ΑLUMINCO: Don’t imitate. Innovate

ΑLUMICO: Don’t imitate. Innovate Facebook Twitter
0

Ένα από τα πράγματα που μας δείχνουν την επιτυχία της Aluminco, μιας ελληνικής εταιρείας, η οποία από το 1982 μέχρι σήμερα έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο προηγμένες εταιρείες σχεδιασμού και παραγωγής προϊόντων αλουμινίου, είναι η εξαγωγική της δραστηριότητα. Δεν είναι λίγο να προτιμούν τα προϊόντα σου οικονομίες πιο προηγμένες από αυτήν της χώρας μας. H Aluminco θα λέγαμε ότι ανήκει στην κατηγορία των κορυφαίων πρεσβευτών ενός όρου που σε κάποιους ξένους θα προκαλούσε θυμηδία, της «ελληνικής βιομηχανίας». Κι όμως, η συγκεκριμένη εταιρεία εξάγει σε περισσότερες από εξήντα χώρες. Για να πετύχει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να δουλεύει με τη μεθοδολογία του δυτικού κόσμου, αλλά στις ελληνικές συνθήκες. 

Το σίγουρο είναι ότι για να γίνει μια σημαντική εξαγωγική βιομηχανία της χώρας έπρεπε να συνδυάσει από την αρχή, κάπου στο ξεκίνημα της δεκαετίας του ’80, το πνεύμα της καινοτομίας με την αυστηρή μεθοδικότητα. Το πρώτο το κατάφερε κατευθείαν, ως η πρώτη εταιρεία που δημιούργησε μια νέα γενιά προϊόντων χυτού αλουμινίου σε κλασικά σχέδια, που παρείχαν πετυχημένες λύσεις για κάθε αρχιτεκτονική εφαρμογή. Από την άλλη πλευρά, είναι το rigeur, που λένε οι Γάλλοι, δηλαδή η στα όρια της αυστηρότητας σοβαρότητα. Με έδρα στα Οινόφυτα Βοιωτίας, σε μια έκταση 60.000 τ.μ., στις υπερσύγχρονες μονάδες της Aluminco σχεδιάζονται και παράγονται καθημερινά προηγμένα αρχιτεκτονικά συστήματα αλουμινίου για πόρτες και παράθυρα, κάγκελα, πέργκολες, περιφράξεις, συστήματα στήριξης φωτοβολταϊκών πλαισίων κ.ά., προϊόντα που φέρουν ισχυρές πιστοποιήσεις από διεθνείς αναγνωρισμένους φορείς, πολλά από τα οποία είναι μοναδικά στο είδος τους, με πολλές καινοτομίες και ευρεσιτεχνίες. Έτσι, έκαναν ολόκληρο τον κόσμο, από τη Μέση Ανατολή μέχρι την Αμερική, να προτιμά τα προϊόντα της. 

Tα συγκεκριμένα προϊόντα «λύνουν» τα χέρια των αρχιτεκτόνων, αφού, όταν σχεδιάζουν με τη νέα συλλογή συστημάτων της Aluminco, οι άνθρωποι της εταιρείας αλουμινίου θέλουν να είναι σίγουροι ότι προσφέρουν υψηλό βαθμό ελευθερίας στη διαδικασία σχεδιασμού.


Ένας πλανήτης να αγαπήσεις

Δεν αρκεί να υιοθετείς φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους παραγωγής ή να παράγεις αντίστοιχης ποιότητας προϊόντα. Πρέπει, μέσα από αυτά, να εκπαιδεύεις τους καταναλωτές. Αυτός είναι ο σκοπός της πρωτοβουλίας A planet to love, που βγαίνει σχεδόν αυθόρμητα, λες και η βιωσιμότητα είναι στο DNA της εταιρείας. «Η ανάπτυξη της ενεργειακής κουλτούρας και η εξοικονόμηση ενέργειας προσφέρουν βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα οικονομικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά οφέλη» υποστηρίζει η ίδια η εταιρεία. Η επιτυχία, ακόμα και όταν αφορά την περιβαλλοντολογική διάσταση της πολιτικής μιας εταιρείας, εξαρτάται και από την ύπαρξη οράματος, ενός ονείρου που θέλει με πείσμα να πραγματοποιήσει». 

Αυτό σήμερα μετουσιώνει σε πράξη, από την παραγωγή προϊόντων με χαμηλότερο αποτύπωμα CO2 έως την ανάπτυξη συστημάτων αλουμινίου για παθητικά κτίρια. Μεγάλο μέρος της ευθύνης για το πετυχημένο της πέρασμα στην εποχή της αειφόρου και πράσινης ανάπτυξης φέρει σε μεγάλο βαθμό ο Αργύρης Καρράς, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. 

ΑLUMICO: Don’t imitate. Innovate Facebook Twitter

SKYLINE IS THE LIMIT

Η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη σειρά προιόντων έχει εμπνευστεί από τη γραμμή του ορίζοντα στα αγγλικά: Skyline. Μάλλον γιατί πρόκειται να «απογειώσει» στο ίδιο επίπεδο τους αρχιτέκτονες. Μιλάμε για μια εγγύηση ελευθερίας που όλοι ονειρευόμαστε και θέλουμε. Είναι η νέα συλλογή από premium συστήματα αλουμινίου που ετοιμάζεται να προσθέσει ένα νέο κεφάλαιο σε μια σειρά «architect-friendly» αλλά και καινοτόμων προιόντων Aluminco. Κι αυτό γιατί δεν είναι μόνο το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία της συγκεκριμένης σειράς προϊόντων αλλά και ο συνδυασμός τους με την υψηλή αισθητική, την απαιτητική «ερωμένη» κάθε καλού αρχιτέκτονα.  

«Τα συστήματα αυτά συνδυάζουν τη βαθιά γνώση στο design με τη σύγχρονη μηχανική, φέρουν ανώτερα χαρακτηριστικά και αποτελούν το τέλειο εργαλείο στα χέρια του δημιουργού. Με καθαρές, minimal γραμμές και μοντέρνα αρχιτεκτονική επαναπροσδιορίζουμε τα όρια του κόσμου μας. Οι φίλοι της premium κατηγορίας θα μπορούν σύντομα να απολαύσουν μια σειρά συστημάτων αλουμινίου με πιο minimal σχεδίαση, αναβαθμισμένη ποιότητα, επιδόσεις αιχμής και πρωτοποριακό εξοπλισμό. Αρχιτεκτονικό DNA που δίνει premium λύσεις σε κάθε ανάγκη με περισσότερους από διακόσιους συνδυασμούς. Ο χρήσιμος συνεργάτης κάθε αρχιτέκτονα», όπως μας δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας Αργύρης Καρράς.

ΑLUMICO: Don’t imitate. Innovate Facebook Twitter

Με άλλα λόγια, τα συγκεκριμένα προϊόντα «λύνουν» τα χέρια των αρχιτεκτόνων, αφού, όταν σχεδιάζουν με τη νέα συλλογή συστημάτων της Aluminco, οι άνθρωποι της εταιρείας αλουμινίου θέλουν να είναι σίγουροι ότι προσφέρουν υψηλό βαθμό ελευθερίας στη διαδικασία σχεδιασμού. Τηρούνται οι αυξημένες ενεργειακές απαιτήσεις και προσφέρεται πληθώρα τυπολογιών και συνδυασμών, απαντώντας σε κάθε τεχνική πρόκληση. Θέλουν να δημιουργήσουν έναν σύνδεσμο μεταξύ των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων και να αφήσουν το όμορφο περιβάλλον να γίνει μέρος του σπιτιού. 

Δεν είναι μόνο τα παραπάνω που αποδεικνύουν ότι στο επίκεντρο της εταιρικής δράσης και σκέψης των στελεχών της Aluminco βρίσκονται ο αρχιτέκτονας και ο designer. Πρόσφατα λάνσαραν μια προϊοντική μονογραφία που ονομάσαν TOK (Transfer of Knowledge), στην οποία βρίσκονται συγκεντρωμένα, μέσα από έναν πολύ όμορφο σχεδιασμό, όλα τους τα προϊόντα, οι προδιαγραφές και οι εφαρμογές τους. Πρόκειται για κυριολεκτική μεταβίβαση πληροφορίας που συνοψίζει την πολύχρονη ιστορία της εταιρείας. Επίσης, τους επόμενους μήνες θα δημοσιοποιηθεί και το νέο Business Unit, το οποίο δίνει έμφαση στον αρχιτέκτονα και λέγεται Aluminco for Architects. Ένα ειδικά σχεδιασμένο ηλεκτρονικό και φυσικό hub με υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες του επαγγελματία αρχιτέκτονα και designer. Έτσι βαδίζει η Aluminco προς το μέλλον, βοηθώντας τους κατάλληλους επαγγελματίες να το σχεδιάσουν. 

Design
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ