Masterchef: Η Επιστροφή της Μαργαρίτας και των υπόλοιπων παικτών

Masterchef: Η Επιστροφή της Μαργαρίτας και των υπόλοιπων παικτών
 Facebook Twitter
H Μαργαρίτα αρπάζει την ποδιά από τους κριτές και επιστρέφει στο παιχνίδι.
0

Τι ανακούφιση ήταν αυτή! Η Μαργαρίτα μας, μπήκε με τη μία, χωρίς να περάσει την ψυχοφθόρα διαδικασία που πέρασαν οι υπόλοιποι παίκτες, κατά την διάρκεια της βδομάδας με τα μαρτύρια του Ταντάλου. Η χαρά της, όταν άρπαξε την ποδιά κι έτρεξε πάνω στους φίλους της, μου έδωσε συγκλονιστική ανατριχίλα και ξέχασα τον πόνο από το χαλάζιο που έβγαλα το προηγούμενο Σάββατο όταν την είχαν διώξει.

Αν θέλετε το πιστεύετε, αλλά στην πολυκατοικία μου, ακούστηκαν φωνές κι από διπλανά διαμερίσματα. Έτσι, και γραπτά, θέλω να επικυρώσω τα μαγικά συναισθήματα που μας χαρίζει απλόχερα αυτή η καθάρια, ζωντανή, ζεστή κοπέλα, με αυτούσια ακόμα, κι ελπίζω κι εσαεί, την παιδική πλευρά της.



Την Παρασκευή, που ήταν οι τελευταίοι Χαιρετισμοί, (σημειώστε ότι για δεύτερη χρονιά δεν τους απολαμβάνουμε στο φυσικό τους περιβάλλον - έτσι για να έχουμε την αληθινή αίσθηση του χρόνου που χάνεται), είδαμε έξι παίκτες στα μαύρα ντυμένους, σαν να είναι έτοιμοι να τραγουδήσουν τον Ακάθιστο Ύμνο. Και μάλιστα οι δύο από αυτούς, που είχαν φτάσει στους 8, να διαγωνίζονται τελικά μεταξύ τους, λες και είχαν κάνει τα χειρότερα λάθη σε κάποια μελλοντική ομαδική. Και ποιος έκατσε τελικά;

Έτσι κι εμείς, είμαστε προετοιμασμένοι να δούμε τους παίκτες στο επόμενο masterclass, όλους μαζί αγαπημένους, λες και δεν έγινε τίποτε απολύτως την προηγουμένη βδομάδα, στο θέατρο του παραλόγου της εποχής μας, που λέγεται ριάλιτι τηλεόραση.

Καλοί κι οι ταλαντούχοι, αλλά οι κακοί είναι αυτοί που φέρνουν θεαματικότητα, άρα βρεθήκαμε πάλι με τη Μαρίνα και το Γιάννη μέσα στο σπίτι. Και μάλιστα «διαβασμένοι» όπως είπε ο Βαρθαλίτης στα πρωινάδικα. Και η Μαρίνα, ευθαρσώς, να μας λέει κατάμουτρα ότι θα πει στα παιδιά μέσα στο ριάλιτι, «ό,τι θέλει εκείνη» από όλα όσα άκουσε στον πραγματικό κόσμο. Ποια μαγειρική; Πάρτε την κοπέλα να δουλέψει σε παραγωγή της «οικογένειας», να σας βοηθάει στα σενάρια θρίλερ που σχεδιάζετε μόνοι σας σε ένα γραφείο γεμάτο άντρες χωρίς ούτε μία γυναίκα στην διοίκηση του σόου. 

Γιατί, για να είμαστε ειλικρινείς, ακόμα κι αν τα μαγειρέψετε έτσι όπως τα θέλετε και βγάλετε τελικά γυναίκα νικητή φέτος, πάλι ένα μάτσο άντρες θα είστε, που γράφετε το σενάριο του θρίλερ. Στάχτη στα μάτια θα είναι, κατά την γνώμη μου, μια γυναίκα Masterchef. Χωρίς καμία απολύτως πραγματική αλλαγή στην νοοτροπία του βέρου πατριαρχισμού σας.  Αυτό, θα γίνει μόνο με αλλαγή στους κριτές ή έστω με άτομο στην διοίκηση της παραγωγής του σόου.

Υποπτεύομαι δε, ότι προωθείτε μόνο όσους παίκτες είναι διατεθειμένοι να μπουν στην «οικογένεια». Τρέμω για το πώς θα ξυπνήσετε και θα σας έχει έρθει η όρεξη να ανατρέψετε με μακιαβελικά σχέδια την κανονική ροή, και να μετακομίσετε τα έπιπλα.  Όχι έπιπλα όπως τα εννοούσε ο Σταυρής πέρσι. Αλλά όπως αποκαλούσε τους παίκτες ριάλιτι ένας παλιός μου διευθυντής - καλή του ώρα εκεί στον ουρανό που βρίσκεται. «Είναι σαν έπιπλα στην σκηνή και πρέπει να τους μετακομίζει όπου θέλει κανείς, για να δώσει έμφαση» μου έλεγε. Ακόμα αναγούλα μου έρχεται, όταν το σκέφτομαι.

Masterchef: Η Επιστροφή της Μαργαρίτας και των υπόλοιπων παικτών
 Facebook Twitter
Το πιάτο της Μαργαρίτας

Συμπαίκτες στο ίδιο στοίχημα; Ε, όχι βέβαια. Οι παλιοί παίκτες μπήκαν μέσα με ένα πιάτο που είχαν προβάρει πολλές φορές πριν, για να επιδείξουν εκ νέου τις ικανότητές τους στους κριτές. Η Βίλλη, πανέμορφη όπως πάντα, επέλεξε να δοκιμαστεί με ένα μνημειώδες πιάτο του chef Bartolini, από το τριάστερο εστιατόριο του στο Μιλάνο. Θαυμάζω το θάρρος της, αλλά δυστυχώς ήταν πολύ επικίνδυνη η αποστολή για να πετύχει. Η ψυχολογία τής πάει τόσο πολύ, που ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί θέλει να γίνει μαγείρισσα. Αλήθεια της το λέω, μέσα από την καρδιά μου. Και σίγουρα πιο πολλά λεφτά θα βγάλει. Όχι να δουλεύει σαν σκλάβα στις κουζίνες και να παίρνει πενταροδεκάρες, όπως τα νέα παιδιά στην εστίαση. Το πιο αληθινό πράγμα που έχουμε ακούσει ποτέ στο Μasterchef και συγχρόνως το πιο συγκινητικό, είναι τα λόγια της Μαργαρίτας: «Δουλεύω σεζόν επτά μήνες και άντε να βγάλω 3.000 ευρώ».

Κι αυτό το πιάτο, αλήθεια, ένας άνθρωπος δεν βρέθηκε να το σκουπίσει στην φωτογράφηση; Και μια και λέμε για φωτογραφίες. Τον Αθηναγόρα Κωστάκο γιατί δεν τον φωτογραφήσατε όταν ήρθε καλεσμένος; Το Σταρ έχει ανεβάσει και την κουτσή Μαρία από πορτρέτα guest chef. Είναι ο μόνος που δεν έχει ανέβει ούτε μια δικιά του φωτό στις σελίδες σας στα κοινωνικά δίκτυα. Μπορείτε να το ψάξετε; Θέλουμε να τον θυμόμαστε να δίνει χαρά στην Μαργαρίτα μας, κερδίζοντας τα Silver Awards. Τον Μαρίνο Κοσμά, που την έδιωξε την ίδια βδομάδα, τον παρουσιάσατε μάλιστα και την επόμενη Δευτέρα στην πρωινή σας ζώνη. Τον Αθηναγόρα, ούτε μια φωτογραφία! Γιατί τόση αδικία στην προώθηση των καλεσμένων; 

Εγώ πάντως, θέλω να είμαι δίκαιη, και κρίνω ότι και το πιάτο εισόδου του Αλέξανδρου Συνοδινού ήταν κι αυτό απίθανο. Τώρα, αν η πάπια ήταν λάθος ψημένη, δεν το ξέρω. Αυτό που ξέρω, είναι ότι δεν θέλω να αλλάξουν αυτήν την ονομασία «μπρος - πίσω» που έχουν δώσει στα λάθος ψησίματα.  Τα gif που μου στέλνουν φίλοι, με τον Κοντιζά σε κίνηση με συνεχή “μπροςπίσω, μπροςπίσω, μπροςπίσω», μου χαρίζουν πηγαίο γέλιο και μια ψυχαγωγία που την χρειάζομαι για να επιβιώσω τον παραλογισμό των ημερών μας.


Masterchef: Η Επιστροφή της Μαργαρίτας και των υπόλοιπων παικτών
 Facebook Twitter
Αριστερά: το πιάτο του Chef Bartolini. Δεξιά: Η εκδοχή της Βίλλης

«O πρώτος του δικού μας Masterchef, καθώς είναι και ο Άκης» είπε ο Κοντιζάς αναφερόμενος στον Λάμπρο Βακιάρο. Κι αμέσως μετά στα κιου, η Μαρίνα: «Ο πρώτος της δικιάς μας οικογένειας». Ο ίδιος παραγωγός ήταν και τότε, εντωμεταξύ, απλά σε άλλο κανάλι, αλλά ΟΚ, ας γλείψουμε λίγο, ποτέ δεν κάνει κακό, θα σκέφτηκε η παίκτρια. Αναρωτιέμαι για να βγάζει τόσα νιουρίσματα στους δημοσιογράφους, τι θα κάνει στον διευθυντή παραγωγής.

Στον Τιμολέοντα, ούτε μία αναφορά, κύριε Κοντιζά; Γιατί άραγε; Μήπως γιατί είναι ο μόνος που δεν έχει εκπομπή στην «οικογένεια»;

Ο Λάμπρος Βακιάρος, κούκλος με την άσπρη στολή του, και ο «ΠΑΣΟΚ κι αλήτης, Σταύρος Βαρθαλίτης» είναι οι  «Βέφες» της εποχής μας. Μαγειρεύουν στην τηλεόραση καθημερινό φαγητό σε πανελλαδική εμβέλεια στα πρωινάδικα, και για αυτό θα τους θυμούνται οι επόμενες γενιές, όπως οι τριαντάρηδες θυμούνται σήμερα την Βέφα.  Δεν χωρά αμφιβολία σε αυτό. Η καθημερινή εμφάνιση στην τηλεόραση, σβήνει κάθε παρελθόν σου. Εδώ ο Αντώνης, π.χ. δεν θυμόταν καν τι πιάτο τον έβγαλε έξω από τον διαγωνισμό.

Θέλω, εδώ, να καταγγείλω, ότι τις προάλλες, έπεσα στον Σταύρο να φτιάχνει γλυκό στην πρωινή εκπομπή της «οικογένειας». Ο άνθρωπος, για να φτιάξει ένα απλό σοκολατένιο μωσαϊκό, άλλαξε και πέταξε τρία ζευγάρια πλαστικά γάντια. ΤΡΙΑ (3). Είναι δυνατόν; Δεν έχετε την παραμικρή οικολογική συνείδηση; Πώς δείχνετε τέτοια πράγματα στην πρωινή ζώνη που παρακολουθούν και παιδιά; Eπίσης σε αλμυρή συνταγή, χρησιμοποιούσε πλαστικό κορνέ, χωρίς κανέναν απολύτως λόγο, απλά για να βάλει γέμιση σε κοχύλια ζυμαρικών. Δεν τα κατάφερε και πολύ καλά βέβαια, και άφησε στη μέση το ταψί. Τζάμπα, το πλαστικό κορνέ μιας χρήσης.

Για να μην πω για τα ατομικά πλαστικά μπουκάλια νερού που δίνετε στους παίκτες, κι ανερυθρίαστα, τα δείχνετε on camera, χωρίς καμία αίσθηση ορθής χρήσης της τηλεόρασης ως μέσο. Δεν έχετε λεφτά, τόσα εκατομμύρια που παίρνετε σαν παραγωγή, να χαρίσετε ένα μπουκαλάκι θερμός πολλαπλών χρήσεων στον κάθε παίκτη σας; Δεν σας ζήτησα δα, να στείλετε κάποιον από την «οικογένεια», στην εκπαιδευτική ημερίδα που διοργανώθηκε προχθές από το Πανεπιστήμιο Κρήτης, στο πλαίσιο του έργου LIFE Natura Themis για δημοσιογράφους στα ΜΜΕ με θέμα: «Περιβαλλοντική ευθύνη και ΜΜΕ». Τα βασικά, σας λέω να κάνετε.

Η Μαρίνα, σωστή διπλωμάτης, βοήθησε τον Αλέξανδρο στη δοκιμασία, για να τα έχει καλά με όλους. Ο Γιάννης, τώρα που ξαναμπήκε, έβριζε τον Διονύση στα κιου, και στον εξώστη το έπαιζε κολλητός του. Θα είναι εξάλλου μάλλον και στην ίδια ομάδα. Ο Αλέξανδρος, απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι ξέρει να μαγειρεύει. Από φιλίες τι μας νοιάζει; Τους φίλους του θα τρώμε, όταν βγει στην αγορά; Η Ανούς με τον Διονύση θα ζήσουν έναν έρωτα, ακόμα πιο μεγάλο. Ο Τζιοβάννι με ανησύχησε πολύ που μιλώντας σήμερα στην κάμερα, δεν ανέφερε τον εαυτό του στους τέσσερις τελικούς παίκτες. Πολύ, όμως! Ο Τζαμάλ, θα πετάει τώρα που έφυγε ο Στέφανος. Χαρτιά δεν θέλει να του ρίχνει ο Παύλος και να του λένε το μέλλον, αλλά προληπτικός είναι, κι όπως μας ομολόγησε, φοβάται την γλωσσοφαγιά.

Στον σεφ Κουτσόπουλο, δεν χρειάζεται να του ρίξει τα χαρτιά πάντως ο Παύλος όπως του ζήτησε, για να δει αν θα γίνει γάμος. Να το πάρει το κορίτσι και γρήγορα! Λάμπει φέτος, τόσο ερωτευμένος που είναι! Ήρθε η ώρα του.

Από μένα, μια βαθιά υπόκλιση στη Λία. Ούτε εμείς μπορούμε να εμπιστευτούμε τη Μαρίνα, Λία μου. Δυσκολευόμαστε πολύ.
Ο Βόλος, μετά τον Τιμολέοντα και την Σπυριδούλα, που έχουμε απόλυτο respect και για τους δυο, μας χάρισε φέτος και μια παίκτρια με ανθρώπινη διάσταση. Ένα ευέλικτο κορίτσι χάρμα. Μαθαίνει γρήγορα, προσαρμόζεται με παραγωγικό τρόπο, κι αντεπεξέρχεται σε κάθε δοκιμασία. Και το πιο σημαντικό; Το διασκεδάζει, ρε παιδιά!  Αυτό είναι το μεγάλο μυστικό, για να επιβιώσεις σε κάθε εγκλεισμό. Αυτό είναι που τους είπε και ο Μανώλης Σαρρής, ίνδαλμα του νησιού μου, που σήκωσε το τρόπαιο πρόπερσι. Ο πιο κουλ από όλους τους Masterchef! Δεν νομίζω να αμφιβάλλει κανείς! Όταν είχα δει την εκπομπή στο κανάλι του στο youtube, που έπαιζε κι Νίκος Θωμάς, με την απόλυτη «Comfortιά» συνταγή, «Νέος Κόσμος steak sandwich», ήταν σαν να έβλεπα preview από την εκπομπή που κάνουν σήμερα μαζί.

Masterchef: Η Επιστροφή της Μαργαρίτας και των υπόλοιπων παικτών
 Facebook Twitter
Tο πιάτο του Αλέξανδρου Συνοδινού

Τι ωραία πιάτο μας έφερε. Αρνάκι αγκιναράτο, όπως το ονόμασε. Πόσο πολύ μας θύμισε την άνοιξη των Κυκλάδων. Ο μάραθος, τα μαραμένα φύλλα φρέσκου σκόρδου. Η τηγανητή αγκινάρα. Μπερδεμένα μαζί με πολλά από αυτά που έχει μάθει από την μέχρι τώρα μαγειρική του πορεία. Η μπλανκέτ, το τζελ λεμονιού και μοσχολέμονου, η σωστή χρήση της ξανθάνης και όλα τα άλλα. Respect.

Πώς θα ζήσουν μέσα στο παιχνίδι, όλοι οι νεόφερτοι μαζί με τους ήδη υπάρχοντες, μετά τις αλλαγές, μετά το εξωπέταγμα του Στέφανου και τα κλάματα της Μαρίας;

Όπως η Αριστοτελία Πελώνη, που συνυπάρχει την σήμερον ημέρα στην ίδια κυβέρνηση, μαζί με τον Μιχάλη Χρυσοχοϊδη. Το 2012 έγραφε επί λέξει στο τουίτερ : « Αυτό που ΚΑΙ ο Χρυσοχοΐδης θέτει τον εαυτό του στην υπηρεσία της χώρας για να την σώσει με ξεπερνά. Καταλαβαίνετε τώρα γιατί δεν υπάρχει σωτηρία, ε;» Σήμερα, η ίδια γυναίκα, είναι υποχρεωμένη να βγαίνει και να τον υποστηρίζει με πάθος στους δημοσιογράφους καθημερινά, ως εκπρόσωπος της κυβέρνησης, σαν να μην γράφτηκε ποτέ το tweet.

Έτσι κι εμείς, είμαστε προετοιμασμένοι να δούμε τους παίκτες στο επόμενο masterclass, όλους μαζί αγαπημένους, λες και δεν έγινε τίποτε απολύτως την προηγουμένη βδομάδα, στο θέατρο του παραλόγου της εποχής μας, που λέγεται ριάλιτι τηλεόραση. Να δούμε και που θα δώσουν την κάρτα. Nέο meeting στην παραγωγή, νέα μαγειρέματα. Αν γίνεται, να τους κάνει κι ο Κοντιζάς, ως απόφοιτος ΑΣΟΕΕ που είναι, κι ένα masterclass προπαίδειας, εγώ θα ησυχάσω ακόμα περισσότερο.

Δεν περιμέναμε βέβαια τα tweets της κυρίας Πελώνη για να δούμε τι σου είναι η ζωή και πώς φέρνει τα πάνω κάτω. Από πέρσι, σας έχω διηγηθεί πώς ο Βαρθαλίτης είχε πάρει την τρίτη θέση στο ριάλιτι μαγειρικής «Ζητείται Σεφ» του αγαπημένου μου chef Αλέξανδρου Τσιοτίνη. Κριτής του τελικού ήταν ο Πάνος Ιωαννίδης. Σκέφτομαι τι ιδρώτα θα είχε φάει στα πιάτα εκείνο το βράδυ, το κυπαρίσσι στον κήπο της καρδιάς μου. Δεν έχω δει μάγειρες να ιδρώνουν τόσο πολύ όσο ο Σταύρος κι ο Στέφανος. Σκεφτείτε τους σε συνδυασμό. Ειδικά στο Masterchef που δεν τους αφήνει η παραγωγή να φοράνε σκουφάκια, πραγματικά μας έχει αηδιάσει το θέαμα ουκ ολίγες φορές. Ο Κοντιζάς τον σκούπιζε συνέχεια, σκεπτόμενος προφανώς ότι αλλιώς θα φάει τον ιδρώτα στο πιάτο του.

Το έπαθλο σε εκείνο το ριάλιτι, το είχε κερδίσει ο Στέφανος. Και, να, που σήμερα ο Βαρθαλίτης, παίρνει το αίμα του πίσω. Τον διώχνει, όντας μάλιστα ο ίδιος κριτής. Αυτό σημαίνει δυνατός άνθρωπος. Ξεπέρασε την αποτυχία που του έτυχε, επέμεινε, και με αδιάκοπο αγώνα, κατέκτησε αυτό που είχε οραματιστεί εξ αρχής εκείνος σαν ευτυχία. 

Και φυσικά έχοντας κερδίσει τα πάντα, και με την βοήθεια των σημερινών του μάνατζερ, που ελπίζω να μην του πίνουν το αίμα με το μπουρί, είμαι σίγουρη ότι θα κάνει κι άλλα όνειρα του, πραγματικότητα. Και του το εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, γιατί είναι ένα πολύ καλό παιδί. Συριανός γαρ. Να τα λέμε κι αυτά. 

Καλά τα masterclass με τα επαναλαμβανόμενα ριζότι, αλλά αν θέλετε πραγματικά να μαθαίνετε τι παίζει στην αγορά, τότε σας συστήνω να διαβάζετε πολύ. Χωρίς διάβασμα, θα μένετε στάσιμοι. Και για μένα δεν υπάρχουν πιο ωραίες εκδόσεις εστιασμένες στην fine dining εστίαση, από το περιοδικό Thuriès. Εκεί, θα μαθαίνετε πρώτοι τις νέες τάσεις της γαστρονομίας, πριν τις δείτε οπουδήποτε αλλού. Σας προτείνω με τα πρώτα σας λεφτά, να αγοράσετε μια ετήσια συνδρομή. Οι συνταγές των Γάλλων σεφ που κάθε μήνα παρουσιάζονται, θα σας είναι χρήσιμες για όλη σας την καριέρα.

Σήμερα επιλέγω, από το τεύχος #315, μια συνταγή του chef Christopher Hache, που θα μπορούν να απομνημονεύσουν εύκολα  επόμενοι παίκτες που θέλουν να λάβουν μέρος στο παιχνίδι.

Masterchef: Η Επιστροφή της Μαργαρίτας και των υπόλοιπων παικτών
 Facebook Twitter
Oι Μπαμπάδες


Mπαμπάδες με λικέρ από γλυκάνισο, και σαντιγί με γλυκόριζα.

Υλικά για 6 άτομα

Για τους μπαμπάδες:

200 γρ. αλεύρι

3γρ. αλάτι 

15γρ. ζάχαρη

70γρ. βούτυρο

5γρ. φρέσκια μαγιά

130γρ. αβγά

10cl νερό

Λιώνουμε το βούτυρο και το αφήνουμε στην άκρη. Βάζουμε τον γάντζο στο μίξερ. Ρίχνουμε στον κάδο αυγά, νερό, αλάτι, ζάχαρη, φρέσκια μαγιά και αλεύρι. Χτυπάμε για πέντε λεπτά, και στη συνέχεια προσθέτουμε το λιωμένο βούτυρο. Μεταφέρουμε σε μια σακούλα ζαχαροπλαστικής και στη συνέχεια στα καλούπια σιλικόνης. Αφήνουμε έως ότου η ζύμη διπλασιαστεί. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160 ° C, για 15 λεπτά.

Για το σιρόπι:

200γρ. νερό

40γρ. ζάχαρη

40γρ. λικέρ από γλυκάνισο

Σε μια κατσαρόλα, βράζουμε το νερό, τη ζάχαρη και το λικέρ γλυκάνισου. Σταματάμε τη φωτιά μόλις διαλυθεί η ζάχαρη, και ρίχνουμε το ζεστό σιρόπι απευθείας στους μπαμπάδες.

Για τη σαντιγί με γλυκόριζα:

200γρ. κρέμα γάλακτος 35%

3γρ. γλυκόριζα σε σκόνη

1 φύλλο ζελατίνης

Σε ένα κατσαρολάκι, παίρνουμε 20γρ. από την κρέμα, προσθέτουμε  την γλυκόριζα, ανακατεύουμε, φέρνουμε σε σημείο βρασμού, βγάζουμε από την φωτιά κι αφήνουμε το μίγμα στην άκρη για 15 λεπτά. Σουρώνουμε. Ενδιάμεσα έχουμε μαλακώσει σε παγωμένο νερό το φύλλο ζελατίνης. Στραγγίζουμε καλά κι ενσωματώνουμε μέχρι να λιώσει εντελώς μέσα στην σουρωμένη κρέμα. Φιλτράρουμε το μίγμα, προσθέτουμε κι ανακατεύουμε στην υπόλοιπη κρύα κρέμα. Αφήνουμε στο ψυγείο για 4 ώρες.
Κάνουμε μια αρκετά σφιχτή σαντιγί. Bάζουμε σε σακούλα με μύτη Νο10.

Τοποθετούμε τους μπαμπάδες σε βαθύ πιάτο. Ρίχνουμε λίγο σιρόπι μέσα. Διακοσμούμε με σαντιγί, και από πάνω, με ό,τι άλλο επιθυμούμε.


 

Γεύση
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γεωργιάννα Χιλιαδάκη, πες μας πώς κάνεις τα γιουβαρλάκια σου

Γεύση / Γεωργιάννα Χιλιαδάκη, πώς κάνεις τα γιουβαρλάκια σου;

Στο καινούργιο εστιατόριο Iodio η σεφ Γεωργιάννα Χιλιαδάκη φτιάχνει πιάτα θαλασσινά με τον ξεχωριστό δικό της τρόπο. Μπήκαμε στην κουζίνα της, μιλήσαμε μαζί της και μάθαμε τις τεχνικές των πιάτων της. 
ΝΙΚΗ ΜΗΤΑΡΕΑ
H μανία με το τρουφόλαδο και τι σημαίνει «εκλεκτό» στη γαστρονομία;

Radio Lifo / H μανία με το τρουφόλαδο και τι σημαίνει «εκλεκτό» στη γαστρονομία

Γιατί αναζητάμε διαρκώς το «εξωτικό» και το σπάνιο, αντί να εκτιμάμε περισσότερο τα υλικά και τα φαγητά με τα οποία μεγαλώσαμε; Η Κωνσταντίνα Βούλγαρη συνομιλεί με τους Nomade et Sauvage, τους μάγειρες Ιορδάνη Τσενεκλίδη και Παναγιώτη Σιαφάκα, για το τι θεωρείται εκλεκτό, τι ορίζεται ως πολυτέλεια στο φαγητό και πώς οι μόδες και οι τάσεις διαμορφώνουν τις διατροφικές μας συνήθειες.
Η ζωή και τα ήθη ενός λεσβιακού χωριού μέσα από το φαγητό

Βιβλίο / Η ζωή και τα ήθη ενός λεσβιακού χωριού μέσα από το φαγητό

Στον Μανταμάδο οι γυναίκες του Φυσιολατρικού–Ανθρωπιστικού Συλλόγου «Ηλιαχτίδα» δημιούργησαν ένα βιβλίο που συνδυάζει τη νοσταλγία της παράδοσης με τις γευστικές μνήμες της τοπικής κουζίνας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Osteria Mamma 

Γεύση / Ένα νέο ιταλικό σερβίρει πιάτα που περιέχουν άγνωστες στην Αθήνα λέξεις

Θέλοντας να τιμήσει μια επιθυμία της μητέρας της, έπειτα από πολλά ταξίδια και γεύματα σε διαφορετικές ιταλικές πόλεις, η Ελένη Σαράντη ετοιμάζει στο Osteria Mamma πιάτα με μπόλικη comfort νοστιμιά.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Τα γλυκά των φετινών Χριστουγέννων 

Γεύση / Όλα τα νέα χριστουγεννιάτικα γλυκά σε μία λίστα

Τετράγωνοι κουραμπιέδες, κρητική αλλά και γαλλική βασιλόπιτα, πολλά προζυμένια πανετόνε: Σε αυτή τη λίστα δεν θα βρείτε τα κλασικά γλυκά της Αθήνας -τα ξέρετε ήδη- αλλά όλες τις φρέσκες ιδέες των τριτοκυματικών φούρνων και των πιο δημιουργικών ζαχαροπλαστών.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μέσα στη νέα, πολυσυλλεκτική Αίγλη Ζαππείου

Γεύση / Μέσα στη νέα, πολυσυλλεκτική Αίγλη Ζαππείου

Ένα τοπόσημο της πόλης αλλάζει ριζικά, επενδύει σε μια dream team και σε ό,τι κλασικό, από το φαγητό και το ποτό μέχρι την αρχιτεκτονική του, ακόμα και τη μουσική του μερικές φορές, και περιμένει τη νέα γενιά Αθηναίων, ακόμα κι εκείνους που δεν το είχαν στο ραντάρ τους μέχρι τώρα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ