The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια

The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια Facebook Twitter
Οι Σαν δεν είναι μια τυπική οικογένεια αλλά και η Μισέλ Γέο στον ρόλο της Αϊλίν Σαν δεν είναι μια τυπική μαμά. Φωτ.: Michael Desmond/Netflix
0

ΥΠΟ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ, το The Brothers Sun είναι η ιδανική Netflix σειρά. Λιγότερο ξύπνιο και ψαγμένο από το περσινό Beef αλλά σαφώς ανώτερο από τις περισσότερες σειρές που αποτελούν γέννημα-θρέμμα της πλατφόρμας, επιτυχημένες και μη.

Αν αναλογιστούμε επίσης ότι το Netflix ήταν εκείνο που θεσμοθέτησε το binge, κυκλοφορώντας ολόκληρους κύκλους σειρών σε μία δόση (την αρχή είχε κάνει το House of Cards), αυτή εδώ η σειρά είναι ό,τι πρέπει για βουλιμική κατανάλωση, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σου κάτσει στο στομάχι.

Η αλήθεια είναι ότι την ξεχειλώνει κάπως την αφήγηση στην πορεία και ιδανικά θα μπορούσε ίσως να συμπυκνωθεί στα μισά επεισόδια –τέσσερα δηλαδή αντί για οκτώ– ή αυτά να είχαν τη μισή (ημίωρη δηλαδή) διάρκεια, φορμάτ που μάλλον ταιριάζει στο ύφος μιας σειράς που παρά τις σκηνές δράσης, βίας και μπαλέτου πολεμικών τεχνών που διανθίζουν κάθε επεισόδιο, ανήκει περισσότερο στην ανάλαφρη κομεντί παρά στο βαρύγδουπο δράμα.

Η σπουδαία ηθοποιός δεν υποδύεται απλά αιχμηρούς μητρικούς ρόλους, όπως πρόσφατα στο Crazy Rich Asians και βέβαια στο Everything Everywhere All at Once («Τα πάντα όλα») που της χάρισε και το Όσκαρ, είναι σα να εφευρίσκει κάθε φορά τη μητριαρχική φιγούρα από την αρχή.

Και βέβαια, διαθέτει το ερμηνευτικό υπερόπλο (κυριολεκτικά) που λέγεται Μισέλ Γέο στο ρόλο της υπερ-μαμάς δύο εντελώς διαφορετικών γιων που πρέπει όμως να επανασυνδεθούν και να συνυπάρξουν για το καλό της οικογένειας. Της οικογένειας Σαν, εν προκειμένω, που μόνο τυπική δεν είναι.

Μετά το χτύπημα στον πατέρα του, ο οποίος είναι ο αρχηγός μιας από τις παλιές Τριάδες –όπως λέγονται οι κινέζικες «μαφιόζικες» δυναστείες– ο Τσαρλς Σαν εγκαταλείπει εσπευσμένα την πρωτεύουσα της Ταϊβάν για το Λος Άντζελες, όπου ζει εδώ και δεκαπέντε χρόνια η μητέρα του μαζί με τον μικρότερο αδελφό του, τον Μπρους, ο οποίος δεν έχει ιδέα για την καταγωγή του αφού φυγαδεύτηκε πολύ μικρός από την Ταϊπέι.

The Brothers Sun: Γέλιο, βία, οικογένεια Facebook Twitter
Η σειρά είναι ό,τι πρέπει για βουλιμική κατανάλωση, χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να σου κάτσει στο στομάχι. Φωτ.: Michael Desmond/Netflix

Αντίθετα από τον αδελφό του που έχει εκπαιδευτεί ως φονική μηχανή –παρότι η αγαπημένη του ενασχόληση φαίνεται να είναι η παρασκευή γλυκών– ο Μπρους, φοιτητής ιατρικής που όμως ο καημός του είναι η σχολή αυτοσχεδιασμού όπου επίσης φοιτά κρυφά από τη μάνα του, είναι ντροπαλός, μαλθακός, γκαφατζής σπασίκλας. Όπως σε κάθε οικογένεια όμως, και οι δυο τους οφείλουν να κάνουν τις υπερβάσεις τους, πάντα υπό την εποπτεία της μαμάς.

Οι Σαν δεν είναι μια τυπική οικογένεια αλλά και η Μισέλ Γέο στο ρόλο της Αϊλίν Σαν δεν είναι μια τυπική μαμά. Η σπουδαία ηθοποιός δεν υποδύεται απλά αιχμηρούς μητρικούς ρόλους, όπως πρόσφατα στο Crazy Rich Asians και βέβαια στο Everything Everywhere All at Once («Τα πάντα όλα») που της χάρισε και το Όσκαρ, είναι σα να εφευρίσκει κάθε φορά τη μητριαρχική φιγούρα –ασιατική σε κάποια από τα χαρακτηριστικά της αλλά και εντελώς οικουμενική– από την αρχή.   

Η σειρά «The Brothers Sun» προβάλλεται στο Netflix.

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Carol & The End Of The World: Ένα γλυκό βαλς γύρω από το τέλος του κόσμου

Daily / Carol & The End Of The World: Ένα γλυκό βαλς γύρω από το τέλος του κόσμου

Τι θα έκανες αν ήξερες ότι ο κόσμος τελειώνει οριστικά και αμετάκλητα σε επτά μήνες; Η εξαιρετική ενήλικη σειρά κινουμένων σχεδίων του Netflix δίνει πειστικές απαντήσεις σε δύσκολα υπαρξιακά ερωτήματα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ω, τι κόσμος μπαμπά! 

Daily / Ω, τι κόσμος μπαμπά! 

Το παιδάκι του Μασκ που έκλεψε την παράσταση στο Οβάλ Γραφείο μπορεί να είναι το «μωρό της Ρόζμαρι», μπορεί όμως και να είναι ο Μεσσίας. Όλα είναι πιθανά στη δυστοπική σουρεάλα που ζούμε, και ο δρόμος προβλέπεται μακρύς κι αλλόκοτος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Πού θα πάει τέλος πάντων η βαλίτσα με το Severance;

Daily / Πού θα πάει τέλος πάντων η βαλίτσα με το Severance;

Τρία χρόνια μετά τον πρώτο, ξεκίνησε πριν λίγες εβδομάδες ο πολυαναμενόμενος δεύτερος κύκλος της ατμοσφαιρικής, ρετροφουτουριστικής, αινιγματικής – και πανάκριβης – σειράς που κερδίζει όλο και περισσότερους πιστούς θεατές.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η Γάζα θα μας στοιχειώνει πάντα

Daily / Η Γάζα θα μας στοιχειώνει πάντα

Παρότι στο παρελθόν υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής της πολιτικής του Ισραήλ, στο νέο του βιβλίο, ο επιφανής καθηγητής, συγγραφέας και αρθρογράφος Πίτερ Μπέιναρτ επιχειρεί να αναμετρηθεί ως Εβραίος με τη γενοκτονία στη Γάζα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ένα κοινωνικό γεγονός

Daily / Τέμπη: Ένα κοινωνικό γεγονός

Το τραύμα είναι βαρύ, η πληγή βαθιά, οι ενδείξεις συγκάλυψης χαστούκι στο πρόσωπο, ο κυνισμός των αρχών γροθιά στο στομάχι. Και ίσως αυτός ήταν ο λόγος που τόσοι άνθρωποι που δεν βγαίνουν τακτικά «στον δρόμο» αποφάσισαν να δηλώσουν τη φυσική τους συμμετοχή στις συγκεντρώσεις για τα Τέμπη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Soundtrack to a Coup d’Etat: Ένα υβριδικό αριστούργημα που βρήκε το δρόμο για τα Όσκαρ 

Daily / Soundtrack to a Coup d’Etat: Ένα υβριδικό αριστούργημα που βρήκε τον δρόμο για τα Όσκαρ

Υποψήφια για το βραβείο καλύτερης ταινίας ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους είναι αυτή η εκπληκτική ταινία που εκθέτει με αποκαλυπτικό τρόπο τη μεταχείριση της αφρόκρεμας της τζαζ μουσικής ως «βιτρίνας» για την καθαίρεση και τη δολοφονία του ηγέτη της ανεξαρτησίας του Κογκό, Πατρίς Λουμούμπα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Όταν ο κακοποιητής δηλώνει φεμινιστής

Daily / Όταν ο κακοποιητής δηλώνει φεμινιστής

Οι συντριπτικές αποκαλύψεις για σωρεία σεξουαλικών επιθέσεων εκ μέρους του διάσημου συγγραφέα Νιλ Γκέιμαν, ο οποίος συχνά εμφανιζόταν ως «φεμινιστής», αποδεικνύουν ότι οι χαρισματικοί άνθρωποι, αλλά και τα «power couples», πρέπει να προσεγγίζονται με ιδιαίτερη προσοχή.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η προβοκατορία του Τοσκάνι

Daily / Η προβοκατορία του Τοσκάνι

Η πιο σημαντική, η πιο καίρια φωτογραφία που συνδέθηκε με τον Ολιβιέρο Τοσκάνι και τις αμφιλεγόμενες διαφημιστικές πρακτικές του –η θρησκευτική σχεδόν εικόνα του λιπόσαρκου ασθενή του AIDS στο νεκροκρέβατό του– δεν ήταν δική του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ