Ο Αντώνιος, η Κλεοπάτρα και το αληθινό φίδι επί σκηνής (και επί οθόνης)

Ο Αντώνιος, η Κλεοπάτρα και το αληθινό φίδι επί σκηνής (και επί οθόνης) Facebook Twitter
Η "Κλεοπάτρα" Σόφι Οκονέντο δήλωσε ότι τόσο η ίδια όσο και ο σκηνοθέτης της παράστασης Σάιμον Γκόντγουιν πίστεψαν ότι θα ήταν εντελώς απογοητευτική η χρήση λαστιχένιου ομοιώματος.
0

Όταν προβληθεί την ερχόμενη εβδομάδα σε πολλές αίθουσες ανά την υφήλιο, η παράσταση του «Αντώνιος και Κλεοπάτρα» στην θεατρική σκηνή Ολίβιε του Εθνικού Θεάτρου του Λονδίνου, ο Ρέιφ Φάινς και η Σόφι Οκονέντο που υποδύονται τους ομώνυμους ρόλους, δεν θα είναι οι μόνοι σταρ επί σκηνής (και επί οθόνης).

Μαζί τους, εμφανίζεται κι ένα – εκπαιδευμένο προφανώς – εντυπωσιακό και λαμπερά φολιδωτό ερπετό. Για την ακρίβεια ένα από τα τέσσερα φίδια που εμφανίζονται εναλλάξ στην παράσταση του σαιξπηρικού έργου.

Ο Αντώνιος, η Κλεοπάτρα και το αληθινό φίδι επί σκηνής (και επί οθόνης) Facebook Twitter
Ρέιφ Φάινς και Σόφι Οκονέντο: «Αντώνιος και Κλεοπάτρα» στην θεατρική σκηνή Ολίβιε του Εθνικού Θεάτρου του Λονδίνου

Πρόκειται για φίδια του είδους Lampropeltis triangulum, κοινώς «γαλατόφιδα» που απλώνονται στο ένα μέτρο και επιλέχτηκαν κυρίως για τους δραματικούς χρωματισμούς στο δέρμα τους.

Η Σόφι Οκονέντο, που έχει και τον περισσότερο χρόνο κοινής ερμηνευτικής ύπαρξης με το φίδι, δήλωσε ότι τόσο η ίδια όσο και ο σκηνοθέτης της παράστασης Σάιμον Γκόντγουιν πίστεψαν ότι θα ήταν εντελώς απογοητευτική η χρήση λαστιχένιου ομοιώματος. Στην αρχή κρατούσε μια απόσταση από το φίδι, αλλά προς έκπληξη της, διαπίστωσε ότι πρόκειται για «τα πιο όμορφα και σαγηνευτικά πλάσματα».

Ο Αντώνιος, η Κλεοπάτρα και το αληθινό φίδι επί σκηνής (και επί οθόνης) Facebook Twitter
Στο ανέβασμα του 1987 με τον Άντονι Χόπκινς και την Τζούντι Ντεντς, η πρωταγωνίστρια επίσης μοιράστηκε τη σκηνή με ένα φίδι.

Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που χρησιμοποιούνται αληθινά φίδια σε παράσταση της τραγωδίας αυτής του Σαίξπηρ στο Εθνικό του Λονδίνου. Στο ανέβασμα του 1987 με τον Άντονι Χόπκινς και την Τζούντι Ντεντς, η πρωταγωνίστρια επίσης μοιράστηκε τη σκηνή με ένα φίδι, το μοιραίο για την Κλεοπάτρα φίδι, «τον φτωχό δηλητηριώδη ανόητο» που εκείνη καλούσε «να θυμώσει».

Με στοιχεία από τον Guardian

Info:

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

National Theater Live

William Shakespeare: Aντώνιος & Κλεοπάτρα

6 Δεκεμβρίου 2018/21:00

Ζωντανή αναμετάδοση από το Οlivier Theatre στο Λονδίνο

Με ελληνικούς υπότιτλους

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ