Αγαπημένε μου ψεύτη

Αγαπημένε μου ψεύτη Facebook Twitter
0

Με επαναστατικό τρόπο γραφής από τον ευρηματικό Ιρλανδό πολυβραβευμένο συγγραφέα, το «Αγαπημένε μου ψεύτη» βασίζεται στην γεμάτη συναισθήματα, εντάσεις και κορυφώσεις αλληλογραφία που αντάλλαξε το ζευγάρι κατά τη διάρκεια της εκρηκτικής, όσο και πολυκύμαντης σχέσης τους. Τα δύο πρόσωπα του έργου

καλούνται να ερμηνεύσουν η καταξιωμένη Ελληνίδα ηθοποιός του Εθνικού Θεάτρου Νίτα Παγώνη και ο επίσης από την πρώτη κρατική σκηνή προερχόμενος Βύρων Κολάσης, καταθέτοντας ένα αληθινό ρεσιτάλ ηθοποιίας.

Μια αληθινή ιστορία αγάπης και πάθους, όπου κυριαρχούν βαθειά ανθρώπινα συναισθήματα, στην οποία ο συγγραφέας με μαεστρία καταγράφει παράλληλα το ιστορικό και κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο της εποχής. Ο Τζωρτζ Μπέρναρ Σω με λόγο κοφτερό σαν νυστέρι, καταγγέλλει τον πόλεμο και τον Χίτλερ και εκφράζει

ξεκάθαρα την αντιπολεμική του στάση. Τα μεγάλα γεγονότα που συμβαίνουν ανάμεσα στους δύο Παγκόσμιους Πολέμους στην Ευρώπη και την Αμερική, γίνονται φόντο του έργου. Παράλληλα ο συγγραφέας γίνεται έντονα αυτοσαρκαστικός και μέσα από το δεσμό του με την Πατρίτσια Κάμπελ, έναν δεσμό που γνώριζε τόσο η σύζυγος του, όσο και ο κοινωνικός περίγυρος, σκιαγραφεί τον αντίκτυπο που δημιουργεί η σχέση δύο δημόσιων προσώπων στο περιβάλλον τους.

Ο σκηνοθέτης Τάσος Λέρτας μιλά για ένα πολύ σημαντικό, τολμηρό, έργο, που δεν ανεβαίνει συχνά στη χώρα μας –το προηγούμενο ανέβασμα έγινε πριν από σαράντα χρόνια- στο οποίο ο Μπέρναρ Σω αναδεικνύει σε πρώτο πρόσωπο του έργου την ίδια τη σχέση του με την Αγγλίδα ηθοποιό. Τα γράμματα τους μέσα σε

μια καπελιέρα επί σκηνής, γίνονται ο άλλος πρωταγωνιστής της παράστασης. Οι δύο ηθοποιοί ακροβατούν ανάμεσα σ αυτά τα ίδια τα συναισθήματα τους, τα οποία εκφράζουν είτε απευθείας ο ένας στον άλλον, είτε μέσα από τις επιστολές τους μέσα από μια ευφυή «αντιπαράθεση», με την οποία ο Ιρλανδός συγγραφέας καταφέρνει να κρατήσει, για δύο ώρες, αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή.

Στην ατμόσφαιρα του έργου συμβάλλουν ιδιαίτερα τα σκηνικά και τα κοστούμια εποχής που επέλεξε η σκηνογράφος Μαριλένα Μέλη ειδικά για την παράσταση.

Το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε στο θέατρο «Αθηνών» από τον Δημήτρη Μυράτ και τη Βούλα Ζουμπουλάκη στη δεκαετία του ΄70. Οι πρόβες συνεχίζονται εντατικά και το έργο αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από το κοινό.

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ