Inside Out 2: Η Pixar δεν έχει πει ακόμη την τελευταία της λέξη

Τα μυαλά που κουβαλάς Facebook Twitter
Το δεύτερο μέρος της ριζοσπαστικής δραματικής κομεντί της Pixar βρίσκει τη Ράιλι Άντερσεν ακριβώς στο σημείο όπου σκάει η εφηβεία...
0

Αν από μεμψιμοιρία κάποιοι προσπαθήσουν να βρουν ψεγάδι στο σίκουελ του Τα μυαλά που κουβαλάς, δεν θα τα καταφέρουν: εκτός από τη φυσιολογική έλλειψη έκπληξης σε αυτήν τη λαμπρή συνέχεια της ριζοσπαστικής δραματικής κομεντί της Pixar που εισάγει τα παιδιά στο δύσβατο σύμπαν των αισθημάτων, το δεύτερο μέρος που βρίσκει τη Ράιλι Άντερσεν ακριβώς στο σημείο όπου σκάει η εφηβεία είναι εφάμιλλο σε ποιότητα και ευρήματα, και ακόμη πιο χορταστικό, αφού στη Χαρά, στη Λύπη, στη Σιχαμάρα και στον Φόβο προστίθεται με φόρα η Ανησυχία (φοβερή η Μάγια Χοκ), και μαζί της η Αμηχανία, η Ζήλια και, με την Αντέλ Εξαρχόπουλος να βαριέται μοναδικά στα αγγλικά με γαλλική προφορά, η Ανία, μια emo σνομπαρία, κολλημένη στο κινητό της, που σηκώνεται από το ανάκλιντρο στο οποίο είναι χυμένη μία και μοναδική φορά!

Στην απέλπιδα προσπάθειά τους να σώσουν την παρτίδα από τον meta εκτροχιασμό, η Χαρά με την αλληλοσυγκρουόμενη παρέα της καταφεύγουν στις παλιές αγάπες της μικρής, έναν μονοδιάστατο μορφονιό από ένα βιντεοπαιχνίδι και ένα τσαντάκι που βγάζει από μέσα του τα πιο απίθανα εργαλεία απόδρασης

Με τη Χαρά της αθεράπευτα αισιόδοξης και άθελά της ελεγκτικής Έιμι Πόλερ στον βασικό ρόλο της DJ στην κονσόλα των συναισθημάτων, η λεπτή ισορροπία πάει περίπατο, καθώς οι μπουλντόζες της ορμονικής έκρηξης πιάνουν δουλειά στον κρίσιμο υποθάλαμο και μια στρεσαρισμένη Ανησυχία αναλαμβάνει αρχηγικό ρόλο, στέλνοντας τα βαριά βασικά «χρώματα» σε αναζήτηση των παραγκωνισμένων πεποιθήσεων.

Οι αφηρημένες έννοιες, που αποτελούν τον βασικό άξονα της ταινίας, αποτυπώνονται τόσο καθαρά και δημιουργικά, που συχνά ξεχνάς πως στην ουσία παρακολουθείς μια περιπέτεια στο κέντρο του εγκεφάλου, με πολύχρωμες μπάλες και φανταχτερές γραμμές να εναλλάσσονται την ίδια στιγμή που η Ράιλι καλείται να αποδείξει στις προχωρημένες συναθλήτριές της και στους στοργικούς γονείς της πως είναι ικανή παίκτρια του χόκεϊ, χωρίς να χρειαστεί να προδώσει τις παλιές της συμμαθήτριες.

Τα μυαλά που κουβαλάς Facebook Twitter
Οι αφηρημένες έννοιες, που αποτελούν τον βασικό άξονα της ταινίας, αποτυπώνονται τόσο καθαρά και δημιουργικά, που συχνά ξεχνάς πως στην ουσία παρακολουθείς μια περιπέτεια στο κέντρο του εγκεφάλου

Στην απέλπιδα προσπάθειά τους να σώσουν την παρτίδα από τον meta εκτροχιασμό, η Χαρά με την αλληλοσυγκρουόμενη παρέα της καταφεύγουν στις παλιές αγάπες της μικρής, έναν μονοδιάστατο μορφονιό από ένα βιντεοπαιχνίδι και ένα τσαντάκι που βγάζει από μέσα του τα πιο απίθανα εργαλεία απόδρασης από δύσκολες καταστάσεις, αρκεί όλοι να φωνάξουν εν χορώ το όνομά του. Ιλαρό και συγκινητικό, το ταξίδι ενηλικίωσης της Ράιλι στρογγυλεύει απογειωτικά με μια ομαδική επιφοίτηση κυριολεκτικά στο μάτι του κυκλώνα και αποδεικνύει πως η Pixar δεν έχει πει ακόμη την τελευταία της λέξη, έχοντας μέντορα τον γνώστη Πιτ Ντόκτερ και άξιο συνεχιστή τον νεοφερμένο σκηνοθέτη Κέλσι Μαν.

Η ταινία «Τα μυαλά που κουβαλάς 2» προβάλλεται από την Πέμπτη 13 Ιουνίου στους κινηματογράφους.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Δανέζη

Μυθολογίες / «Ήτανε πέναλτι, κύριε Πάνο;»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Δανέζη

Από μια εισπρακτική αποτυχία και απαγορευμένη ταινία του 1932, μέχρι την ωμή βία της Pieta (που δεν ξέρει γιατί την έχει δει επανειλημμένα) και την cult σουρεαλιστική ματιά του Τσιώλη, η σκηνοθέτρια μας χαρίζει μια σπάνια σινεφίλ λίστα που συνδυάζει θράσος και ανθρωπισμό.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Soundtrack to a Coup d’Etat: Ένα υβριδικό αριστούργημα που βρήκε το δρόμο για τα Όσκαρ 

Daily / Soundtrack to a Coup d’Etat: Ένα υβριδικό αριστούργημα που βρήκε τον δρόμο για τα Όσκαρ

Υποψήφια για το βραβείο καλύτερης ταινίας ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους είναι αυτή η εκπληκτική ταινία που εκθέτει με αποκαλυπτικό τρόπο τη μεταχείριση της αφρόκρεμας της τζαζ μουσικής ως «βιτρίνας» για την καθαίρεση και τη δολοφονία του ηγέτη της ανεξαρτησίας του Κογκό, Πατρίς Λουμούμπα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
125 λεπτά με την Πόπη Διαμαντάκου/ Πόπη Διαμαντάκου: «Δεν με αγγίζουν οι επιθέσεις, δεν κάνω δημόσιες σχέσεις, δεν γλείφω»

Media / «Δεν υπάρχει τηλεκριτική σήμερα, όλα είναι δημόσιες σχέσεις»

Η γνωστή τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου μιλά στη LiFO για τη μακρά επαγγελματική της διαδρομή, την τηλεόραση του χθες και του σήμερα και απαντά για πρώτη φορά στα επικριτικά σχόλια που προκαλούν κατά καιρούς τα κείμενα της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Οθόνες / «Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Μια μεγάλη κουβέντα με τον σκηνοθέτη και μουσικό Γιάννη Βεσλεμέ που κυκλοφορεί ταυτόχρονα το νέο του άλμπουμ και η ρετροφουτουριστική του ταινία «Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο». (SPOILER ALERT)
M. HULOT
Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Capétte

Μυθολογίες / «Όταν είδα το "Climax", δεν μπορούσα να συνέλθω για ώρες»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Capétte

Τι συνδέει τον Αρονόφσκι με τον Αλμοδόβαρ και τον Λάνθιμο με τον Βούλγαρη; Ο μουσικός Capétte φτιάχνει τη δική του αγαπημένη κινηματογραφική δεκάδα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
the last showgirl

Οθόνες / Πρεμιέρα προσεχώς: 10 ταινίες που θα ξεχωρίσουν το επόμενο δίμηνο

Η επιστροφή του Βάλτερ Σάλες, ένας στοχαστικός Κώστας Γαβράς, τα φαντάσματα του Γιώργου Ζώη, ο Ντίλαν κατά τον Τιμοτέ Σαλαμέ, το βάπτισμα της Πάμελα Άντερσον στην υποκριτική, ένα χαμηλόφωνο διαμάντι από την Ινδία και η μεγαλόπνοη αλληγορία του Μπρέιντι Κόρμπετ είναι μερικές από τις ταινίες που θα μας απασχολήσουν τον χειμώνα του 2025.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Phyllis Dalton (1925-2025): Η κορυφαία ενδυματολόγος της κινηματογραφικής ιστορίας

Pulp Fiction / Phyllis Dalton (1925-2025): Η κορυφαία ενδυματολόγος της κινηματογραφικής ιστορίας

Πέθανε στα 99 της χρόνια η Βρετανή ενδυματολόγος που έντυσε χιλιάδες πρωταγωνιστές και κομπάρσους, πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην αναπαραγωγή της αυθεντικότητας και στην αντίληψη της δραματικότητας του σεναρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το υπερβατικό σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς διέρρηξε δια παντός την πραγματικότητα

Απώλειες / Το υπερβατικό σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς διέρρηξε διά παντός την πραγματικότητα

Το όνομα του Ντέιβιντ Λιντς (1946-2025) έγινε επιθετικός προσδιορισμός και οι ταινίες του μας προσκάλεσαν να βλέπουμε και να αισθανόμαστε αλλιώς τον κόσμο: με τα μάτια μιας απόκοσμης ψευδαίσθησης και την ψυχή της υπέροχης εμμονής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Αχιλλέα ΙΙΙ

Μυθολογίες / «Μετά το “Blues Brothers” φορούσα μαύρα γυαλιά στην τάξη»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Αχιλλέα ΙΙΙ

Έχοντας συμπεριλάβει στη λίστα του από τους αδελφούς Μαρξ μέχρι μια ταινία με τον Θανάση Βέγγο, o συγγραφέας πιστεύει πως το τραγικό και το γελοίο συναντιούνται σε κάποιο σημείο, το οποίο δεν είναι πάντα ευδιάκριτο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ