Σε αυτή τη φάση της ζωής μου πολύ θα ήθελα να ήμουν ένα διαφημιστικό τόσο δα σποτάκι στα Όσκαρ, μιας και (τ)ο Τζόκερ δεν με θέλει. Αν και η τηλεθέαση μπορεί να έχει μια μείωση τα τελευταία χρόνια, αυτό δεν δείχνει να έχει επηρεάσει τον διαφημιστικό μποναμά. Αν θέλεις να μπεις στη ροή μεταξύ Όσκαρ καλύτερης Σκηνοθεσίας και Όσκαρ καλύτερου Σεναρίου, θα πληρώσεις. Και όταν λέμε θα πληρώσεις, εννοούμε το βάρος σου σε χρυσάφι και βάλε.
Διαβάζουμε στο TheWrap, ότι επιβεβαίωσε ότι το ABC ζητάει περισσότερα από 2,1 εκατομμύρια δολάρια για όσο χρόνο έχει απομείνει για διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια της τελετής.
Σύμφωνα με μια έρευνα της Kantar Media, η τιμή για μια διαφήμιση που θα παίξει στην τελετή της απονομής των βραβείων Όσκαρ ανεβαίνει σταθερά τα τελευταία πέντε χρόνια. Το 2014 για παράδειγμα, το συνολικό ποσό της διαφημιστικής δαπάνης έφτασε τα 95 εκατομμύρια, με μέσο όρο ανά διαφημιστικό σποτ τα 1,76 εκατομμύρια δολάρια.
Η Kantar αναφέρει ότι η ισχυρή τιμολόγηση αντανακλά τη ζήτηση του διαφημιζόμενου για ζωντανή τηλεόραση που μπορεί να ενεργοποιήσει ισχυρούς δεσμούς με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο επιθυμητό δημογραφικό προφίλ του κοινού που παρακολουθεί.
Και όλα τα παραπάνω, παρότι τα νούμερα πέφτουν αν σκεφτεί κανείς ότι το 2016, την τελετή παρακολούθησαν 34,3 εκατομμύρια τηλεθεατές, ρίχνοντας το ποσοστό κατά 6,2% από πρόπερσι. Για το 2016 δε, τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά, έχοντας την 3η χαμηλότερη τηλεθέαση στην πορεία του κινηματογραφικού θεσμού από το 1992, από όταν άρχισε να μετράει τα σχετικά νούμερα η Nielsen.
Βέβαια, τα Όσκαρ, πρωταγωνιστούν εκείνη την ημέρα και βασικά την εβδομάδα και κατά ένα περίεργο τρόπο και όλο το χρόνο, αν σκεφτεί κανείς τα αφιερώματα, τα στιγμιότυπα, τις συνεντεύξεις μπροστά και πίσω από τις κάμερες, τα παρασκήνια που όλο και κάποιο καλό κους κους «ξεφεύγει», τα όσα έγιναν αλλά και όσα γεννήθηκαν μέσα από οσκαρικές συνεργασίες. Stay tuned και θα μάθετε πολλά.
Εμείς, κάθε χρόνο τα παρακολουθούμε και σας φέρνουμε ειδήσεις της χρυσοκέντητης τελετής που είναι ασυζήτητα η βασίλισσα των κινηματογραφικών βραβείων.
Μη χάσετε στα Novacinema αποκλειστικά μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες που ξεχωρίζουν στο box office, αλλά και που διακρίνονται σε μεγάλα βραβεία (La La Land, Aστακός).
σχόλια