Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Με 90 ταινίες στο ενεργητικό του, ο γόης του γαλλικού σινεμά, ένας μεγάλος καρδιοκατακτητής με μεγάλη περιουσία, ένας δύσκολος άνθρωπος, σύμφωνα με το περιβάλλον του, είναι στην πιο αδύναμη φάση της ζωής του.
0

Τον Φεβρουάριο του 2024, η αστυνομία, μετά από έρευνα στο σπίτι του Αλέν Ντελόν, κατάσχεσε 72 πυροβόλα όπλα για τα οποία δεν είχε άδεια. Το σπίτι του Γάλλου σταρ στο Douchy-Montcorbon, 135 χιλιόμετρα νότια του Παρισιού, έμοιαζε με πυριτιδαποθήκη. Κατασχέθηκαν και 3.000 φυσίγγια, και αυτά χωρίς άδεια, ενώ στο κτήμα του υπάρχει ένα σκοπευτήριο. 

Ο διάσημος ηθοποιός είναι 88 ετών, πάσχει από λέμφωμα, έχει υποστεί ένα εγκεφαλικό το 2019 και βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα μιας οικογενειακής διαμάχης που τίποτα δεν προμηνύει ότι θα έχει αίσιο τέλος.

Όπως έγραφε η LiFO, η έρευνα στην οποία αποκαλύφθηκαν τα όπλα προέκυψε μετά την έναρξη μιας άλλης εισαγγελικής έρευνας, σχετικής με τις τεταμένες σχέσεις του Αλέν Ντελόν με τα παιδιά του. Το συγκεκριμένο πλαίσιο σε συνδυασμό με τις ανησυχίες για την εύθραυστη κατάσταση της υγείας του ηθοποιού ώθησε, σύμφωνα με τη «Le Parisien», την Εισαγγελία να εξετάσει λεπτομερώς το θέμα της οπλοκατοχής του Γάλλου ηθοποιού.

Αυτό που συμβαίνει με την οικογένεια Ντελόν δεν είναι πρωτόγνωρο, αλλά πρόκειται για διαμάχη ντροπιαστική, με τα άπλυτα της οικογένειας να βγαίνουν κατά ριπάς στα μέσα μαζικής ενημέρωσης με τρομερή συχνότητα.

Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως σε πρόσφατη συνέντευξή της στο «Elle», η Ανούσκα Ντελόν, η κόρη του ηθοποιού, εξήγησε ότι πηγαίνει «πάντα με τον σωματοφύλακά της» στο σπίτι του πατέρα της, λόγω του πάθους που έχει για τα όπλα, προσθέτοντας ότι διατηρεί μια «αρκετά μεγάλη συλλογή». Η Ανούσκα Ντελόν πρόσθεσε ακόμη ότι τα αδέλφια της, όταν βρίσκονται στο Douchy, «περπατούν οπλισμένοι στο σπίτι», πιστεύοντας ότι βρίσκονται «στην Άγρια Δύση».

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
O «Γατόπαρδος» προσέλκυσε περίπου 134 εκατομμύρια θεατές στον κινηματογράφο, κάνοντας τον Alain Delon και την Claudia Cardinale αστέρες του box-office εν μία νυκτί. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Με 90 ταινίες στο ενεργητικό του, ο γόης του γαλλικού σινεμά, ένας μεγάλος καρδιοκατακτητής με μεγάλη περιουσία, ένας δύσκολος άνθρωπος, σύμφωνα με το περιβάλλον του, είναι στην πιο αδύναμη φάση της ζωής του, εν μέσω μιας μεγάλης διαμάχης μεταξύ των παιδιών και της πρώην συντρόφου του, με απίστευτες κατηγορίες να εκτοξεύονται από όλες τις πλευρές. Οδεύοντας προς το τέλος, ο Ντελόν είναι πρωταγωνιστής σε μια απροσδόκητα τραγική τελική πράξη ενός δράματος που σιγοβράζει τα τελευταία χρόνια.

Ο ηθοποιός, που έκλεψε τις καρδιές του κινηματογραφόφιλου κοινού σε ταινίες όπως οι «Γατόπαρδος», «Μπορσαλίνο», «Σαμουράι», «Η πισίνα» και «Ο κύριος Κλάιν», βρίσκεται πρωταγωνιστής σε ένα δράμα που θυμίζει αρχαία τραγωδία, στο επίκεντρο μιας θλιβερής ιστορίας και μέσα σε έναν καταστροφικό καταιγισμό κατηγοριών και νομικών ενεργειών, με συμπρωταγωνιστές τα τρία παιδιά του, Άντονι, Ανούσκα και Αλέν-Φαμπιέν, και την επί δεκαετίες σύντροφό του. 

Ο Ντελόν, γράφει η δημοσιογράφος Kim Willher, με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, τα γαλάζια μάτια και τη σαγηνευτική παρουσία του εντός και εκτός οθόνης, ήταν το pin-up της μεταπολεμικής Γαλλίας.

Αυτό που συμβαίνει με την οικογένεια Ντελόν δεν είναι πρωτόγνωρο, αλλά πρόκειται για μια διαμάχη ντροπιαστική, με τα άπλυτα της οικογένειας να βγαίνουν κατά ριπάς στα μέσα μαζικής ενημέρωσης με τρομερή συχνότητα. Έχει γίνει τόσο αηδιαστικό, που ο δικηγόρος του ηθοποιού, Christophe Ayela, αναγκάστηκε να ζητήσει εκεχειρία. «Πρέπει να σταματήσει αυτό και όλοι πρέπει να ηρεμήσουν», είπε.

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Μετά τη συνάντησή τους στο αεροδρόμιο Orly, το 1958, η Romy Schneider βρήκε τον Delon αλαζόνα. Αυτό το συναίσθημα δεν κράτησε πολύ, και το ζευγάρι ερωτεύτηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της "Christine", της πρώτης κοινής τους ταινίας. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Πίσω από τον πέτρινο τοίχο του κτήματος Ντελόν, που είναι γνωστό ως La Brûlerie, ο ηθοποιός ζει τώρα σε απομόνωση, στο μέρος που έχει δηλώσει ότι επιθυμεί να ταφεί, κοντά στο παρεκκλήσι που κατασκευάστηκε στον χώρο του νεκροταφείου που δημιούργησε για περισσότερα από 30 αγαπημένα του σκυλιά.

Ο Ντελόν αγόρασε το ακίνητο, ένα πρώην κέντρο διακοπών για τα παιδιά των εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, μέσα σε περίπου 300 στρέμματα δασικής έκτασης, το 1971. Οι 1.500 κάτοικοι του χωριού είναι περήφανοι για τον διάσημο κάτοικο της περιοχής και βαθιά διακριτικοί. Η τελευταία δημόσια εμφάνιση του ηθοποιού ήταν σε μια προβολή ταινίας στο κοντινό Château Renard τον περασμένο Μάιο. Μια φωτογραφία δείχνει τον Ντελόν χαλαρό, συνοδευόμενο από την πρώην σύντροφό του, Χιρόμι Ρόλιν, 66 ετών, που έζησε με τον ηθοποιό περίπου τρεις δεκαετίες ως βοηθός και σύντροφός του, μέχρις ότου τα παιδιά του την έδιωξαν από το σπίτι του το περασμένο καλοκαίρι.

Σε μια σπάνια επίδειξη ενότητας, τα τρία αδέρφια κατηγόρησαν τη Ρόλιν για κατάχρηση εξουσίας και εκμετάλλευση της αδυναμίας του πατέρα τους. Την κατηγόρησαν ότι τον χτυπούσε και τον κακομεταχειριζόταν, θέλοντας να ελέγξει την περιουσία του. Εκείνη ανταπέδωσε τις κατηγορίες, λέγοντας ότι προσπάθησαν να τον σκοτώσουν σταματώντας την ιατρική του θεραπεία. Όσα ακολούθησαν ήταν πολύ χειρότερα. 

Η συμμαχία των παιδιών του Ντελόν αποδείχτηκε πρόσκαιρη. Ο Άντονι, 59 ετών, γιος της μοναδικής συζύγου του, Ναταλί, κατηγόρησε την ετεροθαλή αδελφή του, Ανούσκα, 33 ετών, κόρη της Ολλανδέζας πρώην μοντέλου και νυν δημοσιογράφου Rosalie van Breemen, ότι λέει ψέματα, χειραγωγεί και αποκρύπτει τα αποτελέσματα των γνωστικών αξιολογήσεων που είχαν κάνει Ελβετοί γιατροί στον πατέρα τους.

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Ο Delon με την τότε σύζυγό του, Nathalie, και τον γιο τους Anthony στο Μόντε Κάρλο, 1965. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Η Ανούσκα εμφανίστηκε στην τηλεόραση για να αντεπιτεθεί. Ο δικηγόρος του Ντελόν είπε ότι ο Γάλλος ηθοποιός ήταν έξαλλος με τη «θύελλα» που δημιούργησε ο μεγαλύτερος γιος του στα ΜΜΕ. Αλλά και ο τρίτος γιος, ο 29χρονος Αλέν-Φαμπιέν, που τώρα ζει με τον πατέρα του στο La Brûlerie, υπερασπίστηκε τον Άντονι και κατέγραψε κρυφά την αδελφή του, που φέρεται να ψιθυρίζει «υπαινιγμούς» στο αυτί του πατέρα τους. Ακολούθησαν περισσότερες τηλεοπτικές εμφανίσεις, κατηγορίες και γραπτές δηλώσεις.

Ο δημόσιος εισαγγελέας διέταξε να υποβληθεί ο Ντελόν σε ιατρική εξέταση προκειμένου να συνταχθεί μια έκθεση εμπειρογνωμόνων για να τον θέσει υπό δικαστική επιτροπεία, με το επιχείρημα ότι ο ηθοποιός είχε χάσει την κρίση του. 

Ο δικηγόρος του Ντελόν και τα παιδιά του υποστήριξαν ότι αυτό ήταν μια ανοησία. Μετά από μια δεύτερη ιατρική εξέταση, ο δικηγόρος του δήλωσε: «Ο κύριος Αλέν Ντελόν απάντησε στις ερωτήσεις... επιβεβαιώνοντας επομένως ότι η κρίση του δεν έχει χαθεί, σε αντίθεση με τις συκοφαντικές δηλώσεις που έγιναν στα μέσα ενημέρωσης».

Οι πρωταγωνιστές της διαμάχης επιμένουν ότι η υπόθεση δεν αφορά τα χρήματα. Στη διαθήκη του ο Ντελόν αφήνει τη μισή περιουσία του στην κόρη του και η άλλη μισή μοιράζεται μεταξύ των γιων του. Πρόκειται για μια άδικη διανομή, την οποία όμως ισχυρίζονται ότι δεν αμφισβητούν.

Ο Άντονι και ο Αλέν-Φαμπιέν είχαν δύσκολες σχέσεις με τον πατέρα τους και μπλεξίματα με ναρκωτικά, όπλα και τον νόμο. 

Υπήρχε και ένας τρίτος γιος, ο Άρι Μπουλόν, παιδί του Ντελόν από τη Γερμανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιό Νίκο των Velvet Underground. Ο Ντελόν αρνιόταν κατηγορηματικά την πατρότητα, αν και οι φωτογραφίες δείχνουν ένα ομοιότυπό του. 

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Οι γιοι του ηθοποιού Alain-Fabien και Anthony, οι οποίοι βρίσκονται στο επίκεντρο αυτού του εκδικητικού και σαιξπηρικού οικογενειακού δράματος. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Αρχικά τον μεγάλωσε η μητέρα του, πριν υιοθετηθεί από τη μητέρα του Ντελόν, την Ίντιθ, και τον δεύτερο σύζυγό της, το επώνυμο του οποίου πήρε νόμιμα. Το 2001 και το 2019 προσπάθησε να μηνύσει τον Ντελόν για τη νομική αναγνώριση της πατρότητας, αλλά χωρίς επιτυχία. Ο γεννημένος το 1962 γιος του, ηθοποιός, φωτογράφος και συγγραφέας βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμά του στο Παρίσι στις 20 Μαΐου 2023, μετά από υπερβολική δόση ηρωίνης. Λίγο μετά την ανακοίνωση του θανάτου του, ο ετεροθαλής αδελφός του, Άντονι Ντελόν, του απέτισε φόρο τιμής στο Instagram, εκφράζοντας τη «μεγάλη του θλίψη».

Η «Le Monde» υποστηρίζει ότι η ταραχώδης παιδική ηλικία του Ντελόν τον κατέστησε ανίκανο να δημιουργήσει σχέσεις με τους γιους του. Ο Ντελόν ήταν τεσσάρων όταν οι γονείς του χώρισαν και τον έστειλαν σε ανάδοχη οικογένεια. Στη συνέχεια αποβλήθηκε από έξι σχολεία. «Ήμουν ενοχλητικός, πολύ απείθαρχος, οπότε με πέταξαν έξω. Ήμουν ένα είδος μικρού τέρατος. Πολύ τραχύς», έχει πει για αυτήν την περίοδο.

Ο Ντελόν έκανε τη στρατιωτική του θητεία στο γαλλικό Ναυτικό σε ηλικία 17 ετών και υπηρέτησε στον πόλεμο της Ινδοκίνας, αλλά καταδικάστηκε από το στρατοδικείο επειδή έκλεψε ένα τζιπ. Επιστρέφοντας στο Παρίσι, ζούσε ανάμεσα σε ιερόδουλες και γκάνγκστερ στα τέλη της δεκαετίας του 1950, πριν τον ανακαλύψουν και γίνει ηθοποιός.

Μετά από μια πενταετή σχέση με τη Ρόμι Σνάιντερ, ο Ντελόν παντρεύτηκε τη Νάταλι, έγκυο τότε στον Άντονι, το 1964. Το ζευγάρι χώρισε τέσσερα χρόνια αργότερα. Οι σχέσεις του Ντελόν με τις γυναίκες ήταν διαβόητες, συμπεριλαμβανομένων αυτών με τη Μιρέιγ Νταρκ και τη Μαντλί Μπαμί, σε ένα ménage à trois στα τέλη της δεκαετίας του 1960, όταν δήλωνε ότι δεν ήταν σε θέση να αποφασίσει ποια αγαπούσε περισσότερο.

Αλέν Ντελόν: Οι τραγικές τελευταίες σελίδες της ζωής ενός μεγάλου σταρ Facebook Twitter
Ο Delon και το «αγαπημένο» του παιδί, η Anouchka, στο Φεστιβάλ Καννών το 2007. Φωτ.: Getty Images/Ideal Image

Ο Ντελόν δεν έχει κρύψει ποτέ ότι η Ανούσκα είναι το αγαπημένο του παιδί. «Σε καμία άλλη γυναίκα δεν έχω πει τόσο συχνά σ’ αγαπώ», είπε το 2008, προσθέτοντας μια δεκαετία αργότερα: «Έχω μια κόρη που είναι η αγάπη της ζωής μου, μια αγάπη υπερβολική σε σχέση με τις άλλες». 

Έχει γραφτεί ότι η ταραχώδης σχέση του Ντελόν με τον Άντονι και τον Αλέν-Φαμπιέν, που είναι και οι δυο ηθοποιοί, οφείλεται στην αντιζηλία που υπάρχει μεταξύ τους. 

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο τεράστιος εγωισμός του αλλά και η ανασφάλειά του τον έκανε να θεωρεί τους γιους του ως πιθανούς αντιπάλους που έπρεπε να συντρίψει», έγραψε η «Le Monde».

Τα τρία παιδιά του υποστηρίζουν ότι ο Ντελόν είναι άρρωστος αλλά έχει πνευματική διαύγεια και συνείδηση, γεγονός που κάνει την οικογενειακή διαμάχη ακόμη πιο τραγική.

Με στοιχεία από airmail, guardian, le parisien, le monde, telerama

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Μυθολογίες / «Ο Βέγγος είναι το αγχολυτικό μου»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Γάλλου

Από τον Κουροσάβα και τον Μπέργκμαν, από τις ταινίες της Pixar μέχρι τα Batman του Nόλαν, ο ηθοποιός φτιάχνει μια ετερόκλητη και ειλικρινή λίστα και πιστεύει ότι «σινεμά είναι να βλέπεις άλλες πλευρές του κόσμου».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ: «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Pulp Fiction / «Αν είσαι υπαρξιστής άθεος όπως εγώ, το ανθρώπινο σώμα είναι η ζωή σου»

Ο Ντέιβιντ Κρόνεμπεργκ επιστρέφει με το «Ο Κύριος των Νεκρών» και μιλά στη LiFO για τις σκέψεις του πάνω στο πένθος, την τεχνητή νοημοσύνη που του έλυσε τα χέρια, και εξηγεί γιατί ασχολείται διαρκώς με τρομακτικές καταστάσεις.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ