Για πρώτη φορά γυναίκες με τριχοφυΐα πρωταγωνιστούν σε διαφήμιση για ξυραφάκια και ενθουσιάζουν

Για πρώτη φορά γυναίκες με τριχοφυΐα πρωταγωνιστούν σε διαφήμιση για ξυραφάκια και ενθουσιάζουν Facebook Twitter
2

«Τριχοφυΐα. Όλοι την έχουν». Απλά λόγια, αλλά ικανά να πυροδοτήσουν μια έντονη διαμάχη στις ΗΠΑ και όχι μόνο χάρη σε μια νέα διαφήμιση για ξυραφάκια, που δείχνει τις γυναίκες όντως να ξυρίζουν τις τρίχες στο σώμα τους.  

Και παρόλο που πρόκειται για μια κίνηση απολύτως φυσιολογική, η διαφήμιση θεωρείται τουλάχιστον επαναστατική, αφού κατά κανόνα στα σποτ περί αποτρίχωσης πρωταγωνιστούν γυναίκες με πόδια «βελούδινα» χωρίς την παραμικρή τρίχα πάνω τους, τα οποία ωστόσο απεικονίζονται να ξυρίζουν. 

Η εταιρία Billie υποστηρίζει πως είναι η πρώτη εδώ και 100 χρόνια που επέλεξε ως πρωταγωνίστριες μερικές γυναίκες με τριχοφυΐα και αυτός είναι ο λόγος που η διαφήμιση έχει γίνει viral. 

ICYMI we were tired of everyone pretending women didn’t have body hair, so we put it on the biggest screen we could find. ?

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Billie (@billie) στις

Στα social media ο αντίκτυπος ήταν παραπάνω από θετικός, αφού δεκάδες γυναίκες δήλωσαν κατενθουσιασμένες με τα κοντινά πλάνα από πόδια, μασχάλες, φρύδια που δεν χωρίζουν και περιοχές τις κοιλιάς με τρίχες. 

«Όταν οι εταιρίες προσποιούνται πως όλες οι γυναίκες έχουν άτριχα σώματα, ουσιαστικά κάνουν body-shaming», ανέφερε η συνιδρύτρια της εταιρίας Billie, Georgina Gooley. «Είναι σαν να λέμε πως πρέπει να ντρέπεσαι επειδή έχει τρίχες στο σώμα σου», πρόσθεσε. 

Εκτός από τη διαφήμιση, η εταιρία κυκλοφόρησε και μια καμπάνια στο διαδίκτυο για να προωθήσει την εικόνα των «κανονικών γυναικών», που έχουν τριχοφυΐα, δίνοντας στο σάιτ Unsplash τέτοιου είδους φωτογραφίες, τις οποίες ο κόσμος μπορεί να χρησιμοποιεί δωρεάν. 


Βέβαια, πολλοί ήταν εκείνοι που αμφέβαλλαν για τις αληθινές προθέσεις της εταιρίας, καθώς αναρωτιούνται γιατί μπαίνει στη διαδικασία να εξαλείψει τα στερεότυπα γύρω από την τριχοφυΐα στο σώμα. 

«Είναι αλήθεια πως σε αυτό το σημείο της ζωής μου, απολαμβάνω ένα λείο πόδι όσο οποιοσδήποτε άλλος. Αλλά δεν θα είχα αρχίσει να ξυρίζομαι αν δεν με είχαν πείσει από την ηλικία των 11 πως υπάρχει κάτι θεμελιωδώς λάθος στο να έχω τρίχες στο σώμα μου», σχολίασε σε άρθρο της στο αμερικανικό Slate η Rachelle Hampton. 

Για πρώτη φορά γυναίκες με τριχοφυΐα πρωταγωνιστούν σε διαφήμιση για ξυραφάκια και ενθουσιάζουν Facebook Twitter
Για πρώτη φορά γυναίκες με τριχοφυΐα πρωταγωνιστούν σε διαφήμιση για ξυραφάκια και ενθουσιάζουν Facebook Twitter

Η απάντηση της εταιρίας Billie σε αυτούς τους ισχυρισμούς είναι απλή: «Αν και όταν νιώσετε πως θέλετε να ξυριστείτε, εμείς είμαστε εδώ». 

Το αξιοσημείωτο είναι πως μέχρι το τέλος της διαφήμισης, δεν είναι άψογα ξυρισμένες όλες οι γυναίκες. 

«Το ξύρισμα είναι προσωπική επιλογή και κανείς δεν θα έπρεπε να λέει στις γυναίκες τι να κάνουν με τις τρίχες τους. Κάποιοι από εμάς επιλέγουμε να τις αφαιρέσουμε και κάποιοι να τις αφήσουμε με υπερηφάνεια. Όπως και να έχει δεν θα έπρεπε να χρειάζεται να απολογηθούμε για τις επιλογές μας», λέει η Georgina Gooley. 

Δείτε τη διαφήμιση:

 

Με πληροφορίες από BBC

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM
Η εκδίκηση του γραφείου

Living / Η εκδίκηση του γραφείου

Πολλά διευθυντικά στελέχη αμφισβητούν έντονα πλέον την τηλεργασία και πιστεύουν ότι το να βρίσκονται οι εργαζόμενοι κάθε μέρα στο γραφείο είναι καλό για την επιχείρηση – και το να βρίσκονται στο γραφείο όσο περισσότερες ώρες γίνεται, είναι ακόμη καλύτερο.
THE LIFO TEAM