Η εταιρεία που μετατρέπει τους νεκρούς σε φλιτζάνια καφέ,πιάτα και βάζα

Η εταιρεία που μετατρέπει τους νεκρούς σε φλιτζάνια καφέ,πιάτα και βάζα Facebook Twitter
5
Η εταιρεία που μετατρέπει τους νεκρούς σε φλιτζάνια καφέ,πιάτα και βάζα Facebook Twitter

Όταν ο παππούς του Justin Crowe από το Μεξικό,  απεβίωσε στο σπίτι του, άλλαξε εντελώς την προοπτική του για το θάνατο. Ο θάνατος αυτός τον ενέπνευσε να μετατρέψει τις στάχτες των νεκρών σε κεραμικά αντικείμενα καθημερινής χρήσης όπως αγγεία ή φλιτζάνια καφέ.

«Ήθελα να δημιουργήσω ένα έργο τέχνης που θα επιτρέπει σε άλλους ανθρώπους να έχουν την ίδια εμπειρία ανακούφισης του πόνου της της θνησιμότητας στην καθημερινή ζωή», αναφέρει ο Crowe.

Η εταιρεία που μετατρέπει τους νεκρούς σε φλιτζάνια καφέ,πιάτα και βάζα Facebook Twitter

Καθώς ο ίδιος μοιράστηκε την ιδέα για το έργο με τους άλλους, του ζητήθηκε να δημιουργήσει έργα χρησιμοποιώντας την τέφρα αγαπημένων και κάπως έτσι γεννήθηκε το «Chronicle Cremation Designs».

Για τη δημιουργία των κεραμικών, οι στάχτες συλλέγονται, κατόπιν αλέθονται σε πούδρα και γίνονται μέρος του μείγματος που περιλαμβάνει πηλό και άλλα υλικά για να συνεχιστεί η διαδικασία.

Οι τιμές κυμαίνονται από 190 δολάρια για ένα κόσμημα και φτάνουν και τα 649 για ένα μεγάλο κεραμικό βάζο. Τα δημοφιλέστερα έργα μέχρι τώρα είναι τα κηροπήγια και οι κούπες ενώ αρκετοί έχουν ζητήσει πολλά αντικείμενα προκειμένου αρκετοί άνθρωποι να μοιραστούν αντικείμενα από τις στάχτες των αγαπημένων τους.

Από την έναρξη της επιχείρησης στα μέσα Οκτωβρίου, ο Crowe έχει δημιουργήσει 35 κομμάτια χρησιμοποιώντας τις στάχτες γονιών, αδελφών, συζύγων αλλά και κατοικίδιων ζώων.

Η εταιρεία που μετατρέπει τους νεκρούς σε φλιτζάνια καφέ,πιάτα και βάζα Facebook Twitter

Ο δημιουργός ισχυρίζεται πως η ιδέα του συμβάλλει στο να δημιουργούνται αντικείμενα που κρατάνε τη μνήμη των αγαπημένων μέσα στο χρόνο και πως φέρνουν καθημερινά τους ανθρώπους σε επαφή με τους οικείους που χάθηκαν.

«Οι άνθρωποι που αγοράζουν τα προϊόντα μας, ψάχνουν έναν τρόπο για να κρατήσουν τις αναμνήσεις κοντά τους. Αντί να τις αναζητούν σε μια φωτογραφία ή σε μια τεφροδόχο σε ένα ράφι, τα προϊόντα μας τους επιτρέπουν να αλληλεπιδρούν με τις αναμνήσεις τους», αναφέρει ο δημιουργός του «Chronicle Cremation Designs»

5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Living / Πόσα χρήματα χρειάζονται για να ζήσεις όπως πραγματικά θέλεις στην Αθήνα;

Πώς να ζήσεις σε μια πόλη όπου ο μισθός είναι τσιμεντένιος, ενώ οι τιμές εκτοξεύονται διαρκώς: τέσσερα νεαρά κορίτσια μας στέλνουν τα μηνιαία έξοδά τους και κοστολογούν ένα ιδανικό για εκείνες Σαββατοκύριακο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Radio Lifo / Η εμμονή με την πρωτεΐνη: Τάση στη διατροφή ή υπερβολή;

Στην αρχή ήταν οι μπάρες πρωτεΐνης, μετά ήρθαν τα ροφήματα κι έπειτα, σιγά–σιγά, η μανία με την πρωτεΐνη εξαπλώθηκε σε ένα σωρό προϊόντα. Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο Μελίνα Καριπίδου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Living / Πόσο αποτελεσματική είναι τελικά η ψυχεδελική θεραπεία;

Πολλές από τις μελέτες που υποστηρίζουν τις θεραπευτικές δυνάμεις των ψυχδελικών ουσιών όπως το MDMA συχνά αμαυρώνονται από τη νοοτροπία οπαδού ή γκουρού που διακρίνει κάποιους από τους ερευνητές, με αποτέλεσμα να μη δηλώνονται πλήρως οι ανεπιθύμητες παρενέργειες.
THE LIFO TEAM
Η εκδίκηση του γραφείου

Living / Η εκδίκηση του γραφείου

Πολλά διευθυντικά στελέχη αμφισβητούν έντονα πλέον την τηλεργασία και πιστεύουν ότι το να βρίσκονται οι εργαζόμενοι κάθε μέρα στο γραφείο είναι καλό για την επιχείρηση – και το να βρίσκονται στο γραφείο όσο περισσότερες ώρες γίνεται, είναι ακόμη καλύτερο.
THE LIFO TEAM