GODSQUAD: «Ό,τι ήταν ένας ροκ σταρ στα '80s, είναι σήμερα ένας ράπερ»

Η δυναμική επιστροφή των GODSQUAD Facebook Twitter
Tο GODSQUAD είναι μια ιδέα που κρατάει χρόνια τώρα, πέρασε χιλιάδες κύματα για να είναι σήμερα έτοιμο να κάνει τα πρώτα του releases.
0

Οι GODSQUAD, μια από τις πιο ταλαντούχες μουσικές κολεκτίβες του εγχώριου ραπ, κυκλοφόρησαν τον πρώτο επίσημο δίσκο τους με τίτλο «DOWNTOWNGOONS». Ένα release που δεν σκοπεύει απλά να τους συστήσει με μαζικούς όρους πια στη σκηνή, αλλά και να αποδείξει ότι μιλάμε ουσιαστικά για βετεράνους του είδους και όχι για ανερχόμενους καλλιτέχνες.

—Στις 12 Μαρτίου κυκλοφόρησε η πρώτη ολοκληρωμένη, full length δουλειά σας, με τίτλο «DOWNTOWNGOONS». Τι έκανε ιδανική χρόνια το 2024 για αυτή την κυκλοφορία;
Δεν είναι ότι το 2024 είχε κάτι συγκεκριμένο για εμάς ώστε να το επιλέξουμε ως τη χρονιά που θα ξεκινήσουν όλα. Ήμασταν αρκετές φορές πολύ κοντά στο να κάνουμε release τις πρώτες μας official δουλειές, αλλά εν τέλει το κάνουμε τώρα. Tο GODSQUAD φέτος κλείνει 5 χρόνια μαζί ως ομάδα. Εννοούμε με το roster Sapranov, Μusah, Daree, Ernie, Steezynicco, Greg gpatron & OTKBABY. H ιδέα του GODSQUAD ξεκινάει πίσω στο 2012 από τον Sapranov και έναν παιδικό του φίλο, τον Sogi. Μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια έχουν περάσει διάφορα μέλη, όπως μπορεί να γνωρίζετε, π.χ. SASKE, iLLEOo, NIGHTGRIND, MUNEYLXRD, αλλά και αρκετά μέλη που δεν έγιναν GODSQUAD Originals (γιατί για να γίνεις μέλος του GODSQUAD πρέπει να είσαι κοντά μας για περίπου έναν χρόνο πριν πούμε ότι είσαι επίσημα στην ομάδα).

Στην κοινωνία θα είμαστε πάντα τα παιδιά του δρόμου, αλήτες χωρίς σεβασμό, παιδιά του περιθωρίου και ό,τι άλλο μας αποκαλεί η τηλεόραση. Εμείς κάνουμε μουσική πρώτα για εμάς και μετά για εσάς.

Το GODSQUAD γενικά δεν είναι μια ομάδα που απλά κάνει μουσική, έτσι ξεκίνησε, αλλά κατέληξε να είναι κάτι τελείως διαφορετικό στη ζωή όλων μας. Το 2019 μπορούσαμε να γίνουμε πύραυλος, αν σκεφτείς ότι το πρώτο μας video clip μας μάς έβαλε αμέσως στα clubs, και όπου πηγαίναμε ήταν μια wild νύχτα. Παρ' όλα αυτά, ασχέτως με τα σχέδιά μας, ήμασταν πολύ κοντά στο Covid era, κάτι που δεν περιμέναμε καθόλου αλλά και κάτι που δεν είχαμε ιδέα πώς θα επηρεάσει την ψυχολογία μας. Έτσι αναβάλαμε πολλές φορές τα release μας και οι περισσότεροι θα πουν ότι το κάψαμε και πως χάσαμε την ευκαιρία μας.

Εμείς θα πούμε ότι μας ωρίμασε πιο πολύ από ποτέ ως άτομα, αλλά είδαμε και τεράστια διαφορά στο πώς ακούγεται η μουσική μας, εμείς επίσης θα πούμε ότι το Covid era μάς έκανε ομάδα πιο πολύ από ποτέ γιατί ζήσαμε πολύ σκοτεινές στιγμές. Τόσο ατομικά όσο και συνολικά, γινόμασταν όλο και πιο σκοτεινοί. Αυτό σίγουρα μάς έμαθε πράματα για τον εαυτό μας και το έκανε σε όλους μας. Σήμερα δεν έχουμε καμία σχέση με το GODSQUAD που πρόλαβαν λίγοι να μάθουν. Ήμασταν μπερδεμένοι, full on drugs, χωρίς κανένα πλάνο ή σκοπό, και τα όνειρά μας ήταν η μόνη πηγή ενέργειας. Σήμερα είμαστε out of drugs, full γυμναστική, full self evolve, προσπαθώντας να μάθουμε να αγαπάμε περισσότερο τον εαυτό μας και τους γύρω μας.

— Είστε μια πολυπληθής ομάδα, ένα φαινόμενο που στο σύγχρονο ραπ τοπίο είχε κάπως ξεθωριάσει. Σε αυτό το πλαίσιο και δεδομένου ότι υπάρχετε χρόνια ως ομάδα, είναι σημαντικό τα μέλη να έχουν πρωτίστως φιλικούς, έως και αδελφικούς δεσμούς μεταξύ τους και μετά να είναι συνεργάτες; 
Το GODSQUAD ξεκίνησε από τον Sapranov και έκανε recruit τον εαυτό του στην ουσία, έδωσε σε κάθε μέλος αυτό που δεν είχε αυτός όταν ξεκινούσε, δηλαδή έναν άνθρωπο να σου λέει «dream bigger», ότι είσαι πολύ περισσότερα από όσα φαντάζεσαι και πως το μυαλό σου έχει τη δύναμη να κάνει τα πάντα. Στην αρχή αυτό δημιουργούσε ανταγωνισμό και έτσι μέσα στα χρόνια τα μέλη με θέματα εγωισμού αποχώρησαν. Όσοι μείναμε μάς έκανε οικογένεια γιατί ναι μεν όλο αυτό ξεκίνησε για τη μουσική και τη δίψα μας για αποδοχή και επιτυχία, αλλά η ομάδα κατέληξε να παίζει καθημερινό ρόλο στη ζωή μας και πέρα από τη μουσική. Οπότε, ναι, είναι σημαντικό να είμαστε πρώτα φίλοι και μετά συνεργάτες.

DAREE x MUSAH - TEST

— Πόσο δύσκολο είναι για ένα πολυμελές γκρουπ να συντονιστεί στους σύγχρονους ρυθμούς ζωής ώστε να δημιουργήσει; Υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες;
Προφανώς είναι δύσκολο να συντονίσεις τόσα άτομα, να τους βολέψουν οι ίδιες μέρες, ώρες, μέρη, beats, αισθητική, αλλά αφού όλα αυτά μπουν σε μια σειρά τότε ξεκινάει αυτό που λέμε «go with the flow». Το «DOWNTOWNGOONS» δημιουργήθηκε σε διάστημα 3 μηνών καθημερινής δουλειάς.

Στην αρχή έχεις όλο το energy του κόσμου και ο ενθουσιασμός είναι τρομερή πηγή ενέργειας, αλλά κάπου κοντά στις τελευταίες 2 βδομάδες, έχοντας ξοδέψει όλη σου την ενέργεια, παίρνοντας τόσο πολλή πληροφορία για κάθε κομμάτι, artwork, dates, τελευταίες αλλαγές, mixing, mastering, κ.λπ., αρχίζεις να νιώθεις μια ψυχολογική πίεση γιατί κάνεις κάθε μέρα το ίδιο και κάθε μέρα πρέπει να είσαι παραγωγικός για να γίνει κάτι καινούργιο.

Βέβαια, όταν όλα φτάσουν στο τέλος και το project πλέον ανήκει στον κόσμο, παίρνεις μια βαθιά ανάσα απόλαυσης και ανακούφισης, και είτε πάει καλά είτε όχι, εσύ δούλεψες, το έκανες, και τώρα πλέον έχει εικόνα και ήχο. Αυτό το συναίσθημα θα σε ολοκληρώνει πάντα.

— Ανεξάρτητη δημιουργία ή mainstream; Θα αξιοποιούσατε τη δυνατότητα να αναμείξετε στη μουσική σας pop στοιχεία για το airplay; Ή τέτοιοι διαχωρισμοί είναι ξεπερασμένοι πλέον στην εποχή μας;
Δεν έχουμε κάνει κάποιο megahit για να έχουμε άποψη σχετικά με το «mainstream», μόνο ο Sapranov έζησε το mainstream με τους Abovethehood, κάνοντας sold out shows σε όλη την Ελλάδα, και μετά το summer tour με το «Dejavu» που έμεινε στα charts για 138 βδομάδες. Δεν κοιτάξαμε ποτέ ποιο είναι το κύμα της εποχής ώστε να δοκιμάσουμε να κάνουμε fit και εμείς και να ακολουθήσουμε κάποιο συγκεκριμένο wave. Μας ενδιαφέρει το τεχνικό στοιχείο και το πώς είναι η ατμόσφαιρα ενός κομματιού. Δεν ξέρουμε αν το GODSQUAD θα καταλήξει ποτέ να προσπαθεί να ακολουθεί τα μουσικά waves, εμείς νιώθουμε ήδη πως το GODSQUAD έχει τη δική του μουσική ταυτότητα.

HAWK & SAPRANOV - DEJA VU

— Έχει ανοίξει μια συζήτηση τον τελευταίο καιρό σε διάφορες κοινότητες από fans ότι ίσως το trap όπως το ξέραμε την περασμένη δεκαετία να έχει κάνει τον κύκλο του κι ότι ίσως πρέπει να αναζητήσουμε το νέο μαζικό ηχόχρωμα. Πώς εκτιμάτε αυτήν τη θεωρία, είναι βάσιμη ή πλέον το trap είναι too big to fail;
Δεν ξέρουμε αν πρέπει να τοποθετηθούμε στη συζήτηση αποκαλώντας τον ήχο μας trap. Για να σας δώσω να καταλάβετε, τα περισσότερα waves της metal αποκαλούνται γρήγορα από όλους rock ή απλά metal. Όπως, π.χ., στη metal υπάρχει το thrash metal, το metalcore, το nu metal, το neoclassical metal κ.λπ., έτσι και στο rap προφανώς θα υπάρχουν αρκετά είδη και αισθητικές, όπως το trap, το drill, το opium, το crunk, κ.λπ. Για εμάς το rap είναι το νέο rock. Ό,τι ήταν ένας rockstar στα '80s, '90s, είναι σήμερα ένας rapper. Σίγουρα θα έρθει κάποια στιγμή το «νέο rock», αλλά βλέποντας πώς πάνε τα πράγματα στη μουσική πλέον, πιο πιθανό είναι να αλλάξουν τα υπόλοιπα είδη μουσικής σε κάτι πιο rap παρά να αλλάξει το rap σε κάτι άλλο.

— Ο κόσμος σας αγαπάει και έχετε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια αυτό που λέμε core κοινό. Έχουν υπάρξει ωστόσο δυσκολίες παρασκηνιακά, ανασταλτικοί παράγοντες που σας εμπόδισαν από το να κάνετε μουσική, στιγμές που είπατε «τα παρατάω» ακόμη; Και αν ναι, γιατί;
Δεν έχουμε core fan base, θεωρητικά το GODSQUAD είναι ένα underground σχήμα. Έχουμε κάποιους OG fans since day one! Όποιος είναι χρόνια σε αυτή την κουλτούρα γνωρίζει για το GODSQUAD και όλοι το περίμεναν σχολιάζοντας το πόσο λείπει η ποιότητα και τα προσεγμένα projects. 

Προφανώς έχουν υπάρξει δυσκολίες, ζούμε στην Ελλάδα! Με ό,τι και αν ασχολείσαι στην Ελλάδα είναι δύσκολα, έκτος και αν είσαι πολιτικός ή λαμόγιο με κονέ πολιτικών. Ζούμε σε μια χώρα όπου όλα λειτουργούν παράνομα ή χωρίς καμία επίβλεψη, ο Sapranov έχει ξαναπεί σε interview του πως ως καλλιτέχνης στην Ελλάδα δεν θα δεις ποτέ τίποτα από αυτό το κράτος. Έχουμε διεφθαρμένα πνευματικά δικαιώματα, τρώνε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, όπως τρώνε από οπουδήποτε μπορούν να φάνε. Αν κάναμε μουσική για τα λεφτά μόνο και το βλέπαμε καθαρά ως δουλειά, όπως κάποιος τύπος που κάνει μαθήματα φωνητικής και δουλεύει με διασκευές στα μπουζούκια, τότε πολύ πιθανόν να μη θέλαμε να τα παρατήσουμε ποτέ. Στη δικιά μας περίπτωση, όλο αυτό που κάνουμε είναι κάτι που μας γεμίζει, έτσι εξελίχτηκε όλη μας η ζωή γύρω από αυτό. Όλοι κάποια στιγμή θα σκέφτηκαν να τα παρατήσουν γιατί στην Ελλάδα όλα μοιάζουν μάταια, αλλά αυτή η σκέψη δημιουργείται πάντα ανάλογα με το πώς καθρεφτίζεται αυτό που κάνεις στην κοινωνία.

Στην κοινωνία θα είμαστε πάντα τα παιδιά του δρόμου, αλήτες χωρίς σεβασμό, παιδιά του περιθωρίου και ό,τι άλλο μας αποκαλεί η τηλεόραση. Εμείς κάνουμε μουσική πρώτα για εμάς και μετά για εσάς.

Η μουσική μας δεν προσπαθεί να σε προβληματίσει, η δημιουργία της μουσικής μας για εμάς είναι η διέξοδος από τη σαπίλα της καθημερινότητας σε αυτήν τη χώρα. Όταν μπαίνουμε studio, γινόμαστε superheroes, ο χρόνος σταματάει και όλα μένουν πίσω.

Η δυναμική επιστροφή των GODSQUAD Facebook Twitter
Η μουσική μας δεν προσπαθεί να σε προβληματίσει, η δημιουργία της μουσικής μας για εμάς είναι η διέξοδος από τη σαπίλα της καθημερινότητας σε αυτήν τη χώρα.

— Ολοκληρώνοντας, είναι ασφαλές να υποθέσουμε πως το «Freakshow» αποτελεί προπομπό για solo δίσκους και από τα υπόλοιπα μέλη; Γενικά ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον; Κάποιο live παρουσίασης του «DOWNTOWNGOONS» ενδεχομένως;
Όπως είπαμε και προηγουμένως, το GODSQUAD είναι μία ιδέα που κρατάει χρόνια τώρα, πέρασε χιλιάδες κύματα για να είναι σήμερα έτοιμο να κάνει τα πρώτα του releases. Οπότε ναι, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι θα έχουμε πολλή μουσική στο μέλλον, και σίγουρα solo albums από Sapranov, Musah, Daree και Ernie. Ο Sapranov ήδη δουλεύει ένα Opium Project που θα λέγετε «BLADE» και ίσως να είναι τριλογία. Ο Musah δουλεύει κάποια singles και ένα καινούργιο άλμπουμ, βέβαια έχει ήδη ένα ολοκληρωμένο άλμπουμ έτοιμο πριν καν κυκλοφορήσει το «DOWNTOWNGOONS». Πρόκειται να ξαναμπεί σύντομα studio ώστε να το ανανεώσει, γιατί μετά το «DOWNTOWNGOONS» τα τεχνικά του επίπεδα έκαναν άλματα. Ο Daree έχει καιρό που δουλεύει το πρώτο του solo άλμπουμ. Ο Ernie είναι underdog, δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα γι' αυτόν, απλά παρακολουθήστε τον. Σχετικά με lives, είμαστε σε διαδικασία επικοινωνίας με διάφορα μαγαζιά της χώρας ώστε να κάνουμε presentation parties για το «DOWNTOWNGOONS» πριν πάμε σε παρουσίαση δίσκου. Σύντομα θα κυκλοφορήσει και το making of του «DOWNTOWNGOONS», θα είναι σαν documentary, όλο το ταξίδι της δημιουργίας του.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Cutthroat

Μουσική / Το νοσταλγικό ραπ των Θεσσαλονικιών Cutthroat

Μια κολεκτίβα νέων καλλιτεχνών που πιστεύει πως η προώθηση της μουσικής ήταν πιο αποτελεσματική μέσω του Myspace και όταν τα CD μοιράζονταν χέρι με χέρι μόλις κυκλοφόρησε το «Perfect Blue», ένα ραπ άλμπουμ εμπνευσμένο από τα καρτούν και τα παιχνίδια των '90s και των '00s.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Η underground δημιουργικότητα μέσα από τα μάτια του Deltah

Μουσική / Deltah: «Κανείς δεν πυροβόλησε επειδή του το είπε ένα ραπ τραγούδι»

Με αφορμή τη νέα κυκλοφορία του «Thorax», ο πολυσχιδής καλλιτέχνης της σύγχρονης underground σκηνής μιλά για τα στερεότυπα που ακολουθούν μέχρι σήμερα τη ραπ, η οποία «προφανώς και είναι μουσική για διασκέδαση, όπως κάποιος θα πάει στα μπουζούκια και θα διασκεδάσει χωρίς απαραίτητα να είναι καψούρης».
ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΤΣΗΣ
Γιατί σκοτώνονται μεταξύ τους ο Kendrick Lamar και ο Drake;

Μουσική / Γιατί σκοτώνονται μεταξύ τους ο Kendrick Lamar και ο Drake;

Ανταγωνισμός πάντοτε υπήρχε, αλλά ποτέ δεν σοβάρεψαν τόσο τα πράγματα όσο τώρα. Στον χορό μπήκε και ο Kanye West, το κερασάκι στην τούρτα όμως το έβαλε η Taylor Swift. Τα beefs έχουν επανέλθει επειδή μάλλον είναι κάτι που πουλάει.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Σοστακόβιτς: Ο συνθέτης που έγραψε το σάουντρακ της ρωσικής ιστορίας

Μισός αιώνας συμπληρώνεται φέτος από τον θάνατο του Ντμίτρι Σοστακόβιτς και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών ερμηνεύει το Κοντσέρτο του για βιολί και ορχήστρα με σολίστα τον Βαντίμ Ρέπιν. Με αυτήν την αφορμή, η Ματούλα Κουστένη ξετυλίγει μια ιστορία ζωής και μουσικής που καθορίστηκε τόσο από την πολιτικές εξελίξεις και το πλαίσιο του σοβιετικού καθεστώτος, όσο και από τις προσωπικές επιλογές του μεγάλου Ρώσου συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Το αριστουργηματικό σετ των Pan Pot στην Αθήνα

Μουσική / Pan Pot: Πόσο καταπληκτική μουσική παίζει αυτό το δίδυμο;

Δεν είναι πλέον εικοσάρηδες, αλλά δεν καταφεύγουν μονάχα σε νοσταλγικούς ήχους. Συνεχίζουν να καθορίζουν ηχητικά το μέλλον της techno, κάτι που απέδειξαν και στο extended σετ τους στην Αθήνα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Το νέο ντοκιμαντέρ για τους Led Zeppelin αφήνει απ’ έξω την σκοτεινή πλευρά τους

Μουσική / Το νέο ντοκιμαντέρ για τους Led Zeppelin αφήνει απ’ έξω την σκοτεινή πλευρά τους

Το Becoming Led Zeppelin εξερευνά τις συνθήκες δημιουργίας του θρυλικού συγκροτήματος αγνοώντας την ακολουθία από σατανιστικές τελετουργίες, γκρούπις, ηρωίνη, όργια και κακοποιήσεις που σημάδεψαν την μετεωρική τους διαδρομή
THE LIFO TEAM
H ψευδαίσθηση της «ανακάλυψης» μουσικής στις επιμελημένες playlists του Spotify

Μουσική / Ανακαλύπτουμε πράγματι μουσική στο Spotify ή ζούμε μια ψευδαίσθηση;

Αρχικά, τις επιμελημένες playlists της δημοφιλούς πλατφόρμας τις έφτιαχναν επαγγελματίες, που προσλαμβάνονταν για το γούστο και την κρίση τους. Όμως, πια τα πράγματα δεν λειτουργούν έτσι. Και παρότι μας περιβάλλει ένας ωκεανός ήχων, το Spotify αρκείται στο να μας κρατά αποκλεισμένους στο νησί μας.
THE LIFO TEAM
Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι (1840-1893)

Μουσική / Τσαϊκόφσκι: Πώς μπορεί ο κορυφαίος συνθέτης να ενοχλεί τη σημερινή Ρωσία;

Στη Ρωσία θεωρούν αδιανόητο το να φέρει η εθνική τους κληρονομιά ομοφυλοφιλική ταυτότητα, ακόμα κι αν πρόκειται για τον συνθέτη της «Λίμνης των κύκνων» και του «Καρυοθραύστη», καθώς και της «Παθητικής συμφωνίας», η οποία ίσως προμηνύει τη φημολογούμενη κρατική δολοφονία του. Με αφορμή την παράσταση που ανεβαίνει στην Εθνική Λυρική Σκηνή ανατρέχουμε στα νέα στοιχεία για τη ζωή του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Μουσική / Λουκιανός Κηλαηδόνης (1943-2017): Μια ζωή

Σαν σήμερα πεθαίνει ο «φτωχός και μόνος κάου-μπόυ», που την εποχή της επικράτησης του πολιτικού τραγουδιού στη χώρα μας πρότεινε την επανασύνδεση με τον Αττίκ και τον Κώστα Γιαννίδη, αλλά και την αμερικανική τζαζ, country και σουίνγκ μουσική.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Βασίλης Λούρας: «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Μουσική / «Η Κάλλας θα είναι πάντα ένα σύμβολο δύναμης για τους φοβισμένους»

Το ντοκιμαντέρ «Μαίρη, Μαριάννα, Μαρία: Tα άγνωστα ελληνικά χρόνια της Κάλλας» που έγραψε και σκηνοθέτησε ο Βασίλης Λούρας -και θα κυκλοφορήσει σύντομα στους κινηματογράφους από το Cinobo- είναι μια συναρπαστική ταινία για την Κάλλας που αποκαθιστά την αλήθεια για τα χρόνια της στην Ελλάδα αλλά και για τη θυελλώδη σχέση της με τη χώρα που η μεγάλη ντίβα θεωρούσε πατρίδα.
M. HULOT
67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Μουσική / 67α Grammy: Βεντέτες, βραβεία που άργησαν και ομιλίες που δεν έκαναν γκελ

Η Beyoncé έδειξε να εκπλήσσεται όταν άκουσε το όνομά της από τα χείλη τής πάλαι ποτέ country artist και νυν βασίλισσας της pop, Τέιλορ Σουίφτ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν έκπληκτοι από μια γυμνή εμφάνιση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ