Η τραγική απώλεια του αγέννητου παιδιού τους έχει καταρρακώσει την Κέιτ και τον Τζον, φθείροντας τόσο τον γάμο τους, όσο και την εύθραυστη ψυχική ισορροπία της Κέιτ, η οποία στοιχειώνεται από εφιάλτες και δαίμονες του παρελθόντος. Προσπαθώντας απεγνωσμένα να επαναφέρουν τη ζωή του σε κανονικούς ρυθμούς, το ζευγάρι αποφασίζει να υιοθετήσει ένα παιδί. Στο τοπικό ορφανοτροφείο, τόσο ο Τζον όσο και η Κέιτ έλκονται ανεξήγητα από ένα νεαρ κορίτσι, την Έσθερ (Ίζαμπελ Φέρμαν). Από τη στιγμή, όμως, που θα καλωσορίσουν την Έσθερ στην οικογένειά τους, αρχίζουν να συμβαίνουν μια σειρά ανησυχητικών γεγονότων που οδηγούν την Κέιτ στο συμπέρασμα ότι το αγγελικό αυτό κοριτσάκι δεν είναι αυτό που φαίνεται. Εστιάζοντας στην ασφάλεια της οικογένειάς της, η Κέιτ προσπαθεί να κάνει τον Τζον και τους υπόλοιπους να δουν αυτό που κρύβεται πίσω από το γλυκό πρόσωπο της Έσθερ. Η φριχτά επιτηδευμένη προφορά της μικρής ηθοποιού που υποδύεται την τρομακτική πιτσιρίκα, φέρνοντας στο νου παιδιά από την Κόλαση που πρωταγωνιστούσαν σε παρόμοια θρίλερ όπως το Bad Seed και την Προφητεία, ξεσκεπάζει ένα μόνο από τα πολλά και μεγάλα σήματα Κίνδυνος/Θάνατος που η ταινία χρησιμοποιεί για να μας προειδοποιήσει για το μεγάλο κακό που βρίσκεται εντός των τειχών. Ο πατέρας δεν το βλέπει καν να έρχεται - ούτε τυφλός να ήταν. Η μάνα, επίσης, μιας και έχει ήδη γεννήσει δυο παιδιά και αργεί χαρακτηριστικά να καταλάβει ότι έχει βάλει στο σπίτι της το Νοσφεράτου με κοτσιδάκια. Καιρό είχα να γελάσω τόσο πολύ με επιδέξιο θρίλερ, ίσως από το ανεκδιήγητο Gothica με τη Χάλι Μπέρι.