Quentin

Quentin Facebook Twitter
0

Μην γράψεις ότι το όνομα Quentin βγήκε από τον Ταραντίνο. Είναι από τον Quentin Crisp. Φιλόσοφος και ένα από τα πρώτα και μεγαλύτερα gay icon. Όταν ήρθα στην Ελλάδα, κάποιες φορές φόραγα ένα μπλουζάκι με το πρόσωπό του. Δεν τον ήξερε κανείς εκτός από τον Γιώργο τον Ψηλό, που παίζει στο Kinky. Από τότε με φώναζε Quentin και μου έμεινε. Ο Γιώργος είναι ο νονός μου.

Είμαι από το εξωτικό Μαρμάρι. Πηγαίνω σπάνια πια για να συναντήσω τους γονείς μου και αγαπημένα μου πρόσωπα. Το καλοκαίρι είναι πανέμορφο. Θα πήγαινα πιο συχνά, αν είχα το δικό μου εξοχικό.  

Μένω στο Γαλάτσι. Εκεί πήγαινα από μικρός και κόλλησα. Είναι και κοντά στη δουλειά μου. Όλες οι διαφημιστικές είναι στα βόρεια προάστια. Αν και το λατρεύω το κέντρο, δεν θέλω να μείνω σε αυτό. Φοβάμαι πως θα είμαι όλη την ώρα έξω. 

Τελείωσα το λύκειο στο Μαρμάρι με βαθμό απολυτηρίου 11. Τότε ήρθα στην Αθήνα, γιατί ήθελα να μπω στην Καλών Τεχνών. Τελικά δεν μου άρεσε καθόλου αυτός ο χώρος και αποφάσισα να ασχοληθώ με τη Γραφιστική. Έφυγα στην Αγγλία και σπούδασα εκεί. Ήταν και πιο εύκολο να δουλέψεις εκεί. Γύρισα πίσω το 1999 και ξεκίνησα να δουλεύω σε εταιρείες παραγωγής και διαφημιστικές. 

Δεν υπάρχει «δικαιώνεσαι» ή «δεν δικαιώνεσαι».Ποτέ δεν έβλεπα τον εαυτό μου κάπως. Δεν μπορείς να ξέρεις πώς έρχονται τα πράγματα. Δεν βάζω υψηλoύς στόχους γιατί μπορεί εύκολα να μην τους αγγίξω. Είμαι μια μετριότητα, προχωράω και ζω τα πράγματα όπως μου κάθονται.  

Πήγα στο Kinky μόλις είχε πρωτοανοίξει και μου άρεσε ως χώρος.Είδα τα παιδιά και τους είπα να παίξω. Μετά πήγα 7 Jokers και Key. Πρέπει να αφήνουμε τη δουλειά μας για τις ώρες που είναι. Δεν μπορείς να έχεις το μυαλό εκεί πάντα. Είναι μια διέξοδος το να παίζω μουσική. Δεν είμαι ένας επαγγελματίας DJ. Απλά βάζω κομμάτια που μου αρέσουν, το ένα πίσω από το άλλο. Δεν μου αρέσει κιόλας να με φωνάζουν DJ. Αυτό που κάνω είναι νυχτερινές μουσικές επενδύσεις. 

Δεν είναι μόνο μια περσόνα ο Quentin αλλά και μια τεχνική που μπορείς να κρυφτείς, να παίξεις, να θυμώσεις. Μου αρέσει πάρα πολύ το θέατρο. Είμαι ένας exhibitionist. Το πρώτο μου σόλο το έκανα μικρός, χρησιμοποιώντας τα σεμεδάκια της μαμάς και έκανα διάφορους ρόλους. Στα ενενήντα μου μπορεί να καταλήξω cross dresser. 

Το πρωινά δεν βάφομαι. Καμιά φορά βάζω λίγο μαύρο eye shadow. Έχω φάει πολύ κράξιμο. Δεν κάθισα ποτέ να το αντιμετωπίσω. Δεν είμαι άνθρωπος που μιλάω πολύ. Δεν τα καταφέρνω πολύ καλά με τα λόγια. Δεν έχω να κάνω με τον κόσμο και ο κόσμος δεν έχει να κάνει με ‘μένα. Δεν θα χαλάσω τη ζαχαρένια μου για κανέναν. Ξέρω πλέον πώς να τους αντιμετωπίζω. Μου την έχουν πέσει και με έχουν κυνηγήσει αρκετά. Μια φορά έφαγα ξύλο στο Λονδίνο φεύγοντας από ένα hardcore gay club, που εκείνη την ημέρα είχε ένα punk party. Από την άλλη έβλεπες και έναν τύπο που ντυνόταν σαν τον Boy George και δεν τον πείραζε κανείς ή σαν έναν άλλο φίλο που συνήθιζε το βράδυ να ντύνεται γυναικεία. Μια μέρα, περπατώντας, ακούω το όνομά μου. Γυρνάω και κοιτάω: Ήταν αυτός και έβαζε παράθυρα σε μια οικοδομή.

H Αθήνα έχει μια δική της γοητεία. Μοιάζει με κυβιστικό πίνακα. Δεν έχω αγαπημένες βόλτες. Με ξεκουράζει όμως να περπατάω την πόλη. Αν έβαζα ένα κομμάτι γι' αυτήν, θα ήταν το Blue Moonαπό τους Last Drive. Ένα μεγάλο ουτοπικό πάρτι στην Αθήνα θα ήταν ένα πάρτι για cross dressers. Ένα καμπαρέ! Με freak shows θεατρικά, όπου θα έρθει ο Πινόκιο με τη Χιονάτη. Ένας χώρος όπου ο καθένας θα μπορούσε να πάει όπως θέλει.

Έχω κάνει αρκετές φορές πρόγραμμα για ένα συγκεκριμένο πρόσωπο. Όταν παίζεις μουσική έχεις το πάνω χέρι. Είναι εγωιστικό επάγγελμα ο DJ. Θα ακούσετε αυτά που θέλω.

Από το να φτιάξω μια ωραία καταχώρηση προτιμώ να συγκλονίσω έναν άνθρωπο με ένα κομμάτι που θα επιλέξω. Η διαφήμιση σπάνια είναι συγκλονιστική στην Ελλάδα, ενώ η μουσική είναι πολύ πιο άμεση. Η Αθήνα έχει πάρα πολύ καλό μουσικό κοινό. Έχει μαγαζιά που παίζουν πάρα πολύ καλή μουσική. Ο κόσμος θέλει να ακούει και κάποια γνωστά κομμάτια. Δεν θέλει να τους θεωρείς άσχετους. Έτσι, στη συνέχεια της βραδιάς θα ακούσουν και το άλλο.

Εκνευρίζομαι όταν μου κάνουν άσχετες παραγγελιές.Όταν μου ζητάνε συνέχεια Placebo και James. Αντίθετα, ενθουσιάζομαι να παρατηρώ τον κόσμο τη νύχτα. Μερικούς τους βλέπω να βγαίνουν από απόγνωση. Μετά από λίγο καιρό όμως η απόγνωση μετατρέπεται σε διασκέδαση και αυτό είναι πολύ ωραίο συναίσθημα.

Με κουράζει αφάνταστα αυτό που υπάρχει στην Αθήνα, που σε ρωτάνε όλοι: «Τι κάνεις; Ετοιμάζεις κάτι; Τι καινούργιο θα κάνεις;» Και απαντώ, δεν κάνω τίποτα. Απλά κάθομαι στο σπίτι μου και καπνίζω τσιγάρα. Θέλω να κάθομαι σπίτι μου και να μαγειρεύω. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει συνεχώς να κάνω κάτι. Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει και ποιος θ' αντέξει θα το δείξει ο χρόνος. Never take my watch for granted...

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Oι Αθηναίοι / «Περηφανευόμαστε ότι δώσαμε τα φώτα μας στον κόσμο, αλλά δεν κρατήσαμε ούτε ένα λυχναράκι»

Η αρχιτέκτονας και υπεύθυνη των Αρχείων Νεοελληνικής Αρχιτεκτονικής του Μουσείου Μπενάκη, Μάρω Καρδαμίτση-Αδάμη, δεν λησμόνησε ποτέ στην πορεία της πως η μορφή ενός κτιρίου πρέπει να έχει χαρακτήρα, ειλικρίνεια και κλίμακα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Γεννήθηκε Σαν Σήμερα / Ο Λευτέρης Παπαδόπουλος αφηγείται τη ζωή του στη LIFO

Δημοσιογράφος, στιχουργός. Θα ήταν ευχαριστημένος αν, απ’ όλα τα τραγούδια του, έμενε στην ιστορία το τετράστιχο: «Το απομεσήμερο έμοιαζε να στέκει, σαν αμάξι γέρικο, στην ανηφοριά».
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Χρυσέλλα Λαγαρία: «Δεν είναι τόσο τρομακτικό το να είσαι τυφλός»

Οι Αθηναίοι / Χρυσέλλα Λαγαρία: «Δεν είναι τόσο τρομακτικό το να είσαι τυφλός»

Η συνιδρύτρια και διευθύντρια της Black Light και συνδημιουργός της σειράς podcast της LiFO «Ζούμε ρε» δραστηριοποιείται ώστε οι ΑμεΑ να διαθέτουν ίσες ευκαιρίες και απεριόριστη πρόσβαση, δίχως στιγματισμούς και διακρίσεις. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Lorenzo

Οι Αθηναίοι / Lorenzo: «Η techno σκηνή έχει γίνει χρηματιστήριο»

Γνώρισε την techno στη Φρανκφούρτη των αρχών των ‘90s. Ερχόμενος στην Αθήνα, όσο έβλεπε ότι ο κόσμος σοκαριζόταν με τις εμφανίσεις του, τόσο περισσότερο του άρεσε να προκαλεί. Ο θρυλικός χορευτής του Factory και ιδρυτής της ομάδας Blend είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ελισάβετ Κοτζιά

Οι Αθηναίοι / «Τα πρώτα χρόνια λέγανε ότι τις κριτικές μου τις έγραφε ο πατέρας μου»

Η Αθηναία της εβδομάδας Ελισάβετ Κοτζιά γεννήθηκε μέσα στα βιβλία· κάποια στιγμή, τα έβαλε στην άκρη, για να ξανασυναντήσει τη λογοτεχνία μέσα από μια αναπάντεχη εμπειρία. Άφησε το οικονομικό ρεπορτάζ για την κριτική βιβλίου. Τη ρωτήσαμε γιατί το ελληνικό μυθιστόρημα δεν έχει ιδιαίτερη απήχηση στο εξωτερικό, και δεν πιστεύει πως για το ζήτημα αυτό υπάρχουν απλές απαντήσεις.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λούλα Αναγνωστάκη: «Όσο και αν τη χτυπάω μέσα από τα έργα μου, είμαι υπέρ της Ελλάδας»

Πέθανε Σαν Σήμερα / Λούλα Αναγνωστάκη: «Όσο και αν τη χτυπάω μέσα από τα έργα μου, είμαι υπέρ της Ελλάδας»

Σε μια από τις ελάχιστες συνεντεύξεις της, η κορυφαία θεατρική συγγραφέας της Ελλάδας, που πέθανε σαν σήμερα, μίλησε με πρωτοφανή ειλικρίνεια και απλότητα.
ΣΤΑΥΡΟΣ ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ
Αρετή Γεωργιλή

Οι Αθηναίοι / «Δεν θα σταματήσω να υπερασπίζομαι το δικαίωμα της γυναίκας να νιώθει ελεύθερη να εκφράζεται»

Η Αρετή Γεωργιλή γεννήθηκε στη Νέα Φιλαδέλφεια και τα δώδεκα τελευταία χρόνια, αφότου άνοιξε το Free Thinking Zone, ζει εκεί και στην Αθήνα. Είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κατιάνα Μπαλανίκα

Οι Αθηναίοι / Κατιάνα Μπαλανίκα: «Μέσα μου είμαι κουτάβι, γι’ αυτό και με πάταγαν όλοι»

Η ηθοποιός που αγαπήθηκε για τους κωμικούς της ρόλους έκανε μόνο δράμα στη σχολή. Θα ήθελε να ξαναπαίξει στην τηλεόραση αλλά βλέπει πως δεν θυμούνται τη γενιά της πια. Είναι ευγνώμων για τη ζωή της και την αφηγείται στη LiFO - γιατί είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μάριο Μπανούσι

Οι Αθηναίοι / Μάριο Μπανούσι: «Αν δεν εκτεθείς στη ζωή, δεν έχει νόημα»

Ο νεαρός σκηνοθέτης, που έχει ήδη μετρήσει διαδοχικά sold out, άρχισε να βλέπει θέατρο όταν μπήκε στη δραματική σχολή. Του αρέσει η ανθρώπινη αμηχανία, η σιωπή και η ησυχία τον γοήτευαν πάντα. Αν και δεν τα πάει καλά με τα λόγια, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Γιώργος Τσιαντούλας, ηθοποιός, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / «Γελάτε γιατί χανόμαστε, κάντε σεξ, ταξιδέψτε, διαβάστε και φάτε, φάτε, φάτε»

Ο πολυσυζητημένος πρωταγωνιστής της ταινίας «Το καλοκαίρι της Κάρμεν», Γιώργος Τσιαντούλας, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, ζει στο Παγκράτι, διατηρεί θεατρική ομάδα στα Τρίκαλα, έχει παίξει σε παραστάσεις του Ρομέο Καστελούτσι και του Δημήτρη Παπαϊωάννου και τα πιο ριψοκίνδυνα πράγματα που έχει κάνει είναι «γαστρονομικοί συνδυασμοί σε λάθος στιγμή και λάθος ώρα».
M. HULOT
Η Μαρινέλλα ειλικρινέστερη παρά ποτέ αφηγείται τη ζωή της όλη στη LIFO

Οι Αθηναίοι / Η Μαρινέλλα ειλικρινέστερη παρά ποτέ αφηγείται τη ζωή της όλη στη LiFO

Η μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού μιλά για τις ανεξίτηλες συναντήσεις της πορείας της, για το πώς πήγε κόντρα στο ρεύμα της εποχής της, για μια ζωή χορτάτη. Δουλεύοντας επί 67 συναπτά έτη δεν ανέχεται να της πει κανείς «τι ανάγκη έχεις;».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αγνή Πικιώνη: «Η Αθήνα έχει εξελιχθεί σ’ ένα μαζικό λούνα παρκ»

Οι Αθηναίοι / «Δυσκολεύονταν να με πλησιάσουν επειδή ήμουν η κόρη του Πικιώνη»

Η Αγνή Πικιώνη, κόρη του οραματιστή αρχιτέκτονα που είχε αφοσιωθεί στη λαϊκή αρχιτεκτονική, μιλά για τη ζωή της δίπλα σε εκείνον, που της έμαθε ότι «ένας απλός άνθρωπος μπορεί να φτιάξει κάτι σημαντικό». Αρχιτέκτονας και η ίδια, φρόντισε να διασώσει και να ταξινομήσει το έργο του. Τη θυμώνει η μεταμοντέρνα αρχιτεκτονική και πιστεύει ότι η Αθήνα έχει χάσει το στοίχημα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ