Γιατί τα γλυπτά έχουν κόκκινη μύτη;

 Γιατί τα γλυπτά έχουν κόκκινη μύτη; Facebook Twitter
0

 Γιατί τα γλυπτά έχουν κόκκινη μύτη; Facebook Twitter

Red Nose Day για τα γλυπτά στο Canary Wharf του Λονδίνου, την περιοχή που διαθέτει μια από τις μεγαλύτερες συλλογές του Ηνωμένου βασιλείου με δημόσια έργα τέχνης.

 Γιατί τα γλυπτά έχουν κόκκινη μύτη; Facebook Twitter
 Γιατί τα γλυπτά έχουν κόκκινη μύτη; Facebook Twitter

Επτά από τα εντυπωσιακά γλυπτά φορούν κωμικές κόκκινες μύτες. Στην περιοχή υπάρχουν 65 μόνιμα τοποθετημένα γλυπτά από 50 παγκοσμίου φήμης καλλιτέχνες.

 Γιατί τα γλυπτά έχουν κόκκινη μύτη; Facebook Twitter
 Γιατί τα γλυπτά έχουν κόκκινη μύτη; Facebook Twitter

  

Η μεταμόρφωση των αγαλμάτων έχει σαν σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για την φιλανθρωπική οργάνωση Comic Relief , η οποία επιχειρεί να διευκολύνει και να βελτιώσει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων, τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε ολόκληρη την Αφρική.

 Γιατί τα γλυπτά έχουν κόκκινη μύτη; Facebook Twitter

 Γιατί τα γλυπτά έχουν κόκκινη μύτη; Facebook Twitter

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ