ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια

The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια Facebook Twitter
Οι Σαν δεν είναι μια τυπική οικογένεια αλλά και η Μισέλ Γέο στον ρόλο της Αϊλίν Σαν δεν είναι μια τυπική μαμά. Φωτ.: Michael Desmond/Netflix
0

ΥΠΟ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ, το The Brothers Sun είναι η ιδανική Netflix σειρά. Λιγότερο ξύπνιο και ψαγμένο από το περσινό Beef αλλά σαφώς ανώτερο από τις περισσότερες σειρές που αποτελούν γέννημα-θρέμμα της πλατφόρμας, επιτυχημένες και μη.

Αν αναλογιστούμε επίσης ότι το Netflix ήταν εκείνο που θεσμοθέτησε το binge, κυκλοφορώντας ολόκληρους κύκλους σειρών σε μία δόση (την αρχή είχε κάνει το House of Cards), αυτή εδώ η σειρά είναι ό,τι πρέπει για βουλιμική κατανάλωση, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σου κάτσει στο στομάχι.

Η αλήθεια είναι ότι την ξεχειλώνει κάπως την αφήγηση στην πορεία και ιδανικά θα μπορούσε ίσως να συμπυκνωθεί στα μισά επεισόδια –τέσσερα δηλαδή αντί για οκτώ– ή αυτά να είχαν τη μισή (ημίωρη δηλαδή) διάρκεια, φορμάτ που μάλλον ταιριάζει στο ύφος μιας σειράς που παρά τις σκηνές δράσης, βίας και μπαλέτου πολεμικών τεχνών που διανθίζουν κάθε επεισόδιο, ανήκει περισσότερο στην ανάλαφρη κομεντί παρά στο βαρύγδουπο δράμα.

Η σπουδαία ηθοποιός δεν υποδύεται απλά αιχμηρούς μητρικούς ρόλους, όπως πρόσφατα στο Crazy Rich Asians και βέβαια στο Everything Everywhere All at Once («Τα πάντα όλα») που της χάρισε και το Όσκαρ, είναι σα να εφευρίσκει κάθε φορά τη μητριαρχική φιγούρα από την αρχή.

Και βέβαια, διαθέτει το ερμηνευτικό υπερόπλο (κυριολεκτικά) που λέγεται Μισέλ Γέο στο ρόλο της υπερ-μαμάς δύο εντελώς διαφορετικών γιων που πρέπει όμως να επανασυνδεθούν και να συνυπάρξουν για το καλό της οικογένειας. Της οικογένειας Σαν, εν προκειμένω, που μόνο τυπική δεν είναι.

Μετά το χτύπημα στον πατέρα του, ο οποίος είναι ο αρχηγός μιας από τις παλιές Τριάδες –όπως λέγονται οι κινέζικες «μαφιόζικες» δυναστείες– ο Τσαρλς Σαν εγκαταλείπει εσπευσμένα την πρωτεύουσα της Ταϊβάν για το Λος Άντζελες, όπου ζει εδώ και δεκαπέντε χρόνια η μητέρα του μαζί με τον μικρότερο αδελφό του, τον Μπρους, ο οποίος δεν έχει ιδέα για την καταγωγή του αφού φυγαδεύτηκε πολύ μικρός από την Ταϊπέι.

The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια Facebook Twitter
Η σειρά είναι ό,τι πρέπει για βουλιμική κατανάλωση, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σου κάτσει στο στομάχι. Φωτ.: Michael Desmond/Netflix

Αντίθετα από τον αδελφό του που έχει εκπαιδευτεί ως φονική μηχανή –παρότι η αγαπημένη του ενασχόληση φαίνεται να είναι η παρασκευή γλυκών– ο Μπρους, φοιτητής ιατρικής που όμως ο καημός του είναι η σχολή αυτοσχεδιασμού όπου επίσης φοιτά κρυφά από τη μάνα του, είναι ντροπαλός, μαλθακός, γκαφατζής σπασίκλας. Όπως σε κάθε οικογένεια όμως, και οι δυο τους οφείλουν να κάνουν τις υπερβάσεις τους, πάντα υπό την εποπτεία της μαμάς.

Οι Σαν δεν είναι μια τυπική οικογένεια αλλά και η Μισέλ Γέο στο ρόλο της Αϊλίν Σαν δεν είναι μια τυπική μαμά. Η σπουδαία ηθοποιός δεν υποδύεται απλά αιχμηρούς μητρικούς ρόλους, όπως πρόσφατα στο Crazy Rich Asians και βέβαια στο Everything Everywhere All at Once («Τα πάντα όλα») που της χάρισε και το Όσκαρ, είναι σα να εφευρίσκει κάθε φορά τη μητριαρχική φιγούρα –ασιατική σε κάποια από τα χαρακτηριστικά της αλλά και εντελώς οικουμενική– από την αρχή.   

Η σειρά «The Brothers Sun» προβάλλεται στο Netflix.

Daily
0

ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Carol & The End Of The World: Ένα γλυκό βαλς γύρω από το τέλος του κόσμου

Daily / Carol & The End Of The World: Ένα γλυκό βαλς γύρω από το τέλος του κόσμου

Τι θα έκανες αν ήξερες ότι ο κόσμος τελειώνει οριστικά και αμετάκλητα σε επτά μήνες; Η εξαιρετική ενήλικη σειρά κινουμένων σχεδίων του Netflix δίνει πειστικές απαντήσεις σε δύσκολα υπαρξιακά ερωτήματα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Daily / Το θέμα με τον Καζαντζίδη

Έχει προ πολλού περάσει στην περιοχή των συμβόλων, πάνω στα οποία προβάλλονται αμφίσημα και αντιφατικά πράγματα, σαν αυτά που εξέφραζε κατά καιρούς και ο ίδιος. Μουσικά όμως, είναι αδύνατον να τον αρνηθείς, όσο κι αν θα το ήθελες ίσως.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Daily / «Yacht Rock»: Το πιο απολαυστικό μουσικό ντοκιμαντέρ της χρονιάς 

Από τους Steely Dan, τους Toto και τον Kenny Loggins μέχρι τον Questlove, τον Thundercat και τον Mac De Marco, τo ντοκιμαντέρ του HBO συνδέει τις κουκίδες ενός φαινομένου που αποτελεί λιγότερο ένα μουσικό είδος και περισσότερο μια αίσθηση, μια ιδέα, ένα vibe.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Daily / Η «παλιά, ωραία Αθήνα» της νεανικής ασφυξίας  

Περί της νοσταλγίας για «τα παλιά», με αφορμή τον θάνατο του ηθοποιού Θάνου Παπαδόπουλου που έπαιξε σε εκατοντάδες ταινίες αλλά θα μείνει αξέχαστος για την εμφάνισή του ως διαπομπευόμενος «τεντιμπόις» στην ταινία «Νόμος 4000».
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Daily / Από πού έρχεται και πού πάει η κριτική κινηματογράφου;

Με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται το πρώτο μεγάλο συνέδριο για την κινηματογραφική κριτική στην Ελλάδα, που θα διεξαχθεί από την Πέμπτη ως και το Σάββατο στο Πάντειο Πανεπιστήμιο με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ