Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
0

 

 

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 Από σήμερα ξεκινά να προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες η τέταρτη πολυαναμενόμενη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Οικονομίδη, "Το Μικρό Ψάρι".

 

Το φιλμ έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του τον περασμένο μήνα στην Berlinale, το Διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου του Βερολίνου, προκαλώντας αίσθηση και αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές.

 

Λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι αίθουσες ρίχνουμε μια ματιά στα σκίτσα και τα προσχέδια που χρησιμοποιήθηκαν στη δημιουργία του επίσημου κινηματογραφικού πόστερ του 'Μικρού Ψαριού', και συνομιλούμε με τον σπουδαίο Έλληνα εικαστικό που τα φιλοτέχνησε, Τάσο Παυλόπουλο.

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

Η ποπ αισθητική του Παυλόπουλου "ταίριαξε γάντι" στην σκληρή και κυνική ματιά του Οικονιμίδη, τα μολύβια του εικαστικού γέννησαν εκ νέου την φιγούρα του Βαγγέλη Μουρίκη (στον ρόλο του 'Στράτου'), και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό.

Σαν κόμικ στριπ ενός νεο-νουάρ graphic novel.

 

"Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω στη δημιουργία μιας κινηματογραφικής αφίσας, αν και το 2003 φιλοτέχνησα το πόστερ του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο συνοδεύτηκε με μία παράλληλη έκθεση στην γκαλερί Καλφαγιάν με έργα μου τα οποία είχαν ως θέμα το σινεμά."

 

"Ο Γιάννης ο Οικονομίδης είναι χρόνια φίλος. Κάποια στιγμή, λοιπόν, μου ζήτησε να ετοιμάσω μερικά σκίτσα ώστε να διαλέξουν  αυτό που θα έμπαινε τελικά στην αφίσα."

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

"Θα ήταν παρανόηση να πούμε ότι φιλοτέχνησα εξ' ολοκλήρου το πόστερ, μιας που η αφίσα του 'Μικρού Ψαριού' είναι δημιουργία της δημιουργικής ομάδας της Feelgood, και πιο συγκεκριμένα της ταλαντούχας γραφίστριας τους, με την οποία συνεργαστήκαμε."

 

"Ο Γιάννης είχε επιλέξει το συγκεκριμένο καρέ, το βλέμμα του Μουρίκη μέσα από αυτή την τρύπα, και είχε την ιδέα του υπόλοιπου ζωγραφισμένου σώματος από τη μέσα πλευρά της πόρτας."

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

"Πραγματοποίησα, λοιπόν, μέσα σε δεκαπέντε περίπου μέρες, μια σειρά από σχέδια και σκίτσα ώστε να προλάβουμε και την πρεμιέρα στο Βερολίνο. Η αφίσα άρεσε και προβλήθηκε κι εκεί από τα μέσα, κι έτσι την κρατήσαμε."

 

"Φυσικά έχω δει το φιλμ, και είναι εξαιρετικό όπως όλες οι ταινίες του Γιάννη. Ποια σκηνή μου άρεσε περισσότερο; Α, δεν μπορώ να απομονώσω μία συγκεκριμένη. Η ταινία σε κρατάει μέχρι το τέλος."

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
Η αφίσα του φιλμ, από την Feelgood

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
Ο ηθοποιός Βαγγέλης Μουρίκης στην επίμαχη σκηνή της ταινίας

 

 

 


 

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ