Η Monica χρειάζεται μόνο μολύβια για να κάνει απίθανα σχέδια

Η Monica χρειάζεται μόνο μολύβια για να κάνει απίθανα σχέδια Facebook Twitter
5

 Η Monica Lee είναι 35 ετών, γεννήθηκε και ζει στη Μαλαισία και με μόλις μερικά μολύβια δημιουργεί μερικά από τα πιο απίθανα σχέδια που έχουμε δει τελευταία

Της ζητήσαμε να μας στείλει σελίδες από το μπλοκ της και να μας συστηθεί.

Η Monica χρειάζεται μόνο μολύβια για να κάνει απίθανα σχέδια Facebook Twitter


"Πήρα πτυχίο 3D Αnimation από την One Academy της Μαλαισίας. Αφότου αποφοίτησα, δούλεψα ως καλλιτεχνική ψηφιακή σχεδιάστρια (digital imaging artist) στο φωτογραφικό στούντιο του πατέρα μου για 12 χρόνια. Την προηγούμενη χρονιά αποφάσισα να ακολουθήσω το πάθος μου για το σχέδιο και δεν έχω σταματήσει να σχεδιάζω από τότε. Από παιδί αγαπούσα το σχέδιο και ήθελα, όταν μεγαλώσω, να ασχοληθώ με δημιουργικά πράγματα."

Η Monica χρειάζεται μόνο μολύβια για να κάνει απίθανα σχέδια Facebook Twitter
H Monica Lee.

"Το σχεδιαστικό μου στυλ είναι ο φωτορεαλισμός. Μεγάλωσα θαυμάζοντας τη φωτογραφική δουλειά του πατέρα μου κι έμαθα να εκτιμώ την ομορφιά της εικόνας. Το βασικό καλλιτεχνικό μου εργαλείο είναι τα μολύβια γραφίτη. Το θεματικό μου υλικό είναι κυρίως πορτρέτα, νεκρή φύση και πουλιά. Ένα μόνο πορτρέτο

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Design
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιώργος και Ρούλης Αλαχούζος

Design / Αδελφοί Αλαχούζοι: Οι πιο διάσημοι Έλληνες «εφετζήδες»

Από την «Ανατομία ενός εγκλήματος» και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 μέχρι τον Harry Potter και την τελευταία ταινία του Κρόνενμπεργκ, εδώ και σαράντα χρόνια ο Γιώργος και ο Ρούλης Αλαχούζος δημιουργούν εντυπωσιακά και τρομακτικά όντα σαν σύγχρονοι αλχημιστές, επιστρατεύοντας τη φαντασία και τη δεξιοτεχνία τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Sotja

Οι Αθηναίοι / Sotja: «Στο ξεκίνημά μου έλεγαν "αυτό το κοριτσάκι θα μου κάνει το tattoo;"»

Όταν μπήκε στα τατουατζίδικα, ελάχιστες γυναίκες εργάζονταν εκεί. Εξασκήθηκε πάνω σε «πανκιά» και βρήκε το προσωπικό της στυλ στις horror ταινίες των ’60s. Η Αθηναία της εβδομάδας θυμάται την εποχή που τα tattoo προκαλούσαν προβλήματα στη δουλειά και κακεντρεχή σχόλια στον δρόμο - και αυτή η πραγματικότητα δεν έχει ακριβώς τελειώσει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο

Γειτονιές της Ελλάδας / Δύο νέοι αρχιτέκτονες ανακατασκεύασαν τη στέγη ενός σχολείου στα Τζουμέρκα

Το Μπουλούκι, ένα περιοδεύον εργαστήριο για τις παραδοσιακές τεχνικές δόμησης, βάζει το δικό του -σημαντικό- λιθαράκι στη διατήρηση της μνήμης και της ζωής στην ορεινή Ήπειρο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Design / Hotel Experience: Πώς η πρώτη διοργάνωση για το μέλλον του τουρισμού υπό το πρίσμα της εμπειρίας πέτυχε ρεκόρ επισκεπτών

Η διοργάνωση του Hotel Experience που πραγματοποιήθηκε 5-6 Οκτωβρίου 2024 στο Ωδείο Αθηνών ξεπέρασε κάθε προσδοκία συμμετοχής καθώς πάνω από 4.000 επισκέπτες βίωσαν από κοντά την εμπειρία
THE LIFO TEAM
H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θέλει να ζήσει στην Αθήνα

Design / H θρυλική Ιταλίδα designer Paola Navone θα ήθελε να ζήσει στην Αθήνα

 H προσωπικότητα της αρχιτεκτόνισας και designer Paola Navone είναι πληθωρική, όσο και η ιστορία της ζωής της. Λίγο πριν εμφανιστεί ως ομιλήτρια το Σάββατο 5 Οκτωβρίου στο συνέδριο Hotel Experience στο Ωδείο Αθηνών μας μιλάει με πάθος για ένα πρόσφατο πρότζεκτ που υπέγραψε.
ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

4 σχόλια
Έχει να κάνει κυρίως με το τί από όλα επιλέγεις να ζωγραφίσεις. Ουσιαστικά "την βγαίνει" στην φωτογραφία με το να απομωνόσει από την πραγματικότητα τόσο πιο ειδικά σπαράγματά της, που καταλήγει να είναι πιο....αφουγκραστική στον πυρήνα της(αν σκεφτεί κανεί την προσπάθεια που καταβάλει, άρα και την αξία της... ανακάλυψης, αλλά και την σε λεπτομέρεις διαφορές του ενός φωτορεαλιστή από τον άλλον).