Actor/singer

Actor/singer Facebook Twitter
0

Κάθεται ανάμεσα μας, ντυμένος υδραυλικός με βαλιτσάκι, κασκέτο και γυμνά μπράτσα. Κάποια στιγμή, βγάζει τις μπότες του, φοράει τακούνια, μια απαστράπτουσα τουαλέτα και αρχίζει με μια θεϊκή φωνή να τραγουδάει τα πασίγνωστα πια τραγούδια των ταινιών του Πέδρο Αλμοδόβαρ. Λίγο αργότερα, ως άλλος Μιγκέλ Μποζέ στα Ψηλά Τακούνια, με κατακόκκινο στρας φόρεμα και περούκα μπανάνα ερμηνεύει το Un ano de amor. Κάτι μεταξύ καμπαρέ και drag show. Σαν χορός σε σύγχρονη τραγωδία! Αν και το Ψυγείο του Copi είναι μια μαύρη κωμωδία....

 

Τι σκοπό εξυπηρετούν αυτά τα «μουσικά ιντερμέδια» στην παράσταση;
Στο κείμενο του Copi δεν υπάρχει τραγουδιστής. Είναι ένα εύρημα της σκηνοθέτιδας Esther Andre Gonzalez, χάρη στο οποίο οι δύο βασικοί ρόλοι αποστασιοποιούνται από το ίδιο τους το όνειρο. Είναι σαν κάποιος τρίτος να τους το έκλεψε κι έγινε αυτός η πριμαντόνα! Αν έλειπε, θα βλέπαμε απλά δύο τρελούς κι ευτυχισμένους ανθρώπους! Τώρα έχουμε να κάνουμε με δύο τραγικές σχεδόν φιγούρες, που ποτέ δε θα γίνουν αυτό που ονειρεύτηκαν να γίνουν. 

Τα τραγούδια σχολιάζουν τη δράση ή απλά τη χρωματίζουν;
Λειτουργούν ως ισχυρά σχόλια, όχι τόσο ως προς την εξέλιξη της δράσης όσο για την κοσμοθεωρία, τη ζωή και τον ψυχισμό του κεντρικού ήρωα. Είναι η φαντασίωσή του, όσα θα ήθελε να κάνει, αλλά δεν μπορεί, όσα θα ήθελε να είναι και δεν είναι... 

Στην αρχή της παράστασης παρουσιάζεσαι με μια άκρως αρρενωπή αμφίεση και συνεχίζεις in drag. Είναι το αιώνιο παιχνίδι της πλάνης αρρενωπότητας και θηλυκότητας;
Η αρρενωπότητα και η θηλυκότητα στην παράστασή μας δεν είναι ούτε ταυτότητες ούτε σχήματα. Είναι στοιχεία ανθρώπινα, δικά μας, που ανασύρονται με τη μεγαλύτερη δυνατή οικονομία στην επιφάνεια, για να υπογραμμίσουν τη διαφορά της πραγματικότητας των ηρώων και των φαντασιώσεων τους! 

Ενώ προέρχεσαι από την όπερα ερμηνεύεις εδώ τραγούδια «ελαφριά», που παραπέμπουν στο καμπαρέ. Ποια είναι η ταυτότητα σου;
Η ταυτότητα κάθε τραγουδιστή μπορεί να προσδιοριστεί είτε ως «ανοιχτή» σε οτιδήποτε καινούργιο είτε ως «κλειστή» σε ένα από τα πατροπαράδοτα είδη: «κλασικό», «ελαφρύ», «λαϊκό», «έντεχνο» κ.λπ. Χαρακτηρισμοί που θα έπρεπε να μπαίνουν στα μουσικά είδη και όχι σε ανθρώπους. Θέλω να πιστεύω ότι η δική μου τραγουδιστική ταυτότητα ανήκει στις «ανοιχτές».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Θέατρο / Το ανάπηρο σώμα που αντιστέκεται

Πώς διαβάζουμε σήμερα τον «Γυάλινο Κόσμο» του Τενεσί Oυίλιαμς; Στην παράσταση του Θεάτρου Τέχνης ο Antonio Latella προσφέρει μια «άλλη» Λόρα που ορθώνει το ανάστημά της ενάντια στο κυρίαρχο αφήγημα περί επαγγελματικής ανέλιξης, πλουτισμού και γαμήλιας ευτυχίας.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν

Θέατρο / Πού οφείλεται τόση δίψα για το θέατρο;

Το θέατρο εξακολουθεί να προκαλεί debates και ζωηρές συζητήσεις, παρά τις κρίσεις και τις οικονομικές περικοπές που έχει υποστεί, και φέτος ανεβαίνουν στην Αθήνα παραστάσεις για κάθε γούστο που θα συγκινήσουν, θα διασκεδάσουν και θα προβληματίσουν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Ο Στρίντμπεργκ και η «Ορέστεια» προσγειώνονται στον κόσμο της Λένας Κιτσοπούλου

Θέατρο / Η Μαντώ, ο Αισχύλος και ο Στρίντμπεργκ προσγειώνονται στον κόσμο της Κιτσοπούλου

Στην πρόβα του νέου της έργου όλοι αναποδογυρίζουν, συντρίβονται, μοντάρονται, αλλάζουν μορφές και λένε λόγια άλλων και τραγούδια της καψούρας. Ποιος θα επικρατήσει στο τέλος;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Οι Αθηναίοι / «Η εποχή μας δεν ανέχεται το λάθος»

Η ηθοποιός Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου θυμάται τα χρόνια του Θεάτρου Τέχνης, το πείραμα και τις επιτυχίες του Χυτηρίου, περιγράφει τι σημαίνει γι' αυτή το θεατρικό σανίδι και συλλογίζεται πάνω στο πέρασμα του χρόνου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Θωμάς Μοσχόπουλος

Θέατρο / «Άρχισα να βρίσκω αληθινή χαρά σε πράγματα για τα οποία πριν γκρίνιαζα»

Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο, ο Θωμάς Μοσχόπουλος ανεβάζει τον δικό του «Γκοντό». Έχει επιλέξει μόνο νέους ηθοποιούς για το έργο, θέλει να διερευνήσει την επίδρασή του στους εφήβους, πραγματοποιώντας ανοιχτές πρόβες. Στο μεταξύ, κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα με την Αργυρώ Μποζώνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Θέατρο / Τι είναι για σένα το «Οξυγόνο»;

Ένα συναρπαστικό υβρίδιο θεάτρου, συναυλίας, πολιτικοκοινωνικού μανιφέστου και rave party, βασισμένο στο έργο του επικηρυγμένου στη Ρωσία δραματουργού Ιβάν Βιριπάγιεφ, ανεβαίνει στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή και αποπειράται να δώσει απάντηση σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

The Review / Υπάρχει το «για πάντα» σε μια σχέση;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο δημοσιογράφος και κριτικός θεάτρου Γιώργος Βουδικλάρης μιλούν για την παράσταση «Ο Χορός των εραστών» της Στέγης, τα υπαρξιακά ερωτήματα που θέτει το κείμενο του Τιάγκο Ροντρίγκες και τη χαρά τού να ανακαλύπτεις το next best thing στην τέχνη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Όπερα / Φανί Αρντάν: «Σκυλάκι δεν είμαι, προτιμώ να παραμείνω λύκος»

Πολυσχιδής και ανήσυχη, η Φανί Αρντάν δεν δίνει απλώς μια ωραία συνέντευξη αλλά ξαναζεί κομμάτια της ζωής και της καριέρας της, με αφορμή την όπερα «Αλέκο» του Σεργκέι Ραχμάνινοφ που σκηνοθετεί για την Εθνική Λυρική Σκηνή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το «Κυανιούχο Κάλιο» είναι μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων 

Θέατρο / «Κυανιούχο Κάλιο»: Μια παράσταση για το ταμπού των αμβλώσεων στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Όχι μόνο σε ανελεύθερα ή σκοταδιστικά καθεστώτα, αλλά και στον δημοκρατικό κόσμο, η συζήτηση για το δικαίωμα της γυναίκας σε ασφαλή και αξιοπρεπή ιατρική διακοπή κύησης παραμένει τρομακτικά επίκαιρη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

Θέατρο / Τενεσί Ουίλιαμς: Ο ποιητής των χαμένων ψυχών

«Εκείνο που με σπρώχνει να δημιουργώ θεατρικούς χαρακτήρες είναι ο έρωτας», έλεγε ο Ουίλιαμς, που πίστευε ότι ο πόθος «είναι κάτι που κατακλύζει πολύ μεγαλύτερο χώρο από αυτόν που μπορεί να καλύψει ένας άνθρωπος». Σε αυτόν τον πόθο έχει συνοψίσει τη φυγή και την ποίηση, τον χρόνο, τη ζωή και τον θάνατο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ