Η Monica χρειάζεται μόνο μολύβια για να κάνει απίθανα σχέδια

Η Monica χρειάζεται μόνο μολύβια για να κάνει απίθανα σχέδια Facebook Twitter
5

 Η Monica Lee είναι 35 ετών, γεννήθηκε και ζει στη Μαλαισία και με μόλις μερικά μολύβια δημιουργεί μερικά από τα πιο απίθανα σχέδια που έχουμε δει τελευταία

Της ζητήσαμε να μας στείλει σελίδες από το μπλοκ της και να μας συστηθεί.

Η Monica χρειάζεται μόνο μολύβια για να κάνει απίθανα σχέδια Facebook Twitter


"Πήρα πτυχίο 3D Αnimation από την One Academy της Μαλαισίας. Αφότου αποφοίτησα, δούλεψα ως καλλιτεχνική ψηφιακή σχεδιάστρια (digital imaging artist) στο φωτογραφικό στούντιο του πατέρα μου για 12 χρόνια. Την προηγούμενη χρονιά αποφάσισα να ακολουθήσω το πάθος μου για το σχέδιο και δεν έχω σταματήσει να σχεδιάζω από τότε. Από παιδί αγαπούσα το σχέδιο και ήθελα, όταν μεγαλώσω, να ασχοληθώ με δημιουργικά πράγματα."

Η Monica χρειάζεται μόνο μολύβια για να κάνει απίθανα σχέδια Facebook Twitter
H Monica Lee.

"Το σχεδιαστικό μου στυλ είναι ο φωτορεαλισμός. Μεγάλωσα θαυμάζοντας τη φωτογραφική δουλειά του πατέρα μου κι έμαθα να εκτιμώ την ομορφιά της εικόνας. Το βασικό καλλιτεχνικό μου εργαλείο είναι τα μολύβια γραφίτη. Το θεματικό μου υλικό είναι κυρίως πορτρέτα, νεκρή φύση και πουλιά. Ένα μόνο πορτρέτο

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Design
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Kεραμικά Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Design / Mutina: Εκεί που τα όρια του τι είναι τέχνη και τι ένα απλό αντικείμενο συγχέονται

Μια σημαντική έκθεση στο χωριό Φιοράνο της Εμίλια-Ρομάνα, όπου εδώ και είκοσι χρόνια τα κεραμικά Mutina παράγουν αισθητικό πολιτισμό με μια ομάδα σπουδαίων σύγχρονων σχεδιαστών.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Design / Η αρχιτέκτονας Μαρία Δέδα εξηγεί πώς δημιουργείς μια ανθρώπινη γειτονιά σήμερα

Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Δύο πόλεις που προχωρούν προς μία επόμενη μέρα, μέσα από αστικές αναπλάσεις και αναπτύξεις. Δύο πόλεις που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ανοδικής πορείας του τουρισμού, της εκτόξευσης των ενοικίων και της ασύμμετρης ανάπτυξης των επιμέρους περιοχών τους. Σε αυτό το τοπίο, η δημιουργία νέων γειτονιών μοιάζει να είναι η λύση που τοποθετεί ξανά τον πολίτη στο ρόλο του πρωταγωνιστή, σύμφωνα με την Μαρία Δέδα, επικεφαλής των Deda Architects.
ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

4 σχόλια
Έχει να κάνει κυρίως με το τί από όλα επιλέγεις να ζωγραφίσεις. Ουσιαστικά "την βγαίνει" στην φωτογραφία με το να απομωνόσει από την πραγματικότητα τόσο πιο ειδικά σπαράγματά της, που καταλήγει να είναι πιο....αφουγκραστική στον πυρήνα της(αν σκεφτεί κανεί την προσπάθεια που καταβάλει, άρα και την αξία της... ανακάλυψης, αλλά και την σε λεπτομέρεις διαφορές του ενός φωτορεαλιστή από τον άλλον).