To Mad Max είναι «υπερβολικά φεμινιστικό» για ορισμένους

To Mad Max είναι «υπερβολικά φεμινιστικό» για ορισμένους Facebook Twitter
7

Το "Mad Max:Fury Road" παίζεται τώρα στα σινεμά, και κάποιοι δεν είναι ευχαριστημένοι με την επιστροφή του George Miller στο επικό σύμπαν επιστημονικής φαντασίας. Κάποιοι καλούν σε μποϊκοτάζ της ταινίας επειδή «παραείναι φεμινιστικό».


Πρώτον, η Σαρλίζ Θερόν έχει το θράσος να «δίνει οδηγίες» στον Mad Max, όπως φαίνεται στο τρέιλερ. Για την ακρίβεια, όπως λέει και το Time, φαίνεται να είναι ο κεντρικός ήρωας της ταινίας. Δεύτερον, ο Miller κάλεσε τη γνωστή φεμινίστρια και δημιουργό του Vagina Monologues ως σύμβουλο στην ταινία για να εξασφαλίσει ότι οι γυναίκες στην ταινία θα είναι όσο πιο αληθινοί χαρακτήρες γίνεται.

To Mad Max είναι «υπερβολικά φεμινιστικό» για ορισμένους Facebook Twitter


Στο σάιτ Return of Kings, ένα σάιτ από άντρες για άντρες, γνωστό για τη συσσώρευση τρολ, ένας αρθρογράφος ζήτησε από άντρες όλης της γης να μη δουν την ταινία, γιατί αν κάνει επιτυχία, «ο κόσμος δεν θα δεί ποτέ ξανά πραγματική ταινία δράσης που δεν θα έχει κάποιο ηλίθιο πολιτικό δίδαγμα για τον φεμινισμό ή για τον σοσιαλισμό».

Όπως φαίνεται, η έκκληση για μποϊκοτάζ δεν έχει πετύχει, γιατί η εμμονή του Return of Kings έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού, που τώρα θέλει οπωσδήποτε να δει την ταινία:

 


 

 

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

Μουσική / Δείτε ολόκληρη την πρώτη συνέντευξη της Björk on camera μετά μια δεκαετία

«Μη σταματάτε. Έχουμε αφθονία. Έχουμε λύσεις. Μπορούμε να αρχίσουμε πάλι από την αρχή»: Η Björk παρουσιάζει την προσωπική της ουτοπία με το πρότζεκτ «Cornucopia» και μιλάει μπροστά στην κάμερα, για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό. 
THE LIFO TEAM
Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Δανέζη

Μυθολογίες / «Ήτανε πέναλτι, κύριε Πάνο;»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Μαρίνας Δανέζη

Από μια εισπρακτική αποτυχία και απαγορευμένη ταινία του 1932, μέχρι την ωμή βία της Pieta (που δεν ξέρει γιατί την έχει δει επανειλημμένα) και την cult σουρεαλιστική ματιά του Τσιώλη, η σκηνοθέτρια μας χαρίζει μια σπάνια σινεφίλ λίστα που συνδυάζει θράσος και ανθρωπισμό.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Soundtrack to a Coup d’Etat: Ένα υβριδικό αριστούργημα που βρήκε το δρόμο για τα Όσκαρ 

Daily / Soundtrack to a Coup d’Etat: Ένα υβριδικό αριστούργημα που βρήκε τον δρόμο για τα Όσκαρ

Υποψήφια για το βραβείο καλύτερης ταινίας ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους είναι αυτή η εκπληκτική ταινία που εκθέτει με αποκαλυπτικό τρόπο τη μεταχείριση της αφρόκρεμας της τζαζ μουσικής ως «βιτρίνας» για την καθαίρεση και τη δολοφονία του ηγέτη της ανεξαρτησίας του Κογκό, Πατρίς Λουμούμπα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
125 λεπτά με την Πόπη Διαμαντάκου/ Πόπη Διαμαντάκου: «Δεν με αγγίζουν οι επιθέσεις, δεν κάνω δημόσιες σχέσεις, δεν γλείφω»

Media / «Δεν υπάρχει τηλεκριτική σήμερα, όλα είναι δημόσιες σχέσεις»

Η γνωστή τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου μιλά στη LiFO για τη μακρά επαγγελματική της διαδρομή, την τηλεόραση του χθες και του σήμερα και απαντά για πρώτη φορά στα επικριτικά σχόλια που προκαλούν κατά καιρούς τα κείμενα της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Οθόνες / «Για μένα αυτό είναι οι ταινίες, μια περιπέτεια έξω και πέρα από την ηθική»

Μια μεγάλη κουβέντα με τον σκηνοθέτη και μουσικό Γιάννη Βεσλεμέ που κυκλοφορεί ταυτόχρονα το νέο του άλμπουμ και η ρετροφουτουριστική του ταινία «Αγαπούσε τα λουλούδια περισσότερο». (SPOILER ALERT)
M. HULOT
Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Capétte

Μυθολογίες / «Όταν είδα το "Climax", δεν μπορούσα να συνέλθω για ώρες»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες του Capétte

Τι συνδέει τον Αρονόφσκι με τον Αλμοδόβαρ και τον Λάνθιμο με τον Βούλγαρη; Ο μουσικός Capétte φτιάχνει τη δική του αγαπημένη κινηματογραφική δεκάδα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
the last showgirl

Οθόνες / Πρεμιέρα προσεχώς: 10 ταινίες που θα ξεχωρίσουν το επόμενο δίμηνο

Η επιστροφή του Βάλτερ Σάλες, ένας στοχαστικός Κώστας Γαβράς, τα φαντάσματα του Γιώργου Ζώη, ο Ντίλαν κατά τον Τιμοτέ Σαλαμέ, το βάπτισμα της Πάμελα Άντερσον στην υποκριτική, ένα χαμηλόφωνο διαμάντι από την Ινδία και η μεγαλόπνοη αλληγορία του Μπρέιντι Κόρμπετ είναι μερικές από τις ταινίες που θα μας απασχολήσουν τον χειμώνα του 2025.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Phyllis Dalton (1925-2025): Η κορυφαία ενδυματολόγος της κινηματογραφικής ιστορίας

Pulp Fiction / Phyllis Dalton (1925-2025): Η κορυφαία ενδυματολόγος της κινηματογραφικής ιστορίας

Πέθανε στα 99 της χρόνια η Βρετανή ενδυματολόγος που έντυσε χιλιάδες πρωταγωνιστές και κομπάρσους, πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην αναπαραγωγή της αυθεντικότητας και στην αντίληψη της δραματικότητας του σεναρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το υπερβατικό σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς διέρρηξε δια παντός την πραγματικότητα

Απώλειες / Το υπερβατικό σινεμά του Ντέιβιντ Λιντς διέρρηξε διά παντός την πραγματικότητα

Το όνομα του Ντέιβιντ Λιντς (1946-2025) έγινε επιθετικός προσδιορισμός και οι ταινίες του μας προσκάλεσαν να βλέπουμε και να αισθανόμαστε αλλιώς τον κόσμο: με τα μάτια μιας απόκοσμης ψευδαίσθησης και την ψυχή της υπέροχης εμμονής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Αχιλλέα ΙΙΙ

Μυθολογίες / «Μετά το “Blues Brothers” φορούσα μαύρα γυαλιά στην τάξη»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Αχιλλέα ΙΙΙ

Έχοντας συμπεριλάβει στη λίστα του από τους αδελφούς Μαρξ μέχρι μια ταινία με τον Θανάση Βέγγο, o συγγραφέας πιστεύει πως το τραγικό και το γελοίο συναντιούνται σε κάποιο σημείο, το οποίο δεν είναι πάντα ευδιάκριτο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ

σχόλια

4 σχόλια
Η Θέρον όχι μόνο δίνει οδηγίες στον Μαξ,αλλά τον αποκαλεί και βλάκα κιόλας!Αλλά όλα αυτά στην αρχή,μετά συμμαχούν και σκοτώνουν αβέρτα!!Όντως ο μαξ παραγκωνίζεται ως χαρακτήρας και πρωταγωνιστεί η Θέρον και όπως φαίνεται κι από το τέλος της ταινίας θα έχει κυρίαρχο ρόλο στις επόμενες δύο ταινίες.Δεν θα λεγα πως είναι φεμινιστική,δεν είναι και ο εμετός του sex and the city(δεν το 'χω δει,ξερνούσα από τα τρειλερ!!),μακάρι όλες οι φεμινιστικές ταινίες να 'χαν τόόόση δράση!!
Η ταινία έδειξε δύο ειδών γυναικών. Από την μία ήταν οι πανέμορφες γυναίκες που τις χρησιμοποιούσαν μόνο για αναπαραγωγή και από την άλλη ήταν οι γυναίκες που επιβίωναν αποκλειστικά μόνες τους. Κανένα άλλο είδος γυναίκας. Αυτό λοιπόν ήταν ένα καλό σχόλιο φεμινισμού πακεταρισμένο στην πιο τρελή ταινία δράσης που έχει βγει.
Αξίζει, ναι. Η πλοκή ίσως το χάνει προς το τέλος, οι διάλογοι δεν είναι τόσο καλοί, αλλά δεν σε νοιάζει καθόλου. Η δράση είναι η καλύτερη δράση που έχει βγει. Βάζει στην άκρη τα οποιαδήποτε αρνητικά. Δεν μπορείς να πιστέψεις αυτό που βλέπεις. Είναι δέος. Να πας σινεμά.