Blue Monday σήμερα

Blue Monday σήμερα Facebook Twitter
7

Η σημερινή ημέρα, η τρίτη Δευτέρα του Ιανουαρίου, έχει καθιερωθεί να ονομάζεται Blue Monday, καθώς διάφοροι "ειδικοί" λένε ότι είναι η πιο καταθλιπτική μέρα του χρόνου.

Ο μύθος της συγκεκριμένης Δευτέρας προέρχεται από ένα μαθηματικό τύπο που συνυπολογίζει τον καιρό, τα χρέη, τον χρόνο που πέρασε από τα Χριστούγεννα, το χρόνο που πέρασε χωρίς να εκπληρώσουμε κάποιον από τους στόχους της νέας χρονιάς, τα επίπεδα κινήτρων που έχει ο καθένας, αλλά και το αίσθημα ανάγκης να αναλάβει κανείς δράση.

Φυσικά ο τύπος δεν γίνεται αποδεκτός από μαθηματικούς, όμως πολλές έρευνες, όπως γράφουν τα Νέα, έχουν δείξει ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων βάζουν αυτή την συγκεκριμένη ημέρα ως την χειρότερη τους, με δεύτερη εκείνη μετά την Πρωτοχρονιά. Από την άλλη, σύμφωνα με τον Κλιφ Άρναλ, λέκτορα στο Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ, η πιο χαρούμενη ημέρα του χρόνου υπολογίζεται κάπου ανάμεσα στις 21 και 24 Ιουνίου.

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Living / Η ομορφιά ως καθρέφτης της εποχής

Ζούμε στην εποχή του φυσικού μακιγιάζ, του συνδυασμού αρωμάτων και της σύνθετης ρουτίνας περιποίησης. Από την υπερβολή των ’80s μέχρι το σήμερα, η ομορφιά αποτυπώνει την κοινωνική εξέλιξη και τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας.
ΕΦΗ ΑΝΕΣΤΗ
«Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Ζούμε, ρε! / «Είμαι τυφλός και μπορώ να μένω μόνος, μην ξαφνιάζεστε!»

Μπορούν τα τυφλά άτομα να ζήσουν μόνα; Χρειάζονται τα σπίτια τους κάποια ειδική προσαρμογή; Τι είναι η εκπαίδευση στις καθημερινές δεξιότητες; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για το θέμα με την εκπαιδεύτρια κινητικότητας και προσανατολισμού και ιδρυτικό μέλος της ομάδας «Σκύλοι βοηθοί Ελλάδας», Πέννυ Στούμπου.
THE LIFO TEAM
Millennials και Gen Zers αναζητούν το ιδανικό workplace το 2025

Living / Το ιδανικό εργασιακό περιβάλλον του 2025: Τι ψάχνουν οι Millennials και οι GenZers;

Οι διαφορετικές γενιές που κυκλοφορούν τα τελευταία χρόνια στην αγορά εργασίας περιγράφουν τις συνθήκες που θα τους έκαναν να νιώθουν τη δουλειά τους περισσότερο σαν το σπίτι τους.
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Living / Γιατί συχνά νιώθουμε μεγαλύτερη νοσταλγία για τις δυσκολίες παρά για τις χαρές;

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βλέπουν «με ροζ γυαλιά» ακόμα και τις πιο αντίξοες περιόδους της ζωής τους, ακόμα κι αν πρόκειται για συνθήκες οικονομικής ύφεσης, πανδημίας ή πολέμου.
THE LIFO TEAM
O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Living / O «ξαφνικός θάνατος» της εξ αποστάσεως εργασίας

Στον απόηχο της πανδημίας, οι πολιτικές «εργασίας από το σπίτι» έμοιαζαν να δείχνουν τον δρόμο για τον χώρο εργασίας του μέλλοντος, αλλά πλέον οι αποκλειστικά remote θέσεις είναι είδος προς εξαφάνιση.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ
«Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Living / «Προτιμώ να δώσω τον σκύλο, παρά να είναι μαζί σου»: Όταν χωρίζεις (και) από το κατοικίδιό σου

Ποιο είναι το νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με τα ζώα συντροφιάς; Ιστορίες –με αίσιο και μη τέλος– για ανθρώπους που χώρισαν εκτός από τους συντρόφους τους και από το κατοικίδιό τους.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
ΕΠΕΞ CHECK «Ο τρόπος που βλέπω το ντύσιμο καθορίστηκε απ’ τον αυτισμό μου»

Living / «Δεν ήμουν το παράξενο παπί, απλώς δεν ήμουν ποτέ πάπια»: Όταν μια γυναίκα της μόδας διαγνώστηκε με αυτισμό στα 50

Για τη Ζ. τα ρούχα δεν είναι απλώς αισθητική επιλογή – είναι μια γλώσσα. Η διάγνωση της νευροδιαφορετικότητάς της την έκανε να ξαναδεί τη ζωή της, την αφοσίωσή της στα υλικά και την υφή τους μέσα από αυτό το πρίσμα.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

5 σχόλια
Μια δημοφιλής είδηση για μια δυσάρεστη αλήθεια πολλών συνανθρώπων μας, που δυστυχώς δεν τελειώνει την επόμενη μέρα.Τι καλύτερη αφορμή λοιπόν για να ρίξουμε μια ματιά γύρω μας σε όσους ίσως έχουν ανάγκη από μια αγκαλιά και την υπενθύμιση πως είμαστε κοντά τους! Για να νιώσουν πως δεν είναι εντελώς μόνοι και να πάρουν κουράγιο να ζητήσουν στήριξη... Καλή βδομάδα!!
Σε λίγα χρόνια θα καθιερωθεί ως η μέρα με τις περισσότερες αγορές καταθλιπτικών χαπιών. Εδώ καταφέρανε να κάνουν τη μητρότητα,την πατρότητα,τον έρωτα κλπ κλπ εμπορικά προϊόντα, δεν θα καταφέρουν να κάνουν το ίδιο και με την κατάθλιψη;