oι κριτικοί του Λος Άντζελες έσπασαν στα δυο την καλύτερη ταινία, ανάμεσα στο Gravity και το Her, προτιμώντας ωστόσο τον Αλφόνσο Κουαρόν ως σκηνοθέτη, με επιλαχόντα τον Σπάικ Τζόνζ. Ο Τζονζ ήταν και πάλι πρώτος επιλαχών στο σενάριο, όπου κέρδισε η ελληνική περιπέτεια των Ντελπί-Χοκ-Λινκλέιτερ, Πριν Τα Μεσάνυχτα- μια ευχάριστη έκπληξη.

Ο Μπρους Ντερν από το Νεμπράσκα ήταν ο νικητής στους άνδρες, ενώ άλλη μια ισοπαλία συνέβη στην κατηγορία των γυναικών, όπου σφήνα στην επικράτηση της Κέιτ Μπλάνσετ ήρθε η Αντέλ Εξαρχόπουλος, επιβεβαιώνοντας τον θετικό θόρυβο γύρω από την αποδοχή της ερμηνείας της στην Αμερική.

Το Λος Άντζελες ψηφίζει «Gravity» και Καρδαμύλη Facebook Twitter
Ο Τζάρεντ Λίτο στο Dallas Buyers' Club

Η Λουπίτα Νιόνγκο, καταπληκτική στο 12 Χρόνια Σκλάβος, κέρδισε άλλο ένα δεύτερο ρόλο, ενώ στους άνδρες και πάλι μια ισοπαλία μοίρασε το βραβείο ανάμεσα στον Τζάρεντ Λίτο για το ρόλο του τραβεστί στο Dallas Buyers' Club και τον Τζέιμς Φράνκο στο Spring Breakers.

Το Gravity βραβεύτηκε επίσης για τη φωτογραφία και το μοντάζ του και είμαι σίγουρος πως οι Χρυσές Σφαίρες θα το τιμήσουν δεόντως. Αλλά και το Her ανεβαίνει, και συζητείται επίσης αν γίνεται να συμπεριληφθεί η φωνητική ερμηνεία της Σκάρλετ Γιοχάνσον (υποδύεται το κομπιούτερ που ερωτεύεται ο Χοακίν Φίνιξ) στις φετινές υποψήφιες.

Το Λος Άντζελες ψηφίζει «Gravity» και Καρδαμύλη Facebook Twitter
12 Χρόνια Σκλάβος

Χθες δόθηκαν και τα βραβεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας στο Βερολίνο, όπου επικράτησε η Τέλεια Ομορφιά του Πάολο Σορεντίνο. Τιμητικές διακρίσεις απονεμήθηκαν στον Κεν Λόουτς, τον Πέδρο Αλμοδόβαρ και την Κατρίν Ντενέβ.

Το μόνο κοινό ανάμεσα στους κριτικούς του Λος Άντζελες και τα μέλη των Ευρωπαϊκών Βραβείων είναι η προτίμηση τους στο ντοκιμαντέρ του Τζόσουα Οπενχάιμερ, The Act of Killing, μια ευφάνταστη αναπαράσταση των σφαγών της Ινδονησίας, με πρωταγωνιστές τους ατιμώρητους δράστες. Πρόκειται για το καλύτερο ντοκιμαντέρ της χρονιάς, μια απίστευτη ταινία που είδαμε φέτος στο φεστιβάλ Βερολίνου, και παλεύει σώμα με σώμα με τη Σάρα Πόλεϊ για την επικράτηση σε όλες τις βραβεύσεις.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου «Game of Thrones» συνεχίζεται

Οθόνες / «Dune: Prophecy»: Το κυνήγι του επόμενου Game of Thrones συνεχίζεται

Η σειρά του HBO, που παίρνει τη σκυτάλη από το πραγματικά αξιόλογο «Penguin», προσπαθεί να επικαλεστεί τη συνταγή του μεγάλου hit του καναλιού και ξεστρατίζει από το ατμοσφαιρικό σύμπαν του Ντενί Βιλνέβ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι θρυλικοί boomers του 65ου φεστιβάλ θεσσαλονίκης

Pulp Fiction / Οι θρυλικοί boomers του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Ρέιφ Φάινς, Ζιλιέτ Μπινός, Ματ Ντίλον: Oι διάσημοι, σχεδόν συνομήλικοι ηθοποιοί που τιμήθηκαν με Χρυσό Αλέξανδρο και έδειξαν με τις διαφορετικές επιλογές τους ισάριθμα σίκουελ στην καριέρας τους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Οθόνες / «Μονομάχος II»: Αν και λιγότερο brutal από τον Ράσελ Κρόου, ο Πολ Μέσκαλ υπόσχεται αίμα στην αρένα

Ένα έπος δράσης και χαρακτήρων που κυλά θεαματικά, ουσιαστικά, υπερβολικά, συγκινητικά, χορταστικά και εμφατικά, όπως όλοι οι υποψήφιοι θεατές αναμένουν εδώ και πολύ καιρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η πιο διάσημη υπόθεση «απαγωγής από εξωγήινους» αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Οθόνες / Η απαγωγή του αιώνα αναβιώνει στο Netflix εν μέσω μηνύσεων

Παρότι συμμετείχε στο σενάριο του ντοκιμαντέρ «The Manhattan Alien Abduction», η Λίντα Ναπολιτάνο που ισχυρίζεται ότι απήχθη από εξωγήινους στο κέντρο του Μανχάταν προ 35ετίας μηνύει την πλατφόρμα για αθέτηση της συμφωνίας τους.
THE LIFO TEAM
Ο Άγγελος Φραντζής θέλησε να κάνει μια αστεία ταινία 

Οθόνες / Άγγελος Φραντζής: «Mόνο αν πας στην πηγή των τραυμάτων, μπορείς να απελευθερωθείς»

Μια κουβέντα με τον ακατάτακτο σκηνοθέτη λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Ο Νόμος του Μέρφυ», μιας σουρεαλιστικής υπαρξιακής κωμωδίας που δεν μοιάζει με καμία από τις προηγούμενες δουλειές του.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

The Review / Γιατί διχάζει τόσο το «The Substance»;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και η δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου Ιωσηφίνα Γριβέα συζητούν για την πιο αμφιλεγόμενη ταινία της χρονιάς, που έχει προκαλέσει έντονες διαμάχες στα social media, για τη φεμινιστική της διάσταση και για τις γυναικείες φωνές στο σινεμά, που επιτέλους ακούγονται πιο ηχηρά από ποτέ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Οθόνες / Ματ Ντίλον: Outsider για πάντα

Ξεκίνησε ως εφηβικό είδωλο στα ’80s, πρωταγωνίστησε σε δύο εμβληματικές ταινίες του Κόπολα και έχτισε την καριέρα του επιλέγοντας ταινίες με γνώμονα τα ενδιαφέροντά του. Στα 60 του έχει συνδεθεί με μερικές από τις πιο αγαπημένες καλτ ταινίες διεθνώς, δηλώνει ζωγράφος και διατηρεί σημαντική συλλογή τέχνης. Έρχεται στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβει έναν τιμητικό Χρυσό Αλέξανδρο. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οθόνες / Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο για σεξουαλική κακοποίηση έβαλαν στον γύψο όχι μόνο την καριέρα του στο Χόλιγουντ αλλά και τη στενή φιλία του με τον επί εικοσαετίας κολλητό και συνεργάτη του.
THE LIFO TEAM
15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / 15 highlights του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Πάμελα Άντερσον, Αριάν Λαμπέντ, Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, σινεφίλ τέρατα και όλη η νέα ελληνική κινηματογραφική παραγωγή της χρονιάς στην 65η διοργάνωση που για δέκα μέρες (31/10-10/11) θα μεταμορφώσει τη Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Απώλειες / Teri Garr (1944-2024): Το χιούμορ τής έσωσε τη ζωή

Αστεία και ανθρώπινη, η αξιαγάπητη, υπερταλαντούχα Τέρι Γκαρ, που απολαύσαμε στο «Young Frankenstein» και το «Τούτσι» και αγαπήσαμε από τις εμφανίσεις της στο βραδινό talk show του Ντέιβιντ Λέτερμαν, ήταν μια από τις πιο λαμπερές σουμπρέτες του αμερικανικού σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ