H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter
0

Το Σάββατο 5 & Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013, στις 21:00 ανεβαίνει η "H Πόρνη του Οχάιο" του Χανόχ Λεβίν σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Λάρκου από την Εταιρεία Θεατρικής Ανάπτυξης Λεμεσού Κύπρου (Ε.Θ.Α.Λ.) στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.

 Η πόρνη του Οχάιο είναι μια μαύρη κωμωδία που μιλά για το σεξ, τα λεφτά, το θεό, την αγάπη, τα όνειρα, την εθνική τιμή, την κοινωνική ασφάλιση και λέει για όλα ψέματα!

Είναι η ιστορία μιας πόρνης του δρόμου που περιμένει έναν πλούσιο τουρίστα να την παντρευτεί και να της αγοράσει μια βίλα με πισίνα και είναι σίγουρη πως υπάρχει η πιθανότητα αυτό να συμβεί.

Είναι η ιστορία ενός γέρου ζητιάνου, του Οϊμπίτερ, που σε όλη του τη ζωή ονειρεύεται μια συνάντηση με μια πόρνη στο Οχάιο της Αμερικής.

Όταν φθάνουν τα 70στά του γενέθλιά του αποφασίζει να προσφέρει στον εαυτό του τη πολυτέλεια ενός δώρου που να μπορεί να ανταποκρίνεται στις οικονομικές του... αντοχές: συνεύρεση με ξεπεσμένη πόρνη του δρόμου.

«Οταν διάβασα το έργο»,  μας λέει ο σκηνοθέτης του έργου Παναγιώτης Λάρκου, «αγάπησα το «μαύρο» το οποίο κυριαρχεί μέσα σε όλη την ατμόσφαιρα και τη δράση, αγάπησα το γέλιο και το κλάμα και τα συναισθήματα που σου δημιουργεί με καταιγιστικό ρυθμό.

Το έργο σου λέει με έναν τρόπο «ζήσε το σήμερα, γιατί το αύριο δε θα έρθει ποτέ».

Ο συγγραφέας όταν ασχολείται με αυτά τα πρόσωπα, τον ζητιάνο, την πόρνη, τα οποία  είναι σκουπίδια, είναι τελειωμένα, θεωρεί  μέσα στην παρακμή και με ορατό ίσως το τέλος τους, ότι όλα παίζονται και δεν είναι τελειωμένο τίποτα. Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι των χαρακτήρων είναι το ότι δεν πατάνε στη γη. Και το ότι η λέξη λύσσα είναι ίσως αυτή που τους χαρακτηρίζει σε ότι αφορά στις επιθυμίες και την πραγματοποίησή τους. Ζουν μέσα σε μια κατάσταση κατάπτωσης, αλλά το μεγαλείο τους είναι το ότι μπορούν ακόμα και ονειρεύονται.»

1.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

2.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

3.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

4.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

5.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

6.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

7.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

8.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

9.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

10.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

11.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

12.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

13.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

14.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

15.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

16.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

17.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

18.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

19.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

20.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

21.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

22.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

23.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

24.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

25.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

26.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

27.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

28.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

29.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

30.

H Πόρνη του Οχάιο στην Αθήνα Facebook Twitter

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ