10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου: Ένα πλούσιο κινηματογραφικό δωδεκαήμερο

10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival  Facebook Twitter
Σκηνή από την ταινία «A Day, 365 Hours» της Eylem Kaftan, όπου δύο κακοποιημένες νεαρές γυναίκες γνωρίζονται, συνδέονται στενά και ξεκινούν δικαστικό αγώνα κατά των δραστών.
0

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου έχει πλέον καθιερωθεί ανάμεσα στα σημαντικότερα της Ευρώπης στο είδος του, ένα είδος που αποκτά ολοένα μεγαλύτερο κοινό. Κάτι που κατάφερε χάρη καταρχάς στο όραμα, το πείσμα και το μεράκι των ανθρώπων που το «τρέχουν», με ιδιαίτερα εύσημα να αξίζουν η καλλιτεχνική διευθύντρια Τζίνα Πετροπούλου και η καλλιτεχνική σύμβουλος Κλεώνη Φλέσσα.

«Σκοτεινή σελίδα» στη φετινή διοργάνωση, που ήταν μάλιστα επετειακή, αποτέλεσαν σίγουρα (για άλλη μία φορά, σε μία ακόμα πόλη) οι αντιδράσεις ακροδεξιών και παραθρησκευτικών κύκλων για την αφίσα του ντοκιμαντέρ της Ελίνας Ψύκου «Αδέσποτα Κορμιά», οι οποίες, αντί να απαξιωθούν ως συκοφαντικές, σκοταδιστικές και λογοκριτικού χαρακτήρα, βρήκαν θερμούς συμπαραστάτες στο πρόσωπο του δημάρχου Καλαμάτας Θανάση Βασιλόπουλου και του προοδευτικού, υποτίθεται, μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομου.

Αποτέλεσμα, και παρά τις ενστάσεις των προοδευτικών Καλαματιανών, η προβολή της ταινίας να μη γίνει στο αμφιθέατρο «Θόδωρος Αγγελόπουλος» αλλά στον πολύ μικρότερο, πλην ιδιαίτερα φιλόξενο χώρο του Κέντρου Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας, που είναι και ο κύριος διοργανωτής του φεστιβάλ.

«Σκοτεινή σελίδα» στη φετινή διοργάνωση, που ήταν μάλιστα επετειακή, αποτέλεσαν σίγουρα (για άλλη μία φορά, σε μία ακόμα πόλη) οι αντιδράσεις ακροδεξιών και παραθρησκευτικών κύκλων για την αφίσα του ντοκιμαντέρ της Ελίνας Ψύκου «Αδέσποτα Κορμιά».

Όμως η δημιουργία, η καλή φήμη και η μακροημέρευση καλλιτεχνικών θεσμών με διεθνή ακτινοβολία που τόσο ανάγκη έχει η επαρχία δεν μπορεί να επαφίεται σε ανθρώπους με σκουριασμένα μυαλά και αλίμονο αν οι υποψήφιες προς προβολή ταινίες (με την ίδια λογική, γιατί όχι και οι μελλοντικές παραστάσεις του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;) υποχρεωθούν πλέον να περνούν από προληπτική λογοκρισία· αλίμονο επίσης αν μια γκρίζα μειοψηφία επιβάλλει με το «έτσι θέλω» τις απόψεις της σε μια ολόκληρη πόλη, η οποία μάλιστα βρίσκεται πολύ ψηλά στον πολιτιστικό χάρτη της χώρας. Θα υπάρξει άραγε μια, έστω καθυστερημένη, αντίδραση από το υπουργείο Πολιτισμού, με την υποστήριξη και υπό την αιγίδα του οποίου διεξάγεται το φεστιβάλ;  

Τα βραβεία στις ταινίες που ξεχώρισαν οι κριτικές επιτροπές απονεμήθηκαν κατά την τελετή λήξης, ενώ δύο ημέρες αργότερα, την Τρίτη 3/12, απονεμήθηκαν και τα βραβεία του Kalamata Short Docs Film Festival: 

Βραβείο Ισότητας – Αλεξάνδρα Σκορδάκη

10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival  Facebook Twitter
Η ταινία «Children of the Mist» της Βιετναμέζας Ha Le Diem αναδεικνύει ζητήματα όπως ο παιδικός γάμος και η ανισότητα των φύλων.

Η διεθνής κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από την κοινωνιολόγο Nina Backer-Røed, τη δημοσιογράφο, σκηνοθέτιδα και αντιπρόεδρο της WIFT Νιόβη Αναζίκου και τον σκηνοθέτη Μένο Δελιοτζάκη, απένειμε το βραβείο στην ταινία «Children of the Mist» της Βιετναμέζας Ha Le Diem, που αναδεικνύει ζητήματα όπως ο παιδικός γάμος και η ανισότητα των φύλων, υποστηρίζοντας τα δικαιώματα και την εκπαίδευση των κοριτσιών. Εύφημη μνεία απονεμήθηκε στην ταινία «Smoke Sauna Sisterhood» της Anna Hints, η οποία μας μεταφέρει σε έναν χώρο παραδοσιακών λουτρών, όπου οι γυναίκες βρίσκουν ένα ασφαλές καταφύγιο για να μοιραστούν τα βιώματά τους. 

Βραβείο Καλύτερου Ελληνικού Ντοκιμαντέρ

10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival  Facebook Twitter
Πλάνο από την ταινία «Grief - Those who Remain» («Πένθος - Αυτοί που μένουν») από τη Μυρτώ Πατσαλίδου και τη Μαρία Λούκα.

Η επιτροπή, αποτελούμενη από τον επιμελητή ταινιών και κριτικό τέχνης Ingo Starz, τη σκηνοθέτιδα Anne Kjersti Bjørn και την ιδρύτρια της Πειραματικής Σκηνής Καλαμάτας Λέττα Πετρουλάκη-Σοφικίτου, απένειμε το βραβείο στο «Grief - Those who Remain» («Πένθος - Αυτοί που μένουν») από τη Μυρτώ Πατσαλίδου και τη Μαρία Λούκα.

Η ταινία αναφέρεται στις δολοφονίες τριών νέων ανδρών, του Πακιστανού Σαχζάτ Λουκμάν, του Παύλου Φύσσα και του Ζακ Κωστόπουλου, θυμάτων ρατσισμού, φασιστικής βίας και ομοφοβίας αντίστοιχα, μέσα από τις φωνές των πενθούντων γονέων τους, καταδεικνύοντας το πώς η θλίψη πυροδοτεί, μετατρεπόμενη σε οργή, τον αγώνα για αναζήτηση δικαιοσύνης σε ένα απαράδεκτα αργοκίνητο νομικό και δικαστικό σύστημα. Εύφημη μνεία απονεμήθηκε στο ντοκιμαντέρ «Πανελλήνιον» των Σπύρου Μαντζαβίνου και Κώστα Αντάραχα, που έχει ως σημείο αναφοράς ένα στέκι σκακιστών.

Βραβείο Κοινωνικής Ευαισθησίας

10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival  Facebook Twitter
Η επιτροπή βράβευσε το ντοκιμαντέρ «Name Me Lawand» του Edward Lovelace, που αφηγείται την ιστορία ενός κωφού αγοριού.

Την κριτική επιτροπή αποτέλεσε εδώ μια ομάδα φοιτητών που συστήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος Στοιχεία Σκηνοθεσίας και Υποκριτικής του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου, με διδάσκοντα τον επίκουρο καθηγητή δρ. Ιάκωβο Παναγόπουλο. Η επιτροπή βράβευσε το ντοκιμαντέρ «Name Me Lawand» του Edward Lovelace, που αφηγείται την ιστορία ενός κωφού αγοριού το οποίο, μαζί με την οικογένειά του, αναζητά ένα νέο ξεκίνημα ως πρόσφυγας στη Μ. Βρετανία.

Βραβείο Οικολογικού Ντοκιμαντέρ

10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival  Facebook Twitter
Εικόνα από το ντοκιμαντέρ «Songs of Earth» της Margreth Olin.

Το Γ’ έτος του Τμήματος Ψηφιακών Τεχνών και Κινηματογράφου του Πανεπιστημίου Αθηνών απένειμε το εν λόγω βραβείο στο διαλεκτικό, γυρισμένο σε ένα μαγευτικό μέρος της Νορβηγίας με χρήση των πιο σύγχρονων τεχνολογιών ντοκιμαντέρ «Songs of Earth» της Margreth Olin.

Βραβείο «Πόλεις του Κόσμου»

10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival  Facebook Twitter
«Kaugere: A Place Where Nobody Enters» του Stephen Dupont.

Η επιτροπή, αποτελούμενη από σπουδαστές/στριες της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Ναύπλιο, ξεχώρισε τις εξής τρεις ταινίες: 1) «The Invisible Contract» των Kaplan Schteingart και Luciana Jimena, η οποία διαπραγματεύεται τις απάνθρωπες εργασιακές συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι καθαρίστριες στο Μεξικό, 2) «Kaugere: A Place Where Nobody Enters» του Stephen Dupont, ένα σύγχρονο εθνογραφικό ντοκιμαντέρ που μέσα από την προσωπική ιστορία του Albert Muri και της οικογένειάς του καταγράφει τη δύσκολη καθημερινότητα των κατοίκων στο Kaugere της Παπούα-Ν. Γουϊνέας, οι οποίοι, ζώντας σε συνθήκες απόλυτης οικονομικής εξαθλίωσης, ωθούνται στην παραβατικότητα και 3) «Lagunaria» του Giovanni Pellegrini, που εστιάζει στα σοβαρά προβλήματα της Βενετίας από τον υπερτουρισμό και την κλιματική αλλαγή.

Βραβείο Κοινού - Ελληνικό Ντοκιμαντέρ

10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival  Facebook Twitter
«Belkî Sibê - Ίσως Αύριο» του Αλέξη Δαλούμη.

Απονεμήθηκε στα ντοκιμαντέρ «Belkî Sibê - Ίσως Αύριο» του Αλέξη Δαλούμη, ένα ταξίδι 18 μηνών στη Ροζάβα του Δυτικού Κουρδιστάν στη ΒΑ Συρία κατά τη διάρκεια της νικηφόρας προέλασης των Συριακών Δημοκρατικών Δυνάμεων κατά του ISIS και ταυτόχρονα μια παρουσίαση της ιστορίας του Διεθνούς Τάγματος Ελευθερίας, στις τάξεις του οποίου πολέμησε εθελοντικά και ο σκηνοθέτης, και «A Day, 365 Hours» της Eylem Kaftan, όπου δύο κακοποιημένες νεαρές γυναίκες γνωρίζονται, συνδέονται στενά και ξεκινούν δικαστικό αγώνα κατά των δραστών.

Την τελετή λήξης επισφράγισε μια πολυεθνική/πολυπολιτισμική συναυλία αφιερωμένη στην ειρήνη και την αλληλεγγύη, στην οποία συμμετείχαν οι Diana Sabri (φωνή, Παλαιστίνη-Λίβανος), Alberto Beltrami (κιθάρα, Ιταλία), Nicasio Moreno (βιολοντσέλο, Ισπανία), Νίκος Δημηνάκης (λαούτο, Ελλάδα) και το μουσικό σχήμα Ανατολικό Καραβάνι.

Τα βραβεία του Kalamata Shortdoc Film Festival

10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival  Facebook Twitter
Η ταινία «Hantush - A FairyTale» της Αλεξίας Τσούνη κέρδισε το βραβείο σκηνοθεσίας καλύτερου ελληνικoύ ντοκιμαντέρ.

Την Τρίτη 3/12 η Κριτική Επιτροπή Ταινιών Μικρού Μήκους, αποτελούμενη από τον πρόεδρό της Γιώργο Φρέντζο (κινηματογραφιστή), τη Βασιλική Μαλτάσογλου (διευθύντρια του κινηματογραφικού Φεστιβάλ Balkans Beyond Borders), τη Φωτεινή Οικονομοπούλου (παραγωγό ταινιών), τη Λίνα Μανωλοπούλου (υπεύθυνη Τμήματος Υποστήριξης Διανομής και Φεστιβάλ του ΕΚΚΟΜΕΔ) και τον Χρόνη Θεοχάρη (σκηνοθέτη-μοντέρ), απένειμε τα ακόλουθα βραβεία: 

α) Σκηνοθεσίας καλύτερου ελληνικoύ ντοκιμαντέρ στην ταινία «Hantush - A FairyTale» της Αλεξίας Τσούνη, ένα συγκλονιστικό αφιέρωμα στο δράμα των Παλαιστινίων μέσα από το βλέμμα μιας νεαρής προσφυγοπούλας, β) Σκηνοθεσίας καλύτερου διεθνούς ντοκιμαντέρ (1) στην ταινία «Monologue» του Selim Yıldız, μια συγκινητική μαρτυρία για την απώλεια, τον πόνο και την καταστροφή που προκαλούν οι ένοπλες συγκρούσεις και (2) στον Xelîl Sehragerd, για το ντοκιμαντέρ «Carpenter», όπου ένας ηλικιωμένος Κούρδος ξυλουργός που ζει στα όρη Ζάγρος μαζεύει τα καλύτερα ξύλα ώστε να φτιάξει τεχνητά πόδια για όσους τα έχουν χάσει από νάρκες και γ) Καλύτερης Κινηματογράφησης στο ντοκιμαντέρ «Arkadia» της Andra Ion, που ακολουθεί με την κάμερα έναν νεαρό βοσκό στα γραφικά βουνά της Καταλονίας, περιγράφοντας το μεγαλείο της φύσης και της ζωής κοντά σε αυτή, σε μια φαντασιακή «Αρκαδία». Εύφημος μνεία απονεμήθηκε στην Ευαγγελία Κουμαντσιώτη για την ταινία «Σαν Βασιλιάς» με κεντρικό ήρωα έναν πρώην ναυτικό που ζει πια στο περιθώριο, αλλά αντιμετωπίζει τη σκληρότητα της ζωής του δρόμου με χαμόγελο και χιούμορ.

10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival  Facebook Twitter
«Monologue» του Selim Yıldız.
10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival  Facebook Twitter
«Carpenter» του Xelîl Sehragerd.

Βραβεία Κοινού απέσπασαν οι ταινίες «Stick & Stones - The Truth of Cyberbullying» του Georgios Goris που εστιάζει στον διαδικτυακό εκφοβισμό κατά εφήβων και «Hantush - A FairyTale» της Αλεξίας Τσούνη. Τέλος, το Κέντρο Δημιουργικού Ντοκιμαντέρ Καλαμάτας απένειμε Εύφημη Μνεία στο ΕΠΑΛ Ευδήλου Ικαρίας για την ταινία «Πλατέδες».

Περισσότερα για τις ταινίες, τις βραβεύσεις και το φεστιβάλ στην ιστοσελίδα peloponnisosdocfestival.com και τους λογαριασμούς της διοργάνωσης σε Facebook και Instagram.



 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM
elton john

Μουσική / Το ντοκιμαντέρ που αποκάλυπτε τον πραγματικό Έλτον Τζον

Ένα νέο ντοκιμαντέρ στο Disney+ ακολουθεί τον διάσημο μουσικό στην πρόσφατη περιοδεία του και κάνει μια αναδρομή στην 55χρονη καριέρα του. Πριν από τρεις δεκαετίες όμως, μια άλλη ταινία τον έδειχνε σε όλο το αφιλτράριστο μεγαλείο του.
THE LIFO TEAM
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Σύλλα Τζουμέρκα (κι ανάμεσά τους «Ο δολοφόνος του Τόκιο»)

Μυθολογίες / «Όλοι ξέρουμε για τι μιλάνε οι "Ηλίθιοι" του Τρίερ»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Σύλλα Τζουμέρκα

Κουρασάουα, Ταρκόφσκι, Βέντερς, διπλό Κασσαβέτη και τη «Διαφθορά» του Έιμπελ Φεράρα περιλαμβάνει η δεκάδα του σκηνοθέτη Σύλλα Τζουμέρκα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Τέιλορ Σέρινταν: Ποιος είναι ο νέος Μίδας της τηλεόρασης;

Οθόνες / Τέιλορ Σέρινταν: Ποιος είναι ο νέος Μίδας της τηλεόρασης;

Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από την επιτυχία του «Yellowstone» και ενός ολόκληρου τηλεοπτικού σύμπαντος παραμένει ένας καουμπόι που αρνείται ότι οι σειρές του απευθύνονται σε συντηρητικό ακροατήριο.
THE LIFO TEAM
Ο δημιουργός του «Love Actually» χαρίζει στα παιδιά ένα χριστουγεννιάτικο animation

Οθόνες / Ο δημιουργός του «Love Actually» χαρίζει στα παιδιά ένα χριστουγεννιάτικο animation

Ο Ρίτσαρντ Κέρτις διασκευάζει για λογαριασμό του Netflix μια τριλογία δικών του βιβλίων, σε ένα σπονδυλωτό, χαριτωμένο και καλόψυχο φιλμ, απευθυνόμενο κυρίως σε θεατές μικρότερης ηλικίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μας έπεισε η Τζολί ως Μαρία Κάλλας;

The Review / Μας έπεισε η Τζολί ως Μαρία Κάλλας;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο Βασίλης Λούρας σχολιάζουν το πολυαναμενόμενο biopic «Maria», την ερμηνεία της Αντζελίνα Τζολί, τις ιστορικές ανακρίβειες και το αν τελικά μαθαίνουμε κάτι καινούργιο για την πολύπαθη divina.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Λούκα Γκουαντανίνο: Ο σκηνοθέτης του Queer δηλώνει ότι θα αγωνιστεί να σταματήσει τη λογοκρισία της ταινίας του

Πολιτισμός / Λούκα Γκουαντανίνο: Ο σκηνοθέτης του Queer δηλώνει ότι θα αγωνιστεί να σταματήσει τη λογοκρισία της ταινίας του

«Ο χαρακτηρισμός της ταινίας ως "πολύ προκλητικής" από τις αρχές της Τουρκίας δεν είναι τίποτα περισσότερο από απροκάλυπτη ομοφοβία» τόνισε ο σκηνοθέτης του Queer
LIFO NEWSROOM
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Οι δέκα αγαπημένες ταινίες της Τζούλης Αγοράκη

Οθόνες / «Είδα το "Nymphomaniac" σαν φεμινιστικό ύμνο»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες της Τζούλης Αγοράκη

Νικίτα Μιχάλκοφ, Ανιές Βαρντά, Μπέργκμαν, αλλά και «Love Story», «Against all odds»: Η σχέση της δημοσιογράφου Τζούλης Αγοράκη με το σινεμά εδραιώθηκε μέσα από πολύ διαφορετικές μεταξύ τους ταινίες.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Αντουανέττα Αγγελίδη: «Κάθε ταινία μου είναι το ευτυχές τέλος μιας περιπέτειας απορρίψεων»

Οι Αθηναίοι / Αντουανέττα Αγγελίδη: «Κάθε ταινία μου είναι το ευτυχές τέλος μιας περιπέτειας απορρίψεων»

Μοναδική περίπτωση για το ελληνικό σινεμά, η ιδιοσυγκρασιακή σκηνοθέτις που τιμάται στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Ταινιοθήκης αφηγείται τη ζωή και την πορεία της στη LiFO.
M. HULOT
«The New Years»: Το ισπανικό «One Day» από τον Ροντρίγκο Σορογκόγιεν

Οθόνες / «The New Years»: Το ισπανικό «One Day» από τον Ροντρίγκο Σορογκόγιεν

Η νέα ρομαντική σειρά του Cinobo βρίσκεται στο σταυροδρόμι της τριλογίας «Before», του «Normal People» και του «One Day». Δανειζόμενη το αφηγηματικό εύρημα του τελευταίου, καταγράφει τις Πρωτοχρονιές ενός ζευγαριού και μαζί τους τις δυσκολίες μα και τη γοητεία των πρώτων -άντα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βαλέρια Γκολίνο: «Δεν με ενοχλεί το ανδρικό βλέμμα αλλά το “μη- βλέμμα” στο σινεμά»

Pulp Fiction / Βαλέρια Γκολίνο: «Δεν με ενοχλεί το ανδρικό βλέμμα αλλά το “μη- βλέμμα” στο σινεμά»

Τελευταία υποδύθηκε μια πορνοστάρ, την αδερφή της Κάλλας, και σκηνοθέτησε μια σειρά βασισμένη σε ένα «σκανδαλώδες» βιβλίο. Η Ελληνοϊταλίδα ηθοποιός και σκηνοθέτις βρέθηκε στην Αθήνα και μίλησε στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ