Το μεγάλο «κόλπο» των fashion bloggers (κι όχι μόνο): Αγοράζουν ρούχα, φωτογραφίζονται και μετά τα επιστρέφουν

Το μεγάλο «κόλπο» των fashion bloggers (κι όχι μόνο): Αγοράζουν ρούχα, φωτογραφίζονται και μετά τα επιστρέφουν Facebook Twitter
0

Η δουλειά μιας fashion blogger φαίνεται πως δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, αφού καλείται να αντεπεξέλθει στην πίεση -που ενδεχομένως η ίδια έχει επιβάλλει στον εαυτό της- του να παρουσιάζει καθημερινά καινούργια #OOTD σύνολα.

Αυτό σημαίνει, ειδικά για όσες μετρούν κάμποσες χιλιάδες μέχρι εκατομμύρια followers, πως «οφείλει» τουλάχιστον μία φορά την ημέρα να φωτογραφίζεται και να παρουσιάζει στο κοινό της ένα καινούργιο, ευφάνταστο σύνολο για να δώσει ιδέες και συμβουλές σχετικά με τι είναι στη μόδα και τι όχι. 

Και σύμφωνα με νέα έρευνα, αυτό έχει οδηγήσει σε ένα νέο «φαινόμενο», δημιουργώντας μια εντελώς καινούργια κουλτούρα, την «snap and send back», δηλαδή «φωτογράφισε και στείλε πίσω» τα ρούχα που αγόρασες. 

Razzle dazzle ‘em

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alex Stedman (@thefrugality) στις


Η έρευνα της Barclays Βank διαπίστωσε πως ένας στους δέκα καταναλωτές παραδέχεται ότι αγοράζει ρούχα μόνο για να ποζάρει φορώντας τα στα social media πριν τα επιστρέψει ξανά στο κατάστημα, καθώς δεν θέλουν να εμφανιστούν δεύτερη φορά με το ίδιο σύνολο. Φυσικά υπάρχουν κι εκείνοι που το κάνουν, αλλά δεν το παραδέχονται. 

Παραδόξως οι ηλικίες 35-44 είναι και οι μεγαλύτεροι «ένοχοι», αφού εδώ ένας στου πέντε αποκάλυψε πως έχει αγοράσει ρούχα για μία και μοναδική φωτογραφία. 

The usual uniform

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sophia Roe (@sophiaroe) στις


Ένα εξίσου αξιοσημείωτο συμπέρασμα είναι πως οι άντρες τείνουν να το κάνουν συχνότερα από τις γυναίκες, αφού εδώ ποσοστό 12% παραδέχεται πως επιστρέφει το ρούχο μετά την φωτογραφία. 

Orange alert ? photo: @nikogudovic

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη galla (@iamgalla) στις

Off to Verona.... I’ve never been before. Can I get some suggestions for cool things to do and places to eatttt?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Oliver Cheshire (@oliver_cheshire) στις


Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μόνο στο Instagram περισσότερα από 200 εκατομμύρια ποστ με το hashtag #OOTD (Outfit Of The Day).

«Βγάζω τη φωτογραφία και μετά επιστρέφω τα ρούχα. Θέλω μόνο να δείξω στους πελάτες και τους followers μου ποιες είναι αυτή τη στιγμή οι τελευταίες τάσεις στη μόδα και το στιλ. Σίγουρα πρόκειται για φοβερά διαδεδομένη τάση αφού τόσοι σελέμπριτι και influencers εμφανίζονται με ένα σωρό διαφορετικά ρούχα στο Instagram τους, τα οποία ενίοτε αλλάζουν και πολλές φορές μες στην ημέρα», λέει η στιλίστρια Alex Longmore. 

Βέβαια η νέα συνήθεια έχει κόστος στα καταστήματα, που υπολογίζουν την ζημία από τις επιστροφές ρούχων περίπου στα 7 δισεκατομμύρια λίρες ετησίως. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Living / Ο μήνας μπαίνει, ο μισθός φεύγει: Tips και κόλπα για να εξοικονομήσετε χρήματα

Με αφορμή το ο νέο microtrend «no buy challenge» του TikTok, τέσσερις άνθρωποι εξιστορούν τι έκοψαν και πώς, για να εξοικονομήσουν χρήματα και να κάνουν τους μικρούς οικονομικούς τους στόχους πραγματικότητα.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Το πελώριο φίλτρο του νερού της Αθήνας και του Πειραιά | Σπάνιες εικόνες

Ρεπορτάζ / Το πελώριο φίλτρο νερού που λύτρωσε τους Αθηναίους πριν από έναν αιώνα

Την ώρα που η συζήτηση για το νερό έχει ανοίξει για τα καλά στον δημόσιο διάλογο, μας δημιουργήθηκε η απορία από πού διανέμεται στα σπίτια μας το πόσιμο νερό και τι ακριβώς γίνεται εκεί. Η ιστορική εγκατάσταση της ΟΥΛΕΝ, και σήμερα της ΕΥΔΑΠ, από την κατασκευή της μέχρι σήμερα ξεδιψάει και ποτίζει την πρωτεύουσα που ολοένα μεγαλώνει και ζεσταίνεται.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΛΑΣΑΚΗΣ
Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Living / Ο υπερτουρισμός ως προέκταση της ανεξέλεγκτης ανάπτυξης

Η πρόκληση του υπερτουρισμού, που προκαλεί φθορές στην πολιτιστική κληρονομιά και την τοπική κοινωνία, απαιτεί στρατηγικό σχεδιασμό που να συνδυάζει τις οικονομικές, κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις με βιώσιμες πρακτικές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Good Business Directory Vol.5 / Αγορά εργασίας: Γιατί οι επιχειρήσεις έχουν έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού;

Κορυφαίοι ακαδημαϊκοί, στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και νέοι εξηγούν τις αιτίες αυτού του μεγάλου προβλήματος, τις προεκτάσεις και τις πιθανές λύσεις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Good Business Directory Vol.5 / Tα επαγγέλματα του μέλλοντος είναι ήδη πραγματικότητα

Ψηφιακοί αστικοί αγρότες, coolhunters, υπερασπιστές του περιβάλλοντος, μηχανικοί νέας ενέργειας, ιππότες του κυβερνοχώρου, σχεδιαστές τέλους ζωής: δεν είναι χαρακτήρες βιντεοπαιχνιδιών, είναι τα επαγγέλματα του μέλλοντος.
ΜΑΓΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ
Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Radio Lifo / Τι μας κάνει καλό να τρώμε όταν αρρωσταίνουμε - Mύθοι και αλήθειες

Ποιες τροφές είναι καλό να καταναλώνουμε όταν είμαστε άρρωστοι και πώς συμβάλλουν στην ταχύτερη ανάρρωση και την ευεξία μας; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο Χρήστο Δερδεμέζη.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ